Poko Rekords -sivuilta

**ttu mikä muija

"Popedan laulajalegenda Pate Mustajärvi on toipumassa sunnuntaisesta sairauskohtauksesta ja voi olosuhteisiin nähden hyvin. Mies on parhaillaan sairaalassa tutkimuksissa."

101

32240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ****

      Esiintyykö Popeda kuitenkin Tapsan Tahdeilla?

      • se Paten sukulaispoitsu

        tuuraa Patea.


      • jp aaltonen
        se Paten sukulaispoitsu kirjoitti:

        tuuraa Patea.

        kunniaa ei kuulu hälle.


      • taaskerran
        jp aaltonen kirjoitti:

        kunniaa ei kuulu hälle.

        Eihän nyt Aaltosta kivittää kannata, hänen ansiostaanhan on mahdollisuus nähdä 4 aitoo ja Aaltonen-Popedaa.
        Ja ei sitä roudaria ois pitäny ampuu, mielummin hänen selontekoo lukee kun jonkun vi#un iltapäivälehden.
        Mutta, tapahtu mitä tapahtu, aina on joku joka kitisee ja vinkuu.


      • roudari
        taaskerran kirjoitti:

        Eihän nyt Aaltosta kivittää kannata, hänen ansiostaanhan on mahdollisuus nähdä 4 aitoo ja Aaltonen-Popedaa.
        Ja ei sitä roudaria ois pitäny ampuu, mielummin hänen selontekoo lukee kun jonkun vi#un iltapäivälehden.
        Mutta, tapahtu mitä tapahtu, aina on joku joka kitisee ja vinkuu.

        onx sitä roudarin tilitystä vielä jostain luettavissa??


      • jp aaltonen kirjoitti:

        kunniaa ei kuulu hälle.

        Onks se ihan itte rape???
        Pakko päästä kattoon jos sä tuuraat Patea!!
        Vaikka se käski sun lopettaa jo vuonna -89
        -pälä-


      • lite the life again
        Firehorse6606 kirjoitti:

        Onks se ihan itte rape???
        Pakko päästä kattoon jos sä tuuraat Patea!!
        Vaikka se käski sun lopettaa jo vuonna -89
        -pälä-

        kansanterveystietelijät varottaa elämästä työn varassa, mutta sehän voi olla joillekin se henki ja elämä ja sitten raskas työ vaatii raskaat... no sehän me tiedetään.


      • JPA-fani
        jp aaltonen kirjoitti:

        kunniaa ei kuulu hälle.

        JP Aaltonen on ainoa henkilö, joka pystyy kunnialla tuuraamaan Patea. Kaikki kunnia hänelle siitä!


      • live your life again
        Firehorse6606 kirjoitti:

        Onks se ihan itte rape???
        Pakko päästä kattoon jos sä tuuraat Patea!!
        Vaikka se käski sun lopettaa jo vuonna -89
        -pälä-

        Niin, mikä sitten on elämässä tärkeinät ja elämisen arvoista, itse kullekin. Onhan näitä. Viinaan kuolleita loistavia artisteja, ellei tiedemiehiäkin, itsemurhan tehneitä lääkäreitä pilvin pimein, kun on keinot ja muuri, joka vaikenee yksityiskohdista.


      • seurustelu
        JPA-fani kirjoitti:

        JP Aaltonen on ainoa henkilö, joka pystyy kunnialla tuuraamaan Patea. Kaikki kunnia hänelle siitä!

        Kokopäiväinen seurustelu, tyttöystävä ja perhe vai työ tärkeintä elämässä. Ruotsin kuvankaunis rinsessa Madeleine esitti lakimiehelleen uhkavaatimuksen, muistaako se silti, että t yötkin on tehtävä:

        Prinsessa esitti "uhkavaatimuksen" - Ruotsin prinsessa Madeleinen suhde lakimies Jonas Bergströmiin on alkanut rakoilla yhteisen ajan puutteen vuoksi. Prinsessa joutui esittämään miesystävälleen kesän alkajaisiksi uhkavaatimuksen, joka kuului: Valitse minut tai työ.Lue IS 25.7.2007 17:12

        Ja näkemys samasta asiasta (lähetetty kaksioikeudella – ehkä kolminkin): Varaa sanoa. Mutta kun ei ole ruununrinsessa, ei tarvi miestä, joka ehtii kulkea mukana edustamassa tai tälle seuralaiselle ei olisi niin paljon edustustehtäviä kuin kuninkattarella.


      • ja tervapastilleja
        JPA-fani kirjoitti:

        JP Aaltonen on ainoa henkilö, joka pystyy kunnialla tuuraamaan Patea. Kaikki kunnia hänelle siitä!

        siinä se resepti. Kun muut kyselee

        baby what have you done to your hair

        Oon muuten kokeillu ainakin kaksi kertaa. Kun oikein v...taa tai haluu päästä jostain eroon, niin oma tukka vaan kärsimään niin näyryytys on taattu ja elämäkin alkaa maistua.


      • se ihan se ku joka HP:ssa k...
        Firehorse6606 kirjoitti:

        Onks se ihan itte rape???
        Pakko päästä kattoon jos sä tuuraat Patea!!
        Vaikka se käski sun lopettaa jo vuonna -89
        -pälä-

        "Muiden elämän" -päänäyttelijä kuoli syöpään 25.07. 21:15

        no niin alkoholi voi aiheuttaa vaikka mahasyövänkin tai kuluttava elämä, mitä kaikkea ne artistit ja yliopistojen tutkijat uhraakaan meidän puolesta, oman elämänsä ja lähimmäistensä


      • olla vaikka
        se Paten sukulaispoitsu kirjoitti:

        tuuraa Patea.

        umpisuali, omat kaksoset syntyy ja jää isyyslomalle mut ei voi kertoa ettei hohde himmene,

        tai sit miättikää, onhan toi elämä rasittavaa, helvetistä joka suuntaan ja takaisin

        Oon huomannu, se rytmi, tai mikä se nyt onkaan, panee
        jatkamaan tyätä
        man who’s strong – niitähän ne rokkarimiähet, that’s why


      • sitten enää
        JPA-fani kirjoitti:

        JP Aaltonen on ainoa henkilö, joka pystyy kunnialla tuuraamaan Patea. Kaikki kunnia hänelle siitä!

        puuttuukin listalta, kyllä joku varmaan ehtii sitäkin alkaa vaati(maan) Patelle

        tai ehkä se onkin siks sairaalassa ja tulee entistä ehompana ulos, ei olis ensimmäine miäs


    • Ikuinen Popeda Fani

      Yön Olli puhui järkeä... alkoholismi on sairaus ja se pitää itse tunnustaa! Missä on kohta Popeda jos Patea ei ole??? Ja missä ne hyvät ja "eläimelliset" keikat jos Patea ei ole???
      Viimeksi meni Juice, sitte Kirka, Elä ittees Lopeta vielä Mansen miäs!

      • fanitus

        Katsoin jo viime talvena Levillä, että Pate oli keikan jälkeisenä aamuna pahassa kunnossa. Mietin silloin, että mitä olis Popeda ilman Patea? Olemassa toki, mutta Pate on sielu ja keulakuva.


      • NIIIIIN FANI

        Kyllä TE raittiit jaksatte jauhaa..... Toivon pikaista paranemista ! Ihana mies isolla I:LLÄ


      • one buys one
        NIIIIIN FANI kirjoitti:

        Kyllä TE raittiit jaksatte jauhaa..... Toivon pikaista paranemista ! Ihana mies isolla I:LLÄ

        tippuu ne yksi tellen

        hands-freettä ajaminen on kiellettävä, ja syöminen autossa samalla kun ajaa, keikka-autoissas nyt ainakin, ja riittävä yöuni taattava

        kuka pitää huolta artistien terveistä ruokatavoista


      • Jokainen huolehtikoon itses...
        one buys one kirjoitti:

        tippuu ne yksi tellen

        hands-freettä ajaminen on kiellettävä, ja syöminen autossa samalla kun ajaa, keikka-autoissas nyt ainakin, ja riittävä yöuni taattava

        kuka pitää huolta artistien terveistä ruokatavoista

        Eiköhän kukin huolehdi itsestään ja annetaan huolehtia.


