Tulkaa oikealle Foorumille, mikä teitä täällä enää pitää.
Täällä on oikeita volvisteja.
: http://www.volvolandia.com/ volvothan ovat parhaita autoja.
Volvo Foorumi!!!
S80 TDI -01
5
6512
Vastaukset
- okorpiu
onko ALANKON ahtimet VOLVO V70 TDI 2.5 v98 koneeseen muuttuva siipisiä ?
- Anonyymi
Volvo on call ssl virhe, mitä tarkoittaa?
- Anonyymi
volvo v60 kaukovalot ei toimi
- Anonyymi
Volvo fanituotteet ovat myynnissä marketeissa!!💥💥
- Anonyymi
Kellään tietoa voiko 740 2 litran vapari bensakoneella liian kovat syötöt rikkoa lambdan ja jos lambda on paskana ni lupaa ku yrittää startata mut ei kummiskaan jatka bensan syöttöä, starttispreitä ku tunkee ilmanputsariin ni käy sen avulla mut ku lopettaa suihkimisen ni sammuu heti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2712804Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka232233Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3401963- 1051679
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1031632Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121345- 661297
- 681233
- 551159
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771112