Ero...vai ei?

missä mennään?

Mitä liikkuu miehen mielessä? Suhde kesti melkein pari vuotta kunnes aloin epäillä uskottomuutta.
Aina kun meni todella hyvin, otti hän ja haihtui viikonloppureissuilleen. Käytös noiden jälkeen välttelevää ja toisinaan epämääräisiä puhelinsoittoja/ tekstiviestejä ilta/yömyöhään joihin ei vastannut... ainakaan mun läsnäollessa. Pari päivää näin käyttäytyään, alkoi arki olla taas ihanaa ja mutkatonta. Mies käyttäytyi kuin mitään ei olisi ollutkaan tai tapahtunutkaan.
Nyt sitten kaatui hällä kuppi nurin kun uskalsin mainita epäilykseni sen rehellisyydestä. Halusin jutella asiasta ja saada selvyyttä. Toinen nousi kuitenkin totaalisesti takajaloilleen eikä haluakaan keskustella enää MISTÄÄN. Totesi vain, että luottamus on sitten menetetty ja mitään ei ole enää tehtävissä.
TÄH? Siis kumman luottamus, sen vai mun? Osuinko tosiaan arkaan paikkaan vai suoraan asiaan? Mitään pahaa en ole sanonut enkä tehnyt, halusin vain ottaa esille asian, joka painoi mieltäni.
Nyt mies on haihtunut totaalisesti kuviosta, ei ota yhteyttä eikä vastaa mihinkään yhteydenottoyritykseeni. Todennut vain että eiköhän tässä eri teillä jatketa. Tavaroitaan ei silti ole hakenut eikä avaintaan palauttanut.
Onko oletettavissa että hän nyt hakee itseään vai loukkaantuiko (soimaako omatunto jostain?). Miksi kääntää väkisin eron mun syyksi? Petaako mahdollisti nyt jossain uutta majapaikkaa vai mistä ihmeestä voi olla kyse?!
Ymmärtäisin moisen käytöksen, jos meillä olisi mennyt huonosti mutta kun ei. Miksi ei suostu keskustelemaan asiasta tai edes selvittämään meidän juttua loppuun? Olenko kuitenkin ollut vain pelinappula hänelle?

12

2771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuommosta

      katselet

      • mimimimi

        Jos tuolla lailla sekoaa jos kysyt asiasta niin todellakaan ei vaikuta olevan puhtaat jauhot pussissa. Ei ainakaan kannata jäädä surkuttelemaan vaan ala jo elämään omaa elämääsi. Kunnollinen ja sinua rakastava mies olisi keskustellut asiasta kanssasi ja tehnyt selväksi ettei mitään epäilyttävää ole olemassakaan. Noita miehiä löytyy 13 tusinassa.


      • ajat sitten
        mimimimi kirjoitti:

        Jos tuolla lailla sekoaa jos kysyt asiasta niin todellakaan ei vaikuta olevan puhtaat jauhot pussissa. Ei ainakaan kannata jäädä surkuttelemaan vaan ala jo elämään omaa elämääsi. Kunnollinen ja sinua rakastava mies olisi keskustellut asiasta kanssasi ja tehnyt selväksi ettei mitään epäilyttävää ole olemassakaan. Noita miehiä löytyy 13 tusinassa.

        Jos minua kohtaan olis noin käyttäynyt olis lentänyt ulos jo kauan sitten...


    • käytöstä..

      Todella hämärää käytöstä..?
      Vaikea tietää, mistä on kyse. Onko sitten uskottomuutta vai jotain muuta, johon olisi sotkeutunut..Pelokas käyttäyminen ja kieltäytyminen keskustelusta täysin, osoittaa sen, että tekeillä on jotain.
      Häipyminen on todella pelkurimaista ja vastuun välttelyä. Suosittelen hankkiutumaan eroon ihmisestä ja tavaroista. Olisi tietenkin toivottavaa, että saisit ihmisen kiinni, jotta eron voisi hoitaa kunnollisesti.
      Kannattaa aloittaa uusi elämä joka tapauksessa koska tuollaisessa ei kannata enää roikkua.