      • kannustetaan
        Jokainen huolehtikoon itses... kirjoitti:

        Eiköhän kukin huolehdi itsestään ja annetaan huolehtia.

        yrittään käyttää vieraste kieltä ilman et pelkää tuleeks ymmärretyks, sehän se sen kaiken kielten opiskelun lähtökohta, että yrittänyttä ei laiteta

        pärjätäänhän me vaan, mutta jotkut tekee totta unelmistaan aivan epärehellisin keinoin, että se siitä sitten. Vaikka laillisesti. Kutakuinkin.


      • risti riitta
        Jokainen huolehtikoon itses... kirjoitti:

        Eiköhän kukin huolehdi itsestään ja annetaan huolehtia.

        otsikon ja tekstin välillä. Sellanen et ensin kuvittelee, et annat sympatiaa mut sit kuiteski pääsyt toiseen.


    • raitis solisti jo 12 vuotta

      Alkoholismi on parantumaton tauti.Ainoastaan täysiraittius mahdollistaa ns.normaali elämisen.Luopua täytyy vain eka ryypystä sekä kurjuudesta.Täytyy myöntää tappio alkon suhteen,sitten vain nöyrästi päivä kerrallaan eteenpäin.Joten näin,,iloa elämään.ps.muistaa laulun sanatkin paremmin selvinpäin sekä sävellajin,,.

      • alkoholismi

        ei ole mikään tauti. se on ihmisen itse itselleen aiheuttama juttu. sanokaa yksikin ihminen, joka on vain jonain aamuna herännyt ja huomannut sairastuneensa alkoholismiin. se on pidemmällä aikavälillä itse hankittu paha tapa. ..ja mitä mustajärveen tulee, niin paskempi homma. en jäis kaipaamaan koko popedaa, vaikka lopettaisivat jo tänään.


      • alkoholisti
        alkoholismi kirjoitti:

        ei ole mikään tauti. se on ihmisen itse itselleen aiheuttama juttu. sanokaa yksikin ihminen, joka on vain jonain aamuna herännyt ja huomannut sairastuneensa alkoholismiin. se on pidemmällä aikavälillä itse hankittu paha tapa. ..ja mitä mustajärveen tulee, niin paskempi homma. en jäis kaipaamaan koko popedaa, vaikka lopettaisivat jo tänään.

        Ensinnäkin,aiheesta on toki jokaisella oma mielipiteensä,onko alkoholismi sairaus vai ei,ok,jokaisella on oikeus mielipiteeseensä.Itse olen alkoholisti,enkä todellakaan pentuna ajatellut tai suunnitellut että ryhdynpä isona alkoholistiksi...Se on salakavala tauti,jopa perinnöllinenkin.En koskaan olisi ottanut ensimmäistä ryyppyä jos olisin tiennyt mikä jokapäiväinen taistelu siitä tulee,ja se ei ole helppoa,olla ottamatta,vaikka halua olisi.patelle toivon henkilökohtaisesti voimia parantua,ja tähän käy varmasti vanha kulunut sanonta,päivä kerrallaan.


      • Holisti 15 vuotta jo
        alkoholisti kirjoitti:

        Ensinnäkin,aiheesta on toki jokaisella oma mielipiteensä,onko alkoholismi sairaus vai ei,ok,jokaisella on oikeus mielipiteeseensä.Itse olen alkoholisti,enkä todellakaan pentuna ajatellut tai suunnitellut että ryhdynpä isona alkoholistiksi...Se on salakavala tauti,jopa perinnöllinenkin.En koskaan olisi ottanut ensimmäistä ryyppyä jos olisin tiennyt mikä jokapäiväinen taistelu siitä tulee,ja se ei ole helppoa,olla ottamatta,vaikka halua olisi.patelle toivon henkilökohtaisesti voimia parantua,ja tähän käy varmasti vanha kulunut sanonta,päivä kerrallaan.

        Pikkupoikana katselin vanhempieni nappailua, ei ollut paha, mutta opinpahan siitä tavan itsellekkin. Nyt yli 3-kymppisenä huomaan nappailleeni yli 15 vuotta aina kun on mahdollista. Harmittaa ja vituttaa ihan omienkin lasten puolesta, koska ne ottaa mallia vanhemmistaan kuitenkin ja tietäähän sen, minkä kirouksen he minulta oppivatkin. En örvellä, en räyhää kännissä, nappailen vain... kaappijuoppoutta siis. Mutta vituttaa kun ilmankaan en voi olla, olen kait sitte alkoholisti niinkun vanhempanikin... OLIVAT !


      • kikikikiki
        alkoholismi kirjoitti:

        ei ole mikään tauti. se on ihmisen itse itselleen aiheuttama juttu. sanokaa yksikin ihminen, joka on vain jonain aamuna herännyt ja huomannut sairastuneensa alkoholismiin. se on pidemmällä aikavälillä itse hankittu paha tapa. ..ja mitä mustajärveen tulee, niin paskempi homma. en jäis kaipaamaan koko popedaa, vaikka lopettaisivat jo tänään.

        Alkoholismi on nimenomaan sairaus! Tälle alkoholismisairudelle on olemassa Kela:n tautiluokitus nro:kin. Alkoholismi on hitaasti etenevä sairaus josta ei voi parantua ja jonka iso ongelma on se, että kun tauti etenee hitaasi, ei sitä hetikään huomaa.
        "sanokaa yksikin ihminen, joka on vain jonain aamuna herännyt ja huomannut sairastuneensa alkoholismiin. se on pidemmällä aikavälillä itse hankittu paha tapa" taidat olla joko lapsellinen tai päihderiippuvainen itsekin!? Asenteesi on kumman negatiivinen. Voin kuvitella, että sinusta homoseksuaalisuuskin on itse hankittu paha tapa tai afroamerikkalaisuus ihmisen itselleen aiheuttama juttu.
        Perin tietämätön olet!


      • raakaa voimaa
        alkoholismi kirjoitti:

        ei ole mikään tauti. se on ihmisen itse itselleen aiheuttama juttu. sanokaa yksikin ihminen, joka on vain jonain aamuna herännyt ja huomannut sairastuneensa alkoholismiin. se on pidemmällä aikavälillä itse hankittu paha tapa. ..ja mitä mustajärveen tulee, niin paskempi homma. en jäis kaipaamaan koko popedaa, vaikka lopettaisivat jo tänään.

        Lääkärit on todenneet, että alkoholismi on sairaus! Itse aiheutettu toki, mutta silti. Alkoholisti ei parane, ellei sitä itse halua ja ole motivoitunut siihen. Muut eivät voi saada alkoholistia luopumaan juomasta. Patenkin olis itse sitä haluttava, mutta paine muualta saa alkoholistin helposti uudestaan dokamaan. mustajärvelle voimia!


      • pööpöö
        alkoholisti kirjoitti:

        Ensinnäkin,aiheesta on toki jokaisella oma mielipiteensä,onko alkoholismi sairaus vai ei,ok,jokaisella on oikeus mielipiteeseensä.Itse olen alkoholisti,enkä todellakaan pentuna ajatellut tai suunnitellut että ryhdynpä isona alkoholistiksi...Se on salakavala tauti,jopa perinnöllinenkin.En koskaan olisi ottanut ensimmäistä ryyppyä jos olisin tiennyt mikä jokapäiväinen taistelu siitä tulee,ja se ei ole helppoa,olla ottamatta,vaikka halua olisi.patelle toivon henkilökohtaisesti voimia parantua,ja tähän käy varmasti vanha kulunut sanonta,päivä kerrallaan.

