Tonyn yksityiselämä

Särö

naimisissa hän on, mutta onko lapsia? Mitä muuta tietäisitte hänestä?

20

3745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapsia.

      niin. Kaunis vaimo sil on.. :)

    • Särö

      Vaimosta siis.

    • Pikku-Myy

      Niin että onko Tonyn vaimo Suomalainen?

      • lalalaalalaa

        Aivan aito Suomalainen.


    • nobody

      Helevettiäkö sä sen vaimon kuvalla teet? Joku yksityisyys sentään oltava Tonyllakin.

      • Greative8

        Ei kai se niin vakavaa oo jos joku haluaa tietää minkä näköinen vaimo tonylla on...no voin sanoa että kaunis on ja vissiinki suomalainen..tossa kaupassa näin alkukesästä...että semmosta. Kemi rules..toivottavasti taas ens kesänä sonata vetää kotikeikan...outoa kun nyt ei oo perinteistä sonata daagenia...no Tarot yrittää korvata elokuussa!


      • Ei epäilystä..
        Greative8 kirjoitti:

        Ei kai se niin vakavaa oo jos joku haluaa tietää minkä näköinen vaimo tonylla on...no voin sanoa että kaunis on ja vissiinki suomalainen..tossa kaupassa näin alkukesästä...että semmosta. Kemi rules..toivottavasti taas ens kesänä sonata vetää kotikeikan...outoa kun nyt ei oo perinteistä sonata daagenia...no Tarot yrittää korvata elokuussa!

        Kaunis vaimo, aika usein kuuntelemassa keikkoja, jos lähellä sattuu olemaan. Ja aivan suomalainen, vaaleahiuksinen, sinisilmäinen.. Ja eiköhän se Tony sitten vaimonsa tuo julkisuuteen kun itse haluaa. Ihan viisasta pitää yksityiselämä erillään. Mut sitte semmonen juttu, et ite en tienny niiden olevan naimisissa, joten siitä en osaa sanoa.. Avovaimo ainakin, jos nyt ei vihitty sellainen!


      • Särö
        Ei epäilystä.. kirjoitti:

        Kaunis vaimo, aika usein kuuntelemassa keikkoja, jos lähellä sattuu olemaan. Ja aivan suomalainen, vaaleahiuksinen, sinisilmäinen.. Ja eiköhän se Tony sitten vaimonsa tuo julkisuuteen kun itse haluaa. Ihan viisasta pitää yksityiselämä erillään. Mut sitte semmonen juttu, et ite en tienny niiden olevan naimisissa, joten siitä en osaa sanoa.. Avovaimo ainakin, jos nyt ei vihitty sellainen!

        vaimokkeen ulkonäöstä, näkeehän Kemiläisetkin sitä "livenä", ei kai sitä piilotella tarvii. Meinasin jos hän jossain fanikuvassa olisi näkynyt... Onnea vaan heille, erossa joutuvat paljon olemaan


      • piilotella!! :)
        Särö kirjoitti:

        vaimokkeen ulkonäöstä, näkeehän Kemiläisetkin sitä "livenä", ei kai sitä piilotella tarvii. Meinasin jos hän jossain fanikuvassa olisi näkynyt... Onnea vaan heille, erossa joutuvat paljon olemaan

        Tervetuloa tänne vaan katselemaan.. :) Ei taida olla kuvaa koskaan julkaistu tai en ainakaan ole koskaan missään törmännyt. Mut katukuvasta tätä pariskuntaa ei juuri erota; ihan tavis-pari.. Siis tätä ihan hyvällä ajatuksella! :) Ja nythän ei parina varmaan liikukaan ku eikös Sonata oo keikoilla?


    • jatikka

      Kun tutkailee Sonatan sanotuksia tulee miettineeksi, että Kakkojen perhe-elämä on varmaan mielenkiintosta...

      • kaanaanmaa

        Aattelikko, että se omasta elämästään kertoo.. =) Eipä ne monesti nuo lauluntekijät omasta elämästään laula. Vaikea uskoa tästä pariskunnasta laulujen tarinoiden kuvaavan heidän elämää.


      • jatikka
        kaanaanmaa kirjoitti:

        Aattelikko, että se omasta elämästään kertoo.. =) Eipä ne monesti nuo lauluntekijät omasta elämästään laula. Vaikea uskoa tästä pariskunnasta laulujen tarinoiden kuvaavan heidän elämää.

        Ja minä kun meinasin... Mutta roppakaupalla hienoja tekstejä o pukannu. Monet sopivasti vinksallaan.


      • åmg
        jatikka kirjoitti:

        Ja minä kun meinasin... Mutta roppakaupalla hienoja tekstejä o pukannu. Monet sopivasti vinksallaan.

        Tony on varmaan ihana mies. Ainaki kaikkien haastatteluiden ja muidenki perusteella. Oo... romanttinen, eikä mikään hirvittävä juoppo, kuten vaikka Hynynen... xD

        Onko Tonylla muuten tatuointeja? Mietin vaan...


      • vammahhh
        åmg kirjoitti:

        Tony on varmaan ihana mies. Ainaki kaikkien haastatteluiden ja muidenki perusteella. Oo... romanttinen, eikä mikään hirvittävä juoppo, kuten vaikka Hynynen... xD

        Onko Tonylla muuten tatuointeja? Mietin vaan...

        Tony romanttinen? Ekoja kertoja kun tuollaista kuulee.. :DD Mietin pitkään yhtä sanaa, joka kuvais sitä täydellisesti ja keksin: Höpsö se on eikä mitään muuta. :D Hieno mies se on, mutta en nyt pitäis mitenkään erityisen _ihanana_.

