oon nyt 3-4 vuotta juonu kaljaa joka päivä ja olen 23v..ongelma siinä että mulla tulee kaljasta nykyää paska tauti et miten ton sais pois ku ei viittis kaljaa lopettaa
kaljan juonnista
11
1081
Vastaukset
- jos sulla
onkin keliakia niin et kestä viljatuotteita? Eli joutuisit vaihtaa sidukkaan tai lonkeroon kun viinaakaan et voi juoda =) Tai sitten maissikaljaa
- minä vaan
Kannattaisi lopettaa ihan kokonaan. Olet kovin nuorikin vielä ja kaikki mahdollisuudet hyvään elämään edessä päin, mutta kyllä sillä kaljan juonilla ne mahikset aika tehokkaasti saa tuhottua. Toivoisinpa kovasti, ettet tekisi niin...
- Intolerantikko.
Juon kaljaa tai maitoa, niin aina paska lentää.
Ainoa lohtu on, ettei oo kovalla. Mutta kyllä syö miestä. - paljon elämää nähnyt
Olet nuori ja ehdit juoda itsesi hautaan.
Varmasti ei ole helppo lopettaa, mutta ihminen pystyy mihin vaan jos haluaa.
Miksi oikeastaan juot? Oletko koskaan kysynyt itseltäsi? - Nii-i.
Et halua kaljasta luopua joten olet paskataudissa jatkossakin.
- morkkis
vuoden jälkeen tuo paskatauti tuntuu naurettavan pieneltä vaivalta, kun haima ja maksa on sökö eikä pysty kustakaan pahemmin pidättälemään, vaan alvariinsa karkaa housuun. Eikä tietekään seiso. Mutta tsemppiä!
- Anonyymi
Ota viinaa kuule, kaliasta männöö maha sekaasin. Viinaa otat kuule ja hyvin vähä ruokkoo, ehkä sipsiä vähän korkkeintaan niin saat suoloo siinä samaalla, eipä sitä muuta tarvi kuin nuita syyvvä
- Anonyymi
Kirkasta viinaa ja lantringiksi vaikka tuoremehua.
- Anonyymi
Pierasin kerran ryynipierun työkaverin naamalle, mutta ei se mua oikeastaan vituttanu, koska jätkä oli luihu!
- Anonyymi
Lopetin kaljan jonkin aika sitten. Meni noin 2-3 kertaa viikossa keskimäärin 6-8 isoa kaljaa. Ei krapuloita koskaan.
Silti nytkun olen ollut juomatta jonkin aikaa niin energiaa on hirveästi kaikkeen, painoa lähtenyt. Jaksaa kiinostua ihan uusista asioista eikä kalja pyöri ollenkaan enää mielessä. Aamut on kuin lapsena oli. On pirteä ja upea olo eikä mikään paina tai masenna. Olen kanavoinut kaiken urheiluun nyt.- Anonyymi
Vielä lisään. Tein tätä monta vuotta. Nyt kun lopetti kerrasta ja vaan päätti niin ettei juonon paljon helpompaa olla. Jää rahaa vaikka mihin muuhun myös joten sekin on etu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503344Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5502071Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si841956Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950- 201578
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431528- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281297KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481210