        Niinpä toivon sinulle paljon zemiä että pysyt kuivilla....en itsekkään ole täysin absolutisti mutta melkein.Montaa mieltä asiasta voidaan olla onko alkoholismi sairaus vai Ei!!
        Omasta mielestäni kaikki ihmiset valitseva itse tiensä ja toivon että he löytävät sen oikean tien ja kohtuukäytön,jos siihen ei pysty niin totaalisen kieltäytymisen,tiedän että se on vaikeaa...itseäni ovat kaverit koittaneet niin sadasti juottamalla juottaa mutta pääni on pitänyt en ota niin en ota!Olen ehkä vahva luonteinen.
        Pate pidä itsesi koossa ja jää "telakalle" toipumaan tarpeeksi pitkään älä edes yritä ennenkuin olet ihan varma että pystyt olemaan selvänä,mene itseesi,käy terapiassa selvitä syy miksi juot.Olen edelleen Popeda fani toivon vaan ettemme menetä taas ennenkaikkea ihmistä ja mahtavaa artistia jota kukaan korvata ei täydellisesti voi niin vahva persoona kun olet.ps:En ole minkään sortin "hihhuli"vaan aivan tavallinen normi tallaaja


      • kikikikiki
        raakaa voimaa kirjoitti:

        Lääkärit on todenneet, että alkoholismi on sairaus! Itse aiheutettu toki, mutta silti. Alkoholisti ei parane, ellei sitä itse halua ja ole motivoitunut siihen. Muut eivät voi saada alkoholistia luopumaan juomasta. Patenkin olis itse sitä haluttava, mutta paine muualta saa alkoholistin helposti uudestaan dokamaan. mustajärvelle voimia!

        Alkoholisti ei parane! Alkoholisti ei myöskään raitistu, ennenkuin on saavuttanut oman pohjansa ja löytänyt raitistumisenhalun! Toivottavasti jokainen päihteiden käyttäjä sen pohjansa löytää ja löytää myös tien päihteettömään elämään.

        A-klinikka ei siinä auta huumaavine lääkkeineen, mutta AA on auttanut montaa, samoin myllyhoito ja minnesota...tapoja/keinoja on monia jollekkin se voi olla jopa uskonto(?!). Ihan sama mulle, mutta lääkkeetön päihteetön tapa on varmasti paras.

        PS; itseaiheutettu sairaus alkoholismi ei kyllä varsinaisesti ole.

        PPS; Olipa Patella mikä tahansa, toivon vilpittömästi parasta mahdollista toipumista!


      • yrjö

        isä hirtti ittensä samoin kun isoisä onko se perinnöllistä.Hirtänkö mä itteni joku päivä.


      • Vastuu vain juojan...
        kikikikiki kirjoitti:

        Alkoholisti ei parane! Alkoholisti ei myöskään raitistu, ennenkuin on saavuttanut oman pohjansa ja löytänyt raitistumisenhalun! Toivottavasti jokainen päihteiden käyttäjä sen pohjansa löytää ja löytää myös tien päihteettömään elämään.

        A-klinikka ei siinä auta huumaavine lääkkeineen, mutta AA on auttanut montaa, samoin myllyhoito ja minnesota...tapoja/keinoja on monia jollekkin se voi olla jopa uskonto(?!). Ihan sama mulle, mutta lääkkeetön päihteetön tapa on varmasti paras.

        PS; itseaiheutettu sairaus alkoholismi ei kyllä varsinaisesti ole.

        PPS; Olipa Patella mikä tahansa, toivon vilpittömästi parasta mahdollista toipumista!

        Kyllä tämä aktiiviakunaalijuoman tuoma lisääntynyt lipittämisen tarve on lähes täysin omasta tahdosta kiinni! Tarvetta on korjata hurmejuomalla monia muita toimintoja ja elon aistimuksia...
        Paapomisyhteiskunnan hyysää tuo juomisen syiden LIIALLINEN etsiminen, jolla "vähätellään" ryyppärin omaa vastuuta... ja nimen omaan muita eläviä olentoja kohtaan.


      • yrjö
        Holisti 15 vuotta jo kirjoitti:

        Pikkupoikana katselin vanhempieni nappailua, ei ollut paha, mutta opinpahan siitä tavan itsellekkin. Nyt yli 3-kymppisenä huomaan nappailleeni yli 15 vuotta aina kun on mahdollista. Harmittaa ja vituttaa ihan omienkin lasten puolesta, koska ne ottaa mallia vanhemmistaan kuitenkin ja tietäähän sen, minkä kirouksen he minulta oppivatkin. En örvellä, en räyhää kännissä, nappailen vain... kaappijuoppoutta siis. Mutta vituttaa kun ilmankaan en voi olla, olen kait sitte alkoholisti niinkun vanhempanikin... OLIVAT !

        toisilla vaan on huono itsekuri ja se on perinnöllistä.Esim.Liikalihavuuskin on sama asia kotoa opittua.Isällä oli maailman paras mersu nyt pojankin pitää saara mersu.Onko se perinnöllistä tautia.Ei! vika korvien välissä kyllä on ja se on sairaus.


      • on perinnöllinen
        kikikikiki kirjoitti:

        Alkoholismi on nimenomaan sairaus! Tälle alkoholismisairudelle on olemassa Kela:n tautiluokitus nro:kin. Alkoholismi on hitaasti etenevä sairaus josta ei voi parantua ja jonka iso ongelma on se, että kun tauti etenee hitaasi, ei sitä hetikään huomaa.
        "sanokaa yksikin ihminen, joka on vain jonain aamuna herännyt ja huomannut sairastuneensa alkoholismiin. se on pidemmällä aikavälillä itse hankittu paha tapa" taidat olla joko lapsellinen tai päihderiippuvainen itsekin!? Asenteesi on kumman negatiivinen. Voin kuvitella, että sinusta homoseksuaalisuuskin on itse hankittu paha tapa tai afroamerikkalaisuus ihmisen itselleen aiheuttama juttu.
        Perin tietämätön olet!

        sukeltajan tauti siksi en sukella.


      • Pahioillani
        Vastuu vain juojan... kirjoitti:

        Kyllä tämä aktiiviakunaalijuoman tuoma lisääntynyt lipittämisen tarve on lähes täysin omasta tahdosta kiinni! Tarvetta on korjata hurmejuomalla monia muita toimintoja ja elon aistimuksia...
        Paapomisyhteiskunnan hyysää tuo juomisen syiden LIIALLINEN etsiminen, jolla "vähätellään" ryyppärin omaa vastuuta... ja nimen omaan muita eläviä olentoja kohtaan.

        Kylläpä olet tietäväinen Pate Mustajärven elämään liittyvistä asioista ihan henkilökohtaisuuksiin saakka. Toivottavasti et itse sairastu koskaan ikinä mihinkään, sillä silloin sinulla ei liene paljon ymmärtäjiä!


      • ????????
        Pahioillani kirjoitti:

        Kylläpä olet tietäväinen Pate Mustajärven elämään liittyvistä asioista ihan henkilökohtaisuuksiin saakka. Toivottavasti et itse sairastu koskaan ikinä mihinkään, sillä silloin sinulla ei liene paljon ymmärtäjiä!

        kuka on pate mustajärvi? mikä se popeda muutakin on ku joku auto?


      • periytyvä itsari tauti
        yrjö kirjoitti:

        isä hirtti ittensä samoin kun isoisä onko se perinnöllistä.Hirtänkö mä itteni joku päivä.

