Päivän Ari - uutinen

- -- -- - -

240

31032

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sattuipa

kerrankin toimittajat paikalle, joten Arskalla on tajua minne rajan laittaa. Olihan tuolla noita melkein nakuja enemmmänkin . Mikähän biisi oli jonka Arska veti?

• Se on

Arskan bändi ja lauloikohan ne edes mitään. Kunhan hörhelsivät!

• Hiivi

Voi harmi,mun olis pitänyt olla tuolla:DDHYVÄ ARII!!!\m/

• Ari osaa

ruisrokissa kuulemma oli pyörinyt paikalla naudanveret naamallaan.

• taitaa olla

juttua tosta, mutta ei digilehdestä löytynyt.

• jatkua
        se huito kirjoitti:

vaatteet päällä.
        http://s210.photobucket.com/albums/bb157/Susse36/?action=view¤t=748d2a39.flv

vapaallakin. Eipä voi ainakaan moittia, et Ari jännittäis esiintymistä. Saatto olla jo vähän liiankin rela, mut pitäähän sitä välillä. Noi biisit muuttaa kyllä joka kerta muotoaan poikien käsittelyssä. Mitäköhän niistä viel kehkeytyykään siis biiseistä. Mut omiaanhan muokkaavat. Varmaan hinkuvat jo alkaa työstään myös omaa materiaalia. On sellanen luomisvimma päällä.

• mahtava meno näytti olevan
        se huito kirjoitti:

vaatteet päällä.

Kyllä näyttää lavakarsima lisääntyneen, jos se nyt voi edes lisääntyä enää.

Tosi hyvin kuvattuja pätkiä!

Toi Hear My Call esitys kyllä osoittaa Arin esiintymistaitoja, huumoria ja heittäytymistä tilanteeseen:) Heh, olisi kyllä varmaan sittenkin niitä näyttelijänkin lahjoja, mutta paljon mieluummin kyllä katson ja kuuntelen Aria lavalla laulamassa ja esiintymässä. Selvästi on kyllä tullut rohkeutta lisää!

Aivan ihanaa katseltavaa! Kalpenee kyllä ainakin kaikki edelliset idolit ja moni muukin:)

• makaamisen
        mahtava meno näytti olevan kirjoitti:

Kyllä näyttää lavakarsima lisääntyneen, jos se nyt voi edes lisääntyä enää.

Tosi hyvin kuvattuja pätkiä!

Toi Hear My Call esitys kyllä osoittaa Arin esiintymistaitoja, huumoria ja heittäytymistä tilanteeseen:) Heh, olisi kyllä varmaan sittenkin niitä näyttelijänkin lahjoja, mutta paljon mieluummin kyllä katson ja kuuntelen Aria lavalla laulamassa ja esiintymässä. Selvästi on kyllä tullut rohkeutta lisää!

Aivan ihanaa katseltavaa! Kalpenee kyllä ainakin kaikki edelliset idolit ja moni muukin:)

havainnollistaminen oli vähän kuin koulunäytelmää olis esittäny. Muuten makee meno päällä.

• ja käytti
        makaamisen kirjoitti:

havainnollistaminen oli vähän kuin koulunäytelmää olis esittäny. Muuten makee meno päällä.

tilaisuutta hyväkseen lepäilyyn. Eipä silti. Arilta onnistuis se laulaminen vaikka pää alaspäin roikkuen.

• Voihan sen
        ja käytti kirjoitti:

tilaisuutta hyväkseen lepäilyyn. Eipä silti. Arilta onnistuis se laulaminen vaikka pää alaspäin roikkuen.

keikan vetää lattialla makaillenkin tarpeen tullen jos alkaa huimata päätä:)

• äänensä

• mun mielestä

• lavashow
        se huito kirjoitti:

vaatteet päällä.

ja veti niin nuotin vierestä taas että pahaa teki. Kun ääni ei kestänyt niin piti antaa yleisön hoitaa hommat vaikka yleisö oli se maksava puoli. Aika epäreiluu. Se Lucan kitaran tarjonta siinä lopussa on ihan tyhmä idea. Lastenkonsertti lastenlauluilla. Ari tietää jo mikä on suunta.

• parempi kuin Ari

• epäsuorasti

• ei se haittaa!
        epäsuorasti kirjoitti:

koko tuttavapiirinsä läpi. Tai kaikki keissä on vähääkään ainesta. Eipähän ainakaan voi itsekkyydestä syyttä, kun toi kaverille kans näyttää hyvin toimivan. Eipä sit ihme, ettei oo saanu mulkvistin mainetta menestyksestään huolimatta.

Ei hyvää kannata purkissa pitää iänkaiken.

• hyötyy kaikki tahot
        epäsuorasti kirjoitti:

koko tuttavapiirinsä läpi. Tai kaikki keissä on vähääkään ainesta. Eipähän ainakaan voi itsekkyydestä syyttä, kun toi kaverille kans näyttää hyvin toimivan. Eipä sit ihme, ettei oo saanu mulkvistin mainetta menestyksestään huolimatta.

ja nähtävästi Ari ite tykkää olla joulupukkina eikä siis koe, et se on jotenkin siltä iteltään pois niinkuin yleensä ajatellaan. Antava saa niinhän se menee. Oikee asenne.

• liiankin kanssa
        äänensä kirjoitti:

huikeesti lisää ruutia ja varmuutta. Siippakin huuteli tuolta takavasemmalta, että sehän kuulostaa jo äijältä. "Kuoropojat" voisivat vähän skarpata, ei noi stemmit ole siellä päinkään.

et pikkasen vois raspauksesta karsii. Tosin saatto olla ns. tilapäishäiriö kansainvälisessä kuvayhteydessä niinku tavataan hienosti sanoo. Kummia saa kyllä tapahtua, jos Arilta kokonaan ääni katois. Ainahan sillä se mylly jauhaa, ei saa lepoa ei rauhaa.

• pitääkin tästä
        epäsuorasti kirjoitti:

sitten hommata kuunteluun machinen menitkin, kun on jääny jostain syystä pimentoon koko popula. Hyvä kun ei sitä lyhtyynsä sinne vakan alle oo tunkemassa, Ari nimittäin, vaan näyttää sitä valoa ympäristöönsäkin, et hei haloo kattokaas täältäkin löyty jotain kivaa.

• nimi vaan tuttu
        pitääkin tästä kirjoitti:

sitten hommata kuunteluun machinen menitkin, kun on jääny jostain syystä pimentoon koko popula. Hyvä kun ei sitä lyhtyynsä sinne vakan alle oo tunkemassa, Ari nimittäin, vaan näyttää sitä valoa ympäristöönsäkin, et hei haloo kattokaas täältäkin löyty jotain kivaa.

mutta nyt on koluttu jo netistä kaikenlaista muuta aiheeseen liityvää.. Niin että kyllä tuo kalsarihomma toimi vaikkei olis ollutkaan perustarkoituksena mainos.

• sentään

• ei mainostamisen?
        nimi vaan tuttu kirjoitti:

mutta nyt on koluttu jo netistä kaikenlaista muuta aiheeseen liityvää.. Niin että kyllä tuo kalsarihomma toimi vaikkei olis ollutkaan perustarkoituksena mainos.

Halusko Ari vaan esitellä kansalle uusia/vanhoja boxereitaan vai?

• on varmasti
        ei mainostamisen? kirjoitti:

Halusko Ari vaan esitellä kansalle uusia/vanhoja boxereitaan vai?

Arilla on varmasti piilomainonta sopimus jonkun alusvaatefirman kanssa:) heh:)

Oikeasti, tässä oli kyse huumorista, ihan silkasta hauskanpidosta ja ehkä samalla oli tarkoitus saada tälle esiintyvälle bändille hieman huomiota, mutta ei varmaan ollut tavoitteena päätyä lööppeihin sentään:)

• lööppeihin
        on varmasti kirjoitti:

Arilla on varmasti piilomainonta sopimus jonkun alusvaatefirman kanssa:) heh:)

Oikeasti, tässä oli kyse huumorista, ihan silkasta hauskanpidosta ja ehkä samalla oli tarkoitus saada tälle esiintyvälle bändille hieman huomiota, mutta ei varmaan ollut tavoitteena päätyä lööppeihin sentään:)

Arilla on kummallisia lahjakkuuksia muuallakin kuin musiikissa.

Ite en yhtään ihmettelis, jos tää pojankloppi päätyis viel jossain vaiheessa enempi tai vähempi vahingossa sikari hampaissa tuottajaportaaseen.

• Mikä tossa on pielessä?
        se huito kirjoitti:

vaatteet päällä.

Arin ääni on kuin vasta karaokea olisi ruvennut harrastamaan.
        Iadols-kilpailussa sentään Arin ääni oli hyvä.
        Mikä ihme tässä nyt mättää?

En saa tosta Arista kyllä enää mitään irti.
        Toi alushousuesitys oli kyllä pohjanoteeraus, myönnettäköön.

• En ole huomannut.
        sentään kirjoitti:

mihin se ujo pojan kloppi on hävinnyt? Kyllä on menty eteenpäin ja vauhdilla.

Valitettavasti nyt on niin, että Arin suunta laulajana on alaspäin.
        Idols-kilpailussa Arilla oli vielä hyvä lauluääni, mutta mihin se on kadonnut?

Minä ainakin olen Ariin pettynyt.

• viestin laittaa?
        En ole huomannut. kirjoitti:

Valitettavasti nyt on niin, että Arin suunta laulajana on alaspäin.
        Idols-kilpailussa Arilla oli vielä hyvä lauluääni, mutta mihin se on kadonnut?

Minä ainakin olen Ariin pettynyt.

Tiedoksi vaan, et ohjelma kyl hoitaa, ettei tarvii varmistaa kaikkea tuplilla, jos nyt MUN viesti ei jostain syystä meekkään perille.

Arin ääni on tallessa, ei oo tontut vieneet. Harjavallassa se oli pikkasen särmä erinäisistä syistä johtuen, mut kenenpä oi välillä ois, kun keikkaa on tota tahtia.

Suunta on ollu kokoaika kyl ylös ja eteen, enkä puhu nyt siitä vaan urasta.

Yhessä asiassa oot oikeessa. Ujo se ei ole. Sellanen on suht turhaa.

• samaan viestiin?
        viestin laittaa? kirjoitti:

Tiedoksi vaan, et ohjelma kyl hoitaa, ettei tarvii varmistaa kaikkea tuplilla, jos nyt MUN viesti ei jostain syystä meekkään perille.

Arin ääni on tallessa, ei oo tontut vieneet. Harjavallassa se oli pikkasen särmä erinäisistä syistä johtuen, mut kenenpä oi välillä ois, kun keikkaa on tota tahtia.

Suunta on ollu kokoaika kyl ylös ja eteen, enkä puhu nyt siitä vaan urasta.

Yhessä asiassa oot oikeessa. Ujo se ei ole. Sellanen on suht turhaa.

Hei kerta riittää, jos on samantyyppisiä viestejä.

Kiitti informaatiosta, mutta osaan kyllä homman.
        Opettele sinäkin toi tuplavastaaminen.
        Ohjelma kyllä hoitaa homman.

Arin ääni on viime aikoina ollut aina vähän särmä ja syyt ovat aina erinäiset.

Hyvällä laulajalla kyllä ääni kestää, turha mussuttaa sun muuta.
        Totuus on, että Ari on hyvä karaoke-laulaja, mutta levylaulajaksi hänestä ei mielestäni ole.
        Nyt näyttää myös siltä, ettei tuo Live-puolikaan toimi.

Niin ja nyt ollaan jo alushousut-asteella.
        Ei hyvältä näytä.

• kyllä hevilaulajalla pitää
        samaan viestiin? kirjoitti:

Hei kerta riittää, jos on samantyyppisiä viestejä.

Kiitti informaatiosta, mutta osaan kyllä homman.
        Opettele sinäkin toi tuplavastaaminen.
        Ohjelma kyllä hoitaa homman.

Arin ääni on viime aikoina ollut aina vähän särmä ja syyt ovat aina erinäiset.

Hyvällä laulajalla kyllä ääni kestää, turha mussuttaa sun muuta.
        Totuus on, että Ari on hyvä karaoke-laulaja, mutta levylaulajaksi hänestä ei mielestäni ole.
        Nyt näyttää myös siltä, ettei tuo Live-puolikaan toimi.

Niin ja nyt ollaan jo alushousut-asteella.
        Ei hyvältä näytä.

sitä särmää äänessä nimenomaan ollakkin. Hyvä vaan, että on Arillekkin löytynyt. Alkaa kentät laajenemaan sitä mukaa, kun tulee ääneen lisää ulottuvuuksia. Harjavallan videot on ihan lupaavia.

Ja jos alat mun kanssa kinaamaan niin sanon heti kättelyssä, että en ole sun kinakumppanis, ettei tarvitse turhia energioita haaskata.

• Jauhat tota samaa.
        kyllä hevilaulajalla pitää kirjoitti:

sitä särmää äänessä nimenomaan ollakkin. Hyvä vaan, että on Arillekkin löytynyt. Alkaa kentät laajenemaan sitä mukaa, kun tulee ääneen lisää ulottuvuuksia. Harjavallan videot on ihan lupaavia.

