Paljaalla peppuun?

paipai

Ollaan poikaystävän kaa harrastettu peppuseksiä muutamia kertoja mutta aina on ollut kortsu päällä. Nyt poikaystäväni haluaisi laittaa peppuun paljaalla ja vielä mällitkin sinne sisään. Voiko siitä seurata jotain ikävää vai onko se periaatteessa ihan sama vetääkö paljaalla vai kumilla? Eli voiko tulla jotain tulehduksia? Entä tuleeko mälli sieltä heti ulos vai valuuko se pitkin päivää? Kiitos jos viitsitte valistaa mua tässä asiassa!=)

11

12159

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinenkin laitettu

Annan mennä vaan! Itsekin olen mieheni kanssa harrastanut monet kerrat peppuseksiä ilman kumia eikä siitä mitään seuraa. Edellyttäen siis tietysti ettei kummallakaan ole mitään muita seksitauteja ja teillä on vakituinen suhde :) Eikä myöskään haittaa vaikka laukeaakin sisään. Sperma saattaa tulla heti ulos tai valua tai käsittääkseni myös jäädä sisään ja tulla normaalin ulosteen mukana ulos. Kannattaa silti pyyhkiä mahdollisimman hyvin jälkeenpäin ja koittaa "ponnistella" vessassa spermaa ulos, niin ei sotke niin paljoa. Ja hyvä, runsas liukkari auttaa paljon ja tekee hommasta paljon kivempaa. Antoisia hetkiä!! :)

• mies36.....

avokin kanssa harrastaessa ollaan ilman kumia tehty, pitää vaan varoa ettei sitten vahingossa koske ykköseen ja peseytyy mies todella hyvin. Muutaman kerran ollut tulehdusta ja näppylöintiä mutta ohi menneet.

• Peppunainen

Kun antaa miehen ruiskuttaa spermat peppureikään, niin sieltä voi valua sitä tosi pitkään. Jos harrastaa esim. illalla ennen nukkumaanmenoa peppuseksiä, niin aamulla kun nousee ylös, niin sitä alkaa valua sieltä. Kun menee 1. kerran aamulla vessaan, niin suurin osa varmaan valuu silloin. Mutta itse olen pitänyt varmuuden vuoksi terveyssidettä (ja asettanut sen vähän normaalia taaemmaksi, jotta se on peräreiän kohdalla kunnolla)ainakin aamupäivän. Joskus sieltä ei tule mitään, mutta joskus on tullut, kun on joutunut esim. juoksemaan tms.

• Yleensä kyllä aamuisella vessassa käynnillä tulee kaikki ulos, mutta varmaan tämäkin on paljon ihmisestä kiinni, ja myös siitä kuinka syvälle mies on ylettynyt mällinsä laskemaan.

Tuo siteen taempana pitäminen on varmasti hyvä ja toimiva ohje, koska ei sitä sieltä kuitenkaan niin hirveästi valu etteikö side siihen auttaisi. Kiitos ohjeesta Peppunainen! :)

• Anonyymi
        peppu..mies kirjoitti:

Yleensä kyllä aamuisella vessassa käynnillä tulee kaikki ulos, mutta varmaan tämäkin on paljon ihmisestä kiinni, ja myös siitä kuinka syvälle mies on ylettynyt mällinsä laskemaan.

Tuo siteen taempana pitäminen on varmasti hyvä ja toimiva ohje, koska ei sitä sieltä kuitenkaan niin hirveästi valu etteikö side siihen auttaisi. Kiitos ohjeesta Peppunainen! :)

eikö tule persepanosta kalu ulosteeseen

• syyllinen

Sperma suolessa aiheuttaa joillekin ilmavaivoja. Ylimääräiset ravinteet saavat paksusuolen bakteerit lisääntymään tavallista nopeammin...

• api

Mitäs pienistä, pieraise kunnolla, kyllä lähtee!!
        Jatkakaa nauttimisesta!!!

• Anonyymi

Mua yks kaveri nainut paljaalla peppuun useasti ja laskenut mälli sisää ihanalla 18 cm kullilla, tulee melko syvälle.

• Anonyymi

Moi, ihana naiset, haluan mutta ei saan

• Anonyymi

Mun mies panee aina paljaalla myös peppuun. Peppuun pannessaan myös laukeaa sinne. Ei ole koskaan valunut mitään ulos. Pimpistä valuu kyllä.
      Tulee rietas olo, kun mies on lauennut kaikkiin reikiin.

• Ja päin vastoin. Tulee rietas olo, kun saa laueta kaikkiin reikiin. 😋 harmittavan harvoin enää on sellaisia sessioita, jossa pannaan pitkin päivää tai iltaa ja kaikki paikat on käytt läpi usemapaan kertaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      64
      2608
    2. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      26
      2352
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      13
      1662
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1397
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      1349
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      93
      1280
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1143
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1086
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1073
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      58
      967
    Aihe