Kauris Hyvää/Huonoa luonteessanne

kertokaapa ihan rehellisesti

Mietin vain kun muut merkit mollaavat tai kehuvat Kauriita, mutta nyt kenttä on vapaa kertoa itse omat hyvät ja huonot luonteenpiirteet.

21

5166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauris naikkonen

      Omasta mielestäni? No hmm.. Eniten pidän luonteessani ehkä lievästä jääräpäisyydestäni ja siitä, että en todellakaan loukkaannu pienistä. Hyvää on myös se, että en helposti luota jokaiseen vastaan tulevaan ihmiseen joka sanoo jotain nättiä, eipä tule niin usein sydän -tai muitakaan suruja. Olen todella ahertaja, rakastan siivota, tehdä ruokaa, kaikkea missä saa jotain aikaisiksi! Teen mielelläni myös muidenkin puolesta töitä, oli se sitten siivousta tai mitä vain. Minulla on hyvä huumorintaju (ainakin jos itse saan sanoa :D), mutta varmasti joidenkin mielestä se on liian mustaa tai sairasta. Kun joskus törmään ihmiseen joka nauraa yhtä älyttömille jutuille, ei ole puheesta puutetta. On vain sääli että harva ymmärtää tummanpuhuvaa vitsailuani ja usein saankin osakseni vain oudoksuvia katseita.

      Huonoa on varmasti se, että minun varautuneisuuteni estää minua hankkimasta ystäviä tai yleensäkin tutustumasta ihmisiin. Mietin tasan tarkkaan jokaisen sanani mennessäni esim. työhaastatteluun, ja enemmänkin minua tilanteissa pelottaa kontakti ihmisiin. Mutta hyvä puoli tässäkin on se, että minulle riittää pari lähimmäistä joihin voin luottaa 100% ja he minuun. En todellakaan halua nuoleskella kenenkään persettä saadakseni vain huomiota, enkä todellakaan ala esittämään muuta kuin olen. En voi sietää ihmisiä jotka säälillä tai muilla vippaskonsteilla hakevat toisten huomiota! (mieheni on juuri tällainen, hän on vaaka).

      Rakkaudesta sen verran, että välillä tuntuu kuin elämäntehtäväni olisi löytää vain se oikea mies. Olen yksinkertaisesti romantikko, olen valmis tekemään mitä vain, kunhan löydän sen oikean. Monia on yleensä alkanut jopa ärsyttämään minun ainainen paapomiseni. Pessimistinä ajattelen että tuskin koskaan löydän sitä miestä joka osaisi minua kohdella tavalla joka herkistäisi täysin sydämeni, mutta sisällä kytee pieni toivo.

      Ja jaarituksen lopuksi, näin pähkinänkuoressa, olen ulkopuolelta kova kuin kivi, mutta ne harvat jotka päästän lähelleni, heidän ei tarvitse pelätä että ikinä loukkaisin tai pettäisin heidän luottamuksensa.

      Mielenkiinnolla odotan millälailla muut kauriit itsensä näkevät ;>

      • ihmisenä

        empä paljon enempää osaa kauriin luonnekuvaan lisätä...olemmehan me uskollisia ja ahkeria ,-joskus liikaakin)täydellisyyteen pyrkiviä....mutta hyväME


      • Täsmälleen
        ihmisenä kirjoitti:

        empä paljon enempää osaa kauriin luonnekuvaan lisätä...olemmehan me uskollisia ja ahkeria ,-joskus liikaakin)täydellisyyteen pyrkiviä....mutta hyväME

        samanlainen kaurisnaikkonen täälläkin kuin itsestäni olisin lukenut!!


      • Kauris nainen
        Täsmälleen kirjoitti:

        samanlainen kaurisnaikkonen täälläkin kuin itsestäni olisin lukenut!!

