Olen iskenyt silmäni kaurismieheen ja nyt kaipaisin vinkkejä, millä saan kauriin kiinnostumaan minusta? Hankala merkki on joo, se tuli jo selväks, mutta miten herätetään kauriin mielenkiinto varsinkin, kun ei ole mahdollisuutta nähdä usein. Kertokaa, pliis...
Vinkkejä Kauriin kaatoon
10
3522
Vastaukset
- Vanha Kauris
teet itsesi huomatuksi - aluksi kaverillista hauskanpitoa, pientä flirttiäkin saa harrastaa, mutta ei liian päälle käyvästi. Kyllä se siitä sitten lähtee... ;=)
- Vanha Kauris
näemmä olen, kun kirjoitusvirhe pahalainen iski heti otsikkoon, joka piti siis olla: KEVYELLÄ keskustelulla eli ilmoista voi aloittaa tai vaikkapa horoskoopeista ja sitten välillä älyllistä haastetta peliin - keskustelua on siis hyvä syventää, kun siltä alkaa tuntua - silloin sopivat aiheet ovat esim. yhteiskunnalliset kysymykset, politiikka jne. Tunteista ei kannata heti alkaa keskustelemaan - se loitontaa KaurisM:n varmemmin kuin muunlainen välimatka, joka suhteen alussa voi olla jopa plussaa. Hiljaa hyvä tulee :=)
- kasvissyöjä
Vanha Kauris kirjoitti:
näemmä olen, kun kirjoitusvirhe pahalainen iski heti otsikkoon, joka piti siis olla: KEVYELLÄ keskustelulla eli ilmoista voi aloittaa tai vaikkapa horoskoopeista ja sitten välillä älyllistä haastetta peliin - keskustelua on siis hyvä syventää, kun siltä alkaa tuntua - silloin sopivat aiheet ovat esim. yhteiskunnalliset kysymykset, politiikka jne. Tunteista ei kannata heti alkaa keskustelemaan - se loitontaa KaurisM:n varmemmin kuin muunlainen välimatka, joka suhteen alussa voi olla jopa plussaa. Hiljaa hyvä tulee :=)
Vanha Kauris, kokeilen tuota. Et taida niin kesäterässä ollakaan... :)
- veskari niin
ei mitään hätää, nimittäis veskarinainen sopii erittäin hyvin kaurismiehelle ja plussaa olis seksuaalisesti haluttava ja aktiivinen.;)
- kasvissyöjä
ei kai seksi ole ainoa tärkeä asia? Tarkoitan, että haluan miehen olevan kiinnostunut minusta muutenkin kuin vain rintavarustuksestani.
Mitä sanotte siitä väitteestä, että kaurismies haluaa puolison antavan itsestään säädyllisen kuvan, ettei häntä vain luultaisi "kevytkenkäiseksi"? Onko tämä vanhentunut käsitys? - Kauris itsekin
kasvissyöjä kirjoitti:
ei kai seksi ole ainoa tärkeä asia? Tarkoitan, että haluan miehen olevan kiinnostunut minusta muutenkin kuin vain rintavarustuksestani.
Mitä sanotte siitä väitteestä, että kaurismies haluaa puolison antavan itsestään säädyllisen kuvan, ettei häntä vain luultaisi "kevytkenkäiseksi"? Onko tämä vanhentunut käsitys?Oma rakkaani on kaurismies. Nainen saa ja hänen pitääkin näyttää naiselta, mutta jos käyttää minihametta ja korkokenkiä tai avonaisia toppeja, on tiedettävä, miten niillä kävellään, istutaan ja ollaan. Ainakaan oma muruni ei pidä jalat haaralallaan istuvista, polvet koukussa kävelevistä leideistä, jotka ehkä ovat vielä huonoryhtisiäkin.
Mitä rohkeampia vaatteita käyttää, sen tarkempi on oltava käytöksen suhteen. Ja humalaiset, päällekäyvät mimmit saavat ainakin minun kauriini katoamaan takavasemmalle. - "oma"
Kauris itsekin kirjoitti:
Oma rakkaani on kaurismies. Nainen saa ja hänen pitääkin näyttää naiselta, mutta jos käyttää minihametta ja korkokenkiä tai avonaisia toppeja, on tiedettävä, miten niillä kävellään, istutaan ja ollaan. Ainakaan oma muruni ei pidä jalat haaralallaan istuvista, polvet koukussa kävelevistä leideistä, jotka ehkä ovat vielä huonoryhtisiäkin.
Mitä rohkeampia vaatteita käyttää, sen tarkempi on oltava käytöksen suhteen. Ja humalaiset, päällekäyvät mimmit saavat ainakin minun kauriini katoamaan takavasemmalle."vakkari" nainen pitää olla puhtoinen, mutta ne monet muut saa olla ja pitääkin olla seksyä...;)
Eihän siitä mitään tulis jos perheessä kumpikin ois ns.peluri....
- voke
..sehän on maan ja veden merkki...kauris...
Hellytä mies pakolla, vie lahjaksi uudet sukat..niitä tarvii aina. Ja vielä ihana kukka joka on ruukussa valmiiksi...- kasvissyöjä
...sukat? :o Oletko ihan varma? Kyseinen kauris kyllä tuntuu tykkäävän koruista...
Kukkaruukussa vois ollakin ideaa... - kukkaruukkuun
kasvissyöjä kirjoitti:
...sukat? :o Oletko ihan varma? Kyseinen kauris kyllä tuntuu tykkäävän koruista...
Kukkaruukussa vois ollakin ideaa...paketti kondomeja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1021660- 2101517
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591010Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31990Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K58825En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k49771Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49765Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36725The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54712