Paljaalla peppuun?

paipai

Ollaan poikaystävän kaa harrastettu peppuseksiä muutamia kertoja mutta aina on ollut kortsu päällä. Nyt poikaystäväni haluaisi laittaa peppuun paljaalla ja vielä mällitkin sinne sisään. Voiko siitä seurata jotain ikävää vai onko se periaatteessa ihan sama vetääkö paljaalla vai kumilla? Eli voiko tulla jotain tulehduksia? Entä tuleeko mälli sieltä heti ulos vai valuuko se pitkin päivää? Kiitos jos viitsitte valistaa mua tässä asiassa!=)

11

11412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinenkin laitettu

      Annan mennä vaan! Itsekin olen mieheni kanssa harrastanut monet kerrat peppuseksiä ilman kumia eikä siitä mitään seuraa. Edellyttäen siis tietysti ettei kummallakaan ole mitään muita seksitauteja ja teillä on vakituinen suhde :) Eikä myöskään haittaa vaikka laukeaakin sisään. Sperma saattaa tulla heti ulos tai valua tai käsittääkseni myös jäädä sisään ja tulla normaalin ulosteen mukana ulos. Kannattaa silti pyyhkiä mahdollisimman hyvin jälkeenpäin ja koittaa "ponnistella" vessassa spermaa ulos, niin ei sotke niin paljoa. Ja hyvä, runsas liukkari auttaa paljon ja tekee hommasta paljon kivempaa. Antoisia hetkiä!! :)

    • mies36.....

      avokin kanssa harrastaessa ollaan ilman kumia tehty, pitää vaan varoa ettei sitten vahingossa koske ykköseen ja peseytyy mies todella hyvin. Muutaman kerran ollut tulehdusta ja näppylöintiä mutta ohi menneet.

    • Peppunainen

      Kun antaa miehen ruiskuttaa spermat peppureikään, niin sieltä voi valua sitä tosi pitkään. Jos harrastaa esim. illalla ennen nukkumaanmenoa peppuseksiä, niin aamulla kun nousee ylös, niin sitä alkaa valua sieltä. Kun menee 1. kerran aamulla vessaan, niin suurin osa varmaan valuu silloin. Mutta itse olen pitänyt varmuuden vuoksi terveyssidettä (ja asettanut sen vähän normaalia taaemmaksi, jotta se on peräreiän kohdalla kunnolla)ainakin aamupäivän. Joskus sieltä ei tule mitään, mutta joskus on tullut, kun on joutunut esim. juoksemaan tms.

      • Yleensä kyllä aamuisella vessassa käynnillä tulee kaikki ulos, mutta varmaan tämäkin on paljon ihmisestä kiinni, ja myös siitä kuinka syvälle mies on ylettynyt mällinsä laskemaan.

        Tuo siteen taempana pitäminen on varmasti hyvä ja toimiva ohje, koska ei sitä sieltä kuitenkaan niin hirveästi valu etteikö side siihen auttaisi. Kiitos ohjeesta Peppunainen! :)


      • Anonyymi
        peppu..mies kirjoitti:

        Yleensä kyllä aamuisella vessassa käynnillä tulee kaikki ulos, mutta varmaan tämäkin on paljon ihmisestä kiinni, ja myös siitä kuinka syvälle mies on ylettynyt mällinsä laskemaan.

        Tuo siteen taempana pitäminen on varmasti hyvä ja toimiva ohje, koska ei sitä sieltä kuitenkaan niin hirveästi valu etteikö side siihen auttaisi. Kiitos ohjeesta Peppunainen! :)

        eikö tule persepanosta kalu ulosteeseen


    • syyllinen

      Sperma suolessa aiheuttaa joillekin ilmavaivoja. Ylimääräiset ravinteet saavat paksusuolen bakteerit lisääntymään tavallista nopeammin...

      • api

        Mitäs pienistä, pieraise kunnolla, kyllä lähtee!!
        Jatkakaa nauttimisesta!!!


    • Anonyymi

      Mua yks kaveri nainut paljaalla peppuun useasti ja laskenut mälli sisää ihanalla 18 cm kullilla, tulee melko syvälle.

    • Anonyymi

      Moi, ihana naiset, haluan mutta ei saan

    • Anonyymi

      Mun mies panee aina paljaalla myös peppuun. Peppuun pannessaan myös laukeaa sinne. Ei ole koskaan valunut mitään ulos. Pimpistä valuu kyllä.
      Tulee rietas olo, kun mies on lauennut kaikkiin reikiin.

      • Ja päin vastoin. Tulee rietas olo, kun saa laueta kaikkiin reikiin. 😋 harmittavan harvoin enää on sellaisia sessioita, jossa pannaan pitkin päivää tai iltaa ja kaikki paikat on käytt läpi usemapaan kertaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe