Anustappi kävellessä

Oliver

Miten saa anustapin pysymään sisällä kävellessä? Mulla on tuollainen muotoiltu, jonka pitäis pysyy sisällä sulkijalihaksen takana, mutta ei vaan pysy.

Ois kiva kokeilla esim. kaupassa käydessä.

17

12245

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin

      Oletan,että oot miespuolinen.Käytä stringejä tai modifioi sellaiset tavallisista pikkualkkareista.Eli vedä vähän löysähköjen alkkarien takaosa täysin persvakoon ja voit vielä sieltä takaa yläosasta sitoo jollain langalla vaikka ne pakarapuoliskot yhteen niin pysyy kasassa.

    • näinkin....

      Sekunti- kuuma- tai bostic liima piitää risut perseessäsi. Tosin toin bosticin kanssa joudut odottamaan sen 15 min. aukioloajan. Tuskin sulle losoperseelle se kuitenkaan vaikeuksia teettää.

      Ja ainiin voit kokeilla myös jotain naulapyssyä, niittipyssyä tai vaikka rynnäkköpyssyä.

    • housuliivejä

      Housuliivit on sopivan tiukat, eivätkä anna periksi. On kuitenkin rasvattava, ettei tappi kuivu liikaa reikään.

    • EI YMMÄRRÄ

      MIKSI NORMAALIN TERVEEN IHMISEN PITÄÄ PITÄÄ ANUSTAPPIA PERSEESSÄÄN?????????????????!!!!!!!!!!

      • sinulle tietoa...

        Siis eihän normaalin ja terveen ihmisen tarvitsekkaan. Tämä oliver on epänormaali ja sairas, anustappi perseessään Prisman kassajonossa seisova toope.

        Kun ensi kerran itse olet jonossa ja takaasi kuuluu ihme surinaa, saattaa oliver olla jo niin lähellä, ole varovainen.....


      • höh
        sinulle tietoa... kirjoitti:

        Siis eihän normaalin ja terveen ihmisen tarvitsekkaan. Tämä oliver on epänormaali ja sairas, anustappi perseessään Prisman kassajonossa seisova toope.

        Kun ensi kerran itse olet jonossa ja takaasi kuuluu ihme surinaa, saattaa oliver olla jo niin lähellä, ole varovainen.....

        Olen 100% hetero mies,eikä mikään tappi omassa anuksessa tosiaan kiinnosta,saati kiihota ajatuksena yhtään.
        Mutta silti tuo sinun ajatuksenjuoksusi kyllä sijoittuu silmissäni lähinnä jonnekin säälittävän ja huvittavan välimaastoon.

        "Siis eihän normaalin ja terveen ihmisen tarvitsekkaan. Tämä oliver on epänormaali ja sairas, anustappi perseessään Prisman kassajonossa seisova toope."
        Epänormaalista en tiedä,kun en ole oikein vielä keksinyt,mitä se normaaliuskaan oikein on.
        Mutta että oikein sairas?Miksi?Miten?Ihan vain siksi,että pitää jostain sellaisesta,josta sinä et pidä?

        Kivat loppuelämät sullekin kuitenkin.Mahtaa olla tylsää,mutta onneksi mun ei tarvitse olla sitä katsomassa. :)


    • Joonas

      Käytän myös esim. pyöräillessä, pehmeä pienikokoinen silikonitappi. Pysyy hyvin stringien avulla. Tekee helvetin hyvää, kyllä mieskin nauttii peräaukon stimuloinnista, miksi se olisi naisten yksinoikeus? Moni nainenhan nauttii anaaliyhdynnästä, kummankin reikä samanlainen. Hyvää jatkoa ja nautinnollisia hetkiä!

    • Joonas

      huomenna, sunnuntaina aion lähteä taas pyöräilemään, tappi pepussa. Olen muuten 100% hetero, mutta valmis kuitenkin jollain tasolla valmis lähentymään miehiäkin.

      • pete

        vai että 100%hetero..ja valmis jollain tasolla myös miehiä ajattelemaan?..idiootti sä oot.