        Mistä tietää, vaikka sinulle niin kävisi?
        Et sitten ole kyllä kertomassa! Joten vääntele sinä vielä vitsiä ennenkuin heität itsesi sinne naruun.


      • Erkki Raakanassu
        alkoholisti kirjoitti:

        Ensinnäkin,aiheesta on toki jokaisella oma mielipiteensä,onko alkoholismi sairaus vai ei,ok,jokaisella on oikeus mielipiteeseensä.Itse olen alkoholisti,enkä todellakaan pentuna ajatellut tai suunnitellut että ryhdynpä isona alkoholistiksi...Se on salakavala tauti,jopa perinnöllinenkin.En koskaan olisi ottanut ensimmäistä ryyppyä jos olisin tiennyt mikä jokapäiväinen taistelu siitä tulee,ja se ei ole helppoa,olla ottamatta,vaikka halua olisi.patelle toivon henkilökohtaisesti voimia parantua,ja tähän käy varmasti vanha kulunut sanonta,päivä kerrallaan.

        Alkoholismi on seuraus, ei syy. Se on riippuvuus, samalla tavalla kuin esim. pelihimo. Itse en pidä alkoholismia sairautena. Jos alkoholismi johtuu esim. masennuksesta niin sitten pitäisi hoitaa masennusta, eikä alkoholismia. Samalla tavalla masennus voi nostaa pinnalle pelihimon, syömishäiriön tai jonkun muun riippuvuuden.


      • Oolofi
        alkoholismi kirjoitti:

        ei ole mikään tauti. se on ihmisen itse itselleen aiheuttama juttu. sanokaa yksikin ihminen, joka on vain jonain aamuna herännyt ja huomannut sairastuneensa alkoholismiin. se on pidemmällä aikavälillä itse hankittu paha tapa. ..ja mitä mustajärveen tulee, niin paskempi homma. en jäis kaipaamaan koko popedaa, vaikka lopettaisivat jo tänään.

        Vai miten muka selität sen, että vaikka oon ollut kuukaudenkin selvinpäin, niin koko ajan pyörii viina mielessäö ja nään siitä uniakin joka yö??! Oon ryypänny taas viikon putkeen enkä yksinkertasesti osaa lopettaa, en vittu soikoon osaa. Kukaan ei voi muu ymmärtää alkoholistia kun toinen alkoholisti. Ihmiset joilal ei oo päihdeongelmaa ei VOI ymmärtää päihdeongelmaista. Mutta päihdeongelmaisen koko elämää hallitsee päihde, oli se mikä päihde hyvänsä. Ei ole juurikaan eroa sillä onkon kyseessä alkoholi vai heroiini. Päihdeongelma on aina päihdeongelma. Kukaan ei itse halua varmana aiheuttaa itselleen huonoa oloa. Vituttaa tuollaset jeesustelijat. Hiasta perse ja vittuile takas, niinhän se maailma on aina toiminut.

        Vittu saatana.


      • Oolofi
        yrjö kirjoitti:

        isä hirtti ittensä samoin kun isoisä onko se perinnöllistä.Hirtänkö mä itteni joku päivä.

        Luulisin niin. Et välttämättä, mutta hyvin todennäköisesti. Olen 99 % varma että hirtät ittes.


      • vess selvä
        alkoholismi kirjoitti:

        ei ole mikään tauti. se on ihmisen itse itselleen aiheuttama juttu. sanokaa yksikin ihminen, joka on vain jonain aamuna herännyt ja huomannut sairastuneensa alkoholismiin. se on pidemmällä aikavälillä itse hankittu paha tapa. ..ja mitä mustajärveen tulee, niin paskempi homma. en jäis kaipaamaan koko popedaa, vaikka lopettaisivat jo tänään.

        Et tunne alkoholismia.e on mielenalueen tauti.Vain juomalla sairastutaan aivan kuin narkomaania tai sokeritauti.Normaalina pysyy vain selvinpäin.


      • solisti joka joi pohjansa
        alkoholisti kirjoitti:

        Ensinnäkin,aiheesta on toki jokaisella oma mielipiteensä,onko alkoholismi sairaus vai ei,ok,jokaisella on oikeus mielipiteeseensä.Itse olen alkoholisti,enkä todellakaan pentuna ajatellut tai suunnitellut että ryhdynpä isona alkoholistiksi...Se on salakavala tauti,jopa perinnöllinenkin.En koskaan olisi ottanut ensimmäistä ryyppyä jos olisin tiennyt mikä jokapäiväinen taistelu siitä tulee,ja se ei ole helppoa,olla ottamatta,vaikka halua olisi.patelle toivon henkilökohtaisesti voimia parantua,ja tähän käy varmasti vanha kulunut sanonta,päivä kerrallaan.

        Hei olemme "heimolaisia".Olen saanut elää yli 10 v ilman alkoholia.Päivä kerrallaan .Ja elämä on ihanaa,aistittavaa,koettavaa,aitoa,tunnelmallista,ja kaikkea ihanaa selvinpäin.Kuolema olisi ollut se toinen vaihtoehto.Olen yksi miljoonista ,joka sai extra tzänssin!!!Onnea,ja raittiutta kaikille sitä haluaville.


      • Muusikolla koti oli kultainen
        kikikikiki kirjoitti:

        Alkoholisti ei parane! Alkoholisti ei myöskään raitistu, ennenkuin on saavuttanut oman pohjansa ja löytänyt raitistumisenhalun! Toivottavasti jokainen päihteiden käyttäjä sen pohjansa löytää ja löytää myös tien päihteettömään elämään.

        A-klinikka ei siinä auta huumaavine lääkkeineen, mutta AA on auttanut montaa, samoin myllyhoito ja minnesota...tapoja/keinoja on monia jollekkin se voi olla jopa uskonto(?!). Ihan sama mulle, mutta lääkkeetön päihteetön tapa on varmasti paras.

        PS; itseaiheutettu sairaus alkoholismi ei kyllä varsinaisesti ole.

        PPS; Olipa Patella mikä tahansa, toivon vilpittömästi parasta mahdollista toipumista!

        Tampereen myllyhoitoklinikka on lähellä ja aikamoinen määrä toipuvia alkoholisteja on Tampereen AA-ryhmissä, jopa muusikoita.


    • varmistunut

      Paten olevan viinan takia sairaalassa vaiko vaan oletetaan. Voihan ikämiehellä olla muutakin sairaalahoitoa vaativaa sairautta.

      • hanneleXX

        että mahtoik olla jostain muusta kyse, mutta toisaalta aika moni sairauskohtaushan SAATTAA olla liiallisen alkon käytön syytä....Patelle Turusta terveissii Je......lta


      • makes me feel so bad, yeah
        hanneleXX kirjoitti:

        että mahtoik olla jostain muusta kyse, mutta toisaalta aika moni sairauskohtaushan SAATTAA olla liiallisen alkon käytön syytä....Patelle Turusta terveissii Je......lta

        Se vaan niin surullista ja kauhiaa, oikeesti, koskettaa sen aikaa, kun sattua ja jälkiäkin päin, kuten Kirkan kuolema, vaikken sitä koskaan sen eläissä digannu ennen kuin aivan viime kuukausina. Jolloin se olikin varmaan parhaimmillaan, tyyli laajeni (tää voi olla aliarvostamista, en seurannu sen musiikin laajuutta aikaisemmin niin tarkkaan).

        .


      • don't 957
        hanneleXX kirjoitti:

        että mahtoik olla jostain muusta kyse, mutta toisaalta aika moni sairauskohtaushan SAATTAA olla liiallisen alkon käytön syytä....Patelle Turusta terveissii Je......lta

        sure liikaa toisten puolesta, silti. Vaikka kyllä monet kappaleet saa herkistymään.