Ja jos alat mun kanssa kinaamaan niin sanon heti kättelyssä, että en ole sun kinakumppanis, ettei tarvitse turhia energioita haaskata.

Älä haaskaa turhaa energioitasi minuun, se ei kannata.
        Mieti mieluimmin sitä, mikä on vienyt Arin äänen?

• asiasta, jonka ei pitäis
        Jauhat tota samaa. kirjoitti:

Älä haaskaa turhaa energioitasi minuun, se ei kannata.
        Mieti mieluimmin sitä, mikä on vienyt Arin äänen?

sua liikuttaa mitenkään. Ei sen ääni ole mun tietämän mukaan mihinkään kadonnu. Ainakin viime viikolla oli tallessa, jos se sua rauhottaa. Ja nyt meen nukkumaan levollisin mielin. Mee säkin. Hyvää yötä!

• En ota asioista pulttia.
        asiasta, jonka ei pitäis kirjoitti:

sua liikuttaa mitenkään. Ei sen ääni ole mun tietämän mukaan mihinkään kadonnu. Ainakin viime viikolla oli tallessa, jos se sua rauhottaa. Ja nyt meen nukkumaan levollisin mielin. Mee säkin. Hyvää yötä!

Sinä tunnut pulttia ottavan, miksiköhän?

Kyllä asia mua liikuttaa paljonkin, koska tuhlasin monia euroja Aria äänestäessäni Idols-voittajaksi.

Älä sekaannu asioihin, mistä et mitään tiedä.

Arin lauluääni on varjo entisestä, vertaan siis Idols-kilpailuun.
        Levy oli kans pettymys.

Kiva, että sinä jaksat vielä Ariin uskoa, minä olen jo luovuttanut.
        Öitä sulle.

• tässä ketjussa
        En ota asioista pulttia. kirjoitti:

Kyllä asia mua liikuttaa paljonkin, koska tuhlasin monia euroja Aria äänestäessäni Idols-voittajaksi.

Levy oli kans pettymys.

Öitä sulle.

on kyse Arin esiintymisestä boxereissa, eikä sinun
        euroistasi.

• kyynel.
        En ota asioista pulttia. kirjoitti:

Levy oli kans pettymys.

Öitä sulle.

On se rankkaa. Eiku vaan niska kyyryssä kohti uusia pettymyksiä.

Haluaisitko sä jauhaa vielä tuota samaa paskaa n. sadannen kerran? Be my guest. Saat säkin höyrys purettua, ku vedit pultit noin komeasti.

• kohti ihan mitä
        kyynel. kirjoitti:

Haluaisitko sä jauhaa vielä tuota samaa paskaa n. sadannen kerran? Be my guest. Saat säkin höyrys purettua, ku vedit pultit noin komeasti.

pettymyksiä haluat, mutta Ari on mun Idoli.

Pidä näppis erossa! Sitäpaitsi en ole sun aikaisempi
        keskustelukumppanis.

• Lueppa viestit.
        tässä ketjussa kirjoitti:

on kyse Arin esiintymisestä boxereissa, eikä sinun
        euroistasi.

Sä taidatkin olla se ketjun hölmöin, kun et ymmärrä, että alkuperäisestä viestistä aina rönsyillään.

Lue siis ketju läpi, ennen kuin moista hölmöilet.

• sä niitä
        kohti ihan mitä kirjoitti:

pettymyksiä haluat, mutta Ari on mun Idoli.

Pidä näppis erossa! Sitäpaitsi en ole sun aikaisempi
        keskustelukumppanis.

kohti etenet, sähän oot vuodattanut tuota suurta pettymystäs tässä ketjussa enemmän kuin laki sallii.

En nyt ymmärrä, mitä tuolla pidä näppis erossa -jutulla tarkotat. Näppini erossa mistä? Joo, mä tiedän, ettet oo mun aikaisempi keskustelukumppani, koska mulla ei ole aikaisempaa keskustelukumppania. Sulla sen sijaan näyttää olevan tässä keskustelussa monta rautaa tulessa. On se varmaan rankkaa olla ainoa, joka veti tästä hommasta palkokasvin sieraimeen.

• helpottaa..
        kyynel. kirjoitti:

Anna tulla vaan.
        Voi helpottaa suakin, kun illan olet täällä vaahdonnut ja aivan turhaan.

Samaa asiaa jauhat, mutta jaksan kyllä kuunnella.

Se on kova paikka puolustaa artistia, jolla ei ole yleisölle mielestäni mitään annettavaa.

Odottelen viestiäsi.
        Mulla on aikaa loma alkoi juuri.

• miksi olisi
        helpottaa.. kirjoitti:

Anna tulla vaan.
        Voi helpottaa suakin, kun illan olet täällä vaahdonnut ja aivan turhaan.

Samaa asiaa jauhat, mutta jaksan kyllä kuunnella.

Se on kova paikka puolustaa artistia, jolla ei ole yleisölle mielestäni mitään annettavaa.

Odottelen viestiäsi.
        Mulla on aikaa loma alkoi juuri.

"kova paikka" puolustaa artistia, jolla ei ole SINUN mielestä mitään annettavaa yleisölle? Mitä puolustamista se sellainen artisti tarvitsee? Tuohan on vain ja ainoastaan sinun mielipiteesi. Ei se Ari muutu sellaiseksi kuin sinä haluat, vaikka kuinka täällä vaahtoat. Se on sellainen kuin se on, ja se tarjoaa tasan kaksi vaihtoehtoa: ota tai jätä. Ehkä sinun pitäisi jättää, kun noin kirvelee tämä juttu.

• Olen löysännyt pipoa.
        miksi olisi kirjoitti:

"kova paikka" puolustaa artistia, jolla ei ole SINUN mielestä mitään annettavaa yleisölle? Mitä puolustamista se sellainen artisti tarvitsee? Tuohan on vain ja ainoastaan sinun mielipiteesi. Ei se Ari muutu sellaiseksi kuin sinä haluat, vaikka kuinka täällä vaahtoat. Se on sellainen kuin se on, ja se tarjoaa tasan kaksi vaihtoehtoa: ota tai jätä. Ehkä sinun pitäisi jättää, kun noin kirvelee tämä juttu.

Miksi se artisti sun puolustamista tarvitsee?
        Mitä sun mielipiteellä on väliä artistin kannalta, sehän on vaan sinun mielipiteesi.

Kirjoitin tässä illan mittaan mielipiteeni ja siitä ollaan kovasti oltu täällä kiinnostuneita.
        Olen ihmetellyt suuresti, miksi noin.

Ei se yleisö muutu sellaiseksi, kuin sinä haluat, vaikka kuinka täällä vaahtoat.
        Samaa mieltä olen, ota, tai jätä.

• :DD
        Olen löysännyt pipoa. kirjoitti:

Miksi se artisti sun puolustamista tarvitsee?
        Mitä sun mielipiteellä on väliä artistin kannalta, sehän on vaan sinun mielipiteesi.

Kirjoitin tässä illan mittaan mielipiteeni ja siitä ollaan kovasti oltu täällä kiinnostuneita.
        Olen ihmetellyt suuresti, miksi noin.

Ei se yleisö muutu sellaiseksi, kuin sinä haluat, vaikka kuinka täällä vaahtoat.
        Samaa mieltä olen, ota, tai jätä.

Kyllä sinulla alkaa olla jo argumentit vähissä. Ei se vakuuta, jos otat minun sanomiseni ja vääntelet niitä vähän toisinpäin, varsinkaan kun niissä ei ole sen jälkeen mitään järkeä. Tyhjää sanahelinää, tuollaista "ympäri mennään, yhteen tullaan" -argumentaatiota.

Jos olisit oikeasti jättänyt (Arin fanittamisen, tarkennettakoon se tässä), et pyörisi täällä tuntikausia jauhamassa paskaa. Minäkin jätän, nimittäin sinut ja ärsyttävät kommenttisi. Aria taas en jätä, vaan menen keikalle keskiviikkona.

• mene koisiin
        :DD kirjoitti:

Kyllä sinulla alkaa olla jo argumentit vähissä. Ei se vakuuta, jos otat minun sanomiseni ja vääntelet niitä vähän toisinpäin, varsinkaan kun niissä ei ole sen jälkeen mitään järkeä. Tyhjää sanahelinää, tuollaista "ympäri mennään, yhteen tullaan" -argumentaatiota.

Jos olisit oikeasti jättänyt (Arin fanittamisen, tarkennettakoon se tässä), et pyörisi täällä tuntikausia jauhamassa paskaa. Minäkin jätän, nimittäin sinut ja ärsyttävät kommenttisi. Aria taas en jätä, vaan menen keikalle keskiviikkona.

Argumentit ovat sulla nyt tosi vähissä.
        Kauniita unia sulle.

• ton videon perusteella
        se huito kirjoitti:

vaatteet päällä.

kuullostaa melkeen hyvältä. Mistäköhän se sitä kehittää, kun yleensä äänivarat on jo olemassa eikä niitä tuu enää lisää. Kai se on sit pihdannu niitä tähän asti. Vois jopa levynsä hankkii tai sit sen seuraavan, jos olis tollasta pikkasen rankempaa kamaa. Erityisesti tykkään tosta sen kyvystä vaihtaa äänensävyä nopeeseen tahtiin. Useimmathan vetää samaa skaalaa koko ajan ja pelkää irrottautua, ettei mee pasmat sekasin.

• minusta se
        Mikä tossa on pielessä? kirjoitti:

Arin ääni on kuin vasta karaokea olisi ruvennut harrastamaan.
        Iadols-kilpailussa sentään Arin ääni oli hyvä.
        Mikä ihme tässä nyt mättää?

En saa tosta Arista kyllä enää mitään irti.
        Toi alushousuesitys oli kyllä pohjanoteeraus, myönnettäköön.

kruunasi tähden entisestään!

• lähtee
        ton videon perusteella kirjoitti:

kuullostaa melkeen hyvältä. Mistäköhän se sitä kehittää, kun yleensä äänivarat on jo olemassa eikä niitä tuu enää lisää. Kai se on sit pihdannu niitä tähän asti. Vois jopa levynsä hankkii tai sit sen seuraavan, jos olis tollasta pikkasen rankempaa kamaa. Erityisesti tykkään tosta sen kyvystä vaihtaa äänensävyä nopeeseen tahtiin. Useimmathan vetää samaa skaalaa koko ajan ja pelkää irrottautua, ettei mee pasmat sekasin.

Kyllä siitä jätkästä ääntä lähtee:

http://www.youtube.com/watch?v=UwOuRx3tmuM

Sitten kun oppii käyttämään ääntänsä vieläkin paremmin niin avot.

• kuullu/nähny
        lähtee kirjoitti:

Kyllä siitä jätkästä ääntä lähtee:

http://www.youtube.com/watch?v=UwOuRx3tmuM

Sitten kun oppii käyttämään ääntänsä vieläkin paremmin niin avot.

Osaa se joo tosiaan laulaa. Ilman säestystähän sen kuulee parhaiten. Eikä edes jännitys pilaa ääntä niinkuin monilla tekee. Tais olla peli jo tos vaihees selvä, jos ei ollu jo aikasemminkin.

• bodari
        sentään kirjoitti:

mihin se ujo pojan kloppi on hävinnyt? Kyllä on menty eteenpäin ja vauhdilla.

Jos kundilla olisi sellainen kroppa mitä voisi näyttää edes, niin tajuisin tämän viimeisen sekoilun. Ilo on katsella komeita kolleja joilla on lihaksikkat kropat, aurinkon ruskettamia, pari tatskaa ja jaklojen välissä kunnon vehje. Mitään tälläistä ei näkynnyt. Kalpea, valkea, anemminen pikku pojan kloppi, pili piilossa, keikkui,kimitti ja kiekui, lavalla ja oli olevinaan kovaa jätkää. Kaikkea sitä ihminen joutuu kestämään tässä elämässään.

• todisti

Ari on tähti! Kun kerran lehdet pitävät tätäkin etusivun uutisena :DDD

Sai Ari samalla kavereilleenkin (Machine Men) julkisuutta. Hienoa! Hyvä muuten tuo Lucan kirjoitus asiasta Arin sivuilla.

• joku vakavissaan

luullut, että lavalle hypättiin noin vaan ilman ennakkovaroitusta? Salli mun nauraa! Oikeastaan aika tarpeetonta puolustella sitä seikkaa varsinkin. Vaikka eihän ihmisistä aina tiedä.

• että Arin

• se mitä

• sitä olla pitää

Heh:) On se hyvä, että jätkiltä löytyy huumoria! On varmasti ollut komea näky! Eräs hevihemmo kävi ilkosillaan yksin toisen bändin keikalla lavalla, mutta tämä bändi sitten yhdessä:) Kertoo jotain heidän hyvästä hengestä ja huumorista. Olikohan tavoitteena saada julkisuutta ko bändille? No nyt ainakin saivat, pitää mennä katsomaan youtubesta jos löytyisi pätkiä:)

Nämähän ovat niitä hauskoja lisäjuttuja, joita yleisö saa ainoastaan festareilla.