    • kukaan ei kannusta

      Meistä kukaan ei takuulla kannusta jatkamaan suhdetta.

      Pakkaa tavarat ja lähetä miehen vanhemmille.

      Skorpionimiehestä voi olla vaikea päästä eroon henkisesti, se tiedetään. Mutta tee se kuitenkin. Vähän aikaa olet maassa, mutta takuulla nouset sieltä pohjalta korkeammalle kuin mitä nyt olet.

      Sinkkuna voisin sanoa, että pidä se mies, ettei tuu meitä muita naisia häiritsemään;) Mutta en taida kehdata.

      • se on vissiin

        parempi. Tunteet ja järki sotii vaan pahasti ristiin. Eipä ole koskaan vielä kukaan saanut näin totaalisesti jalkojani vedettyä alta pois ja järjen sekaisin. Tuossa skobussa kun vain oli sitä jotain, ja runsaasti mutta tulos kuitenkin tällainen.
        Halusin viimeiseen asti antaa toiselle mahdollisuuden, mahdollisuuden löytää itsensä vakaaseen suhteeseen jossa oli saanut omaa tilaa. Tilaa ja mahdollisuuden vetäytyä omiin oloihin aina kun siltä tuntui ilman, että siitä tehtiin mitään isoa numeroa. Halusin niin uskoa, että toinen tulee vielä huomaamaan kuinka hyvin meillä loppujen lopuksi sujui... kaikki.
        Tuskin ihan helposti löytää toista niin ymmärtäväistä ja pitkäpinnaista kuin mä... mutta toivottavasti sekin hälle vielä valkenee. Nyt kun päätöstäni vielä kypsyttelen, niin alkaa jo pelottamaan josko tuo niin (muuten) upea hlö alkaa takaisin haluamaan. Noita aikaisempia aiheita lueskeltuani taitaa olla aika tavallista että kun selkäsi käännät niin alkaakin kaivata takaisin?
        Mitenkäs mä sitten suhtaudun... jos näin tulee käymään?! Voi hitto tää on vaikeeta...


      • tutulta
        se on vissiin kirjoitti:

        parempi. Tunteet ja järki sotii vaan pahasti ristiin. Eipä ole koskaan vielä kukaan saanut näin totaalisesti jalkojani vedettyä alta pois ja järjen sekaisin. Tuossa skobussa kun vain oli sitä jotain, ja runsaasti mutta tulos kuitenkin tällainen.
        Halusin viimeiseen asti antaa toiselle mahdollisuuden, mahdollisuuden löytää itsensä vakaaseen suhteeseen jossa oli saanut omaa tilaa. Tilaa ja mahdollisuuden vetäytyä omiin oloihin aina kun siltä tuntui ilman, että siitä tehtiin mitään isoa numeroa. Halusin niin uskoa, että toinen tulee vielä huomaamaan kuinka hyvin meillä loppujen lopuksi sujui... kaikki.
        Tuskin ihan helposti löytää toista niin ymmärtäväistä ja pitkäpinnaista kuin mä... mutta toivottavasti sekin hälle vielä valkenee. Nyt kun päätöstäni vielä kypsyttelen, niin alkaa jo pelottamaan josko tuo niin (muuten) upea hlö alkaa takaisin haluamaan. Noita aikaisempia aiheita lueskeltuani taitaa olla aika tavallista että kun selkäsi käännät niin alkaakin kaivata takaisin?
        Mitenkäs mä sitten suhtaudun... jos näin tulee käymään?! Voi hitto tää on vaikeeta...

        toi kuulosti! Ite kokenut ihan samaa ja kylmät väreet valtas. Missähän päin oot tavannu tän sun tapaukses?


