tuleeko suutelusta raskaaksi?

???????

tuleeko suutelusta raskaaksi?

28

7912

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peltsi

      no ei todellakaan tule!

      • Lääketieteen lisensiaatti

        Kuulin eräästä tapauksesta, jossa pariskunta oli juuri harrastanut keskenään suuseksiä, jolloin naisen kielessä oli vielä spermaa. Tuossa tapauksessa tosin mies tuli raskaaksi ja keisarinleikkauksella synnytti terveen poikavauvan.
        Samanlainen tapaus oli Yhdysvalloissa vuonna 1946. Tuo poikavauva ei ikinä kehittynyt täysin normaaliksi. Nimeksi hänelle annettin George Bush.


      • oon kuullu
        Lääketieteen lisensiaatti kirjoitti:

        Kuulin eräästä tapauksesta, jossa pariskunta oli juuri harrastanut keskenään suuseksiä, jolloin naisen kielessä oli vielä spermaa. Tuossa tapauksessa tosin mies tuli raskaaksi ja keisarinleikkauksella synnytti terveen poikavauvan.
        Samanlainen tapaus oli Yhdysvalloissa vuonna 1946. Tuo poikavauva ei ikinä kehittynyt täysin normaaliksi. Nimeksi hänelle annettin George Bush.

        saman tarinan. Siitä georgesta on tullu vissiin ihan pätevä jätkä.


      • luulen tietäväni
        Lääketieteen lisensiaatti kirjoitti:

        Kuulin eräästä tapauksesta, jossa pariskunta oli juuri harrastanut keskenään suuseksiä, jolloin naisen kielessä oli vielä spermaa. Tuossa tapauksessa tosin mies tuli raskaaksi ja keisarinleikkauksella synnytti terveen poikavauvan.
        Samanlainen tapaus oli Yhdysvalloissa vuonna 1946. Tuo poikavauva ei ikinä kehittynyt täysin normaaliksi. Nimeksi hänelle annettin George Bush.

        mutta tulee kusipäitä lapsia...


      • äskeiseen
        Lääketieteen lisensiaatti kirjoitti:

        Kuulin eräästä tapauksesta, jossa pariskunta oli juuri harrastanut keskenään suuseksiä, jolloin naisen kielessä oli vielä spermaa. Tuossa tapauksessa tosin mies tuli raskaaksi ja keisarinleikkauksella synnytti terveen poikavauvan.
        Samanlainen tapaus oli Yhdysvalloissa vuonna 1946. Tuo poikavauva ei ikinä kehittynyt täysin normaaliksi. Nimeksi hänelle annettin George Bush.

        Näin tapahtui mutta tämä poikavauvahan syntyi miehen pyllyn kautta ja jäi siksi vähän ppersreiäksi itsekin...


    • Cynecoloki

      Jos tyttö ottaa ensin suikkiin ja sit suutelee poikaa ja sit poika nuolee pillua ja työntää kielenkin sisään. Näin 95 %:sti raskaus alkaapi.

      • TRI M

        EI MUUTEN TOIMI NOIN.


    • varmasti

      Kannattaa käyttää kondomia suudellessa suussa tai vähintäänkin elmukelmua, ettei sylki pääse toisen suuhun. Varsinkin mies voi tulla naisen syljestä raskaaksi ja kuinkas sitten se miehen synnytys... ;)

      • tietenkin

        kyrvän päästä.


    • jos

      suutelu on kostea eli suutelun aikana saat toisen sylkeä itseesi niin sen jälkeen olet muutaman mg:n raskaampi
      eli olet raskas

    • tuleetulee

      Kyllä tulee.

      Itse olen synnyttänyt tänä vuonna jo kolmet kaksoset ja neljännet lienee tuloillaan. Jännä sinäänsä koska olen mies ja olen suudellut vain naapurin koiraa.

      • hehehah

        hih, mitä settiä:D pitäisikö tehdä ilmoitus eläimiinsekaantumisesta ylläpitäjälle:D:D


    • taatelin tallaaja

      Et tainnut huomata, että tänne puolelle ei saa tulla alle 18 vuotiaat!!! oletko täyttänyt jo 13? Aloita pleace tällaiset jutut vasta muutamien vuosien päästä, jooko!!!

    • kunniaan!

      Kortsu kieleen tai pessaari kurkkuun, ne olen todennut parhaiksi ehkäisykeinoiksi.

    • markkinoitsija

      ???

    • se on todistettu

      minä,joka olen tosi himosuutelija,painoin ennen noin 80kg,nyt suudeltuani muutaman vuosikymmenen paino on 120kg,että se on todistettu juttu että suutelusta tulee raskaaksi,ennen olin kevyt ja nyt niin raskas.

    • catja

      joo tulee ihan varmasti!

      • tulee...

        raskaaksi.Odotusaikakin vain kuukausi. Pian on pataljoona pyöräytettynä.


    • doktoori

      ja sillon lapsi syntyy suusta oksentamalla.

    • *naunau*

      Vittu oletko vähän tyhmä?! Vai muuten vaan jälkeenjäänyt? Pistä kortonki huuleen ni sitten et tule, muuten saatat vaikka saada kaksoset.. Dumb!

    • hannu hoo

      kyllä, sillä vauvahan syntyy yleensä suun kautta

      • hoithoit

        hmmmm kuinkahan idiootti saa olla että ottaa tän todesta.. :D hiphei teille!


      • palsta ole
        hoithoit kirjoitti:

        hmmmm kuinkahan idiootti saa olla että ottaa tän todesta.. :D hiphei teille!

        k-18?????


    • hipps

      tottakai tulee, mitä oikeen kuvittelit!

    • olla

      alaikäinen voisitko mennä pois tää on tarkoitettu yli 18vuotiaille.

    • asdkadksasdk

      Jos mies suutelee naisen alapäätä ja on juuri äsken ottanut itseltään tai joltain toiselta mieheltä poskeen!

    • ....454sf7s5dgg

      Vittu sie oot tyhmä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe