Kotkaan on tulossa kuulemma uusi nuorison suosimaan ketjuun kuuluva huumeluola. Jonnekin sinne pohjolan kulmille. Siis taas uusi paikka jossa nopean huumeitten käyttöön kehottavan musiikin tahtiin tanssitaan paheellisesti ja vedetään ties mitä hasis tötsy nappeja. Tämmöinen hyväksyvä asenne johtaa huumenuorten organisoitumiseen. Kaupunki voisi tehdä asialle jotain, ettei tänne kaupunkiin tulisi huumeita.
Uusi huume luola
13
2771
Vastaukset
- Huumeeton
Hei vaan aktiivinen aktivisti.
Siis olet sitä mieltä ettei Kotkassa ole vielä huumeita.... Upeaa... Tiedän kyllä aivan muuta... - jorma.kanki
mistä tiedät että tästä paikasta tulee huumeluola? eihän sitä ole edes vielä avattu! ja taasko joku on yhdistämässä musiikkia huumeisiin... minä ainakin kuuntelen musiikkia laidasta laitaan, niin nopeaa kuin hidastakin enkä kyllä käytä huumeita. en edes kuullessani sitä musiikkia ravintolassa...
- A.K.T.I.V.I.S.T.I
se jumputus altistaa saatanan palvonnalle ja huumeiden käytölle. Sinäkin olet altistumassa sille. Kaikki huumeen käyttäjät eivät edes tiedä käyttävänsä huumeita.
- jorma.kanki
A.K.T.I.V.I.S.T.I kirjoitti:
se jumputus altistaa saatanan palvonnalle ja huumeiden käytölle. Sinäkin olet altistumassa sille. Kaikki huumeen käyttäjät eivät edes tiedä käyttävänsä huumeita.
niin... sinäkin siis saatat käyttää huumeita tietämättäsi. oletko aktivisti narkkari? minä tiedän etten ole!
- bfbfb
foliopipo päähän ja suojaan
- A.K.T.I.V.I.S.T.I
jorma.kanki kirjoitti:
niin... sinäkin siis saatat käyttää huumeita tietämättäsi. oletko aktivisti narkkari? minä tiedän etten ole!
sinä sen tiedät, ettet ole? Jos kerta kuuntelet huumemusiikkia? Minä en moista kuuntele. Jumputuksen sekaan on piilotettu saatanallisia ja huumeiden käyttöön kehoittavia viestejä väärinpäin. Nämä viestit kulkeutuvat kuuntelijan alitajuntaan, vaikka niitä kuuntelisi oikein päin. Näin olen lukenut jostain lehdestä. Olisiko ollut "vartiotorni". En ole ihan varma. Mutta dokumentinkin olen nähnyt asiasta...
- okein olet???
sinä sen tiedät, ettet ole? Jos kerta kuuntelet huumemusiikkia? Minä en moista kuuntele. Jumputuksen sekaan on piilotettu saatanallisia ja huumeiden käyttöön kehoittavia viestejä väärinpäin. Nämä viestit kulkeutuvat kuuntelijan alitajuntaan, vaikka niitä kuuntelisi oikein päin. Näin olen lukenut jostain lehdestä. Olisiko ollut "vartiotorni". En ole ihan varma. Mutta dokumentinkin olen nähnyt asiasta...
olet kirjoitellut tälle palstalle jos jonkun näköisistä asioista ja aina vain valitat kaikesta!hanki itsellesi elämä,ja kaikki noi sun kirjoitukset ovat aivan täyttä potaskaa ja teet itsestäsi aivan täyden idiootin ja todistat vain ja ainoastaan oman tietämättömyytesi ja tyhmyytesi!tämä "huumeluola" joka tulee kotkaan sattuu olemaan sedun omistama ketju ravintola nimeltään Onnela!eikä todellakaan mikän huumeluola,eikä millään lailla rave typpinen paikka!saatanan palvontaa,piiloviestejä!!!huh,huh!!!mene hoitoon!älä puh asioista joista et tiedä yhtään mitään!T:"huumemusiikin kuuntelija ja ilmeisesti tuleva saatananpalvojakin"!!!kaikkea sitä kuulee...
- Abdullah Kebab
tätähän tämä avohoito näköjään teettää! oiskohan sun aika tarkistaa lääkitystäs:D
- hmmm2345654
Kyllä totta joka sana ja se tiedettiin jo 80-luvulla. http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=4&ag=26&t=452&a=2381
Ei kyllä minuakaan naurata kun lavalla juodaan lepakon verta ja räjäytellään lampaita.
Tsekatkaa toi linkki!!! - Anonyymi
Urheilijat ja huoltajat .
Työnteon käyttö huumeluolat,kalliit autot Porce - Anonyymi
Tuulen huminaa
- Anonyymi
Näköjään harmillisesti paikalliset douppaajat löytäneet jo tosi vahingolliseksi ja koukuttavaksi todetun pevekin. Se myrkky peukku kuulemma valtaa markkinaa perinteisiltä myrkyiltä ja juomavesitutkimuksissa Kotkassakin käytetään sitä. Ilmankos meno on tämmöistä :/
Ylen artikkelista lainattuna: Jätevesitutkimuksen mukaan peukkua esiintyi säännöllisesti jokaisena viikonpäivänä Etelä- ja Länsi-Suomen suurten kaupunkien ohella Hämeenlinnassa, Salossa, Huittisissa, Vihdissä, Porvoossa, Kotkassa, Seinäjoella, Savonlinnassa, Vaasassa ja Lappeenrannassa.
https://yle.fi/a/74-20160594- Anonyymi
Siis jätevesitukinuksissa, eikä juomavesi, sori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3853253Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151526En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841322- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991305Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481155
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26965- 33857