joo elikkäs ois tarkotus saada tota ohituskiihtyvyyttä mitsuun.ahtomittarilla vakio paineet 0.8bar.hukkista säätämällä saen nostettua 1bar ja samalla nostin syöttöjä.nyt jo tuntuu aivan eri peliltä mut nälkä kasvaa syödessä:D.kestäsköhän nostaa 1.2bar?noi pakopaineet vähän pelottaa......kokeilin ilman hukkista niin alta puolenkaasun mittari jo näytti 1.5bar.jotta kestäskö nostaa vai tyydynkö tohon?tarkotus vaan parantaa kiihtyvyyttä,ei siis mitään tykkiä.ja kyseessä siis aivan vakio peli,putkistoltaan,turboltaan yms.
mitsubishi galant td vm95
3
939
Vastaukset
- sivusta.
en tiedä onko galantissa sama välijäähdytin kuin pajerossa mutta jos on niin se ei pidemän päälle kestä 1,5 bar:n paineita.
- hgjghjgh
tuskin se montaa lähtöä kestää 1,5bar paineilla.
1,2bar ehkä muutaman kuukauden. jos ei vedätä pitkään.
Lämpiää ja sulaa... männät ja muut. öljyt kiehuu.- ja kestosta
Kyseisessä motissa kokemuksella 1,4 bar pitkällä vedolla tuotti 840 astetta pakolämpöä (paineesta en tiiä) . Tämän perusteella väitän että sen 1,2 uskaltaa pitää jatkuvasti ja kestää. 900 astetta alkaa olla ihan liikaa eikä tuo 840 enää kivaa tee. Isompaa turboo ja isompi nestepää ja sitten vasta liikutaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683