Uskotteko Kiediksen käyttävän autotunea joissakin LIVE-esiintymisissä?
Mitä itse olen YouTubesta kuunnellu niin joillain keikoilla Kiedis laulaa ihan päin peetä, suoraan nuotin vierestä. Mutta jotenkin kummallisella tavalla joillakin toisilla keikoilla ei laulun kanssa oo mitään ongelmia ja se laulaa ihan nuotilleen. Rupee vaan mietityttämään että voiko vaihtelu olla tosiaankin näin suurta. Ja onhan Kiedis itsekin sanonut että sillä on ollu laulun kanssa vähän ongelmia, kun eihän se alun perin laulanu vaan pikemminkin räppäs, kun biisit sillon 80-luvulla oli vähän toisenlaisia.
No mitä mieltä? Ootteko ite huomannu saman ku minä? Vai kuvittelenko vaan...?
autotune
mammammoo
2
879
Vastaukset
- _Martzu_
No joo.. kyl on huomannu et joskus -80 luvul ei ollu mitää vaikeuksii laulaa mut nykyään se keskittyy siihen niin paljon.. mut kyl se silti osaa laulaa TOOSII HYVIN!
- ...
ei se kyllä tosi hyvin laula. mut väliäkö hällä. ja jos käyttää autotunea, niin miks vaan osalla keikoista? jotenki en usko. mut en oo kovin paljo live-taltiointeja tsekkaillu. ne vaan missä ite oon ollu paikanpäällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2054894Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy374172Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2002701Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171262288- 571875
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121811- 671764
- 2081634
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1521202Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.241964