Vieläkö löytyy palstoilta DKW miehiä joilta apua.
Mobiili on siis DKW F 12 (2t) jossa sellainen käyntiongelma ettei käy ilman ryyppyä, ryypyn kera kyllä röpöttää ihan nätisti mutta jos otat ryypyn pois niin ei mene kauaakaan kun se sammuu eikä auta vaikka pumppaisi kaasuakin.
Mistä siis hakemaan vikaa ?
DKW
6
691
Vastaukset
- Retku
En tiiä.
- sitroen.
imupuolelta löydy ilmavuotoa tai bensatukosta, niin panee epäilemään kampiakselin tiivisteitä...
Paha sanoa itse näkemättä ja tutkimatta. Saattaa se olla pienikin vika. - Dtapsa
sitroen. kirjoitti:
imupuolelta löydy ilmavuotoa tai bensatukosta, niin panee epäilemään kampiakselin tiivisteitä...
Paha sanoa itse näkemättä ja tutkimatta. Saattaa se olla pienikin vika.En nyt justiin ole ehtinyt kovin paljon tutkia mutta tosiaan ryyppy päällä käy ihan nätisti mutta kun ryypyn ottaa pois päältä niin kohta se sammuu.
Outoa on jotenkin että vaikka pumppaa kaasua kun ryyppy on pois päältä niin se sammuu vaikka näyttää siltä että kurkun keskeltä olevasta pääsuuttimen juuresta tulee polttoainesumua niin siitä huolimatta sammuu Dtapsa kirjoitti:
En nyt justiin ole ehtinyt kovin paljon tutkia mutta tosiaan ryyppy päällä käy ihan nätisti mutta kun ryypyn ottaa pois päältä niin kohta se sammuu.
Outoa on jotenkin että vaikka pumppaa kaasua kun ryyppy on pois päältä niin se sammuu vaikka näyttää siltä että kurkun keskeltä olevasta pääsuuttimen juuresta tulee polttoainesumua niin siitä huolimatta sammuuJos siinä on se vanha Solex jossa ryyppy on lisäkanavalla(ei kuristusläppää), niin vika mitä todennäköisimmin on vuoto imusarjassa tai tukossa oleva pääsuutin.
Kampiakselin tiivisteiden vuotaminen vaikuttaa käyntiin myös ryyppy päällä joten siellä tuskin on ongelman syy.
Kun käynnistät moottorin niin älä pumppaa kaasua(ehkä muistan väärin että tässä kaasarissa ei ollut kiihdytyspumppua), vaan lisäät hitaasti ja kun kierrokset nousee rittävästi niin varovasti ryyppyä pienemmälle.
Mikäli ryyppyä vähennettäessä kierrokset laskee ja lopulta sammuu, niin seos menee liian laihalle, eli vaikka siitä keskellä olevasta suuttimesta tulee polttoainetta, niin ei tule riittävästi (tukos), tai ilmavuoto jossain välillä.- Dtapsa
aqnostikko kirjoitti:
Jos siinä on se vanha Solex jossa ryyppy on lisäkanavalla(ei kuristusläppää), niin vika mitä todennäköisimmin on vuoto imusarjassa tai tukossa oleva pääsuutin.
Kampiakselin tiivisteiden vuotaminen vaikuttaa käyntiin myös ryyppy päällä joten siellä tuskin on ongelman syy.
Kun käynnistät moottorin niin älä pumppaa kaasua(ehkä muistan väärin että tässä kaasarissa ei ollut kiihdytyspumppua), vaan lisäät hitaasti ja kun kierrokset nousee rittävästi niin varovasti ryyppyä pienemmälle.
Mikäli ryyppyä vähennettäessä kierrokset laskee ja lopulta sammuu, niin seos menee liian laihalle, eli vaikka siitä keskellä olevasta suuttimesta tulee polttoainetta, niin ei tule riittävästi (tukos), tai ilmavuoto jossain välillä.Neuvosta, tuntuisi loogiselta neuvolta otetaan ja tutkitaan kun aika antaa myöten.
Siinä ei mielestäni ole varsinaista kiihdytyspumppua mutta nähtävästi imun vaikutuksesta "efekti" on samankaltainen, eli kurkun keskellä olevan pääsuuttimen juuresta tulee polttoainesumua.
Tutkitaan sano lääkäri ;)
- sie ..
..yhtään saksaa, apuva uskoisin löytyvän täältä..
http://www.2takt.de.gg/
Jörgen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1034270
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.793503Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,773113SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.822576Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52376Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2112192Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302101- 41890
- 95878
- 52796