        Jonkun pitäis pitää niistä huolta, niiden managerien ja bändikavereiden ja jonkun, fanien viimeistään, ellei muiden.

        P.S. Mikset muuten rekisteröi, kun aika moni blondi kirjoittaa hanneleXX:nä


      • **ttu mikä muija
        hanneleXX kirjoitti:

        että mahtoik olla jostain muusta kyse, mutta toisaalta aika moni sairauskohtaushan SAATTAA olla liiallisen alkon käytön syytä....Patelle Turusta terveissii Je......lta

        Patelle kuitenkin pikaista parenemista.
        Älä Pate jätä meitä!!!


      • uskoon tuloa
        **ttu mikä muija kirjoitti:

        Patelle kuitenkin pikaista parenemista.
        Älä Pate jätä meitä!!!

        joka kyllä iskee joihinkin vankeihin.

        Toinen keino vois olla joku yhtä radikaali, sellanen alasti saunaan - ei taitatais hätkähdyttää rokkareita edes keskustorilla paitsi ku poliisi tulis ja keräis talteen -

        tai sit yks vanha konsti on vetää kaikki niin alas ku vaan voi, ja sit on pakko alottaa alusta. Noloa, mutta tehoo...


      • ja pidä huolta idoleistasi

        luuleeks kukaan tuntevansa keikkailijan, näyttelijän, poliitikon tai muun epäsäännöllistä elämää viettävän arkea ja juhlaa

        mut onhan se silti hyvä et yrittää ajatella asioita niiden kannalta


      • hanneleXX
        don't 957 kirjoitti:

        sure liikaa toisten puolesta, silti. Vaikka kyllä monet kappaleet saa herkistymään.

        Jonkun pitäis pitää niistä huolta, niiden managerien ja bändikavereiden ja jonkun, fanien viimeistään, ellei muiden.

        P.S. Mikset muuten rekisteröi, kun aika moni blondi kirjoittaa hanneleXX:nä

        äsken kyllä vielä saunasta tullessa olin brunette, mutta eihän sitä tiedä, jos vaikka blondiks muuttuis ;). Miksi rekisteröityä, satunnainen käyttäjä. Sattui vaan tää uutinen oleen mielessä satunnaisista henkilökohtaisista syistä.
        Jokainen on muuten aikuisten oikeasti vastuussa itsestään jollei satu olemaan holhouksen alainen..


      • Ololofi

        Ei käsittääkseni kukaan ole voinut varmistaa, että Pate ois alkoholin takia sairaalaan joutunut. Mutta kyllähän Pate huikkamiehiä on, joten hyvin todennäköistä se on kuitenkin. Toivon itsekin Patelle pikaista paranemista. Popeda on hyvä bändi ja Pate ilmeisesti hyvä mies, vaikken henk. koht. tunnnekaan. Mutta jos kysymys on huikasta, niin asia on vakava. Tiedän, koska itellänikin on paha alkoholiongelma. Ja olen tälläkin hetkellä humalassa. Pate vois olla ikänsä puolesta mun isä, mutta alkoholismi ei katso ikää. Mutta pikaista toivomista toivon ko. henkilölle. Ja kaikille muillekin.


      • Oolofi
        don't 957 kirjoitti:

        sure liikaa toisten puolesta, silti. Vaikka kyllä monet kappaleet saa herkistymään.

        Jonkun pitäis pitää niistä huolta, niiden managerien ja bändikavereiden ja jonkun, fanien viimeistään, ellei muiden.

        P.S. Mikset muuten rekisteröi, kun aika moni blondi kirjoittaa hanneleXX:nä

        Kirka ei kuollut alkoholismiin eikä käyttänyt muitakaan huumeita ikinään, päinvastoin, Kirka oli kaikkia päihteitä vastaan. Kirkalla oli sairaus, en tiedä mikä sairaus, mutta päihteisiin se ei liittynyt. Juice sen sijaan kuoli alkoholismiin.


      • kirkaa rappioelämästä
        Oolofi kirjoitti:

        Kirka ei kuollut alkoholismiin eikä käyttänyt muitakaan huumeita ikinään, päinvastoin, Kirka oli kaikkia päihteitä vastaan. Kirkalla oli sairaus, en tiedä mikä sairaus, mutta päihteisiin se ei liittynyt. Juice sen sijaan kuoli alkoholismiin.

        syyttänytkään, vaikka jotain haluaisin sanoa, mutta jääköön sanomatta.

        Tai sanotaan nyt sitten. Ei kai se tee... miksikään, vaikka rakastuu ihmiseen, joiden arvoja joku toinen ei oikein diggaa, kuten jotkut luontaishömpät, joilla vedätetään herkkäuskoisia. Mutta silti: voihan sekin olla parempi kuin vaipua epätoivoon. No anti olla.

        Ihan sama. Karmaisevaa se on, jos se on tosiaan kuollu. Joskus aattelen, että jotkut kuolemat lavastetaan, että artistit sais eläköityä rauhassa.


    • konsepti hoitaa

      sairaalassa julkkikset kuntoon

      is it just the same time of the year, ei, ei se oo vuodenajan tai keikkaputken syy

      ei oo, siinä ei oo se syy

      eikä kukaan oo sanonu miks se on sairaalassa
      vai onko

      vertigoon voi purra monikin mut taiteellisen tason pitäis antaa jotenkin jäädä eloon

    • kicks

      vaatiikohan ne veronsa

      ja mites ne sairaalassa hoidetaan sitten ku on sen verran terve et tajuu kaivata niitä, kyllä tässä nyt on huolta ihan vilpittömästi ihmisistä sairaalan rattaissa

    • Roskat roskikseen

      Popedaa ei olisi ikinä saanut perustaa. Se on tuottanut samanlaista nollan arvoista roskaa kuin Hurriganes ja Eppu Normaali, suomalaisen rokin suurimmat huijaukset kautta aikojen.

      • LiKa

        Suomi rokkia tarvitaan.
        Sen viestin kirjoittajankaan ei olisi tarvinnut syntyä.
        Jos ei hermo kestä Hurriganesta,Eppuja ja Popedaa.


      • Minähänpäpäminäminä

        No sieltähän se tuli. Yllättävän moni tykkää, miten se on sinulta pois?

        Hyvä provo silti. Helpottiko?


      • perkeleen

        apina, jos et tajua näiden tekemää musiikkia. Ilman näitä ei suomirokkia olis olemassakaan.


      • Oolofi

        Hurriganes ja Eppu Normaali huijausta?? Yksinkertaista musiikkia yksinkertaisille ihmisille. That's it. Popeda samaa kastia, Sleepy Sleepers myös. Hyviä suomirokkibändejä. Junttimeininkiä, mutta junttejahan me suomalaiset ollaan. Ite oon ainakin juntti ja myönnän sen avoimesti. Mitä se juntti sitten ikinä tarkottaakaan... Ei ainakaan Combista löytynyt junttia, vaikka katoin.


      • Löysäpipo

        Kaiken musiikin kuuntele on täysin vapaaehtoista. On täysin turhaa lähteä kommentoimaan ja teilaamaan (vielä noin naurettavalla tavalla) ketään.

        Nuottiviivasto on tyhjä ja vapaa. Anna palaa sellaista hyvää musaa joka kelpaa sinullekin.

        Get a life.


    • näin sen

      Näin Paten ensi kerran kun hän oli Lokomolla hitsaajana joskus 1970 luvulla

      Tavallisen näköinen nuori mies siinä polvillaan hitsasi jotain rautalevyjä yhteen

      • ludatzka

        Tunnen korjaan tunsin monta hitsaajaa,jotka ovat juoneet itsensä ennen aikaiseen hautaan,ehkä näin olis voinut käydä Patellekin,jos olisi jatkanut ammatissa,eikä kukaan olisi sitä päivitellyt nettisivuilla,se siitä julkisuudesta..