        Oli kyllä ehdottomasti hyvä kuvaus kauris naisesta, allekirjoitan tuon kyllä. Mutta lisäisin siihen vielä, että kun olen hieman varautunut uuden ihmisen kanssa voin olla jopa hieman ujo. Peittelen ujouttani ja se joskus ymmärretään väärin, sanotaan jopa että olen ylpeä joka ei todellakaan pidä paikkaansa. Ajattelen joskus liikaa muita ja oma hyvinvointi jää tästä syystä usein kakkoseksi.


      • kauris naikkonen
        Kauris nainen kirjoitti:

        Oli kyllä ehdottomasti hyvä kuvaus kauris naisesta, allekirjoitan tuon kyllä. Mutta lisäisin siihen vielä, että kun olen hieman varautunut uuden ihmisen kanssa voin olla jopa hieman ujo. Peittelen ujouttani ja se joskus ymmärretään väärin, sanotaan jopa että olen ylpeä joka ei todellakaan pidä paikkaansa. Ajattelen joskus liikaa muita ja oma hyvinvointi jää tästä syystä usein kakkoseksi.

        näinpä juuri, hyvä me! En ainakaan itse ole päivääkään katunut olevani kauris! ;>

        Itsellänikin on tapana peittää ujouteni sellaisen "virallisuuden" taakse. Mutta kun joku ihana ihminen uskaltaa kurkata minua vähän lähempää, hän huomaa että en ole ollenkaan niin "kova" kuin mitä ulospäin itsestäni näytän. Harmittavan harva kuitenkin on ainakin minua uskaltanut lähestyä..

        Tuntuuko teistä muistakin kauriista että meitä olisi oikeasti niin vaikea lähestyä?

        Monesti on käynyt myös niin että kun olen jo melkein jonkun ihmisen antanut tulla aivan lähelleni, karkotan hänet kuin vaistomaisesti. Monesta lähes sydänystävästäni on tullut minulle kuin vieraita ihmisiä, enkä oikeastaan itsekään tiedä mistä moinen johtuu..


      • Kauris nainen
        kauris naikkonen kirjoitti:

        näinpä juuri, hyvä me! En ainakaan itse ole päivääkään katunut olevani kauris! ;>

        Itsellänikin on tapana peittää ujouteni sellaisen "virallisuuden" taakse. Mutta kun joku ihana ihminen uskaltaa kurkata minua vähän lähempää, hän huomaa että en ole ollenkaan niin "kova" kuin mitä ulospäin itsestäni näytän. Harmittavan harva kuitenkin on ainakin minua uskaltanut lähestyä..

        Tuntuuko teistä muistakin kauriista että meitä olisi oikeasti niin vaikea lähestyä?

        Monesti on käynyt myös niin että kun olen jo melkein jonkun ihmisen antanut tulla aivan lähelleni, karkotan hänet kuin vaistomaisesti. Monesta lähes sydänystävästäni on tullut minulle kuin vieraita ihmisiä, enkä oikeastaan itsekään tiedä mistä moinen johtuu..

        Tuntuu olevan kaikki kauriit niin samanlaisia..

        Uudet tuttavuudet tosiaan pitävät varmaan outona ja ehkä juuri ylpeänä/ "juppina", mutta lähemmän tuttavuuden jälkeen löytävät minusta sen vallattoman kauriin!

        Toki on ihmisiä, joille ei koskaan halua avautua ja näyttää todellista minäänsä..olisikohan se sitä luottamus pulaa sitten..?

        Elämässäni ollut tähän mennessä neljä pitempiaikaista suhdetta.

        Rapu, Kalat, Kalat ja paluu Ravun saksiin..;)


      • Kaurisxx88
        Kauris nainen kirjoitti:

        Tuntuu olevan kaikki kauriit niin samanlaisia..

        Uudet tuttavuudet tosiaan pitävät varmaan outona ja ehkä juuri ylpeänä/ "juppina", mutta lähemmän tuttavuuden jälkeen löytävät minusta sen vallattoman kauriin!

        Toki on ihmisiä, joille ei koskaan halua avautua ja näyttää todellista minäänsä..olisikohan se sitä luottamus pulaa sitten..?