Kuinkahan vaan jatkossa keikoille... tähän saakka Arilta on kinuttu paitaa pois, mutta nyt kinutaan varmaan koko bändiltä vaatteita pois:) Heh:)

Sinänsä ei mikään negatiivinen uutinen, hauskaa huumoria jätkillä:) Harmi ku en ollut paikalla:)

• kun musiikki

ei anna mitään, niin yleisölle pitää antaa sirkushuveja. Tohon speden rooliin Ari sopiikin paremmin, tosin mua ei spedekään naurata lainkaan.

• eroon täten
      • sointuu hyvin

jos sillä ei ois ollu niitä housujakaan niin etuliite ei trimmais olleskaan niin hyvin.

• ei olisi ollut
        sointuu hyvin kirjoitti:

jos sillä ei ois ollu niitä housujakaan niin etuliite ei trimmais olleskaan niin hyvin.

Niin ei olisi enää mitään "etuliitettä", vaan pututtaisiin StrippArista:) heh:)

huumorinsa kullakin:)

• kantsii aina valita
        ei olisi ollut kirjoitti:

Niin ei olisi enää mitään "etuliitettä", vaan pututtaisiin StrippArista:) heh:)

huumorinsa kullakin:)

lapselleen sellanen nimi, että siitä saa kaikkee kivaa väännettyä, kun se on vanhempi. Arin vanhemmat on täs onnistuneet.

• mutta toisaalta
        kantsii aina valita kirjoitti:

lapselleen sellanen nimi, että siitä saa kaikkee kivaa väännettyä, kun se on vanhempi. Arin vanhemmat on täs onnistuneet.

Siis oikeasti, Ari -nimenä ei ole niitä joista syntyy eniten lempinimiä, ehkä Arska se yleisin versio. Mutta kun lapsessa on sitten vähän enemmän jotain lahjakkuutta niin jo syntyy lempinimiä:) Aakkonen, IsoA, Idols-Ari, Hevi-Ari, Kalsari-Ari, Arppa jne...:)

• palstan täytettä

löytyy "kolmen" ihmisen iloksi. Niinhän se joku eilen laskeskeli joutoaikanaan aktiivisuuden tasoa täällä.

• entinen Arifani

Taitaa olla tulossa meille uusi seiskan kestotähti tuosta Arista?
      Kun Nykänen vanhenee liikaa,niin lehdistö tarttee uuden lempipellensä. Varo vähän Ari... tie on liukas alaspäin!

• eksyksissä!

Noi jutut ei ollu Seiskassa! Eikä Seiskan lempiaiheestakaan joten mitäs murjotat?

• huumoria pitää löytyä

Harmi vaan, kun tuntuu olevan lukijoilla tai tällä palstalla olevilla hukassa huumori. Mun mielestä tosi hauska ja positiivinen juttu kaikenkaikkiaan:) Voi olla että jopa ostakin Iltalehden tänään, olisi ainakin jotain hauskaa luettavaa "silminnäkijän" silmin, heh, heh...

• arifani

voi olla vain henkilö, joka joskus on ollut fani...eli heikkoa provoilua. Jätä noi paskalehdet ja osta mieluummin Machine Menin Circus of Fools vaikka sieltä ei löydykään lapin syksyä ja muita iskelmiä.

• iltasanomat
        arifani kirjoitti:

voi olla vain henkilö, joka joskus on ollut fani...eli heikkoa provoilua. Jätä noi paskalehdet ja osta mieluummin Machine Menin Circus of Fools vaikka sieltä ei löydykään lapin syksyä ja muita iskelmiä.

vasta tään palstan kautta. En tiennytkään ennen että se on niin hauska lehti. Luulin että siinä on vain pikana kirjoitettua tuoreita uutisia. Tosi hyvä lehti. Ostan nykyään lähes joka päivä.

• Iltasanomat on hyvä lehti.
        iltasanomat kirjoitti:

vasta tään palstan kautta. En tiennytkään ennen että se on niin hauska lehti. Luulin että siinä on vain pikana kirjoitettua tuoreita uutisia. Tosi hyvä lehti. Ostan nykyään lähes joka päivä.

Seuraa aikaansa.

• VOI.....VOI..

tuolla uimarannalla niitä puolialastomia liikkuu vaikka kuinkapaljon..mikä tekee tästä niin erikoisen jutun,,,aivan sama kun katsoo uimarannalle siellähän noita molempia sukupuolen edustajia kävelee vähissä vaatteissa..hah...hah..eletään vuotta 2007 ,että silleen..

• tilataan tavataan sanoa

No nyt on niille kaikille katseltavaa, jotka ovat keikoilla vinkuneet milloin Arilta paitaa, housuja tai kaikkia vaatteita pois:) Mitäs ihmeellistä tuossa nyt sitten oikeasti on? Strippasihan se Ari telkkarissakin useampaan otteeseen idolsin aikana:) Tää on vaan luonnollista jatketta....

• jossa ei mitään nähtävää

Niinpä niin..

• sitten tämäkin

Heh... No tuleepahan taas vaikka mitä kummallista kommenttia...

Eipä silti, ihan hyväähän kaikki julkisuus on:) Mieluummin tämä tuonne etusivuille, kuin Armeija hössötys...

Mua oikeasti harmittaa, kun en tuolla Muuramessa ollut, olisi ollut kyllä mahtavaa varmasti tuo kalsarishow livenä. Ari kalsareissa ja hmm... ilmeisesti muukin bändi...

• naku-bändi

ja Ari! Mitenkähän kauan ne mietti, mitkä kalsarit laittais päälle?

• harvinaista herkkua

Hih:) Hauskaa että jätkillä riittää huumoria!

Ari & Koivuset bändiä voisi tituleerata kohta jo Hevi musiikin poikabändiksi, sen verran silmänruokaa tuosta kokoonpanosta löytyy joka naiselle. Ihanaa!

Ari onkin ainoa idolsista pinnalle tullut oikea tähti. Onhan hän ainoa idols voittaja, joka

- On mennyt koelauluihin vahvassa huomalatilassa
      - Esiintynyt pelkissä kalsareissa (huom! ei tosin omalla keikalla)
      - Stripannut telveisiossakin (ei kai Ilkka tai Hanna sellaista tehnyt?)
      - Saanut semifinaaleissa ennätys äänivyöryn
      - Tehnyt Suomen digimyynnin ennätykset
      - Mennyt levyllään suoraan listaykköseksi
      - Myynyt jo nyt eniten idolsvoittajista
      - Myynyt levyjä lähes 4 kertaa enemmän levyjä kuin edeltäjänsä (siis Ilkka)
      - Voittanut pop kisan laulamalla heviä
      - Esiintynyt oikeilla kunnon festareilla (siis Sauna, Nummi jne)
      - ja paljon paljon muuta...

Aivan ihana Ari, ei ihme, että menestyy! Hänessä on oikeasti ainesta kestotähdeksi. Odotan uutista kansainvälisestä levytyssopimuksesta.

• kiteytit

Arin tähän astiset saavutukset Idols-voittajana ja kuulemme varmasti vielä lisää. Aineksia tosiaan on vaikka mihin, kaikkea hyvää vaan tulevalle uralle!

• yhen ennätyksen

saanut suomen laajimman idioottifanilauman, joille pinnallisuus on aiken A&O.

• pinnallisuutta
        yhen ennätyksen kirjoitti:

saanut suomen laajimman idioottifanilauman, joille pinnallisuus on aiken A&O.

Se tyyppi ei ehkä oo Suomen komein, ei atleettisin eikä ees älykkäin, mut se on niin läpeensä oma ittensä kaikkinensa kuin ihminen vaan pystyy olemaan. Siinä sitä on esimerkkiä muille, mut tietty silleen, et jokanen on sellanen kuin ite on eikä Aria ala matkimaan. Et pinnallisuuden on kyllä tosta menosta kaukana.

• miten se
        pinnallisuutta kirjoitti:

Se tyyppi ei ehkä oo Suomen komein, ei atleettisin eikä ees älykkäin, mut se on niin läpeensä oma ittensä kaikkinensa kuin ihminen vaan pystyy olemaan. Siinä sitä on esimerkkiä muille, mut tietty silleen, et jokanen on sellanen kuin ite on eikä Aria ala matkimaan. Et pinnallisuuden on kyllä tosta menosta kaukana.

keikalla lähmii diivasti hiuksiaan niin siinä on kyllä jo pinnallisuus ponnahtamassa aika hyvin esiin.

• niin tietäisit, et sitä räplää
        miten se kirjoitti:

keikalla lähmii diivasti hiuksiaan niin siinä on kyllä jo pinnallisuus ponnahtamassa aika hyvin esiin.

enempi kuin tyttökaveriinsa. Rakas vihollinen nro 1. Aina sotkussa, aina silmillä, aina uimassa ruokalautasella, mut pois antais ennemmin vaik kätensä kuin lettinsä.

• hevimiäs
        niin tietäisit, et sitä räplää kirjoitti:

enempi kuin tyttökaveriinsa. Rakas vihollinen nro 1. Aina sotkussa, aina silmillä, aina uimassa ruokalautasella, mut pois antais ennemmin vaik kätensä kuin lettinsä.

TOSIMIES ei räpläile hiuksiaan. vaan pitää ne kiinni kun syö. ettei ne ui lautasellaan.keikallaki tollane on perseestä sutia hiuksia.

• täällä
        hevimiäs kirjoitti:

TOSIMIES ei räpläile hiuksiaan. vaan pitää ne kiinni kun syö. ettei ne ui lautasellaan.keikallaki tollane on perseestä sutia hiuksia.

vai oikeen täytyy pitää kiinni kun syö. Kas kun en oo koskaan huomannu moista loistoneuvoa. Haen sulle nobelit tosta hyvästä.

Mitäs keikalla sit pitäis räplätä kun mikkiä ja lettiinsä ei saa? muniaanko pitäis?

• jaa

kyllähän turmion kätilöiden toinen vogalisti spelghot esiintyy melkein aina alasti

• jutun aihetta.

Missikisoissakin tytöt kävelee bikineissä kansan katseltavana ilman että kukaan kohuaa.
      Kivahan tuota oli lukea kyllä. Jos ei olisi ollut lehdessä, niin ei olisi tiennyt koko tempauksesta mitään.

• Hui kauhee

Onpa ihmeellistä. Axl Rose esiintyi melkein aina pelkissä boxereissa.

• kun ei vaan osaa

Joo eli kun ei ole kykyä, osaamista, saat iedes lahjoja. Pitää rääkkymisen lisäksi esiintyä kalsareissa, jotta "säilyy" otsikoissa.

Eikö tämä ns. "hevi"-Ari voitais jo unohtaa kokonaan... ???

Jos ei muuten, niin viimeistään sitten kun Idols-voiton lahjana saatu Nikuloiden ja Radio kanavien vastentahtoinen "maksettu" hehkutus loppuu !!!!!!!!!!

• sulle vaan

Kun tuota mieltä olet niin varmasti on hyvät perustelut?

Oletko käynyt Arin live keikalla, ja kuullut hänen laulavan ja nähnyt esiintyvän?

Oletko kuunnellut hänen levyään?

Levy on muuten tänä vuonna Suomen eniten myydyin... ei se idols titteli takaa levymyyntiä, senhän edellinen todisti...

Hitsi, taas yksi, jonka ilmeen haluan nähdä 5-vuoden päästä, kun koivusen herraa ulkomailla viedään:)

• suomalaisten

peruspiirrettä eli kateutta. Kukaan ei saisi pärjätä lajissa, jossa oikeasti on loistava. Noh kateus ja katkeruus ei pitkälle vie elämässä, tällästen henkilöiden kanssa ei onneksi tarvi muuten olla tekemisissä kuin täällä palstalla.

• höhöhöhööhöhöööö
        sulle vaan kirjoitti:

Kun tuota mieltä olet niin varmasti on hyvät perustelut?

Oletko käynyt Arin live keikalla, ja kuullut hänen laulavan ja nähnyt esiintyvän?

Oletko kuunnellut hänen levyään?

Levy on muuten tänä vuonna Suomen eniten myydyin... ei se idols titteli takaa levymyyntiä, senhän edellinen todisti...

Hitsi, taas yksi, jonka ilmeen haluan nähdä 5-vuoden päästä, kun koivusen herraa ulkomailla viedään:)

ai että ulkomailla , noh ehkä jossain serbia-montenegrossa kun halavalla saa.
        Ja Mikki Hiirikin laulaa paremmin

• muistiin
        höhöhöhööhöhöööö kirjoitti:

ai että ulkomailla , noh ehkä jossain serbia-montenegrossa kun halavalla saa.
        Ja Mikki Hiirikin laulaa paremmin

Tuota viestiä sinunkin on kiva muistella sitten aikanaan :DDDD

• toi Arin tempaus

silleen sitä pitää aina olla "kolttoset" mielessä vaikka olikin sovittu juttu. Nyt vois jo kahviakin koklata tän päälle.

• EI VOI OLLA TOTTA

Oikea rantaleijona. VAU...