      • Oolofi
        ludatzka kirjoitti:

        Tunnen korjaan tunsin monta hitsaajaa,jotka ovat juoneet itsensä ennen aikaiseen hautaan,ehkä näin olis voinut käydä Patellekin,jos olisi jatkanut ammatissa,eikä kukaan olisi sitä päivitellyt nettisivuilla,se siitä julkisuudesta..

        Ei ''julkkiksilla'' ole sen enempää päihdeongelmia kun tavan tallaajillakaan. Juttu on niin yksinkertainen, että julkimoista nyt vaan satutaan kirjottamaan lehdissä ja kaikki tuntee ne, ainakin nimeltä. Kyllä sillä ihan tavallisella ''raksaranellakin'' voi olla helvetinmoinen ongelma, mutta kukaan siitä kirjottaisi lehteen. Ei kukaan. Eikä se pidä paikkaansa, että ''muusikot'' ois juoppoja. Jotkut on, jotkut ei. Tavallisia ihmisiä julkimotkin on. Tosin eihän sellasta oikeestaan ole olemassakaan kun TAVALLINEN ihminen. En ainakaan sanakirjasta löytäny määritelmää, kun katoin ''tavallinen''.


    • MartinRiggs

      Nyt Pate, otat ittees niskasta kiinni ja lopetat sen viinan kanssa läträämisen! Itte oot laulanut, että "pilsnerihän on paljon vahvempaa, sehän saattaa aiheuttaa JOPA krapulaa, se on hirveetä huuuuumettaa!!" tai jotain sinnepäin. Tsemppiä, ja pikaista paranemista!!

    • ..........

      iteppä on äijä tohon kuntoon ittensä hankkinu kukaan ei kaada kenenkään suuhun viinaa ja käske juoda.sitä saa mitä tilaa joten kärsikööt nyt nahoissaan ei heru sympatioita meikäläiseltä...

      • juoppo mikä juoppo!

        Iteppä juo viinaa, kantakoon ite myös seuraukset!


      • Claude

        Onhan se juuri näin..tuskin kukaan on väkisin viinaa kurkkuun kaatanut, mutta:

        Omaa halua ryhdistäytymiseen tarvitaan tietty mutta hyväksi avuksi olisi elämänkuppani joka pitäisi herran nuhteessa....;)


      • Oolofi

        Kukaan alkoholisti ei sdano toiselle alkoholistille, että ei heru sympatiaa. Tottakai sitä alkoholia jokainen itse kaataa kurkkuunsa, mutta asia voi olla niinkin, että on PAKKO kaataa. Niin, et sinä sitä ymmärrä, mutta niin se on. Turha edes selittää mitään. Joku sanoo sen olevan luonteen heikkoutta. Niinhän se onkin. Onko sekin itseaiheutettua, jos sulla on vaikka huono selkä tai heikot polvet?????? Tai heikkö sydän? Mielen heikkous on vastaavanlainen sairaus. Eniten mua harmittaa, että päihdeongelmaiset leimataan automaattisesti LAISKOIKSI.


      • patea
        juoppo mikä juoppo! kirjoitti:

        Iteppä juo viinaa, kantakoon ite myös seuraukset!

        nyt vituttaa, kun ei saa teiltä sympatiaa.


    • BlondiNuttura

      Alkoholistilla on tasan kaksi vaihtoehtoa: ryypätä itsensä hengiltä tai olla ottamatta sitä ensimmäistäkään. AA voi olla avuksi tässä viimeksi mainitussa vaihtoehdossa.

      Eikä se ole kriteeri sairaudelle, onko se itseaiheutettu. Loppujen lopuksi meidän sairuksista suurin osa on "itseaiheutettuja" ja taipumus niihin perinnöllistä. Esimerkiksi useimmat sydän- ja verisuonisairaudet, syövät ja selkävaivat.

      Alkoholiismin kohdalla voi perinnöllinen taipumus olla niin vahva, että nuorelle/lapselle voi enimmäinen kerta saada taudin krooniseksi. Näitä tyyppejä olen tavannut AA:ssa paljon.

      • karoliina

        Patelle paljon tsemppiä ja pikaista toipumista!! Et kyllä anna viinapirun viedä...!!


      • Kokemus Kalle 15v

        Sain raittiuden vuosia sitten.Ja tässä faktaa taudin tiimoilta.1mg alkoholia/päihdettä riittää laukaisemaan uuden juomakierteen, alkoholistin keho vaatii juomaan lisää.Alkoholisti ei pysty tuntemaan humalatilansa voimakkuutta vaan alkuun päästyään juo juo juo ja … Promillemäärä ei kerro alkoholistin humalatilaa. Hän voi olla lähes "selvä" jopa silloin kun hänen verenalkoholipitoisuutensa on yli 4 promillea! (pitkään jatkuneen juomisen seurauksena!) Yksikään ihminen ei ryhdy juomaan alkoholia päämääränään tulla alkoholistiksi. Alkoholi on sosiaalisesti ja kulturellisesti hyväksytty aine, josta on ihmiselle myös hyötyä, muutenhan kukaan ei sitä käyttäisi ja vieläpä maksaisi siitä. Mutta tietyille ihmisille, noin kymmenelle prosentille käyttäjistä - muuttuu hyöty karvaiksi tappioiksi. Myös nämä ihmiset aloittivat alkoholin käytön siinä uskossa, että heillä on samat edellytykset kuin kaikilla muillakin, mutta heidät kohtasi sairaustila, jota ei voi havaita ennenkuin se on muuttunut vaikea-asteiseksi. Sen vuoksi ei ole heidän vikansa, että heistä tuli alkoholisteja. Se ei ole myöskään kenenkään muun vika. Eihän kukaan ole pakottanut alkoholistia juomaan viinaa. Alkoholisti ei ole vastuussa sairastumisestaan, mutta hän on ehdottomasti vastuussa tervehtymisestään!


      • Rokkari Roope
        karoliina kirjoitti:

        Patelle paljon tsemppiä ja pikaista toipumista!! Et kyllä anna viinapirun viedä...!!

        Eiköhän tuo ryhdistäydy ja hae apua ongelmiinsa nyt kun on selkä seinää vasten ja vaihtoehdot vähissä, mopo karkasi pahasti käsistä mutta on vielä korjattavissa. Alkoholismi on tappava sairaus ja siitä paranee vain 20prosenttia pysyvästi, Patella on isot munat ja suuri selkäranka joten eiköhän se mahdu siihen vähemmistöön ihan helposti jos sitä tosissaan haluaa, helppoa se ei ole.


      • kikikikiki
        Kokemus Kalle 15v kirjoitti:

        Sain raittiuden vuosia sitten.Ja tässä faktaa taudin tiimoilta.1mg alkoholia/päihdettä riittää laukaisemaan uuden juomakierteen, alkoholistin keho vaatii juomaan lisää.Alkoholisti ei pysty tuntemaan humalatilansa voimakkuutta vaan alkuun päästyään juo juo juo ja … Promillemäärä ei kerro alkoholistin humalatilaa. Hän voi olla lähes "selvä" jopa silloin kun hänen verenalkoholipitoisuutensa on yli 4 promillea! (pitkään jatkuneen juomisen seurauksena!) Yksikään ihminen ei ryhdy juomaan alkoholia päämääränään tulla alkoholistiksi. Alkoholi on sosiaalisesti ja kulturellisesti hyväksytty aine, josta on ihmiselle myös hyötyä, muutenhan kukaan ei sitä käyttäisi ja vieläpä maksaisi siitä. Mutta tietyille ihmisille, noin kymmenelle prosentille käyttäjistä - muuttuu hyöty karvaiksi tappioiksi. Myös nämä ihmiset aloittivat alkoholin käytön siinä uskossa, että heillä on samat edellytykset kuin kaikilla muillakin, mutta heidät kohtasi sairaustila, jota ei voi havaita ennenkuin se on muuttunut vaikea-asteiseksi. Sen vuoksi ei ole heidän vikansa, että heistä tuli alkoholisteja. Se ei ole myöskään kenenkään muun vika. Eihän kukaan ole pakottanut alkoholistia juomaan viinaa. Alkoholisti ei ole vastuussa sairastumisestaan, mutta hän on ehdottomasti vastuussa tervehtymisestään!

        Onnea sinulle päihteettömästä elämästä!

        Kiitos raittiista päivästä!


    • korkki kiinni!

      ei muuta.piste.

    • Toisiakin ajatteleva

      Hienoa, että suurinosa ihmisistä tuntee myötätuntoa toisia kohtaan!

      Ikävä kyllä niitäkin on, joille vaan oma napa on tärkeä ja muiden mollaaminen vielä tärkeämpää!

      Mutta kyllä Patella on tukijoita paljon! :)

    • **ttu mikä muija

      "POPEDAN KESÄKEIKAT TOTEUTUU
      24.07.2007


      Ikurin turbiini Popeda tekee sovitut kesäkeikkansa tuuraavan solistin kanssa laulaja Pate Mustajärven jäätyä sairauslomalle. Ainoastaan Seinäjoen keikka 28.7. Vauhtiajoissa on peruuntunut.

      Mikin varressa kesäkeikoilla nähdään Patea aiemminkin tuurannut Jussi Aaltonen, joka on tuttu Mustat Enkelit -yhtyeestä.


      Popedan kesäkeikat:
      26.07. Mäntyharju, Tommolan Suurlava
      27.07. Leppävirta, Tanssipaviljonki Tulenliekki
      29.07. Nokia, Tapsan Tahdit
      03.08. Hyvinkää, Wanha Villatehdas
      04.08. Kyröskoski, Hämyfestarit


      Popedan 30-vuotista taivalta juhlistava kokoelma ilmestyy syksyllä. Esimakua on luvassa 22.8., kun Popedalta ilmestyy uutta materiaalia "Reino"-singlen muodossa."


      Nyt kaikki kynnelle kykenevät tsekkaamaan... ;)

    • perskuta

      ny pullot kiville,me halutaan vielä kuunnella rockän rollia,tsemppiä!!!

      • tsemppiä

        Juuri näin.Ei muuta kun korkit kiinni ja mikit auki !!!


      • Starcjohan
        tsemppiä kirjoitti:

        Juuri näin.Ei muuta kun korkit kiinni ja mikit auki !!!

        Mies on 51 ja hiukset kun akoilla,Ei ihme että nuppi lämpee kun tollee riehuu,!!


    • Voi Pauli, Pauli, Pauli

      PAULI PIKKU PAULI

      Oi Pauli, Pauli, pikku Pauli
      mä usein kuulla saan
      kun on tärinät päällä
      eikä mammonaa

      Voi Pauli, Pauli, pikku Pauli
      joku korvaan kuiskailee
      kun jäisessä kylvyssä
      poika hikoilee

      Mä mokasin, mä dokasin
      mä uhkasin pelasin ja hävisin
      nyt mitä teen? minne meen?
      kun ystävät jättää ja palelee

      Voi Pauli, Pauli, pikku Pauli
      kyllä kaikki järjestyy
      et pikku-ukkoja nää
      sehän on selvä pyy

      Voi Pauli, oi Pauli
      kaikki järjestyy

      • Semmonen SELItys

        Kuin vanha sellanen Pauli onkaan ,tuskin vielä 60.Näyttää ainakin nuoremmalta!!


      • syntynyt
        Semmonen SELItys kirjoitti:

        Kuin vanha sellanen Pauli onkaan ,tuskin vielä 60.Näyttää ainakin nuoremmalta!!

        12.07.1956


      • Semmonen SELItys
        syntynyt kirjoitti:

        12.07.1956

        Joo. MInä olen lähes päivälleen 10 v. vanhempi juoppo .Ei ole vielä kouristanu.


      • Oolofi
        Semmonen SELItys kirjoitti:

        Joo. MInä olen lähes päivälleen 10 v. vanhempi juoppo .Ei ole vielä kouristanu.

        Minä olen 24 vuotias juoppo ja oon joutunu jo 2 kertaa sairaalaan alkoholista johtuvien vierotusoireiden takia. Ekalla kerralla kuulu sellasta puhetta päästä, että pelkäsin että se jää pysyväks ja toisella kerralla oli niin helvetilliset krampit, etten pystyny kävelemään, mutta en pystyny olee edes makuuasennossa! Oli niin hirveä olo, etten pelänny kuolemista, vaan pelkäsin että EN kuole. Ja sit ne anto sairaalassa jotain ravintoliuosta ja diapamia ja olo siitä pikkuhiljaa parani. Mutta sen vaan sanon, että viinakrampit on jotain niin hirveetä, etten toivo edes pahimmalle vihamiehelleni sellasia oloja, helvetillistä.


      • Semmonen SELItys
        Oolofi kirjoitti:

        Minä olen 24 vuotias juoppo ja oon joutunu jo 2 kertaa sairaalaan alkoholista johtuvien vierotusoireiden takia. Ekalla kerralla kuulu sellasta puhetta päästä, että pelkäsin että se jää pysyväks ja toisella kerralla oli niin helvetilliset krampit, etten pystyny kävelemään, mutta en pystyny olee edes makuuasennossa! Oli niin hirveä olo, etten pelänny kuolemista, vaan pelkäsin että EN kuole. Ja sit ne anto sairaalassa jotain ravintoliuosta ja diapamia ja olo siitä pikkuhiljaa parani. Mutta sen vaan sanon, että viinakrampit on jotain niin hirveetä, etten toivo edes pahimmalle vihamiehelleni sellasia oloja, helvetillistä.

        Niin vielä.ALkoholista.:Kuka sen Paten ryypyt on laskenu, Töitähän hän tehny ikänsä!.Niin kuin joku kirjoitti ,voi sen ikäisellä olla muutakin akuuttia,esim ,sappikivet tms, Minä oon 61 ,olen aina ollut terve enkä koskaan työtön,Ryypännyt oon kaikki mitä tienannu.,amen!!!.Pauli Paranee.!


      • Pikkupierusss
        Semmonen SELItys kirjoitti:

        Niin vielä.ALkoholista.:Kuka sen Paten ryypyt on laskenu, Töitähän hän tehny ikänsä!.Niin kuin joku kirjoitti ,voi sen ikäisellä olla muutakin akuuttia,esim ,sappikivet tms, Minä oon 61 ,olen aina ollut terve enkä koskaan työtön,Ryypännyt oon kaikki mitä tienannu.,amen!!!.Pauli Paranee.!

        Soon vaan niin että duunarin on oltava suht selvänä sorvin ääressä kun taas rokki-kukko voi silpasta mahtikeikan vielä hyvinkin tuiskeessa.


      • häkä67
        Semmonen SELItys kirjoitti:

        Joo. MInä olen lähes päivälleen 10 v. vanhempi juoppo .Ei ole vielä kouristanu.

        tässä ei nyt olekkaan kysymys mistään ylikäynneestä mummun vattumehusta...


    • MiljoonaRock 2007
      • ....nou

        Sukset ja kuuma kesä aika karseata katsottavaa. Voi että sentään. Asiakaspalvelutyössä ei saisi kusettaa maksavia asiakkaita. Popedalla on omat uskolliset seuraajansa mutta kyllä tämä varmasti syö tulevilta keikoilta paljon kansaa pois ellei pate ryhdistäydy, minä en ainakaan ikinä enää maksa siitä että saisin nähdä ja kuulla näin ala-arvoista esiintymistä! Kaikki kunnia muille jätkille tosin!