        Ja Hynystä täytyy ensin ymmärtää ennen kuin alkaa tuollaista solkottamaan. -.-


      • jatikka
        åmg kirjoitti:

        Tony on varmaan ihana mies. Ainaki kaikkien haastatteluiden ja muidenki perusteella. Oo... romanttinen, eikä mikään hirvittävä juoppo, kuten vaikka Hynynen... xD

        Onko Tonylla muuten tatuointeja? Mietin vaan...

        Mutta kieltämättä, jos hinkuisin miesten perään valitsisin varmaankin Tonyn ennen Jounia. Saataisiin sopivaa kontrastia, jota Hynysen kanssa ei syntyisi. Että näin.


      • sanana
        vammahhh kirjoitti:

        Tony romanttinen? Ekoja kertoja kun tuollaista kuulee.. :DD Mietin pitkään yhtä sanaa, joka kuvais sitä täydellisesti ja keksin: Höpsö se on eikä mitään muuta. :D Hieno mies se on, mutta en nyt pitäis mitenkään erityisen _ihanana_.

        Ja Hynystä täytyy ensin ymmärtää ennen kuin alkaa tuollaista solkottamaan. -.-

        Minä olisin päätynyt Sympaattiseen, mutta ehkä tarkoitat vähän samaa asiaa? :)


    • fullmoon76

      Tonyn saattaa nähdä monesti keminmaan cittarissa tai kemin prismassa ostoksilla ihan kuin me tavalliset taatelin tallaajatkin.jospa soisimme myös tonylle ja muille sonatan pojille oman rauhan tehdä tavallisia asioita mitä nyt ihmiset yleensä tekeekään koska yhteiset vapaa ajat jää varmaan perheiden kanssa vähälle pitää heille suoda sitä mahdollisimman paljon!!!keikoilla asia on erikseen silloin he ovat meitä varten siellä joten nauttikaamme ja varmaan nautimmekin sonatan keikoista täysin rinnoin....

      • åmg

        ... eihän semmonen miekkonen, joka pystyy kirjottamaan jtn "The Misery":jä sunmuita voi olla mikään kaamea juntti äijä x)

        Ja Hynynen... no se on tosiaan tosi erilainen tyyppi ... Voihan se olla jonku unelmaukko :D

        Ja tottakai pitää antaa nuille julkimoille oma rauha... Nyt tunnen olevani hyvä ihminen ku en menny hätyyttään Henkkaa, Eliasta ja Markoa maanantaina ku näin ne Hesassa. Vaikka oon kyllä katunu sitä koko viikon. Jos mä kato menetin elämäni tilaisuuden...


      • Wolffi
        åmg kirjoitti:

        ... eihän semmonen miekkonen, joka pystyy kirjottamaan jtn "The Misery":jä sunmuita voi olla mikään kaamea juntti äijä x)

        Ja Hynynen... no se on tosiaan tosi erilainen tyyppi ... Voihan se olla jonku unelmaukko :D

        Ja tottakai pitää antaa nuille julkimoille oma rauha... Nyt tunnen olevani hyvä ihminen ku en menny hätyyttään Henkkaa, Eliasta ja Markoa maanantaina ku näin ne Hesassa. Vaikka oon kyllä katunu sitä koko viikon. Jos mä kato menetin elämäni tilaisuuden...

        ..lukuunottamattaa Henkkaa, kaikki muut bändijäsenet arvostavat fanejaan eritoten keikkojen ulkopuolellakin. Henkka on äärimmäisen ylimielinen eikä välitä pask... aan ihmisistä, joka hälleki leivän pöytään tuo. On nimittäin omakohtaista kokemusta eikä tosiaan ollut omasta käyttäytymisestä kii, että se pitkin nenänvarttaan katteli. Laski pojot sen miehen kohdalla niin paljon, että en pystyny kuuntelemaan SA musiikkia moneen viikkoon. Ällö Henkka! Minä kun luulin, että SA:ssa pidetään tasoa yllä myös jäsenten kesken.. toivottavasti Henkka ei ole näissä riveissä enää pitkään. Paha kello, kun kuuluu kauas.


      • mieltä
        Wolffi kirjoitti:

        ..lukuunottamattaa Henkkaa, kaikki muut bändijäsenet arvostavat fanejaan eritoten keikkojen ulkopuolellakin. Henkka on äärimmäisen ylimielinen eikä välitä pask... aan ihmisistä, joka hälleki leivän pöytään tuo. On nimittäin omakohtaista kokemusta eikä tosiaan ollut omasta käyttäytymisestä kii, että se pitkin nenänvarttaan katteli. Laski pojot sen miehen kohdalla niin paljon, että en pystyny kuuntelemaan SA musiikkia moneen viikkoon. Ällö Henkka! Minä kun luulin, että SA:ssa pidetään tasoa yllä myös jäsenten kesken.. toivottavasti Henkka ei ole näissä riveissä enää pitkään. Paha kello, kun kuuluu kauas.

        sun kanssa. Oon ite törmänny samanlaiseen käytökseen Henkan suhteen enkä yleensäkkään o kuullu siitä kovinkaan paljo hyvää sanottavaa. Muut poijjaat onki sitte eri juttu, kaikki tosi mukavia heppuja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      88
      1701
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1432
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      109
      953
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      936
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      41
      773
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      698
    7. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      671
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      661
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      29
      615
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      613
    Aihe