• kun se

ei taida rannoilla niin juoksennella.

• muualla menee

ihan hukkaan pullistelut. hehhee.

• muuten luut kolisee.
        muualla menee kirjoitti:

ihan hukkaan pullistelut. hehhee.

Ei mene hukkaan, ei....
        ja tietty sitä "silmänruokaa"

• mutta..

Nämä on Tulipusun keikalta, ei Muuramesta....

• voi että kauhistuttaaaa!!!!!!

.... on se nyt kyllä ihan kauhean hirveää!!!!

• minä-

no sanoppa muuta. hitto että jaksetaan taas vaahdota.

• Näytä esimerkkiä...
        minä- kirjoitti:

no sanoppa muuta. hitto että jaksetaan taas vaahdota.

Lopeta siis vaahtoaminen.

• Suurin osa täällä ei
        Näytä esimerkkiä... kirjoitti:

Lopeta siis vaahtoaminen.

todellakaan "vaahtoa", noita viimeisimpiä kommentteja lukuunottamatta.

• minä-
        Suurin osa täällä ei kirjoitti:

todellakaan "vaahtoa", noita viimeisimpiä kommentteja lukuunottamatta.

Jaaha.. ja nyt minulle valitetaan kun ihmettelin mitä puheenaiheita.
        Ei tarvii sitte yrittääkkään väittää että näille palstoille ei yleensä vajaaälyiset kirjottelis jotai aivan uskomatonta paskaa.

• TOMMONEN PELLEILY

Jotain rajaa sentään.
      En minä ainakaan halua ketään laulajaa alushousut jalassa katsella.
      Asiallinen pukeutuminen esiintyjällä on yleisön arvostamista.

• koko homman nimi

Lues ny jos osaat tuolta alusta asti tätä ketjua. Vaikka voi silti olla, et ei mee perille. No kaikkeen ei voi vaikuttaa. Tai toinen mahdollisuus on, et vaan leikit tyhmää ja se on ihan yhtä paha.

• sitten
        koko homman nimi kirjoitti:

Lues ny jos osaat tuolta alusta asti tätä ketjua. Vaikka voi silti olla, et ei mee perille. No kaikkeen ei voi vaikuttaa. Tai toinen mahdollisuus on, et vaan leikit tyhmää ja se on ihan yhtä paha.

Voidaan myös ajatella että meillähän menee aika hyvin Suomilandiassa jos tällaisesta palaa käämit. Tai että ylipäänsä kyseinen tapaus luokitellaan uutiseksi..

• ja rähinät

alkaa vasta nyt. Mitenkähän pitkäksi tää venyy lopulta.

• sammuvaa kansaa
        ja rähinät kirjoitti:

alkaa vasta nyt. Mitenkähän pitkäksi tää venyy lopulta.

et kyllä täs viel tovi menee. Siihen asti ryskätään kunnes saadaan jotain uutta puitavaa.

• Lue, mitä kirjoitin.

Vai ymmärrätkö lukemaasi?

Miksi minun pitäisi alusta asti lukea tätä ketjua?
        Minulle on aivan sama, mitä mieltä muut on asiasta.

Minun mielipiteeni voit siis tarkistaa vielä kerran ylläolevasta kirjoituksestani.

Lukaisepas vielä kerran oikein ajatuksella, mitä kirjoitin.
        Sinulla on vaan hirveä hinku vastaamaan, vaikket tiedä mihin vastaat.

SULLA TAISI MENNÄ NYT OHI TÄÄ HOMMAN NIMI.

• laiha ja valkoinen
        Lue, mitä kirjoitin. kirjoitti:

Minun mielipiteeni voit siis tarkistaa vielä kerran ylläolevasta kirjoituksestani.

otus?
        Olisi edes kroppaa.
        Yääääk, ja mää hullu ostin vielä sen seedeenkin ja sekin oli pettymystä täynnä.
        yääääk.

• oot yrjöilly loppuun
        laiha ja valkoinen kirjoitti:

otus?
        Olisi edes kroppaa.
        yääääk.

niin muista juoda vettä, ettei nestetasapaino kärsi!

• "hyvä"kroppasia r...
        laiha ja valkoinen kirjoitti:

otus?
        Olisi edes kroppaa.
        yääääk.

Noita ns "hyväkroppasia" artistejahan riittää tässä maassa Tuiskusta lähtien.

Mun mielestä on aivan ihana, kun meillä on tähti, joka ei edusta mitään ihanne ulkoasua ja on vielä ylpeä siitä! Persoonallinen, erilainen, laiha ku mikä, eikä rusketu, mutta silti niin mielettömän seksikäs!

Noissa monissa julkkiksissa yms jotka ovat ns "hyvä kroppasia" ärsyttää se, että ne tietää sen itekkin. Ari on omasta mielestään auttamattoman ruma ja se tekee siitä entistä paremman näköisen!

• vaan toi MM-bändi
        Lue, mitä kirjoitin. kirjoitti:

sen takia sulla meni ohi. Alushousuilu toimi siinä vaan sellasena ikäänkuin "huhhahhei, ois vähän ilmoitusluontoista asiaa, joten saisinko hetkeksi huomionne"-mentaliteettiä. Ja koska ne alkkarit sattu oleen Koivusenherran jalassa niin tulihan sitä huomiotakin.

Mees ostaa vaikka machine men:in levy (jatkettua piilomainontaa hiukka vähemmän piilotellen)

• Katsotaan asiaa laajemmin.
        sitten kirjoitti:

Voidaan myös ajatella että meillähän menee aika hyvin Suomilandiassa jos tällaisesta palaa käämit. Tai että ylipäänsä kyseinen tapaus luokitellaan uutiseksi..

Tuskin keneltäkään käämit on palaneet.
        Sä vähän nyt haluat liioitella asioita.

Mut selvä uutinenhan tämä on, jos esiintyjä astuu lavalle yleisön eteen alushoususillaan.

Taitaisi se olla uutisaihe, jos kaupan kassakin töröttäisi kassalla alushoususillaan, vai olisiko se sinusta ihan ok?

• varmaan naurattaa
        Katsotaan asiaa laajemmin. kirjoitti:

Mut selvä uutinenhan tämä on, jos esiintyjä astuu lavalle yleisön eteen alushoususillaan.

Taitaisi se olla uutisaihe, jos kaupan kassakin töröttäisi kassalla alushoususillaan, vai olisiko se sinusta ihan ok?

kun ajattelevat tempaustaan jälkikäteen, vaikkeivät seuraisikkaan näitä jälkimaininkeja. Vielä enemmän jos tekisivät se.

• alushousut toimii.
        vaan toi MM-bändi kirjoitti:

sen takia sulla meni ohi. Alushousuilu toimi siinä vaan sellasena ikäänkuin "huhhahhei, ois vähän ilmoitusluontoista asiaa, joten saisinko hetkeksi huomionne"-mentaliteettiä. Ja koska ne alkkarit sattu oleen Koivusenherran jalassa niin tulihan sitä huomiotakin.

Mees ostaa vaikka machine men:in levy (jatkettua piilomainontaa hiukka vähemmän piilotellen)

Lue se mun mielipide asiasta, äläkä turhaa jauha siellä asian vierestä.

Tämän homman nimi on nyt ALUSHOUSUT ja sillä selvä.

En kaipaa huhhahhei-alushousuja esiintymislavalla, joko ymmärsit?
        Menikö perille, vai vieläkö menee sulla yli?

• sitten
        Katsotaan asiaa laajemmin. kirjoitti:

Ai mä ylireagoin, onneksi sä et yhtään päätellen ekasta viestistäsi..

Eihän Ari oikeestaan edes esiintynyt, vaan käväisi lavalla pitämässä hauskaa kavereidensa kanssa. Kyllä se yleisö nyt varmasti on näreissään ja vaatimassa rahojaan rakaisin. Ennenkuulumatonta käytöstä tuommoinen..

Löysennä pikkasen sitä pipoa jookos?

terv. ex-kaupan kassa jota nyt harmittaa kun jäi viuhahtaminen ja lööppeihin pääsy aikanaan kokematta :D

• keikallakävijä??
        alushousut toimii. kirjoitti:

Et ole tainnut paljoa rokkikeikoilla elämäsi aikana käydä?

• yllätyksiin näissä

porukoissa. Kenen keikkaan olit eniten pettynyt?
        Meinaan, että tuliko se Koivusen jengi ja pilasi nautinnot Machine Manin katselussa ja kuuntelussa vai oliko se Koivusen porukka muuten vain pettymys? Siitähän tässä on kyse, mitä paikanpäällä olleet tykkäs, ja jos tykkäs, niin se ei heilauta ketään mitä mouruat mielipiteistäsi täällä.

• niiden sitten olla pitäisi

Kirjoitit ja täsmensit sanomaasi hyvin ja lainaan sitä tässä:

"En kaipaa huhhahhei-alushousuja esiintymislavalla, joko ymmärsit?"

Mä en ole kuullut huhhahhei -alushousuista? Olisiko ne pitänyt olla slogit tai jotku muut? Kenties simpsonit -boxerit? Hmm... olisikohan kannattanut IL:n laittaaa vielä tarkempi lähikuva Koivusen herrasta niin oltaisiin varmasti saatu lukea parin päivän päästä, että ko alushousut on kaupoista loppuun myyty:)

• nehän
        varmaan naurattaa kirjoitti:

kun ajattelevat tempaustaan jälkikäteen, vaikkeivät seuraisikkaan näitä jälkimaininkeja. Vielä enemmän jos tekisivät se.

Nehän kuolis nauruun jos tämän ketjun lukis. Mäkin repeilen täällä koko ajan..

Kiitos Ari & co jälleen muutamasta lisävuodesta!!

• Vanha sanonta toi.
        varmaan naurattaa kirjoitti:

Meinaatko, että aliarvioivat yleisöä vielä lisää ja oikein nauravat vielä päälle.
        No se kuvastaa kyllä jo aika paljon, millainen esiintyjä on kyseessä,jos näin on.

Toivottavasti Ari ymmärtää mokanneensa ja osaa jatkossa arvostaa yleisöä hieman paremmin.

• valitettavasti

pojat alkaa tuskin munasilteen esiintymään vaikka sellasta haluttaiskin. Ei ainaskaan ulkona, jos on pakkasta. Se pakollinen tennissukka pitää nyt ainakin olla lämmikkeenä minkä jo RHCP lanseerasi aikoinaan.

Mulla ei mee mikään koskaan yli, mut sulla voi alkaa mennä.

• on linkki
        niiden sitten olla pitäisi kirjoitti:

Mä en ole kuullut huhhahhei -alushousuista? Olisiko ne pitänyt olla slogit tai jotku muut? Kenties simpsonit -boxerit? Hmm... olisikohan kannattanut IL:n laittaaa vielä tarkempi lähikuva Koivusen herrasta niin oltaisiin varmasti saatu lukea parin päivän päästä, että ko alushousut on kaupoista loppuun myyty:)

jos haluaa tutkia tarkemmin. Harmaat ainakin!

• ainakin
        Vanha sanonta toi. kirjoitti:

Meinaatko, että aliarvioivat yleisöä vielä lisää ja oikein nauravat vielä päälle.
        No se kuvastaa kyllä jo aika paljon, millainen esiintyjä on kyseessä,jos näin on.

Toivottavasti Ari ymmärtää mokanneensa ja osaa jatkossa arvostaa yleisöä hieman paremmin.

nauraa itselleen. Ja muuta ei tässä jutussa tarttekkaan.

• Arin esiintyvän alasti.
        valitettavasti kirjoitti:

pojat alkaa tuskin munasilteen esiintymään vaikka sellasta haluttaiskin. Ei ainaskaan ulkona, jos on pakkasta. Se pakollinen tennissukka pitää nyt ainakin olla lämmikkeenä minkä jo RHCP lanseerasi aikoinaan.

Mulla ei mee mikään koskaan yli, mut sulla voi alkaa mennä.

Se nyt ei vaan käy.
        Huilihan hetki, niin asia selkiintyy sinullekin.

Joskus ne asiat ei vaan mene jakeluun, mutta usko pois kyllä tää vielä sulle aukee.

• Ei taida kokemusta olla.
        keikallakävijä?? kirjoitti:

Et ole tainnut paljoa rokkikeikoilla elämäsi aikana käydä?

Mutta ei se mitään, vielä ehdit.
        Sitä pitää vaan useasti käydä, niin oppii ymmärtämään asioita ja huomaa mikä on kivaa ja mikä ei.

• vastaa sitten.
        yllätyksiin näissä kirjoitti:

porukoissa. Kenen keikkaan olit eniten pettynyt?
        Meinaan, että tuliko se Koivusen jengi ja pilasi nautinnot Machine Manin katselussa ja kuuntelussa vai oliko se Koivusen porukka muuten vain pettymys? Siitähän tässä on kyse, mitä paikanpäällä olleet tykkäs, ja jos tykkäs, niin se ei heilauta ketään mitä mouruat mielipiteistäsi täällä.

Ongelmasi on, että haluat päteä, mutta et tiedä, missä asiassa sun pitäisi päteä.