        Elämässäni ollut tähän mennessä neljä pitempiaikaista suhdetta.

        Rapu, Kalat, Kalat ja paluu Ravun saksiin..;)

        Itse olen pitkässä suhteessa ravun kanssa. Olen huomannut jumittuvani aika ajoin kuoreni sisään, jolloin en siedä juuri minkäänlaista läheisyyttä kenenkään kanssa. Silloin suorastaan inhoan miestäni, kosketuskin ällöttää.... se on jo tottunut tuohon, menee ohi itsekseen kun antaa olla rauhassa....Onko muilla kokemuksia?!?


      • Neitsyli
        Kaurisxx88 kirjoitti:

        Itse olen pitkässä suhteessa ravun kanssa. Olen huomannut jumittuvani aika ajoin kuoreni sisään, jolloin en siedä juuri minkäänlaista läheisyyttä kenenkään kanssa. Silloin suorastaan inhoan miestäni, kosketuskin ällöttää.... se on jo tottunut tuohon, menee ohi itsekseen kun antaa olla rauhassa....Onko muilla kokemuksia?!?

        Tunnistan poikaystävässäni tuon saman ns. kuoreen kovettumisen, jolloin hän on hyvin etäinen, ei anna juuri edes koskea eikä kysyttäessä tiedä mikä on. Alan olla jo oppinut tuohon, sillä yleensä se menee suht nopeasti ohi ja ainakin seuraavana päivänä hän on taas kultaisin mies mitä voi olla. Neitsyt olen itse ja mielestäni kauris neitsyt pari on mukautuvainen yhdistelmä joka tuntuu kuin sielunkumppanuutena. Paitsi todellakin tuo kauriin ns. masennuskausi vaivaa minua. Ovatko kauriit mielestänne herkkiä synkkyyteen?


      • luulisin
        kauris naikkonen kirjoitti:

        näinpä juuri, hyvä me! En ainakaan itse ole päivääkään katunut olevani kauris! ;>

        Itsellänikin on tapana peittää ujouteni sellaisen "virallisuuden" taakse. Mutta kun joku ihana ihminen uskaltaa kurkata minua vähän lähempää, hän huomaa että en ole ollenkaan niin "kova" kuin mitä ulospäin itsestäni näytän. Harmittavan harva kuitenkin on ainakin minua uskaltanut lähestyä..

        Tuntuuko teistä muistakin kauriista että meitä olisi oikeasti niin vaikea lähestyä?

        Monesti on käynyt myös niin että kun olen jo melkein jonkun ihmisen antanut tulla aivan lähelleni, karkotan hänet kuin vaistomaisesti. Monesta lähes sydänystävästäni on tullut minulle kuin vieraita ihmisiä, enkä oikeastaan itsekään tiedä mistä moinen johtuu..

        Moi! Mulla on kaurisystävä nainen. Ihmettelen todella käytöstään- sitä aaltoilua. Aivan kuin hän ei luottaisi kehenkään.Pitää yhteyttä- ja taas ei pidä ja kuulostaa viralliselta, jos lähestyn.
        Toinen asia, joka on mua aina ihmetyttänyt:hän etsii koko ajan uutta rakasta, vaikka on ollut vakisuhteessa jo iät ajat. Palaa aina entiseen, kun parempaa ei löydy tai "löytö" ei suostu eroamaan tms. Kiva persoona, mutta vaikea.


      • kauris ev
        Kauris nainen kirjoitti:

        Tuntuu olevan kaikki kauriit niin samanlaisia..

        Uudet tuttavuudet tosiaan pitävät varmaan outona ja ehkä juuri ylpeänä/ "juppina", mutta lähemmän tuttavuuden jälkeen löytävät minusta sen vallattoman kauriin!

        Toki on ihmisiä, joille ei koskaan halua avautua ja näyttää todellista minäänsä..olisikohan se sitä luottamus pulaa sitten..?

        Elämässäni ollut tähän mennessä neljä pitempiaikaista suhdetta.

        Rapu, Kalat, Kalat ja paluu Ravun saksiin..;)

        näistä kirjoituksista tunnistaa kyllä itsensä :)
        mulla ihan samoja hyviä ja huonoja puolia kuin muillakin kauriilla.. yhtenä omana huonona puolena pidän epäonnistumisen pelkoa. en halua epäonnistua missään mihin ryhdyn.. siksi en ehkä ryhdy johonki mitä todella haluan epäonnistumisen pelon takia.. Ja joku kauris ei pitänyt itseään herkkänä, mutta mä kyllä ainakin olen.. olen kyllä toisinaan sellanen kova kauris mistä täällä on puhuttu, muuta nyt seurusteleminen on pehmittäny mua :)

        Moni kauris on sanonu seurustelevansa ravun kanssa, niin myös minä.. millasia kokemuksia? vissiin hyvin sopii kauris nainen ja rapu mies yhteen.. mikäköhän siinä on?

        Millasena seurustelu kumppanina kauris naiset pidätte itseänne? hyviä/huonoja puolia? missä kehitettävää? mitä kehumista?


      • Capricornn

        Ei tule sydänsuruja useasti, kun on jotenkin muodostunut sellainen pessimistinen asenne useaan asiaan! Töissä olen ahkera, kotitöissä en enää niinkään :D
        Huumori on älytöntä, onneksi seura tekee kaltaisekseen ja ystävät ovat omaksuneet sen myös.

        Ja sama kuin 'kauris naikkosella', itselleni sanon etten kaipaa vielä Sitä Oikeaa, mutta silti tuntuu että on joku ainainen haku päällä. Jatkuvasti etsin jostain miespuolisesta sellaisia piirteitä mihin voisi kenties ihastua. Turhauttavaa!

        Olen myöskin ujo uudessa seurassa ja hyvinkin välinpitämättömän näköinen vaikka saatankin olla ihan päinvastoin. Siinä olisi opettelemisen varaa...


    • joku

      vilpitön, rehellinen, ei päästä helpolla lähelleen, mutta kun päästää, muodostuu hyvin läheisiä ihmissuhteita. kauris vaipuu joskus synkkyyteen, koska ajattelee asioita niin paljon, ja toisaalta tarvitsee oman etäisyytensä silloin tällöin, jos joku asia vaivaa, vetäytyy mielummin yksinäisyyteen, kun purkaa sitä ympäristöönsä. käytännöllinen, REALISTINEN, romantikko. sisimmässään herkkä haaveilija, mielikuvituksellinen, mustan huumorin ystävä. joskus ehdoton; laittaa itsensä täysillä likoon, tai sitten ei anna itsestänsä ripaustakaan. joskus vähän piikikäs, mutta ei tahallaan ilkeä. salaperäinen, itsenäinen persoona, oman tiensä kulkija.

      • joku

        kertokoon ne huonommat puolet???


      • After Sunset
        joku kirjoitti:

        kertokoon ne huonommat puolet???

        Kylmä, laskelmoiva, manipuloiva, häikäilemätön, ailahtelevainen ja oikukas. Mieskauriit eivät osaa olla yhden naisen miehiä, vaan flirttailevat ja vokottelevat surutta kaikkia kauniita naisia.


      • Näinkös onkin
        After Sunset kirjoitti:

        Kylmä, laskelmoiva, manipuloiva, häikäilemätön, ailahtelevainen ja oikukas. Mieskauriit eivät osaa olla yhden naisen miehiä, vaan flirttailevat ja vokottelevat surutta kaikkia kauniita naisia.

        Nuo kaikki negatiiviset ominaisuudet on kerätty Oinaasta; kylmä ja laskelmoiva, Jousimiehestä; manipuloiva ja häikäilemätön ja Kaksosista; flirttaileva ja vokotteleva. Nyt sitten on Kauriskin siinä. Kaurishan on tunnetusti kylmä, ei romantiikkaa. Huhuh!