      • Tippa-tappo
        ....nou kirjoitti:

        Sukset ja kuuma kesä aika karseata katsottavaa. Voi että sentään. Asiakaspalvelutyössä ei saisi kusettaa maksavia asiakkaita. Popedalla on omat uskolliset seuraajansa mutta kyllä tämä varmasti syö tulevilta keikoilta paljon kansaa pois ellei pate ryhdistäydy, minä en ainakaan ikinä enää maksa siitä että saisin nähdä ja kuulla näin ala-arvoista esiintymistä! Kaikki kunnia muille jätkille tosin!

        Ainahan Mustajärven laulutyyli keikkatilanteessa on ollut hieman "huolimatonta" mutta kyllä nuista tosiaan näkee että solisti on osittain muissa maailmoissa. Lavaliikehdintä alkaa muistuttamaan Ozzya...


      • Tuurissa
        Tippa-tappo kirjoitti:

        Ainahan Mustajärven laulutyyli keikkatilanteessa on ollut hieman "huolimatonta" mutta kyllä nuista tosiaan näkee että solisti on osittain muissa maailmoissa. Lavaliikehdintä alkaa muistuttamaan Ozzya...

        Onneksi oli Tuurissa muitakin, kun pelkästään Popeda...
        Alla video josta vähän näkyy ketä lavalla oli...
        http://www.youtube.com/watch?v=ThI950lvlwg&mode=related&search=


      • cabsalom
        Tippa-tappo kirjoitti:

        Ainahan Mustajärven laulutyyli keikkatilanteessa on ollut hieman "huolimatonta" mutta kyllä nuista tosiaan näkee että solisti on osittain muissa maailmoissa. Lavaliikehdintä alkaa muistuttamaan Ozzya...

        Sinä itse vähän muissa maailmoissa? Tuon keikan Pate veti selvinpäin.


      • Rokannut myös
        cabsalom kirjoitti:

        Sinä itse vähän muissa maailmoissa? Tuon keikan Pate veti selvinpäin.

        Joo, todennäköistä onkin että torstaina ja lauantaina mokattujen keikkojen välissä on yksi todella skarppina vedetty keikka. Itte olin paikalla ja kun on hyviä keikkoja nähnyt paljon niin ei tuotakaan keikkaa hyväksi voi sanoa.

        Ei se katastrofi ollut mutta kyllä Pate oli aika elähtäneessä kondiksessa mun mielestä. Eikä voi parhaimmillaan ollakaan kun kupittelua on pidempään kestänyt - jos tila on sellainen että parin päivän kuluttua keho tekee stopin. Ajatteles vähän mikä on todennäköistä.


      • paikalla
        Rokannut myös kirjoitti:

        Joo, todennäköistä onkin että torstaina ja lauantaina mokattujen keikkojen välissä on yksi todella skarppina vedetty keikka. Itte olin paikalla ja kun on hyviä keikkoja nähnyt paljon niin ei tuotakaan keikkaa hyväksi voi sanoa.

        Ei se katastrofi ollut mutta kyllä Pate oli aika elähtäneessä kondiksessa mun mielestä. Eikä voi parhaimmillaan ollakaan kun kupittelua on pidempään kestänyt - jos tila on sellainen että parin päivän kuluttua keho tekee stopin. Ajatteles vähän mikä on todennäköistä.

        Eikä keikka kuulostanut erityisen pahalta vaikka olen noin parinkymmenen vuoden ajan niitä nähnyt satoja. Sanat tosin jäivät ajoittain "tekonaurun" alle, mutta nuo youtubissa olleet videot kuulostavat kyllä pahalta.

        Onko tullut mieleen, että vika voi olla jossain muualla. esim. kamerassa ja varsinkin äänityksessä. Koska noin huono se keikka ei tosiaan ollut.


      • tuohon
        paikalla kirjoitti:

        Eikä keikka kuulostanut erityisen pahalta vaikka olen noin parinkymmenen vuoden ajan niitä nähnyt satoja. Sanat tosin jäivät ajoittain "tekonaurun" alle, mutta nuo youtubissa olleet videot kuulostavat kyllä pahalta.

        Onko tullut mieleen, että vika voi olla jossain muualla. esim. kamerassa ja varsinkin äänityksessä. Koska noin huono se keikka ei tosiaan ollut.

        Ettei tule väärinkäsityksiä :)

        En siis ole nähnyt satoja huonoja keikkoja vaan satoja keikkoja yleensä, joista 98% on ollut hyviä!!!


      • cabsalom
        Rokannut myös kirjoitti:

        Joo, todennäköistä onkin että torstaina ja lauantaina mokattujen keikkojen välissä on yksi todella skarppina vedetty keikka. Itte olin paikalla ja kun on hyviä keikkoja nähnyt paljon niin ei tuotakaan keikkaa hyväksi voi sanoa.

        Ei se katastrofi ollut mutta kyllä Pate oli aika elähtäneessä kondiksessa mun mielestä. Eikä voi parhaimmillaan ollakaan kun kupittelua on pidempään kestänyt - jos tila on sellainen että parin päivän kuluttua keho tekee stopin. Ajatteles vähän mikä on todennäköistä.

        ...äläkä väkerrä pienillä aivoillasi.


      • kun se
        cabsalom kirjoitti:

        ...äläkä väkerrä pienillä aivoillasi.

        lehdessä lukee. Kyllä minä sentään omia silmiäni ja elämän kokemusta uskon. ILtikset ja jopa seiskatkin on luettu eikä missään ollut että Pate on ollut kyseisellä keikalla selvinpäin. Se että sitä ei ole uutisoitu hänen mokanneen, ei tarkoita iskussa oloa.

        Olin miljoonarockissa ja aiempien rautaa olevien keikkojen perusteella voin sanoa että ehdottomasti surkein jonka olen nähnyt. Vai tiedätkö paremmin nekin keikat joilla olen ollut.

        Ala-arvoiseen mollaamistyyliin aivojen koosta yms. sortuminen kertoo enemmän sinun aivokapasiteetistasi kuin minun. Kai olet sentään jo 16 v. täyttänyt?


      • cabsalom
        kun se kirjoitti:

        lehdessä lukee. Kyllä minä sentään omia silmiäni ja elämän kokemusta uskon. ILtikset ja jopa seiskatkin on luettu eikä missään ollut että Pate on ollut kyseisellä keikalla selvinpäin. Se että sitä ei ole uutisoitu hänen mokanneen, ei tarkoita iskussa oloa.

        Olin miljoonarockissa ja aiempien rautaa olevien keikkojen perusteella voin sanoa että ehdottomasti surkein jonka olen nähnyt. Vai tiedätkö paremmin nekin keikat joilla olen ollut.

        Ala-arvoiseen mollaamistyyliin aivojen koosta yms. sortuminen kertoo enemmän sinun aivokapasiteetistasi kuin minun. Kai olet sentään jo 16 v. täyttänyt?

        Taisi olla totta se minun ala-arvoinen mollaamistyylini... Saat nimittäin helposti ikänikin selville, jos käytät niitä aivoja.


      • jatikka
        cabsalom kirjoitti:

        Sinä itse vähän muissa maailmoissa? Tuon keikan Pate veti selvinpäin.

        Jos mies vetää viikko tolkulla viinaa se ei päivässä selviä. Ja sitten kun vihdoin selviää, on vielä muutaman päivän niin huonossa kunnossa ettei pystyisi mitään keikkaa vetämään. Pate veti kenties selvemmän keikan...


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      247
      2439
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      186
      1572
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1396
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1123
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1109
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      987
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      885
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      700
    Aihe