Lue mielipiteeni vielä kerran uudelleen, niin josko se sulle lopultakin avautuisi.

• huhhahhei-alushousuja.
        niiden sitten olla pitäisi kirjoitti:

Sittenpä en ole ainut, joka näitä ei ymmärrä.

Joku vaan mulle tossa mainosti näitä huhhahhei-pöksyjä.

Taisi olla koko kirjoittaja pikkasen huhhai, ku ei millään meinaa ymmärtää mun mielipidettäni, mutta onneksi sinä ymmärsit.

No toivotaan, että muutkin tajuu sanoman joskus.

• puhun
        Ei taida kokemusta olla. kirjoitti:

Mutta ei se mitään, vielä ehdit.
        Sitä pitää vaan useasti käydä, niin oppii ymmärtämään asioita ja huomaa mikä on kivaa ja mikä ei.

Ja on tullut käytyä keikoilla jos jonkinmoisilla. Yllärit on aina plussaa ja pääasia että yleisö viihtyy.

Tästä tulikin mieleen (ja tuolla yllä joku mainitsi RHCP:n) että katsokaapa tämä
        http://www.youtube.com/watch?v=byNNyFAycYA

RHCP vs. Foo Fighters :D

• enkä mä
        Arin esiintyvän alasti. kirjoitti:

Se nyt ei vaan käy.
        Huilihan hetki, niin asia selkiintyy sinullekin.

Joskus ne asiat ei vaan mene jakeluun, mutta usko pois kyllä tää vielä sulle aukee.

Mä yritän suojella poikia parhaan kykyni mukaan esittämällä ees hiukka kompromisseja, mut teikä vaan jyrisee: "kyse on alushousuista, en halua alushousuja". Jessus, mikä pervo.

Kiva muuten vääntää hepistä eiku kepistä asiaa. Tässäkin on jo viestejä enempi kuin paljon. Kyllä yhet alkkarit saa sit ihmeitä aikaan.

• uudelleen!
        vastaa sitten. kirjoitti:

Ongelmasi on, että haluat päteä, mutta et tiedä, missä asiassa sun pitäisi päteä.

Lue mielipiteeni vielä kerran uudelleen, niin josko se sulle lopultakin avautuisi.

Ei tulisi mieleenkään! Ei ikinä! Päteminen on niin mukavaa ja viihdyn ongelmani parissa! Se sopii minulle!

• täysin väärin.
        enkä mä kirjoitti:

Mä yritän suojella poikia parhaan kykyni mukaan esittämällä ees hiukka kompromisseja, mut teikä vaan jyrisee: "kyse on alushousuista, en halua alushousuja". Jessus, mikä pervo.

Kiva muuten vääntää hepistä eiku kepistä asiaa. Tässäkin on jo viestejä enempi kuin paljon. Kyllä yhet alkkarit saa sit ihmeitä aikaan.

Sorry, en voi sua auttaa.
        Sun täytyy opetella lukemaan viestit ja sitten vielä ymmärtämään, mitä ne sisältää.

Onnea sulle opiskeluun.....

Mitä minä sanoin, esiintyjän ei sovi mennä yleisön eteen pelkät alushousut jalassa.
        Hyvä, että vihdoin ymmärsit, että siitä ei tule muuta kuin sanomista.

• Jokaisella on harrastuksensa.
        uudelleen! kirjoitti:

Ei tulisi mieleenkään! Ei ikinä! Päteminen on niin mukavaa ja viihdyn ongelmani parissa! Se sopii minulle!

Kivaa illanjatkoa!

• harrastus jos
        Jokaisella on harrastuksensa. kirjoitti:

Kivaa illanjatkoa!

näin ajattelit. Ollaan vaan nyt samassa veneessä täällä ja kommentoidaan. Ei tää aivan kaikkea vapaa-aikaa vie. Pienen murto-osan ja kivaa on .

Kiitos ja hyvää illan jatkoa sulle myös!

• millaisissa viihdyt.
        puhun kirjoitti:

Ja on tullut käytyä keikoilla jos jonkinmoisilla. Yllärit on aina plussaa ja pääasia että yleisö viihtyy.

Tästä tulikin mieleen (ja tuolla yllä joku mainitsi RHCP:n) että katsokaapa tämä
        http://www.youtube.com/watch?v=byNNyFAycYA

RHCP vs. Foo Fighters :D

Mä en tykkää katsoa alushousuissa esiintyviä laulajia.

Fiksu artisti arvostaa yleisöä ja pukeutuu sen mukaan, tää on se mun mielipide.

Mulle ei ainakaan alushousu-yllärit ole plussaa, päinvastoin miinuksen puolelle menee.

Mut makunsa kullakin.

Mua ei mitkään linkit kiinnosta, toi mun mielipide ei tosta miksikään muutu, vaikka kuinka linkkejä mulle esität.
        Mutta kiitti kuitenkin, nyt en viitti linkkejä ruveta katselemaan.

• olet melkonen huhhahhei
        vaan toi MM-bändi kirjoitti:

Uusi keksintö, Huhhahhei-alushousut.

• huvikseni, sori vaan
        täysin väärin. kirjoitti:

Sun täytyy opetella lukemaan viestit ja sitten vielä ymmärtämään, mitä ne sisältää.

Mitä minä sanoin, esiintyjän ei sovi mennä yleisön eteen pelkät alushousut jalassa.

ny lähen saunaan ja ilman alkkareita, moi, äläkä muistele pahalla...

• mahdollista
        täysin väärin. kirjoitti:

että kaikki ymmärtää sun kommentit väärin? Ehkä se on sittenkin sun tyyli joka tekee ettei niitä oikein ymmärrä.

Kirjoittaessa ei pitäisi vaatia edellytyksiä tekstin ymmärtämiseen, vaan kirjoittaa niin selkeästi, että asia ymmärretään jopa maalaisjäjellä.

• osata itselleen nauraa.
        ainakin kirjoitti:

nauraa itselleen. Ja muuta ei tässä jutussa tarttekkaan.

Oli kyllä sen verran typerä homma Arilta.

• kommentoit täällä.
        mahdollista kirjoitti:

että kaikki ymmärtää sun kommentit väärin? Ehkä se on sittenkin sun tyyli joka tekee ettei niitä oikein ymmärrä.

Kirjoittaessa ei pitäisi vaatia edellytyksiä tekstin ymmärtämiseen, vaan kirjoittaa niin selkeästi, että asia ymmärretään jopa maalaisjäjellä.

Lopeta jo, ku et ymmärrä, niin sitten et.
        Sä et sille tietysti mitään voi.

Mut opiskella kyllä voit niin, että keskityt lukemaan, mitä se toinen kirjoittaa ja sitten vastaat siihen.

Mielestäni ongelmasi on, että yrität päteä, vaikka et selvästikään ole sisäistänyt, mistä kirjoitetaan.

Mut unohda koko juttu, ehkä se sulle joskus aukeaa tääkin tarina.

• selkeästi.
        mahdollista kirjoitti:

Siinä sulle haastetta kerrakseen.

• sattuuhan sitä.
        huvikseni, sori vaan kirjoitti:

ny lähen saunaan ja ilman alkkareita, moi, äläkä muistele pahalla...

Hyviä löylyjä sulle.

• vastasit tuolla
        kommentoit täällä. kirjoitti:

Lopeta jo, ku et ymmärrä, niin sitten et.
        Sä et sille tietysti mitään voi.

Mut opiskella kyllä voit niin, että keskityt lukemaan, mitä se toinen kirjoittaa ja sitten vastaat siihen.

Mielestäni ongelmasi on, että yrität päteä, vaikka et selvästikään ole sisäistänyt, mistä kirjoitetaan.

Mut unohda koko juttu, ehkä se sulle joskus aukeaa tääkin tarina.

alempanakin jollekin muulle! Itsensä kautta muut tuntee. Ei minulla ole tarvetta päteä, mutta tuo on silmiinpistävää.

• että viihtyy
        millaisissa viihdyt. kirjoitti:

Mulle ei ainakaan alushousu-yllärit ole plussaa, päinvastoin miinuksen puolelle menee.

Mut makunsa kullakin.

Mua ei mitkään linkit kiinnosta, toi mun mielipide ei tosta miksikään muutu, vaikka kuinka linkkejä mulle esität.

Kyllä keikoilla pitää olla myös tuota showpuolta mukana. Mutta joo juupas eipäs juup... ja sitä rataa..

Toi linkki ei sinänsä liittynyt sun juttuihin, tai no tavallaan.. Siinä yhdellä Peppersien keikalla Foo Fightersien jätkät tekee "kivan" källin Peppersien rumpalille Chad Smithille. Pojat on poikia, minkäs sille teet :D

• on tietenkin makunsa
        millaisissa viihdyt. kirjoitti:

Mut makunsa kullakin.

Mutta tällainen pelleily mielestäni kuuluu festareille. Mutta eihän se kaikkien tyyliin sovi. Heh, joku Tomi Markkola alushousuisillaan:) naurattaa ajatuskin, mutta Arin poikamaiseen hapitukseen tällaiset tempaukset sopii kuin nenä päähän!

Niin ja tuo tempaus on tapahtunut puolenyön jälkeen, joten ei yleisössä ainakaa ole ollut mitään pienempiä faneja.

Ari muuten totesi eräällä alle 18 v sallitulla keikalla, jossa oli paljon pienempiäkin lapsia ja itsekin olin jälkikasvun sinne tuonut, kun yleisö vinkui häntä ottamaan paidan pois: Ei täällä, kun on niin paljon pienempiäkin kuuntelijoita. Hän osaa kyllä käyttäytyä erittäin hienosti ja olla hienotunteinen tarvittaessa. Tilanteen mukaan!

• tuli mieleen
        on tietenkin makunsa kirjoitti:

Mutta tällainen pelleily mielestäni kuuluu festareille. Mutta eihän se kaikkien tyyliin sovi. Heh, joku Tomi Markkola alushousuisillaan:) naurattaa ajatuskin, mutta Arin poikamaiseen hapitukseen tällaiset tempaukset sopii kuin nenä päähän!

Niin ja tuo tempaus on tapahtunut puolenyön jälkeen, joten ei yleisössä ainakaa ole ollut mitään pienempiä faneja.

Ari muuten totesi eräällä alle 18 v sallitulla keikalla, jossa oli paljon pienempiäkin lapsia ja itsekin olin jälkikasvun sinne tuonut, kun yleisö vinkui häntä ottamaan paidan pois: Ei täällä, kun on niin paljon pienempiäkin kuuntelijoita. Hän osaa kyllä käyttäytyä erittäin hienosti ja olla hienotunteinen tarvittaessa. Tilanteen mukaan!

Ari oli idolsien aikaan jossain lastenohjelmassa vieraana telkkarissa ja siellä sitten laulettiin tämä Popmusiikkia-kipale. Arin laulamassa kohdassahan tulee kirosana ja kun sen vuoro tuli niin Ari peitti suunsa eikä laulanut sitä.

Heh, mistähän tuonkin muistin :)

• on silmiinpistävää.
        vastasit tuolla kirjoitti:

alempanakin jollekin muulle! Itsensä kautta muut tuntee. Ei minulla ole tarvetta päteä, mutta tuo on silmiinpistävää.

Eikö ole hassua?
        Mut luehan ihan oikeasti sen mun alkuperäinen viesti, niin siitä kyllä selviää sinullekin, mitä
        viestissäni kirjoitin.

• "pojat on poikia"
        että viihtyy kirjoitti:

Kyllä keikoilla pitää olla myös tuota showpuolta mukana. Mutta joo juupas eipäs juup... ja sitä rataa..

Toi linkki ei sinänsä liittynyt sun juttuihin, tai no tavallaan.. Siinä yhdellä Peppersien keikalla Foo Fightersien jätkät tekee "kivan" källin Peppersien rumpalille Chad Smithille. Pojat on poikia, minkäs sille teet :D

Poikien pitää myös osata käyttäytyä,varsinkin, jos esiintyvät yleisölle.

Minä haluan vastinetta rahoilleni, enkä mitään alushousu-esitystä.

Kyllä, minä asialle jotain teen.
        En mene enää moisen viihdyttäjän keikoille.
        Näin yksinkertaista se on.

• Niin olen minäkin repeytynyt.
        nehän kirjoitti:

Nehän kuolis nauruun jos tämän ketjun lukis. Mäkin repeilen täällä koko ajan..

Kiitos Ari & co jälleen muutamasta lisävuodesta!!

Mut ei sille voi mitään, jos jotkut vaan jaarittaa, eikä millään lukemaansa ymmärrä.

Mulla on kans ihan vatsa kipee naurusta.
        No saipahan hupia tälle illalle.

• sepustuksesi.
        sitten kirjoitti:

Ai mä ylireagoin, onneksi sä et yhtään päätellen ekasta viestistäsi..

Eihän Ari oikeestaan edes esiintynyt, vaan käväisi lavalla pitämässä hauskaa kavereidensa kanssa. Kyllä se yleisö nyt varmasti on näreissään ja vaatimassa rahojaan rakaisin. Ennenkuulumatonta käytöstä tuommoinen..

