Hei!
Olen tuleva opiskelija, jonka täytyy mennä päivittäin mennen tullen Valkeakosken kauppakouluun Tampereelta. Millä bussilla menen ja millä pääsen mahdollisimman lähemmäs kauppakoulua?
Käsitin, että täältä menee vain ja ainoastaan Valkeakosken liikenne. Mistä tämä bussi mahdollisesti Tampereelta lähtee? Löytyykö aikatauluja? Entä kuinka pitkä matka menee suunnilleen bussilla/suunta?
Kiitos!
Miten Tampereelta Valkeakoskelle?
6
2268
Vastaukset
- V-koskelle
www.matkahuolto.fi
www.expressbus.com- löytyy
www.matka.fi
autosta en osaa sanoa mutta lähin pysäkki on teatterin risteyksessä,alle kahensadan metrin päässä koulusta.
- et sitten
Et jaksanut katsoa netistä?
http://www.valkeakoskenliikenne.fi/reittikartta/
Ja Expressbussin vuoroistakin ajaa osan kosken kautta. - Bussikuski_
Tampereelta Valkeakoskelle pääset Valkeakosken Liikenne Oy:n vakiovuoroilla, jotka lähtevät linja-autoaseman laiturista numero 5. Kaikki vuorot kulkevat Valkeakoskella ihan keskustaan asti ja melko lähelle kauppakoulua. Syksyn aikataulut eivät vielä ole ilmestyneet, mutta "viimevuotisiin" aikatauluihin ei suuria muutokia tule. Aikataulut löydät osoitteesta www.valkeakoskenliikenne.fi
Matkan pituus on 35km tällä hetkellä 5,80 €.
Seutulipun hankinta kannattaa ehdottomasti, jos matkustaa joka päivä ja siihen saa opiskelija-alennuksen. Tervetuloa Valkeakoskelle opiskelemaan!- Aloittaja
Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001713- 551113
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371087- 1701023
- 58801
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671