Miten voi olla mahdollista? Oliskohan varasijalta mahkuja päästä? Eivät ilmoittaneet mitään varasija numeroa tms.
0,5 pistettä sisäänpääsyyn!
6
3190
Vastaukset
- --.-
Et siis ole millään varasijalla. Sinulla ei taida olla mitään käsitystä siitä, montako ihmistä on tuon puolen pisteen sisällä sinun lisäksesi, puhumattakaan niistä joiden pistemäärä on 0,25 alle hyväksytyn. Myöskään kaikki alimman pistemäärän saaneet eivät välttämättä pääse sisään. Edelläsi voi olla useampi kymmenen hakijaa.
- onhan näitä
jos olisi hajua, en vaivautuisi kyselemään.
- viime vuonna
onhan näitä kirjoitti:
jos olisi hajua, en vaivautuisi kyselemään.
Joo et ole varasijalla. Viime vuonna itsellä jäi teologiseen pääsy 0,5 pisteestä kiinni. Kirjeessä ilmoitettiin varasijakseni 40. aineistokokeen perusteella, josta sain tuolloin vaivaiset neljä pistettä.
- aleksanterin kadulla
siellä teologisen ovella on lueteltu sata varasijalla olevaa... Eli jos et ole varasijalla niin ainakin sata ihmistä sun edessä...
- tuo ole
Eihän tuo ole vielä mitään! Itseltäni jäi 0,05p sisäänpääsyrajasta ja olen kuitenkin varasijalla 27. koemenestyksen takia. Repikää siitä äh.
- tuore teol.yo
hyvinkin mahdollista, miksipä ei. tämä kertoo että kamppailu on kovaa. viime vuonna jäin itse lähes saman verran vaille, ja varasijani 18. peruutuksia tuli lopulta 13, joten läheltä piti. pänni hirveesti tietysti, mutta antoi kyllä varmuutta seuraavaa kertaa varten eli tälle vuodelle. ja nyt onnisti, läpi menin kirkkaasti! joten, yritä vaan ens kerralla uudestaan! ajoissa alat lukemaan, niin ens vuonna onnistut sitten. tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?485958Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki613595- 1862769
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t152735mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132319- 342287
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/182077- 181935
- 1481409
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2821344