Entä naiset kikkelii?
Tykkääkö miehet nuolla pilluu?
18
7269
Vastaukset
- Paavi B
Nythän on niin, että turha kainous kannattaa unohtaa, koska kunnon suihinotto piristää molempia! Kokeilkaapa vaikka 69-asennossa - ja avot hekumat kattoon"
- nuolla pillua
mielestäni se on jotenkin ällöttävää..
yök...- mesetius
Ihme porukkaa... Pillun nuoleminen on yksi parhaista osista seksissä. Se saa naisen ja myös minut kiihottumaan entistä enemmän. Ja taitaa olla niin, että osaamattomat eivät siitä tykkää. Mutta pillun nuoleminen on taitolaji. Sitä pitää osata herkistellä ja "kiusata", niin nainen nousee tuolloin uusiin ulottuvuuksiin. :)
Nauttikaa miehet siitä, niin tuolloin naisetkin nauttivat enemmän.
- hieman mietittävää...
Kyrpä, se maistuu mansikalle,
pureskele sitä, tuntuu ihanalle.
Vittu taas maistuu suklaalle,
fazerin siniselle. - erityisesti posliinia
Posliinpimpsaa on oikein kiva nuolla.
Ja kyllähän se pehkonkin kanssa menee,mutta sitten se on enempi vain pelkästään naisen tyydyttämistä.Karvaton taas houkuttelee nuolemaan jo ihan pelkästään siitäkin ilosta,että saa touhuta siellä alapäässä.Ja mieluiten tosiaan ihan karvaton ja pehmeä posliini.
No,olipa sitten karvoja tai ei,niin kaipa siinä kivointa on kuitenkin se,kun näkee ja kuulee miten se vaikuttaa siihen sen pimpsan omistajaan :)
Naisten ei todellakaan tarvitse peitellä tuntemuksiaan siinä vaiheessa,jos nyt ei silti mitään filmaustakaan kannata alkaa vetää.Sen kuitenkin äkkiä huomaa ja sitten siitä menee vähän fiilis,kun ei koskaan voi oikein olla varma,että pyöriikö siellä taas joku vilmi,vai ollaanko nyt ihan tosissaan..- on kivaa
tosi harvon jätän nuolematta ja varsinkin jos meinaan laueta liian aikaisin ,sit tulee mentyä taasen nuolemaan.Ja naiseni ainakin tykkää hitosti oiken työntää sitä suuhuni.Ja kyllähän se naiselle tekee oikein hyvää kun oikein kunnolla klitorista nuolee imee ja näykkii.Ja se on sitä oikeaa rakastelua se. Mutta meillä on montaa makua,ja pimpatkin ovat eri hajuisia ja makuisia
PS. eikuin kunnolla mäyssyttämään
- g.t.comp
Moi, olen nuorekas,kiva ja luotettava 46v.mies Hyvinkäältä.Mä haluaisin nuolla pillua eri asennoissa vaikka koko viikon!!!!Lähetän mms kuvani jos kiinnostaa.Mail:[email protected] ja puh:041-4933745
- Anonyymi00009
Rakastan sekä sitä, että mies nuolee pilluani että sitä, että imen kullia.
- Anonyymi00010
Ihana nuolla naisen molemmat reiät...nousta polvilleen reisien väliin ja hieroa terskalla 22/6 häpyhuulia...
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ihana nuolla naisen molemmat reiät...nousta polvilleen reisien väliin ja hieroa terskalla 22/6 häpyhuulia...
Namii. Poikaystävä intissä ja palasi sinne tänään takasin. Se haluu et imen siltä spermat ain ensi. Mutta ehkä panee vielä sen jälkeen mut harvoin. Ei haluu nuolla mun pillua koskaan eli jään yleensä ilman nautintoa kun sen kaverit on niin tärkeitä muka. Taidan jättää sen kyllä nyt. Ehkä vanhempi mies isommalla osaa tyydyttää minut kunnolla. N18
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Namii. Poikaystävä intissä ja palasi sinne tänään takasin. Se haluu et imen siltä spermat ain ensi. Mutta ehkä panee vielä sen jälkeen mut harvoin. Ei haluu nuolla mun pillua koskaan eli jään yleensä ilman nautintoa kun sen kaverit on niin tärkeitä muka. Taidan jättää sen kyllä nyt. Ehkä vanhempi mies isommalla osaa tyydyttää minut kunnolla. N18
Kivahan se olis 18v tytön molemmat reiät nuolla aluksi...sitten 22/6 kyrpä hitaasti ja varovasti pohjaan...61v isokyrpäinen setä oon.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kivahan se olis 18v tytön molemmat reiät nuolla aluksi...sitten 22/6 kyrpä hitaasti ja varovasti pohjaan...61v isokyrpäinen setä oon.
Huh. Kumpa vaan saisinkin. N18
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Huh. Kumpa vaan saisinkin. N18
N18. Kyrpä kokonaan sisällä...pitkät kielarit...pitkiä ja hitaita työntöjä aluksi...22/6 avaa ihanaa pillua
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
N18. Kyrpä kokonaan sisällä...pitkät kielarit...pitkiä ja hitaita työntöjä aluksi...22/6 avaa ihanaa pillua
Unelmahan se olis 18v nainen ottaa isolla 22/6 kyrvällä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tässä kuopion lähellä olisi vanhempi mles, joka haluaisi nuolta sua 18 v, niin kauan et saat.
mä olen imenyt kullia jo vuosia , että olen jo unohtanut miltä pillu maistuu , olihan sitä kivaa nuolla aikoinaan 😅😋
- Anonyymi00017
Nainen laita sähköpostia jos haluat pilluasi nuoltavan unto250662ät gmail piste com niin osaava mies siihen?
- Anonyymi00018
Olis mahtavva päästä nauttiman pillun nuolemisesta näin juhanuksenakin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291300
- 1181127
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97934- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa273814- 48715
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19701- 52699
- 28637
- 49599