Uusi huume luola

A.K.T.I.V.I.S.T.I

Kotkaan on tulossa kuulemma uusi nuorison suosimaan ketjuun kuuluva huumeluola. Jonnekin sinne pohjolan kulmille. Siis taas uusi paikka jossa nopean huumeitten käyttöön kehottavan musiikin tahtiin tanssitaan paheellisesti ja vedetään ties mitä hasis tötsy nappeja. Tämmöinen hyväksyvä asenne johtaa huumenuorten organisoitumiseen. Kaupunki voisi tehdä asialle jotain, ettei tänne kaupunkiin tulisi huumeita.

13

2808

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huumeeton

Hei vaan aktiivinen aktivisti.
      Siis olet sitä mieltä ettei Kotkassa ole vielä huumeita.... Upeaa... Tiedän kyllä aivan muuta...

• jorma.kanki

mistä tiedät että tästä paikasta tulee huumeluola? eihän sitä ole edes vielä avattu! ja taasko joku on yhdistämässä musiikkia huumeisiin... minä ainakin kuuntelen musiikkia laidasta laitaan, niin nopeaa kuin hidastakin enkä kyllä käytä huumeita. en edes kuullessani sitä musiikkia ravintolassa...

• A.K.T.I.V.I.S.T.I

se jumputus altistaa saatanan palvonnalle ja huumeiden käytölle. Sinäkin olet altistumassa sille. Kaikki huumeen käyttäjät eivät edes tiedä käyttävänsä huumeita.

• jorma.kanki
        A.K.T.I.V.I.S.T.I kirjoitti:

se jumputus altistaa saatanan palvonnalle ja huumeiden käytölle. Sinäkin olet altistumassa sille. Kaikki huumeen käyttäjät eivät edes tiedä käyttävänsä huumeita.

niin... sinäkin siis saatat käyttää huumeita tietämättäsi. oletko aktivisti narkkari? minä tiedän etten ole!

• bfbfb

foliopipo päähän ja suojaan

• A.K.T.I.V.I.S.T.I
        jorma.kanki kirjoitti:

niin... sinäkin siis saatat käyttää huumeita tietämättäsi. oletko aktivisti narkkari? minä tiedän etten ole!

sinä sen tiedät, ettet ole? Jos kerta kuuntelet huumemusiikkia? Minä en moista kuuntele. Jumputuksen sekaan on piilotettu saatanallisia ja huumeiden käyttöön kehoittavia viestejä väärinpäin. Nämä viestit kulkeutuvat kuuntelijan alitajuntaan, vaikka niitä kuuntelisi oikein päin. Näin olen lukenut jostain lehdestä. Olisiko ollut "vartiotorni". En ole ihan varma. Mutta dokumentinkin olen nähnyt asiasta...

• okein olet???

sinä sen tiedät, ettet ole? Jos kerta kuuntelet huumemusiikkia? Minä en moista kuuntele. Jumputuksen sekaan on piilotettu saatanallisia ja huumeiden käyttöön kehoittavia viestejä väärinpäin. Nämä viestit kulkeutuvat kuuntelijan alitajuntaan, vaikka niitä kuuntelisi oikein päin. Näin olen lukenut jostain lehdestä. Olisiko ollut "vartiotorni". En ole ihan varma. Mutta dokumentinkin olen nähnyt asiasta...

olet kirjoitellut tälle palstalle jos jonkun näköisistä asioista ja aina vain valitat kaikesta!hanki itsellesi elämä,ja kaikki noi sun kirjoitukset ovat aivan täyttä potaskaa ja teet itsestäsi aivan täyden idiootin ja todistat vain ja ainoastaan oman tietämättömyytesi ja tyhmyytesi!tämä "huumeluola" joka tulee kotkaan sattuu olemaan sedun omistama ketju ravintola nimeltään Onnela!eikä todellakaan mikän huumeluola,eikä millään lailla rave typpinen paikka!saatanan palvontaa,piiloviestejä!!!huh,huh!!!mene hoitoon!älä puh asioista joista et tiedä yhtään mitään!T:"huumemusiikin kuuntelija ja ilmeisesti tuleva saatananpalvojakin"!!!kaikkea sitä kuulee...

• Abdullah Kebab

tätähän tämä avohoito näköjään teettää! oiskohan sun aika tarkistaa lääkitystäs:D

• hmmm2345654
    • Anonyymi

Urheilijat ja huoltajat .
      Työnteon käyttö huumeluolat,kalliit autot Porce

• Anonyymi

Tuulen huminaa

• Anonyymi

Näköjään harmillisesti paikalliset douppaajat löytäneet jo tosi vahingolliseksi ja koukuttavaksi todetun pevekin. Se myrkky peukku kuulemma valtaa markkinaa perinteisiltä myrkyiltä ja juomavesitutkimuksissa Kotkassakin käytetään sitä. Ilmankos meno on tämmöistä :/

Ylen artikkelista lainattuna: Jätevesitutkimuksen mukaan peukkua esiintyi säännöllisesti jokaisena viikonpäivänä Etelä- ja Länsi-Suomen suurten kaupunkien ohella Hämeenlinnassa, Salossa, Huittisissa, Vihdissä, Porvoossa, Kotkassa, Seinäjoella, Savonlinnassa, Vaasassa ja Lappeenrannassa.

https://yle.fi/a/74-20160594

• Anonyymi

Siis jätevesitukinuksissa, eikä juomavesi, sori.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      5048
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2821
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2564
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      26
      1963
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1892
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      95
      1742
    7. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1739
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      1603
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1358
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      94
      1220
    Aihe