      • On jo todettu
        Näinkös onkin kirjoitti:

        Nuo kaikki negatiiviset ominaisuudet on kerätty Oinaasta; kylmä ja laskelmoiva, Jousimiehestä; manipuloiva ja häikäilemätön ja Kaksosista; flirttaileva ja vokotteleva. Nyt sitten on Kauriskin siinä. Kaurishan on tunnetusti kylmä, ei romantiikkaa. Huhuh!

        niin monissa kirjoituksissa, kertomuksissa,livenä, olevan monen yhtäaikaisen naisen mies ja mielellään, niin kiltit kotihössykät kuin ns.pelurikauriit.

        Kokemusta on molemmista, ja surutta, ilolla nautiskelevat.
        Se olikin muuten yhteinen sanonta useammalla kauriilla "nautiskelu".

        Laskelmoiva, itsekäs,tunteeton (tunteita kyllä löytyy tilanteen niitä vaatiessa, l.jos ne palvelee hra kaurista),hämäävä,sujuvasti käy valehtelu,pilkettä samalla silmäkulmassa ;)
        Nautiskellen..lallalalaaa.
        Unohtaa naisen heti kun uusi mielenkiintoisempi on näkyvissä ja aina on oltava varalla.
        Ps.kokeilkaas joskus hra Kauriiseen kohdistuvaa arvostelua huumormielessä ;)

        Toooooooooooooooki on poikkeuksiakin?


      • KAURISNAINEN
        On jo todettu kirjoitti:

        niin monissa kirjoituksissa, kertomuksissa,livenä, olevan monen yhtäaikaisen naisen mies ja mielellään, niin kiltit kotihössykät kuin ns.pelurikauriit.

        Kokemusta on molemmista, ja surutta, ilolla nautiskelevat.
        Se olikin muuten yhteinen sanonta useammalla kauriilla "nautiskelu".

        Laskelmoiva, itsekäs,tunteeton (tunteita kyllä löytyy tilanteen niitä vaatiessa, l.jos ne palvelee hra kaurista),hämäävä,sujuvasti käy valehtelu,pilkettä samalla silmäkulmassa ;)
        Nautiskellen..lallalalaaa.
        Unohtaa naisen heti kun uusi mielenkiintoisempi on näkyvissä ja aina on oltava varalla.
        Ps.kokeilkaas joskus hra Kauriiseen kohdistuvaa arvostelua huumormielessä ;)

        Toooooooooooooooki on poikkeuksiakin?

        Mielenkiinnolla luen kun mieskauriita mollataan, naiskauriina olen kyllä aivan erilainen kuin mieskauris. (jos nuo kirjoitukset nyt pitävät edes paikkansa)

        Oisko niin että kaurismiehethän on todettu kaikein komeimmiksi ja lahjakaimmiksi miehiksi esim. Elvis, Orlando Bloom, Bogart ja mitä muita nyt niitä olikaan, en nyt muista, mutta monia on.. tottakai jos mies on komia niin todellakin kaikki naiset kuolaa niiden perään, ja miehet (kaikki) ovat valmiina jos tilaisuus tulee, ehkä kauriilla on niitä enemmän kuin muilla miehillä??

        Eli vastaus miksi kauris on niin salaperäinen eikä halua heti sitoutua on; koska on niin paljon vaihtoehtoja ja kaurishan haluaa vain parasta, ja kaikkea pitää kokeilla.. siinä on nais- ja mieskauriit samanlaisia. Vain paras on kyllin hyvä, muu ei kelpaa. (mutta, kun se paras on löydetty (eli sinä), tiedät että sinussa on sitä jotain, koska kauris on sinut valinnut).

        Itse naiskauriina olen hyvinkin sydämellinen, ajattelen aina muita enemmän kuin itseäni. Olen uskollinen sille, joka on sen arvoinen. Rakastan muita enemmän kuin itseäni, välillä teen töitä hullunlailla, välillä makaan laiskiaisen lailla, joskus maalaan joskus kuvaan, olen siis taiteilija tyyppi.