      • pitää
        se on vissiin kirjoitti:

        parempi. Tunteet ja järki sotii vaan pahasti ristiin. Eipä ole koskaan vielä kukaan saanut näin totaalisesti jalkojani vedettyä alta pois ja järjen sekaisin. Tuossa skobussa kun vain oli sitä jotain, ja runsaasti mutta tulos kuitenkin tällainen.
        Halusin viimeiseen asti antaa toiselle mahdollisuuden, mahdollisuuden löytää itsensä vakaaseen suhteeseen jossa oli saanut omaa tilaa. Tilaa ja mahdollisuuden vetäytyä omiin oloihin aina kun siltä tuntui ilman, että siitä tehtiin mitään isoa numeroa. Halusin niin uskoa, että toinen tulee vielä huomaamaan kuinka hyvin meillä loppujen lopuksi sujui... kaikki.
        Tuskin ihan helposti löytää toista niin ymmärtäväistä ja pitkäpinnaista kuin mä... mutta toivottavasti sekin hälle vielä valkenee. Nyt kun päätöstäni vielä kypsyttelen, niin alkaa jo pelottamaan josko tuo niin (muuten) upea hlö alkaa takaisin haluamaan. Noita aikaisempia aiheita lueskeltuani taitaa olla aika tavallista että kun selkäsi käännät niin alkaakin kaivata takaisin?
        Mitenkäs mä sitten suhtaudun... jos näin tulee käymään?! Voi hitto tää on vaikeeta...

        vaan jatkaa eteenpäin vaikka se kuin haluais ja rukoilis takaisin.. Ei se muutu miksikään ja sama homma jatkuis edelleenkin vaikka hetken voisi näyttää paremmalta. Koettu on itsekin. Tuntisitko enää itsesi onnelliseksi? Veikkaan, että erittäin katkeraksi ja pettyneeksi sekä turhautuneeksi uudesta (monesko kerta) mahdollisuudesta.. Mieti tarkkaan ja pysy päätöksessäsi!


    • pohdituttaa

      koillisessa Suomessa. Tilanne selkiytyy pikkuhiljaa, kiitos ja hyvää loppukesää!

      • änimöl

        ...Mä olen MIES, jolle ei koskaan tapahdu mitään.

        Sanon et dumppaa se ääliö. Uskoton tai ei, tietäähän sen suoraan et se ei itteensä tunne ja laiminlyö sut
        pienistäkin jutuista. Parasta ois sanoa et "jos kerrot onko sulla muita, en suutu". katsot sen reaktioo, ei se sano mut katseellaan kertoo... Etkä sit myös suutu. Sanot vaan et et ole mun arvonen.


    • ARTEMIS59

      vaikuttaa ihan selvältä tapaukselta että toisia naisia on, ja skorpionimiehet on uskottomia, vaikka ei ne liitosta lähde jos ovat sellaisen pystyyn laittaneet, lapset ja materia on niin tärkeitä. Sinä joko osaat laittaa silmät kiinni hänen kaksoiselämälleen tai saat juuri noin hienon teatteriesityksen kuin sait.
      Suosittelen lämpimästi, että anna mennä kun meni. Älä soittele äläkä laulele perään. Olet kohta onnellisempi,tai hän itse tulee ja sitten jo häntä koipien välissä takaisin jotain oppineena. Valehtelulle ja manipuloinnille älä anna periksi, sen kohteeksi olet joutunut...

    • kokemusta on

      Hyökkäys on paras puolustus!Kaikki merkit viittas kohdallanne siihen,ett osuit naulankantaan epäilyissäs.Käske vaan hakemaan tavaransa ja palauttamaan avain,ettei tuu anelemaan takas,jos uusi ihastus ei viehätäkkään pitemmän päälle.Jatka omaa eläämääsi,tsemppiä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      67
      2914
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      412
      2812
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      99
      2247
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      87
      2014
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1904
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1834
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1830
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      151
      1785
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1613
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1602
    Aihe