kaljan juonnista

paska tauti

oon nyt 3-4 vuotta juonu kaljaa joka päivä ja olen 23v..ongelma siinä että mulla tulee kaljasta nykyää paska tauti et miten ton sais pois ku ei viittis kaljaa lopettaa

11

1116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos sulla

onkin keliakia niin et kestä viljatuotteita? Eli joutuisit vaihtaa sidukkaan tai lonkeroon kun viinaakaan et voi juoda =) Tai sitten maissikaljaa

• minä vaan

Kannattaisi lopettaa ihan kokonaan. Olet kovin nuorikin vielä ja kaikki mahdollisuudet hyvään elämään edessä päin, mutta kyllä sillä kaljan juonilla ne mahikset aika tehokkaasti saa tuhottua. Toivoisinpa kovasti, ettet tekisi niin...

• Intolerantikko.

Juon kaljaa tai maitoa, niin aina paska lentää.
      Ainoa lohtu on, ettei oo kovalla. Mutta kyllä syö miestä.

• paljon elämää nähnyt

Olet nuori ja ehdit juoda itsesi hautaan.
      Varmasti ei ole helppo lopettaa, mutta ihminen pystyy mihin vaan jos haluaa.
      Miksi oikeastaan juot? Oletko koskaan kysynyt itseltäsi?

• Nii-i.

Et halua kaljasta luopua joten olet paskataudissa jatkossakin.

• morkkis

vuoden jälkeen tuo paskatauti tuntuu naurettavan pieneltä vaivalta, kun haima ja maksa on sökö eikä pysty kustakaan pahemmin pidättälemään, vaan alvariinsa karkaa housuun. Eikä tietekään seiso. Mutta tsemppiä!

• Anonyymi

Ota viinaa kuule, kaliasta männöö maha sekaasin. Viinaa otat kuule ja hyvin vähä ruokkoo, ehkä sipsiä vähän korkkeintaan niin saat suoloo siinä samaalla, eipä sitä muuta tarvi kuin nuita syyvvä

• Anonyymi

Kirkasta viinaa ja lantringiksi vaikka tuoremehua.

• Anonyymi

Pierasin kerran ryynipierun työkaverin naamalle, mutta ei se mua oikeastaan vituttanu, koska jätkä oli luihu!

• Anonyymi

Lopetin kaljan jonkin aika sitten. Meni noin 2-3 kertaa viikossa keskimäärin 6-8 isoa kaljaa. Ei krapuloita koskaan.

Silti nytkun olen ollut juomatta jonkin aikaa niin energiaa on hirveästi kaikkeen, painoa lähtenyt. Jaksaa kiinostua ihan uusista asioista eikä kalja pyöri ollenkaan enää mielessä. Aamut on kuin lapsena oli. On pirteä ja upea olo eikä mikään paina tai masenna. Olen kanavoinut kaiken urheiluun nyt.

• Anonyymi

Vielä lisään. Tein tätä monta vuotta. Nyt kun lopetti kerrasta ja vaan päätti niin ettei juonon paljon helpompaa olla. Jää rahaa vaikka mihin muuhun myös joten sekin on etu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      137
      11215
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      157
      10351
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      26
      8050
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      197
      6588
    5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      53
      5721
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      80
      5169
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      154
      4452
    8. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      27
      4269
    9. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      81
      4122
    10. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      136
      3666
    Aihe