oon nyt 3-4 vuotta juonu kaljaa joka päivä ja olen 23v..ongelma siinä että mulla tulee kaljasta nykyää paska tauti et miten ton sais pois ku ei viittis kaljaa lopettaa
kaljan juonnista
8
979
Vastaukset
- jos sulla
onkin keliakia niin et kestä viljatuotteita? Eli joutuisit vaihtaa sidukkaan tai lonkeroon kun viinaakaan et voi juoda =) Tai sitten maissikaljaa
- minä vaan
Kannattaisi lopettaa ihan kokonaan. Olet kovin nuorikin vielä ja kaikki mahdollisuudet hyvään elämään edessä päin, mutta kyllä sillä kaljan juonilla ne mahikset aika tehokkaasti saa tuhottua. Toivoisinpa kovasti, ettet tekisi niin...
- Intolerantikko.
Juon kaljaa tai maitoa, niin aina paska lentää.
Ainoa lohtu on, ettei oo kovalla. Mutta kyllä syö miestä. - paljon elämää nähnyt
Olet nuori ja ehdit juoda itsesi hautaan.
Varmasti ei ole helppo lopettaa, mutta ihminen pystyy mihin vaan jos haluaa.
Miksi oikeastaan juot? Oletko koskaan kysynyt itseltäsi? - Nii-i.
Et halua kaljasta luopua joten olet paskataudissa jatkossakin.
- morkkis
vuoden jälkeen tuo paskatauti tuntuu naurettavan pieneltä vaivalta, kun haima ja maksa on sökö eikä pysty kustakaan pahemmin pidättälemään, vaan alvariinsa karkaa housuun. Eikä tietekään seiso. Mutta tsemppiä!
- Anonyymi
Ota viinaa kuule, kaliasta männöö maha sekaasin. Viinaa otat kuule ja hyvin vähä ruokkoo, ehkä sipsiä vähän korkkeintaan niin saat suoloo siinä samaalla, eipä sitä muuta tarvi kuin nuita syyvvä
- Anonyymi
Kirkasta viinaa ja lantringiksi vaikka tuoremehua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672774
- 2012037
- 711756
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.491713- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91491- 811194
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961000