Löysennä pikkasen sitä pipoa jookos?

terv. ex-kaupan kassa jota nyt harmittaa kun jäi viuhahtaminen ja lööppeihin pääsy aikanaan kokematta :D

Aivan järkkyä, että Ari ei edes esiintynyt, mutta menee sinne lavalle vaan hauskaa pitämään alushoususillaan.
        Anna mun kaikki kestää.

Jospas sinä hieman kiristäisit sitä pipoa.
        Aihetta olis.

Vielähän sinä ehdit repäistä, jos haluat.

• Muotinäytökset on asia erik...

Kannattaiskohan Arin ruveta alushousumalliksi, kun toi laulupuoli on näköjään toissijainen juttu.

• saman jutun
        tuli mieleen kirjoitti:

Ari oli idolsien aikaan jossain lastenohjelmassa vieraana telkkarissa ja siellä sitten laulettiin tämä Popmusiikkia-kipale. Arin laulamassa kohdassahan tulee kirosana ja kun sen vuoro tuli niin Ari peitti suunsa eikä laulanut sitä.

Joo noinhan se teki, mut saattoihan se olla sovittu ohjelman tekijöiden kanssa. Tiedä häntä. Pistin silloin merkille miten Ari näytti tykkäävän lapsista. Johtuneeko sitten siitä kun hänellähän on paljon pikkusiskoja.

Itse aiheeseen palatakseni, täytyy vaan sanoa että paljon melua tyhjästä. Tuntuu että kaikkiin Arin tekemisiin ja sanomisiin reagoidaan potenssiin sata. Mutta sehän on staran merkki ;)

• saman jutun
        tuli mieleen kirjoitti:

Joo noinhan se teki, mut saattoihan se olla sovittu ohjelman tekijöiden kanssa. Tiedä häntä. Pistin silloin merkille miten Ari näytti tykkäävän lapsista. Johtuneeko sitten siitä kun hänellähän on paljon pikkusiskoja.

Itse aiheeseen palatakseni, täytyy vaan sanoa että paljon melua tyhjästä. Tuntuu että kaikkiin Arin tekemisiin ja sanomisiin reagoidaan potenssiin sata. Mutta sehän on staran merkki ;)

• kops
        Muotinäytökset on asia erik... kirjoitti:

Kannattaiskohan Arin ruveta alushousumalliksi, kun toi laulupuoli on näköjään toissijainen juttu.

Ja kannattaisiko sinun(kin) löysentää sitä pipoa tai heittää kokonaan pois.

• Jätä reakoimatta.
        saman jutun kirjoitti:

Hiipuneen tähden merkki on, että muiden pitää yrittää väkisin puolustaa sitä, vaikkeivat he haluaisikaan, kuten esim sinun pitää.

• moneen kertaan?
        saman jutun kirjoitti:

Kerta riittää, ohjelma hoitaa asian.

• Arin suhteen.
        kops kirjoitti:

Ja kannattaisiko sinun(kin) löysentää sitä pipoa tai heittää kokonaan pois.

"Tyhjästä on turha nyhjästä"
        Vanha sanonta toi.

Ei toimi Arin levy, eikä Live-eiintyminen, joten löysäsin pipoa, nyt keskityn vaan katselemaan Arin alushousuja.

Heitän pipon sitten vasta kokonaan pois, kun en enää jaksa Arin alushousujakaan katsella.

• tulkinta
        Jätä reakoimatta. kirjoitti:

Hiipuneen tähden merkki on, että muiden pitää yrittää väkisin puolustaa sitä, vaikkeivat he haluaisikaan, kuten esim sinun pitää.

Miksi sitten SINÄ reagoit? Et selvästikään ole Arin musiikin/persoonan ystävä joten miksi SINÄ olet tullut tälle palstalle?

Saanen kuitenkin kertoa (väkinäisen wtf??)mielipiteeni kuten muutkin tästä tämän päivän uutispommista? Vaikka olenkin Arin fani?

Ja tuon hiipuva tähti -lausahduksen tiedät itsekin sisimmässäsi olevan potaskaa.

• Tää ei ole Arin palsta.
        tulkinta kirjoitti:

Miksi sitten SINÄ reagoit? Et selvästikään ole Arin musiikin/persoonan ystävä joten miksi SINÄ olet tullut tälle palstalle?

Saanen kuitenkin kertoa (väkinäisen wtf??)mielipiteeni kuten muutkin tästä tämän päivän uutispommista? Vaikka olenkin Arin fani?

Ja tuon hiipuva tähti -lausahduksen tiedät itsekin sisimmässäsi olevan potaskaa.

Minä pidin Arista Idols-kilpailussa ja äänestin häntä, mutta levy oli tosi pettymys.

Toinen pettymys oli Live-keikat.

Nyt menee jo oikeasti yli toi alushoususillaan lavalle tulo.

Löysäsin siis pipoa, enkä todellakaan enää Arin levyjä osta, enkä keikoille eksy.

Mut, kuten sanoin, uusi Idols-voittaja jo kolkutelee ovia.

Olisko sunkin jo aika löysätä...?

• kenen palsta
        Tää ei ole Arin palsta. kirjoitti:

Minä pidin Arista Idols-kilpailussa ja äänestin häntä, mutta levy oli tosi pettymys.

Löysäsin siis pipoa, enkä todellakaan enää Arin levyjä osta, enkä keikoille eksy.

tää sitten on? Kyllä musta tuolla yläreunassa seisoo melko selvällä suomen kielellä, että Ari Koivunen.

• parhaiten
        Tää ei ole Arin palsta. kirjoitti:

omilla aivoillaan, kiristä rauhassa pipoasi vielä tiukemmalle.

Ari on mahtava!

• löysää sinä pipoa.
        parhaiten kirjoitti:

omilla aivoillaan, kiristä rauhassa pipoasi vielä tiukemmalle.

Ari on mahtava!

Jokainen todellakin ajattelee omilla aivoillaan.
        Tee sinäkin niin.

• kaikki ei ole kultaa,miltä ...
        Vanha sanonta toi. kirjoitti:

olit kajaanissa28.72007,sun tulevaisuus on nuorissa muistavatko he yhtä lämmöllä sua mitä me juicea.ei jos käyttäydyt samalla tavalla mitä7vuotiaalleym.lapsille ja meille.ylpeys käy lankeemuksen edessä,se kopsahtaa omaan nilkkaan,en aja toista kertaa katsomaan pitkää matkaa.enkä viitsisi vaikka ois nurkalla.vielä maksaa.

• Ari ja Koivuset

osasittepa tempasta taas takavasemmalta.

Oliskohan Ilkka Jääskeläisenkin kannattanut vetästä lavalla noita kuteita vähemmäks, niin ois voinut toi kiinnostus kestää kauemmin.

No nyt ainakin saatiin todellakin erillainen idolli kansalle. Jotain särmää sentään.

Tiukkapipoille: Kaikkea ei kannata ottaa niin saatanan vakavasti. Tämä on vain viihdettä.

• ja koivuset

Aivan ihanan särmikästä toimintaa. Kunnon huumoria ja viihdettä kansalle. Fuel for the fire:)

Ja siinä sivussa Ari osoittaa jalomielisyytensä ja markkinoi kaverin bändiä oikeen IL:n kannessa! loistavaa! Tällaista yhteistyötä lisää!

Hitsi, kirjoittaisivatpa lehdet aina noista jätkien tempauksista niin saisi useampi nauttia. No on siinä se huono puoli, että monelle tulee ajatus "voi jospa olisi ollut paikalla", mulle ainakin tuli sellainen kateuden kirpaisu:) No kohta pääsen taas katsomaan Koivusia!

• Arin laulua menen kuuntelem...

en Arin alushousuja kattelemaan.

Tietenkin, jos laulu ei suju, niin voihan aina yrittää täyteohjelmaa esittää, mutta se ei toimi kovin montaa kertaa.
        Tiedoksi vaan.
        Tää oli kyllä jo pohjanoteeraus.

• Joku

No olipahan sentään boxerit jalassa. Kannattaa nyt kaikki niin vakavasti ottaa... Arihan on sellaisia pilailumiehiä.

• rikuli

GO ARI GO!!

• se jo

aikoinaan että pelle se on ja pellenä pysyy... ja muka "Hevi Ari!!!". Anna mun kaikki kestää...

• itelleenkin ja

siitä nauttii eikä suinkas kärsi.

• kumminkin

...............

• aikaisemmin

pidempää ketjua kuin tää kalsariketju? Luettukin yli 10000 kertaa. Kyllä Ari osaa innostaa!

• kyllä Koivusen
        aikaisemmin kirjoitti:

pidempää ketjua kuin tää kalsariketju? Luettukin yli 10000 kertaa. Kyllä Ari osaa innostaa!

poika osaa. Hyvä Ari! Kenestä paljon puhutaan - siitä paljon pidetään.

Olisikin tylsää, jos Ari ei järjestäisi iloa harmaaseen arkeen.

Tiukkapipot ei ymmärrä tänkään asian ydintä. Ari hallitsee huumorin ja älyää vetää oikeista naruista.

• tai siis kirjoitit
        kyllä Koivusen kirjoitti:

Tiukkapipot ei ymmärrä tänkään asian ydintä. Ari hallitsee huumorin ja älyää vetää oikeista naruista.

Kyllä Ari tosiaan osaa, tosin se ei taida tajuta sitä itekkään:).

Hienoa, että tulee arkee iloa ja löytyy laululahjojen lisäksi huumoria.

Tähti mikä tähti:) Siitä se karisma vaan kasvaa ja kasvaa ja taas menee pari levyä kaupasta kotiin:)

• panematta kuten
        kyllä Koivusen kirjoitti:

joku asian viime yönä ilmaisi. Sillä tyypillä ei pipo sen paremmin kuin alkkaritkaan kiristä.

• ja aivan osuvasti
        panematta kuten kirjoitti:

joku asian viime yönä ilmaisi. Sillä tyypillä ei pipo sen paremmin kuin alkkaritkaan kiristä.

On tosiaan jäänyt Arin piposta resori pois, hyvä niin:)

Mut tuolla yllä olevan kuvan perusteella ne alkkarit kyllä hieman kiristää:)

• ilman skittaa
        ja aivan osuvasti kirjoitti:

On tosiaan jäänyt Arin piposta resori pois, hyvä niin:)

Mut tuolla yllä olevan kuvan perusteella ne alkkarit kyllä hieman kiristää:)

ois jo saanu kansankiihottajan leiman ottaansa. Miksköhän lavatkin on aina silleen, et ei jaksa sinne pärstään asti nostaa katsetta? joku salaliitto varmaan.

• yleisöä kohtaan.

Keikat pitää vetää tyylillä.

• juuuuuu
        ilman skittaa kirjoitti:

ois jo saanu kansankiihottajan leiman ottaansa. Miksköhän lavatkin on aina silleen, et ei jaksa sinne pärstään asti nostaa katsetta? joku salaliitto varmaan.

"Miksköhän lavatkin on aina silleen, et ei jaksa sinne pärstään asti nostaa katsetta? joku salaliitto varmaan. "

REPESIN!!! :D vähänkö hyvä. mietin samaa..

• ole ollut
        yleisöä kohtaan. kirjoitti:

Keikat pitää vetää tyylillä.

Kyse omasta keikasta vaan aamuyön pikkutuntien pilasta! Heh:) On se hyvä että kansalta löytyy huumoria!

• arin ihailia

voi onko se totta ikävää:

• ÖVERIKSI.

Oliskohan tärkeämpää kekittyä nyt vaan itse musiikkiin, eikä tehdä itsestään pelleä.

Arilla on nyt näytönpaikka, mitä musiikkiin tulee.
      Eka levy möi hyvin,koska fanit ostivat sitä ja etukäteen levyä mainostettiin hirveästi.

Levy osoittautui kuitenkin mielestäni ylimainostetuksi.
      Levy oli kiireellä kyhätty ja se näkyy.
      Arin ääni on ohut ja kokemattomuus kuuluu levyllä.

Harjoitus tekee mestarin, ei kannata lähteä tälle alushousu-tielle.

• ..........

herra/rouva/neiti Enter on jälleen vauhdissa. Tähänkin ketjuun on tullut kirjoitettua näköjään vähintään parikymmentä kertaa. Kummasti se näyttää Arska kiinnostavan, vaikka kuinka yrität moraalista paheksuntaa esittää.

• uudet viestit

menee kun ei löydy, ainakaan mä en löydä? Ehkä ne on matkalla mut kauan kestää!

• ruhahaa

arin on jotain keksiä ettei media unohda mutta turhaa on yrityksensä!

• et sais jotain juttua

on nääs huomanneet, et Ari myy ja kiinnostaa. Ei se ny hevillä pääse niiltä unohtumaan eikä ees punkilla.

• enempää

vai?

• tää juttu

nyt tosiaan niin, että jotkut ketjut on vaan ihan visuaalisessa mielessä, sellasii kuvioita, ja jotkut suhaa tosiaan yhessä, eiks voisolla joku selkeempi systeemi puolisuljetuille seurueille

• luettavaa

Kyllä se Ari osaa tämän mediapelin.

ps. Machine Men rulettaa ;D

• osaavansa.

