Haluaisin tietää millainen olen.. olenko laskeva nouseva..? Olisi tosi kiva saada tietoa..
100984 kertokaa minusta!
5
1229
Vastaukset
- ym ym
no eihän susta voi tehdä analyysia ennenkuin kerrot tarkemmat syntymäaikasi..kaupunki ja kellonaika tarkasti.sekä päivämäärä.
sitten vasta sinusta saa tarkan kartan tehtyä.
mutta liekö tässä kannattaa sitä kaikille kertoa.
voisin tehdä sen sinulle jos kerrot mulle s.posti osoitteesi?- 10.09.1954
eipä tuo neitsyys oo taakka.Sielullinen,herkkä,tuntellinen,välillä räjähtää, mutta ei jäähä hautomaan menneitä.Etiäpäin tahtovan mieli.Rakastava,huolehtiva,ammatin haluava..opiskele!!!!elämä on ;)
- ikuinen neitsyt
eli:
10.09.1984
Kela kortissa lukee syntymäpaikka Kauhajoki.
Mutta Seinäjoen sairaalassa syntynyt.
Kello 02.43.
Lähetä tähän viestii ns. vastaus kun olet lähettänyt vastauksesi mun sähköpostiin..
sähköpostini on: [email protected] - vastaus lähetetty
ikuinen neitsyt kirjoitti:
eli:
10.09.1984
Kela kortissa lukee syntymäpaikka Kauhajoki.
Mutta Seinäjoen sairaalassa syntynyt.
Kello 02.43.
Lähetä tähän viestii ns. vastaus kun olet lähettänyt vastauksesi mun sähköpostiin..
sähköpostini on: [email protected]:):)
- fgjfyj
Ollaan köllötelty samoihin aikoihin Seinäjoella :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422682Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423382407- 352104
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471766- 241675
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251559- 431429
- 1001409
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391355- 361156