eli minkälaienn paikka kajaani on asua? harkitsen sinne muuttoa ja olis kiva tietää mitä kaupunginosia karttaa ja muutenkin vähän tietää kaupungista.
Vastaukset 18
- etenkinnn
kajaani on hyvä paikka asua etenkin lapsiperheille, MUTTA riippuu minne kaupunginosaan muuttaa. Suosittelisin Hetteenmäki/Nakertaja, Komiaho/Heinisuo, Kuurna/Kättö, mutta älä missään nimessä muuta Lohtajalle tai Huuhkajanvaaraan. Lehtikangaskin on ihan ok. Ja onhan tietysti näitä alueita, joista on 10 km kajaaniin ; Kuluntalahti ja Paltaniemi. Nekin ovat hyviä asuinpaikkoja
- .......
Kajaanissa on ihan kiva asustella. Itse asun lehtikankaalla ja todella rauhallista on tässä ainakin ollut ja paljon lapsiperheitä asuu. Suosittelen kyllä. Sen verran tiedän et lohtaja ja huuhkajavaara ovat vihoviimeisiä paikkoja mihin kannattaa muuttaa. Eli sinne elkää muuttako!!!!
- ei myöskään
nakertajaan kaupungin taloihin. Ihme hamppeja täynnä...
- huuhkajassa
ei myöskään kirjoitti:
nakertajaan kaupungin taloihin. Ihme hamppeja täynnä...
eli mikä vika muka huuhkajassa on? vähä näkee muitaki ku suomalasaisia vaan ei kai se ketää haittaa. iha hyvä paikka asua.. muuta vaan huuhkajaan
- puistolaan
kannattaa muuttaa nyt.On nimittäin yks roikuperse kera koirasa muuttanu tuonne lähes purolaan.
- gffnfgn
Miksi ei huuhkajanvaaraan tai lohtajalle?? En kylläkään enää kajaanissa asu, mutta koko lapsuuteni kasvoin lohtajalla, eikä siinä paikassa mitään vikaa ollut. sopivan matkan päässä keskustassa, palveluita kuitenkin kiitettävästi aivan lähellä ja omakoti- ja rivitaloalueilla paljon lapsiperheitä, joten kavereita ei ollut pulaa. Hyvä koulukin aivan vieressä :) Onhan siellä niitä kerrostaloalueita, joissa muutama hämärämpi tyyppi asuu, mutta on niitä muuallakin kaupungissa :)
- hgjghjh
gffnfgn kirjoitti:
Miksi ei huuhkajanvaaraan tai lohtajalle?? En kylläkään enää kajaanissa asu, mutta koko lapsuuteni kasvoin lohtajalla, eikä siinä paikassa mitään vikaa ollut. sopivan matkan päässä keskustassa, palveluita kuitenkin kiitettävästi aivan lähellä ja omakoti- ja rivitaloalueilla paljon lapsiperheitä, joten kavereita ei ollut pulaa. Hyvä koulukin aivan vieressä :) Onhan siellä niitä kerrostaloalueita, joissa muutama hämärämpi tyyppi asuu, mutta on niitä muuallakin kaupungissa :)
kavereiSta..
- Usko pois
Tämä on taantumuksellinen paikka, varsinkin henkisesti.
- kajaani on 100% junttikylä
ahdasmielinen junttikylä maaseudulla. sellainen on kajaani. ei kannata muuttaa.
- Jarmo S.
Hei!!
Omat kokemukset tästä kaupungista ovat seuraavanlaiset: Vastenmielisyys, suvaitsemattomuus,,,,,,,,,,olen joutunut syyllistetyksi erilaisiin juttuihin, pidä tämä mielessä muuttaessasi tänne. Minut Esim. syyllistettiin Bodom&Tulilahden aikaiseksi, murha-ase piilotettu tyynyn alle 1979 j.n.e. Ole rempseä, niin se auttaa, kun tämä kaupunki on muutenkin konkurssin partaalla,,,,,,,Puolanka meni jo alas!! Joutuivat maksamaan sen kaasupuun, joka oli ollut Linnankatu 6, KAJAANI. Käyttivät sitä naisen murhan 1977 yhteydessä hahmottamismielessä, jotta saadaan epäilyksenalaisuuteen viattomia ihmisiä Esim. minut!! Minun mielipiteeni tästä kaupungista on täys 4, jos arvostelu on 4-10 väliltä!!-------------------------------------------------------------- - Jarmo S.
,,,,,jos muutat, muuta Huuhkajanvaaraan, siellä ei sinänsä ole asenne tai suhtautumisongelmaisia ihmisiä, värikkäällä tavalla positiivinen 8 . Vältä oksatien aluetta, kaupunkialuetta(Keskusta), koska nämä SUPERautot ja mopot pärisevät tällä alueella.
- Hyväksi todettu
Loistavat paikat asua, ainakin kaikista rauhallisimmat Kajaanissa. Kokemusta parikymmentä vuotta. Vältä Huuhkajanvaaraa, Lohtajaa sekä Oksatietä.
- K@lle
6 vuotta olen Kajaanissa asunut ja onhan tämä ihan OK pienehkö kaupunki. Kuurnaa, erityisesti Kätönlahden aluetta suosittelisin, vaikkakin asuntoa voi olla vaikea saada juuri tuolta alueelta. Kuurna jokirantoineen on kaunista ja luonnonläheistä seutua.
- tollaset
kukaan teistäkään ei ikinä ole asunu huuhkajassa. muuttakaa ja kokeilkaa. hyvä paikka asua. ite asunu 10vuotta ja ei mitään ongelmia. moni muukin on varmasti samaa mieltä kanssani. joka puolella kajaania sitä tapellaan. ja sitte ku ette vielä tiedä niistä tappeluista mitää. apinat :)
- tiedän tappeluista
tollaset kirjoitti:
kukaan teistäkään ei ikinä ole asunu huuhkajassa. muuttakaa ja kokeilkaa. hyvä paikka asua. ite asunu 10vuotta ja ei mitään ongelmia. moni muukin on varmasti samaa mieltä kanssani. joka puolella kajaania sitä tapellaan. ja sitte ku ette vielä tiedä niistä tappeluista mitää. apinat :)
että te poikaset saatte multa turpaan.....
- tästä asiasta
En viitti ees lukee, mut kelatkakaa vähän taaksepäin juttuja, niin sieltä löytyy. Vai jokuko huvikseen laittaa tälläsen aiheen alulle, että kaikki saa oikein haukkua tätä kaupunkia...Keksikää muita aiheita.
- pasi
Asuin Kajaanissa puolitoista vuotta, ja olen tosi tyytyväinen päästyäni sieltä pois. Kuten jo aiemmissa viesteissä sanottu niin henkisesti erittäin itsekeskeisten ja sisäänpäinlämpiävien ihmisten paikka. Toki näennäistä ystävällisyyttä on!
Pelätään muualta tulevien ihmisten osaamista ja omia jo vanhakantaisia ja muinasihistoriallisia käytänteitä suojellaan yli kaiken. Ei kannata muuttaa, jos hakee henkistä pääomaa, mutta jos kaunis luonto ja rauhallisuus on hakusessa niin sinne vaan! - ..Kajaania
Ja tämä ei ole sarkasmia.Todella hyvä paikka asua.Tietenkin samat ongelmat kuin muuallakin; kaahareita yms.,mutta ei sen enempää kuin muuallakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5911438Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43797Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl471689Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll6566- 34529
- 40515
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28504Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE152448- 22432