minulla oli hieno starwars kokoelma minulla oli kaikki 80luvult kerätyt lelut oli 3po:ta oli jedejä oli aluksia kaikki noi säilytin rakkaassa laukussani mutta kerran näytin kaverilleni sitä hänkin ilahtui vaikka ei ollut fani sitten tulin kotiin jA MUISTIN ETTÄ LAUKKU jäi kaverilleni mutta kun tulin laukkua eienään ollut kaverini oli myynyt kaikki ne ja oli saanut hyvät rahat siihen loppui ystävyyteni häneen ei kannata luottaaa kaikkiin kavereihin vaik kuinka hyvinkin tunteekin.
salaisuus
4
438
Vastaukset
- Jedimestari
aika karua mut KETÄÄN EI KIINNOSTA!
- MasterGormo
Sattaapa jotakuta kiinnostaakin... Aika pas*amainen temppu.
- Veteranfan
Meikäläiselläkin oli n.40 kpl Star Wars figuuria 80-luvulla,mutta kyllästyin niihin ja annoin hölmö kaikki hahmot serkulleni joka hävitti ne vuoden sisään ties minne.Nykyään jenkeissä lähes korvaamattomia arvoltaan olevat figuurit eivät sinänsä olleet kummoisia ,mutta tunne arvoltaan korvaamattomia,olisi meikäläisen kannattanut vaan pitää ne visusti kaapissa piilossa ja säilyttää ne keräily harvinaisuuksina.
- the-empor
annoin serkulleni 70-luvun 2 star wars lelu ukkoo lainaa ja se olimyyny ne ja sai vaan vitosen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä
Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell2387975Hotelli Kainuu konkurssiin
Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin1223317Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa
Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve822913Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka92825"Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"
Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt1312496- 252233
Huomentaaaa
Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil382182Ainutlaatuiselle naiselle.
Osaat tietämättäsi tehdä edelleen suuren vaikutuksen minuun. Tämän piti olla jo ohi mennyttä mutta olin väärässä jällee371686- 241660
- 211397