Arikin se laulelee tuolla tasan tarkkaan niin kauan, kun yleisö haluaa häntä kuunnella.
        Kannattaisi muistaa tämä, ennen kuin alushoususillaan rupeaa yleisöä aliarvioimaan.

• kuin meni
        osaavansa. kirjoitti:

Arikin se laulelee tuolla tasan tarkkaan niin kauan, kun yleisö haluaa häntä kuunnella.
        Kannattaisi muistaa tämä, ennen kuin alushoususillaan rupeaa yleisöä aliarvioimaan.

ja jos joku otti nokkiinsa niin oisko syytä tarkistaa se pipon kiristysaste, josko hiukka ois mahdollista sitä löysätä.

"Jos joku tykkää niin hyvä ja jos ei niin sekin on ok" Kukahan on mahtanu sanoa? Onko ton parempaa asennetta kellään?

• tai ei
        osaavansa. kirjoitti:

Olitkos paikalla ja täten tiedät miten yleisö alkkAri-shown koki? Onkohan heistä monikin ollut tänään vaatimassa rahojaan takaisin kun heitä noin kovasti aliarvioitiin?

• julkkuu kuten tarkotus

olikin. Munkin pitää hommata niitten levy. Ei hullumpata. Ari on niin äZZä.

• intoile siellä.
        kuin meni kirjoitti:

ja jos joku otti nokkiinsa niin oisko syytä tarkistaa se pipon kiristysaste, josko hiukka ois mahdollista sitä löysätä.

"Jos joku tykkää niin hyvä ja jos ei niin sekin on ok" Kukahan on mahtanu sanoa? Onko ton parempaa asennetta kellään?

Vielä kerran.
        Ari laulelee tasan tarkkaan niin kauan, kuin yleisö haluaa, joten voisi keskittyä laulamiseen, eikä pelleilyyn.

Ymmärrän, että jotainhan sitä täytteeksi pitää keksiä, kun laulu ei suju, mutta ei tuolla hommalla pitkälle pötkitä.

Uusi Idols-voittaja kolkuttaa jo ovella.

• ja se riittää mulle.
        tai ei kirjoitti:

Olitkos paikalla ja täten tiedät miten yleisö alkkAri-shown koki? Onkohan heistä monikin ollut tänään vaatimassa rahojaan takaisin kun heitä noin kovasti aliarvioitiin?

En ole kiinnostunut muiden mielipiteistä.

Sitä paitsi ei kuulu sulle, mun tuntemukset.
        Sanon vaan, että ei olisi Arista uskonut, että alushoususillaan tulee yleisön eteen.

Jotainhan sitä täytyy keksiä, kun ääni ei kulje..

• asioista kuin olla ja saattaa
        intoile siellä. kirjoitti:

Vielä kerran.
        Ari laulelee tasan tarkkaan niin kauan, kuin yleisö haluaa, joten voisi keskittyä laulamiseen, eikä pelleilyyn.

Ymmärrän, että jotainhan sitä täytteeksi pitää keksiä, kun laulu ei suju, mutta ei tuolla hommalla pitkälle pötkitä.

no minkäs mahtaa. Aina joku eksyy vai mikä se dementikkojen kesäretki ny olikaan nimeltään.

En jaksa alkaa selittämään miten noi hommat oikeesti meni. puuh. No yhen jutun voin sanoo. Ari ei ollu alusillaan omalla keikkavuorollaan vaan "vieraili" yhen toisen sedän/setien keikalla. Et silleesti.

• ei ole eikä tule
        intoile siellä. kirjoitti:

Vielä kerran.

Ihan sama mikä pavarotti siellä seuraavaksi valitaan. Ei vaikuta Ariin.

Kauhee haloo jos jätkä käy lavalla vetämässä (ennaltasovitun) shown kavereidensa kanssa. Ketä paikallaolijaa tuo oikeasti haittasi?

Kehoittaisin menemään keskiviikkona Tavastialle testaamaan tuo Arin laulun sujumattomuus. Saattaisi mieli muuttua ;)

• Ota asioista selvää.
        asioista kuin olla ja saattaa kirjoitti:

no minkäs mahtaa. Aina joku eksyy vai mikä se dementikkojen kesäretki ny olikaan nimeltään.

En jaksa alkaa selittämään miten noi hommat oikeesti meni. puuh. No yhen jutun voin sanoo. Ari ei ollu alusillaan omalla keikkavuorollaan vaan "vieraili" yhen toisen sedän/setien keikalla. Et silleesti.

Aivan sama,miten alushousu-juttu meni.
        Totuus on, että Ari tuli lavalle yleisön eteen alushoususillaan.

No kyllä se Ari vielä asian oppii, miten yleisöä kohdellaan.
        Ellei muuten, niin sitten kantapään kautta.

• ei kuulu
        ja se riittää mulle. kirjoitti:

En ole kiinnostunut muiden mielipiteistä.

Sitä paitsi ei kuulu sulle, mun tuntemukset.
        Sanon vaan, että ei olisi Arista uskonut, että alushoususillaan tulee yleisön eteen.

Jotainhan sitä täytyy keksiä, kun ääni ei kulje..

ja sitten kuuluu. Kuulostaa katkeralta,

sitäpaitsi hienostihan Arin ääni "kulkee".

• kanssa vuorollaan
        ei kuulu kirjoitti:

ilmankos on niin pitkä ketju. No ei se haittaa. Kuluupahan senkin aika.

• viestiketjun otsikon!
        ei kuulu kirjoitti:

Siihen minä vastasin ja sen jälkeen sun kysymyksiisi.

Lopeta tuo katkeruutesi ja mene nukkumaan.
        Uni tekee sinulle nyt hyvää.
        Aamulla on kiva herätä pirteänä.

Ps Arin ääni on varjo entisestä, kyllä sä itsekin sen olet huomannut, mutta et ole vielä valmis myöntämään sitä.

Minä olen jo luovuttanut.
        Löysäsin pipon ja nyt voin innolla odotella seuraavaa Idols-voittajaa.

Mut öitä sulle.

• kun sun
        viestiketjun otsikon! kirjoitti:

Siihen minä vastasin ja sen jälkeen sun kysymyksiisi.

Lopeta tuo katkeruutesi ja mene nukkumaan.
        Uni tekee sinulle nyt hyvää.
        Aamulla on kiva herätä pirteänä.

Ps Arin ääni on varjo entisestä, kyllä sä itsekin sen olet huomannut, mutta et ole vielä valmis myöntämään sitä.

Minä olen jo luovuttanut.
        Löysäsin pipon ja nyt voin innolla odotella seuraavaa Idols-voittajaa.

Mut öitä sulle.

elämän ilo on nää Idols-voittajat. Ihan sama, kuka se on, kunhan on vaan Idols-voittaja. Karavaani kulkee ja koirat haukkuu. Alkaa varmaan jo vähän jänskättää, ku kohta alkaa uus Aidölssi, eiks jeah? ;)

• on uus idoli
        kun sun kirjoitti:

elämän ilo on nää Idols-voittajat. Ihan sama, kuka se on, kunhan on vaan Idols-voittaja. Karavaani kulkee ja koirat haukkuu. Alkaa varmaan jo vähän jänskättää, ku kohta alkaa uus Aidölssi, eiks jeah? ;)

eikä Arin kimpussa koko aikaa hyöri. Pipon löystyminen on aina hyvä asia juu.

• ja onneksi ei tule.
        ei ole eikä tule kirjoitti:

Ihan sama mikä pavarotti siellä seuraavaksi valitaan. Ei vaikuta Ariin.

Kauhee haloo jos jätkä käy lavalla vetämässä (ennaltasovitun) shown kavereidensa kanssa. Ketä paikallaolijaa tuo oikeasti haittasi?

Kehoittaisin menemään keskiviikkona Tavastialle testaamaan tuo Arin laulun sujumattomuus. Saattaisi mieli muuttua ;)

Aria on tietysti vaan yksi.
        Toista Aria ei tietenkään ole, eikä tule ja onneksi niin.
        Yhdessäkin on tarpeeksi.

Älä ihmeessä ota pulttia asiasta, joka ei sua koske millään tavalla.

Kuules nyt. Mun mieli ei enää muutu.
        Ari ei osaa laulaa muuta kuin karaokea, se on mun mielipiteeni.
        Idols-kilpailussa meni Arilla hyvin, kun tuttuja biisejä oli, mutta siihen se jäi.
        No nuotissa pysyminen on myös ollut mielestäni Arin ongelma jo Idolsissa.

No odotellaan, millainen on meidän uusi Idols-voittaja.

• ainoa, joka
        ja onneksi ei tule. kirjoitti:

Aria on tietysti vaan yksi.
        Toista Aria ei tietenkään ole, eikä tule ja onneksi niin.
        Yhdessäkin on tarpeeksi.

Älä ihmeessä ota pulttia asiasta, joka ei sua koske millään tavalla.

Kuules nyt. Mun mieli ei enää muutu.
        Ari ei osaa laulaa muuta kuin karaokea, se on mun mielipiteeni.
        Idols-kilpailussa meni Arilla hyvin, kun tuttuja biisejä oli, mutta siihen se jäi.
        No nuotissa pysyminen on myös ollut mielestäni Arin ongelma jo Idolsissa.

No odotellaan, millainen on meidän uusi Idols-voittaja.

odottelee uutta Idols-voittajaa. Meitä loppuja ei kiinnosta, meillä on Ari. Idolsista ei oo koskaan tullut parempaa eikä tule, joten sen paskan vois vaikka jo lopettaa, kaikki tulevat kaudet on tuomittu etukäteen flopeiksi.

Sä voit mennä odottelemaan sitä seuraavaa Idols-voittajaa vaikka tuonne Idols-palstalle.

• Jookos..
        ainoa, joka kirjoitti:

odottelee uutta Idols-voittajaa. Meitä loppuja ei kiinnosta, meillä on Ari. Idolsista ei oo koskaan tullut parempaa eikä tule, joten sen paskan vois vaikka jo lopettaa, kaikki tulevat kaudet on tuomittu etukäteen flopeiksi.

Sä voit mennä odottelemaan sitä seuraavaa Idols-voittajaa vaikka tuonne Idols-palstalle.

Katso, ku sä et muiden mielipidettä tiedä, muutkin ovat voineet jo Arin takia sitä pipoa löysätä, tuskin minä ainut olen.

No Arista on hyvää vauhtia tulossa se floppi.
        Levy oli p-------ä ja live-keikat.
        No nyt kyllä Ari erikoistuu alushousumalliksi, onhan sekin jotain, mutta ei kelpaa mulle.
        Laatua sen olla pitää.

• Olisko aika mennä jo nukkum...
        kanssa vuorollaan kirjoitti:

ilmankos on niin pitkä ketju. No ei se haittaa. Kuluupahan senkin aika.

Öitä sulle.

• samaa mieltä kanssasi.
        kun sun kirjoitti:

Ei enää kovin kauaa, kun seuraava Idols-kisa alkaa.
        Innolla odotan.

• menee idols kisan
        samaa mieltä kanssasi. kirjoitti:

Ei enää kovin kauaa, kun seuraava Idols-kisa alkaa.
        Innolla odotan.

Toisten meistä musiikki makua nähtävästi ohjaa idols kisa, itse en tule seuraavaa kautta edes katsomaan. Tämänkin kauden katsoin ainoastaan Arin vuoksi, kun joku töissä erehtyi mainitsemaan, että kisassa on ko tyyppi. Ari teki "sillanpäät" idolsille, eli nosti tuleville voittajille riman niin korkealle, ettei sitä ainakaan Hevillä ylitetä.

En ole ennen aria yhtään idols kisasta pinnalle noussutta käynyt livenä kuuntelemassa tai levyä ostanut ja nyt on molemmat tullut tehtyä ja olen aivan myyty!

En siis odota seuraavaa kautta, mutta hyvä jos sellainen tulee niin tuollaiset idols fanit häipyvät Arin fanijoukoista lopullisesti ja me todlliset fanit saamme "hänet pitää".

• hakea
        julkkuu kuten tarkotus kirjoitti:

olikin. Munkin pitää hommata niitten levy. Ei hullumpata. Ari on niin äZZä.

julkisuutta hyppimällä alushousususillaan toisen esiintymisvuorolla, niin se on aika säälittävää ja noloa.
        Vähäinenkin kiinnostus on nyt täysin loppunut.

• ei voi olla tosi
        hakea kirjoitti:

julkisuutta hyppimällä alushousususillaan toisen esiintymisvuorolla, niin se on aika säälittävää ja noloa.
        Vähäinenkin kiinnostus on nyt täysin loppunut.

Tossa tarkotettiin machine menniä, et se on kelpo bändi. Arin bändiä ei tarvii ees mainita, kun ne on niin parhaita ihan kehumattakin. Ne raidaa jokka osaa.

• vähän
        ei voi olla tosi kirjoitti:

Tossa tarkotettiin machine menniä, et se on kelpo bändi. Arin bändiä ei tarvii ees mainita, kun ne on niin parhaita ihan kehumattakin. Ne raidaa jokka osaa.

tarkemmin kuka sitä huomiota on oikeasti ollut hakemassa ja kenelle.

