joo elikkäs ois tarkotus saada tota ohituskiihtyvyyttä mitsuun.ahtomittarilla vakio paineet 0.8bar.hukkista säätämällä saen nostettua 1bar ja samalla nostin syöttöjä.nyt jo tuntuu aivan eri peliltä mut nälkä kasvaa syödessä:D.kestäsköhän nostaa 1.2bar?noi pakopaineet vähän pelottaa......kokeilin ilman hukkista niin alta puolenkaasun mittari jo näytti 1.5bar.jotta kestäskö nostaa vai tyydynkö tohon?tarkotus vaan parantaa kiihtyvyyttä,ei siis mitään tykkiä.ja kyseessä siis aivan vakio peli,putkistoltaan,turboltaan yms.
mitsubishi galant td vm95
3
945
Vastaukset
- sivusta.
en tiedä onko galantissa sama välijäähdytin kuin pajerossa mutta jos on niin se ei pidemän päälle kestä 1,5 bar:n paineita.
- hgjghjgh
tuskin se montaa lähtöä kestää 1,5bar paineilla.
1,2bar ehkä muutaman kuukauden. jos ei vedätä pitkään.
Lämpiää ja sulaa... männät ja muut. öljyt kiehuu.- ja kestosta
Kyseisessä motissa kokemuksella 1,4 bar pitkällä vedolla tuotti 840 astetta pakolämpöä (paineesta en tiiä) . Tämän perusteella väitän että sen 1,2 uskaltaa pitää jatkuvasti ja kestää. 900 astetta alkaa olla ihan liikaa eikä tuo 840 enää kivaa tee. Isompaa turboo ja isompi nestepää ja sitten vasta liikutaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613071Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433057- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa901966- 311883
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251749- 481596
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä811347- 391280
- 791100