        Olen myös välillä erakko, haluan olla rauhassa ja miettiä elämäntarkoitusta, yritän elää hyvin ja kuuliaisesti, tuottamatta kenellekkään mielipahaa, koska jokainenhan on täällä vain käymässä.


      • pettää Kauriin
        joku kirjoitti:

        kertokoon ne huonommat puolet???

        Ainakaan minä, en ikänä unohda ja vaikea on antaa
        anteeksi.


    • kaurisneiti

      en ossaa sanua mikä mussa on parhaita luonteen piirteitä ku ne on yleensä aika sovellettavia molempiin....

      huumorintajunen ja nauran paljon.
      -väärässä paikassakin..

      lujatahtoinen. -eli kovapäinen..
      jos haluan jotain sen myös saan vaikka se aikaa veskin..
      lepyn helposti. -johtuen huonosta muistista enkä muista mistä suutuin..x)

      yleisesti ottaen kai aika outolintu, outo huumorintaju eikä ajatuksenjuoksu muutenkaan kai ole ihan tavallisemmasta päästä..
      sanalla sanoen hieman erikoinen :) joskus plussaa ja joskus puhasta ja pitkää miinusta..

      sanon mitä ajattelen sen kummemmin ajattelematta mitä sanon...

    • Rahvajello1

      ...pidän itseäni verrattoman huumorintajuisena, tosin kaikki eivät taida olla samaa mieltä-->huumori "vähän" erilaista! Vaikka olen mies (tai ainakin minulle niin on kerrottu), niin suht samat asiat pätevät kuin naistenkin kertomana. Paitsi en oikein "sulata" tuota kaurismies-juttua...No, joidenkin mielestä olen koppava tahi kylmä tahi kova, en päästä ihmisiä kovin herkästi lähelleni. Ja nykyisin vielä hitaammin, koska sattui eräs lipsahdus tässä taannoin (ei sex tai seurustelua vaan ikävä ihastus!). Vaan auttavainen ja toiset huomioiva kyllä olen, liekö se sitten hyvä vai huono asia. Ja tietysti olen komean näköinen (perunasäkissä, siis)!

    • kaurisnainen

      Kyllä mun kohdalla pitää paikkaansa noi alkupään kirjoittelut! Mulle on sanottu et olen hieman hankala jossakin asioissa. Tässä jo jonkun aikaa sinkkuna olleena, olen tullut miettineeksi että tuntuu kuin ei oikeasti kelpais kukaan. Että ei oikeastaan jaksa edes enempää alkaa tutustua tyyppiin joka on kuitenkin kiinnostava, mutta joku tunne siitä et ehkä ei. Pienet asiat häiritsee. Mua se itteeni ärsyttää, kun en anna välttämättä edes mahdollisuutta tutustumiseen, vaan tyrmään melkein heti. Ja tuo myös, mulla on muuri ympärilläni. En päästä heti lähelle, voin olla hyvinkin kylmä ja vain ystävällisen asiallinen. Vaikka ihminen kiinnostaisi paljonkin. Masennuskaudet- elämäntarkoituksen miettiminen..juu-u!
      Mutta hyvistä puolista:) Yleensä tykätään, olen ystävällinen ja osaan käyttäytyä. Olen ystävien luotettu, monta läheistä ystävää. Yleensäkkin vapaalla olen tosi hauskaa seuraa ja menossa mukana. Mutta sitten taas kaveruussuhteiden luonti on ahdistavan vaikeaa, ujous.. Mutta tätä kuulee aivan liian usein kun ihminen on vähän tutustunut minuun- sinä oot ihan erilainen kuin mitä aluks ajattelin! (positiivisessa mielessä.
      Toivon että iän myötä rohkeutta ihmisten kanssa tulee lisää!! Ja suojakuori rakoilee.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      203
      2412
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      62
      2308
    3. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      71
      2053
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      311
      1891
    5. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      147
      1495
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1404
    7. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      37
      1245
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1176
    9. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1166
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1112
    Aihe