• viel selvää
        vähän kirjoitti:

tarkemmin kuka sitä huomiota on oikeasti ollut hakemassa ja kenelle.

Mä en sun kans ala enää vääntämään selvistä asioista, sori vaan. Kahvi odottaa.

• lavalle!
        Ota asioista selvää. kirjoitti:

Se on minun vetoomus! Sitäpeitsi ei Ari ollut yksin! Mistä tiedätte, ettei se ollut Lucan idea, tai Erkin tai Vilin?

Kenellä muuten oli komeimmat kalsarit? Voisiko joku paikallaollut kertoa! Olis kiva tietää.

• Aaronilla on
        Ota asioista selvää. kirjoitti:

päällään päivän IS:n kuvassa. Pelkät henkselit vai alkkarit henkseleiilä kiinni? Vai onkohan sillä peräti housut ilman kalsareita ettei sääret paljastuisi? Miten lienee, mutta yläopuoli on ainakin paljas.

• Mähän oon ihan
        Aaronilla on kirjoitti:

päällään päivän IS:n kuvassa. Pelkät henkselit vai alkkarit henkseleiilä kiinni? Vai onkohan sillä peräti housut ilman kalsareita ettei sääret paljastuisi? Miten lienee, mutta yläopuoli on ainakin paljas.

pihalla! Täällähän puhuttiin Arin mokaamisesta vai mikä se nyt oli! No emmä nyt siitä viitti! Sorry kauheesti kun tuli vedettyä Aaronikin tähän.

• Jonne on mukava, mut
        Mähän oon ihan kirjoitti:

pihalla! Täällähän puhuttiin Arin mokaamisesta vai mikä se nyt oli! No emmä nyt siitä viitti! Sorry kauheesti kun tuli vedettyä Aaronikin tähän.

pikkasen väärän tyyppistä musaa mulle. Katellaan onko se keksiny mitään vai ei. Eikös sil ollu kerran joku kiiwi tms. virikelelu. Yleensä nää heput ketkä ei oo kultalusikka suussa syntyneitä on parhaita luonteeltaan. Niinku just Jonne ja Ari. Siperia kasvattaa. Ei koulut eikä armeijat.

• sitten
        Mähän oon ihan kirjoitti:

sehän oliki Iltalehdessä. Siis niin pihalla niin pihalla!!

• et miten arintapanen
        Jonne on mukava, mut kirjoitti:

pikkasen väärän tyyppistä musaa mulle. Katellaan onko se keksiny mitään vai ei. Eikös sil ollu kerran joku kiiwi tms. virikelelu. Yleensä nää heput ketkä ei oo kultalusikka suussa syntyneitä on parhaita luonteeltaan. Niinku just Jonne ja Ari. Siperia kasvattaa. Ei koulut eikä armeijat.

siis ulkoiselta olemukseltaan voi pyörii ja se hyväksytään jossain medihevintyyppisissä örveltäjä-kuvioissa. Enää en ihmettele. En itseasiassa ihmettelis yhtään vaikka kuulisin, et se ois pelannu venäläistä rulettia. Päältä ei tosiaan aina nää mitä pakkaus sisältää. Liekö Arin pelituuri perustunu pitkälti siihen, et sen kyvyt on aina aliarvioitu. Nörtinnäköset ei aina ookkaan nörttejä.

• apina

Kamalaa!Mihin tämä maailma on oikein menossa?Siis ihan kauheeta!

• luutu

ROCK!

• böö jätkä

vetää överiksi ja pahoin. on tainnu vähä neste nousta hattuun pojalla. sais ari kasvaa mieheksi ennenku alkaa elvisteleen. ei taida pojalla ees vielä parta kasvaa....

• ilmankin

Se ei pelaa kuka pelkää. Hienoa, et joku/jotkut sentäs tuo hiukka valoa tänne matrix-maailmaan.

• tää kielii
        ilmankin kirjoitti:

Se ei pelaa kuka pelkää. Hienoa, et joku/jotkut sentäs tuo hiukka valoa tänne matrix-maailmaan.

tääkin ketju, kun on kohta 20000 kertaa luettu. Jo oli hyvä panos toi kalsarihomma pojilta.

Sitten vielä huvittaa kun kukaan ei nähny kun Arin kalsareissa, vaikka niitä oli itseasiassa monta siellä lavalla. Niin että kyllä Ari osaa vetää katseet puoleensa.

• ainakin tukossa

kun mikään ei uppoo. Toisaalta varmaan tehtävänsä jo suorittanut.

• saadaankin aikaan

Kaikesta sitä saadaankin aikaan lööppejä. No bongasin tällaisen sivuston

http://www.stardoll.com/fi/stardolls.php

koskakohan sinne ilmestyy "arinukke", Antti Tuiskuhan siellä jo on:) heh... vitsi vitsinä:)

• kansakoulunopettaja

No mitäs pahaa tossa on?

• Sairashevisti

Ari nyt ei ole mikään idoli sen enempää kuin laulajakaan. Täysi pelle ja sivistymätön käytös kuten jo alusta asti on huomattu. Korreloi hyvin koulumenestyksen ja kotisivistyksenkin kanssa.

Turhin ja tarpeettomin julkkis aikoihin, esittä lisäksi sairasta hevimusiikkia. Sääli niitä lapsia jotka vaikutuksille joutuu varomattomien vanhempien vuoksi.

• Hanna

Ymmärrätkö itsekään, millaista ideologiaa täällä viljelet? Miten Arin kotitausta (avioerolapsi, vanhemmat sairaanhoitaja ja kokki) tai koulutausta (tarvinnut erityistukea) liittyvät tähän?

Emme elä sääty-yhteiskunnassa. Haluatko sinä rakentaa tänne säädyt, joita voidaan käyttää silmälaseina, joiden läpi niin ihmisen arvo kuin hänen tekemisensäkin arvioidaan?

Ajattelepa, osoitatko itse suurta "kotisivistystä" - tai mitään muutakaan sivistystä - kirjoitellessasi tänne noin epäkypsiä ajatuksia.

• Hanna

"Turhin ja tarpeettomin julkkis aikoihin"

Olet JOKO epämusikaalinen ja esität mielipiteitä asioista, joista et mitään ymmärrä, TAI vaihtoehtoisesti haluat vain sanoa ihan mitä tahansa negatiivista totta tai tarua, ihmisestä, josta et pidä.

On selvä, että Idols-ohjelman tekijät haluavat hehkuttaa Idols-laulajia. Osan kehuista, jotka idolit ovat tuomareilta saaneet, voidaan siis laittaa kotiin päin vedon piikkiin. Kuitenkin Arin kohdalla se, mitä Nina Tapio sanoi Arin lauluäänestä, että se on todella ainutlaatuinen ja hieno, on täyttä totta. Niissä porukoissa, joissa musiikista jotain ymmärretään, ei tuosta asiasta edes keskustella. Se on itsestään selvyys.

Että se siitä turhasta julkkiksesta sitten...

Olet esittänyt viestissäsi aika hölmöjä kommentteja. Älä kuitenkaan masennu tai suutu. Ota tämä kehityskohtana. Ajattele, että voit oppia jotain: harkintaa, ajattelutaitoja (asian punnitsemista erilaisista lähtökohdista), kommunikointia...

Ja ps: itse en ole mikään vannoutunut Ari-fani. En edes omista levyä. Oli vaan pakko puuttua tuohon viestiin, joka oli niin kovin epähumaani.

• Hanna

Kun haluat kritisoida jonkun ihmisen käytöstä jossain tilanteesta, puhu vain siitä kyseisestä asiasta. Älä vedä esiin asioista, jotka eivät siihen liity, kuten parhetaustaa. Sinusta voi tuntua, että kun haluat tehdä myrkyllisen sopan, siitä tulee sitä parempi ja vaikuttavampi, mitä enemmän vedät siihen negatiivisia aineksia, liittyivät ne varsinaiseen aiheeseen tai eivät. Usko pois kuitenkin, että sinut kuullaan paremmin ja viestiäsi pidetään uskottavampana, kun pysyt asiassa. Kerro mikä harmittaa ja perustele näkemyksesi. Perustelut tuovat viestiisi lisää uskottavuutta, ei se, että kerrot mitä kaikkea muutakin huonoa (esim. ulkonäkö, kotitausta, uskonto, kirjoitustaito, vaatteet, koulumenestys jne.) ihmisessä mielestäsi muutenkin on. Jos kirjoitat tuon kirjoittamasi kaltaisia viestejä, ei sanomaasi suhtauduta vakavasti ja ihmiset hakevat muualta korkeampitasoista keskustelua.

Mietiskele asioita! Se ei välttämättä ole aluksi kivaa, mutta varmaan lopulta kannattaa. Myönnän, että olen nyt ottanut aika holhoavan, äiti- tai opettajamaisen asenteen sinuun. Mutta se juuri on osoitus siitä, että kun kirjoitat tuollaisia viestejä, huomio keskittyy helposti johonkin muuhun, kuim itse mielipiteeseen, jota edustat.

Hyvää kesänjatkoa sinulle!

• Pitkätukkainen veikko

Eikös se tämä hevin raakkuja jo vapautettu armeijastakin eikä ihme sillä tuollainen kevyt poikanenhan on tuulten vietävissä ja kaatuu pienestäkin tönäisystä ja tupakan keltaiset hampaat vaan välkkyy.
      Eihän siitä nyt oikeiden miesten sotahommiin olekaan saati muihinkaan oikeisiin töihin. Ostaakohan joku hölmö tuon raakkujan levyjä.

• ei tarvi marista

Täysin "samaa mieltä", munkin mielestä Ari on todella fantastisen äänen omaava laulaja. Ei mikään ihme, että tuplaplatinat kohta "räjähtää".Arissahan on todella ainesta vaikka mihin.Huomasivat heti, että kaveri on harvinaislaatuinen luonnonlahjakkuus-ja onneksi pulpahti pinnalle.Keikoilla riittää jengiä, ja nehän senkuin vain paranevat.Yleisö mylvii,kun Ari päästelee mahtavalla äänellään!I love!

• Rasvaletti

Eikös se tämä hevin raakkuja jo vapautettu armeijastakin eikä ihme sillä tuollainen kevyt poikanenhan on tuulten vietävissä ja kaatuu pienestäkin tönäisystä ja tupakan keltaiset hampaat vaan välkkyy.
      Eihän siitä nyt oikeiden miesten sotahommiin olekaan saati muihinkaan oikeisiin töihin. Ostaakohan joku hölmö tuon raakkujan levyjä.

• ........................

En kyllä ymmärrä miten se Koivusen kitisevä naukuminen tulkitaan loistavaksi lauluääneksi. No miljoona kärpästä ei voi olla väärässä, että paska on hyvää tai jotain sinne päin.

• Hyvin sanottu
        ........................ kirjoitti:

En kyllä ymmärrä miten se Koivusen kitisevä naukuminen tulkitaan loistavaksi lauluääneksi. No miljoona kärpästä ei voi olla väärässä, että paska on hyvää tai jotain sinne päin.

Ei laulaja eikä mies. Ei kelvannut edes armeijaan, tuskin Ari jaksaa edes 20kg nostaa suorille käsille. Laulu ja musiikinlaji jota tuo kimisevä pikkupoika ulisee on arveluttavaa ja sairasta. Hevi nyt on lähinnä saatanallista musiikkia.

• ipi_2

EVVK!

• ihmisiä me kaikki olemme

olit 28.7,2007kajaanissa,muistaako lapset isonpana sua yhtä lämmöllä mitä me juicea,käyttäytyminen oli mitä oli.ylpeys käy lankeemuksen edellä,se kopsahtaa omaan nilkkaan,ajoin pitkän matkan petyimme vielä maksaa,seuraavan kerran vaikka nurkan takana en käy,enkä usko että lapsetkaan.

• Duo

Voi luoja, mitä soopaa koko tenava! Ei ole Heviä, jos mies ei armeijaa käy ja on niin onneton ettei sinne hyväksytä. Ja se Idolseissa mainostettu karisma, missä se on? Mies on kuin Tuonelan tienviitta, kuin kesä -68, kuiva ja pitkäveteinen. HÄVIÄ!

• häviä.

Se on tullut jäädäkseen. Matti Nykäsen manttelin perijä... ;)

• Mattia
        häviä. kirjoitti:

Se on tullut jäädäkseen. Matti Nykäsen manttelin perijä... ;)

ei voi milläänlailla verrata keskenään. Matti on aikoinaan ollut parhaimpia hyppääjiä, nykyään turhimpia julkkiksia ja ikävä kyllä viina maistuu paikoin liiankin. Arista ja Matista ei jotenkin edes voi puhua samassa yhteydessä. Ari puolestaan toivottavasti ei häviä minnekään.

Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      90
      7502
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      121
      6237
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      160
      4357
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      230
      2990
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      91
      2608
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      18
      1818
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1348
    8. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      165
      1334
    9. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?

Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk
      Tv-sarjat
      21
      741
    10. "Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen

Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      676
    Aihe