Loistava yhdistelmä: Vesimies-Koira & Oinas-Sika.:):)
Toimii
3
623
Vastaukset
- Tulisika
Vesimiehet osaavat puhua asiantuntijamaisesti, vaikka he ei tietäisi yhtään mitään sanoo toinen vesimies... Vesimies uskoo ja YMMÄRTÄÄ - hyvä näin. Kaikki yhdistelmät ovat hyviä alussa. Vesimies on nytkin "eksynyt" - kiinalainen horoskooppi on aivan erilainen - koira/sika yhdistelmä toimii kyllä koska sika ei koskaan pilkkaa Koiran naurettavia pelkoja vaan ylpeilee sillä että pystyy suuntaamaan niitä muuhun....ruokaan tai mukavaan vuoteeseen.
- tähän
Ei ole vesimies taas "eksyksissä" sanoo toinen vesimies, siis vesimies tuli-koira. Se oinas-sika on mun kissa. Se on maailman kiltein ja älykkäin kissa:)
- ennemminkin
tähän kirjoitti:
Ei ole vesimies taas "eksyksissä" sanoo toinen vesimies, siis vesimies tuli-koira. Se oinas-sika on mun kissa. Se on maailman kiltein ja älykkäin kissa:)
Korjaisin seuraavan oman (vesimies) käsitykseni mukaisesti: "Vesimies ei usko tai ymmärrä (toki voi niinkin tehdä), vaan vesimies VAIN TIETÄÄ". Näillä uskon-tiedän-ilmaisuilla on iso ero;) Ja aina vesimies ei tiedä, miten tai mistä hän tietää - hän vain tietää. Yksinkertaista:)
Lämpimämpää kesän jatkoa kaikille keskustelijoille - horoskooppimerkistä riippumatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694357
- 664022
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1153863SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p763215- 863142
- 632387
Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.621776SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2161250Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.1281243Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411235