      • Sultan

        Itses kannalta olis sun ehkä parempi myöntää, että et
        olekaan sataprossanen hetero. Biseksuaalisuus tarkoittaa
        sitä, että molemmat sukupuolet kiinnostaa. Ameriikan
        kielellä on sellainen sana kun bi-curious. Ota selvää!

        Harva tyyppi on 100.0 % hetero. Vielä harvempi sen
        biseksuaalisen puolensa suostuu myöntämään itselleen.

        Varo sen tapin kanssa pyöräillessä ettei eturauhanen
        ruhjoudu liikaa. Fillarin satula on melkonen munamankeli
        ilman tappiakin. Pitkä tappi voi laittaa paikat koville.

        Sultan


      • Joonas
        Sultan kirjoitti:

        Itses kannalta olis sun ehkä parempi myöntää, että et
        olekaan sataprossanen hetero. Biseksuaalisuus tarkoittaa
        sitä, että molemmat sukupuolet kiinnostaa. Ameriikan
        kielellä on sellainen sana kun bi-curious. Ota selvää!

        Harva tyyppi on 100.0 % hetero. Vielä harvempi sen
        biseksuaalisen puolensa suostuu myöntämään itselleen.

        Varo sen tapin kanssa pyöräillessä ettei eturauhanen
        ruhjoudu liikaa. Fillarin satula on melkonen munamankeli
        ilman tappiakin. Pitkä tappi voi laittaa paikat koville.

        Sultan

        Minä melko sivistynyt aikuinen miehen ikään päässyt mies. Tunnut Sinäkin tietävän jotain, ainakin tapin pituudesta.


    • liima

      liima

    • Peppukivaa

      Kokeilin kerran kotioloissa omaa viritelmää. Minulla oli naisten tamponeja. Otin yhden sellaisen ja laitoin kondomin sisään. Päälle hieman liukastetta ja työnsin syvälle anukseen siten, että sain tarvittaessa vedettyä sen kondomista pois. Kotioloissa kävellessä pysyi sisällä ja tuntui erityisen mukavalta. Pitäisi kokeilla, etä miltä tuntuu ulos mennessä.

    • Anonyymi

      Avaaja ei yksilönyt ja / tai linkittänyt ko. malliin, jotta sitä voisi arvioida.

      Mutta onhan noita eri malleja runsaasti ja joissakin on kuula sisällä, jonka ainakin teoriassa tulisi antaa mukavia värähtelyitä liikkuessa ... josko se antaisi nautintoa myös eturauhasen suhteen.

      Ketjussa joku spekuloi seksuaalisen suuntautumisen / profiilin suhteen, mutta eihän pepusta lisänautinnon saaminen automaatisesti tarkoita bi-gay-profiilia. Joillakin on vain kovin rajoittunut ajatusmaailma ja voimakas vietti ihmisten lokerointeihin.

      Toisaalta mitä sillä on ulkopuolisille merkitystä millaisista asoista ja kohtaamisista kukin nautintoa saa?

      Seksuaalisuus voi olla varsin liukuvaa ja miksi nauinnosta tulisi pidättäytyä?

      "Jaottelu vanhanaikaista"

      - https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000001943063.html

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Suosittelen sellaista alaspäin reilusti leviävää tappi joka käyristyy päästä.Itse pidän sellaista aina pyörälenkillä ja kun viitisenkilometriä huristellut ja sitten mukulakivikadulle niin alkaa tapahtua. Joka pyöräilyreissu päättynyt siihen että kuumat mahlat valuu pitkin shortsinlahjetta ajaessa mukulakivillä.Tarkkana saa kyllä olla ettei päräytä pöpelikköön sillä välillä orkku on niin raju että meinaa ajaminen unohtua.Jännä fiilismiten sitä pystyy laukeamaan mielettömän spermansotkuiseen orkkuun ilman että olisi edes erektiota.Ja orku kyllä aivan erilainen kuin runkatessa.Todella paljon voimakkaampi ja koko vartaloa halvaannuttava fiilis.Aivan ihanaa.

    • Anonyymi

      Minä käytän body korselettia .anaali juttujen kanssa..

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6432
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4153
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2567
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1518
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1377
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe