Mikä on teidän kiinalainen horoskooppimerkki? Meikä on sika. :´D
Kiinalainen horoskooppimerkkinne?
13
1890
Vastaukset
- erikavalja
Minäkin olen sika XD.
- loordi25
mä onn härkä kait. :D
- Selene
on tiikeri, elementtinä puu.
Alter ego on taas puhveli ja rottamainenkin vielä syntymäkuukauden perusteella ;) - koira1234
Olen vesi-Koira.
Salainen minäni on Vuohi.
Kukko syntymäkuun perusteella.
Sekoitus syvää tunteellisuutta, ailahtelaisuutta ja päättäväisyyttä.- hmm..
mistä tietää mikä on kiinalaiselta horoskoopilta, salaiselta minältäni ja mikä on syntymä kuun perusteelta?
- 1976
siinähän se tuliki kerrottua...
- Hmm...
Meikä on Tiikeri, tuli-Tiikeri :D
Syntymäkuukauden mukaan olisin taasen Käärme. - metallikoira
hau hau.
uskollinen ja rehellinen, ihmisen paras ystävä :)
tosin tuo metalli tekee minusta aika jääräpään. - **..**
olen merkiltäni..
- Hepppppa
Ihahhaa ihhahhaa hepo hirnahtaa :D
- Maaliskuun Idus
Tuli-Hevonen.
- minä olen?
elikkä synt.aika on 9.8.85??
- grigori r
muistaakseni siili.vai onko sellasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1133580Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.313089Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1332630En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v152073Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain2022048Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦141962- 361925
- 1201830
- 291781
- 351754