Mikä on teidän kiinalainen horoskooppimerkki? Meikä on sika. :´D
Kiinalainen horoskooppimerkkinne?
13
1866
Vastaukset
- erikavalja
Minäkin olen sika XD.
- loordi25
mä onn härkä kait. :D
- Selene
on tiikeri, elementtinä puu.
Alter ego on taas puhveli ja rottamainenkin vielä syntymäkuukauden perusteella ;) - koira1234
Olen vesi-Koira.
Salainen minäni on Vuohi.
Kukko syntymäkuun perusteella.
Sekoitus syvää tunteellisuutta, ailahtelaisuutta ja päättäväisyyttä.- hmm..
mistä tietää mikä on kiinalaiselta horoskoopilta, salaiselta minältäni ja mikä on syntymä kuun perusteelta?
- 1976
siinähän se tuliki kerrottua...
- Hmm...
Meikä on Tiikeri, tuli-Tiikeri :D
Syntymäkuukauden mukaan olisin taasen Käärme. - metallikoira
hau hau.
uskollinen ja rehellinen, ihmisen paras ystävä :)
tosin tuo metalli tekee minusta aika jääräpään. - **..**
olen merkiltäni..
- Hepppppa
Ihahhaa ihhahhaa hepo hirnahtaa :D
- Maaliskuun Idus
Tuli-Hevonen.
- minä olen?
elikkä synt.aika on 9.8.85??
- grigori r
muistaakseni siili.vai onko sellasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802105
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641846Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461796- 1231513
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1711341Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia571307Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen741144- 71991
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27962- 15939