Miten voi olla mahdollista? Oliskohan varasijalta mahkuja päästä? Eivät ilmoittaneet mitään varasija numeroa tms.
0,5 pistettä sisäänpääsyyn!
6
3188
Vastaukset
- --.-
Et siis ole millään varasijalla. Sinulla ei taida olla mitään käsitystä siitä, montako ihmistä on tuon puolen pisteen sisällä sinun lisäksesi, puhumattakaan niistä joiden pistemäärä on 0,25 alle hyväksytyn. Myöskään kaikki alimman pistemäärän saaneet eivät välttämättä pääse sisään. Edelläsi voi olla useampi kymmenen hakijaa.
- onhan näitä
jos olisi hajua, en vaivautuisi kyselemään.
- viime vuonna
onhan näitä kirjoitti:
jos olisi hajua, en vaivautuisi kyselemään.
Joo et ole varasijalla. Viime vuonna itsellä jäi teologiseen pääsy 0,5 pisteestä kiinni. Kirjeessä ilmoitettiin varasijakseni 40. aineistokokeen perusteella, josta sain tuolloin vaivaiset neljä pistettä.
- aleksanterin kadulla
siellä teologisen ovella on lueteltu sata varasijalla olevaa... Eli jos et ole varasijalla niin ainakin sata ihmistä sun edessä...
- tuo ole
Eihän tuo ole vielä mitään! Itseltäni jäi 0,05p sisäänpääsyrajasta ja olen kuitenkin varasijalla 27. koemenestyksen takia. Repikää siitä äh.
- tuore teol.yo
hyvinkin mahdollista, miksipä ei. tämä kertoo että kamppailu on kovaa. viime vuonna jäin itse lähes saman verran vaille, ja varasijani 18. peruutuksia tuli lopulta 13, joten läheltä piti. pänni hirveesti tietysti, mutta antoi kyllä varmuutta seuraavaa kertaa varten eli tälle vuodelle. ja nyt onnisti, läpi menin kirkkaasti! joten, yritä vaan ens kerralla uudestaan! ajoissa alat lukemaan, niin ens vuonna onnistut sitten. tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225091
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24203Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17913viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37769