petollisin merkki?

horostar

Mikä merkki on kaikkein epäluotettavin? Miehistä uskottomin. Ja naisista sellainen, jolle ei kannata uskoutua?

17

2542

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalat

...miehistä ainakin pettureita varmimmin löytyy Vaaka-merkistä, vaikka vaa´asta sanotaankin että se on rauhallinen merkki, no, hiljaisessa vedessä kalat kutee, niin vaa´alle ei riitä koskaan yksi ihminen ja tasainen elämä, hän tarvii salaista ja jännittävää elämää kaiken tasapainon lisäksi. Myös Vesimies-mies on sellainen huitelija, hän kuvittelee jopa että se on luvallista kun se on niin hauskaa kokeilla välillä muitakin naisia. Uskoutuminen on hankalampi juttu ja se selviää ainoastaan testaamalla eri ihmisiä. Kerrot jollekin,jonkun olevinaan hyvän, jutun ja odotat jonkun aikaa,että tuleeko se takaisin. Mutta kyllähän Kaksonen on kaikista epäluotettavin kun se on niin eläväinen ettei huomaa ollenkaan kun on jo paljastanut juttusi, eikä huomaa sitä edes tehneensä. Samoin Vesimies, Härkä ja Jousimies on syytä laittaa testiin jos varmistuksen haluat.

• julia

Jousimies on petollisin.sekä miehistä että naisista.

• Kalat
        julia kirjoitti:

Jousimies on petollisin.sekä miehistä että naisista.

Jousimiehet ovat yleensä rehellisiä suhteissaan, mutta kuitenkin erittäin herkkiä menemään vieraisiin...

• Tutkija
        Kalat kirjoitti:

Jousimiehet ovat yleensä rehellisiä suhteissaan, mutta kuitenkin erittäin herkkiä menemään vieraisiin...

Kyllä ehdottomasti....ovat sellaisia...voi prkl!
        Uskomattomia kommentteja..ette voi olla tosissanne. Kaikki merkit ovat jos sikseen tulee...mutta varsinkin jousimiehet;=))

• Jouskari
        Tutkija kirjoitti:

Kyllä ehdottomasti....ovat sellaisia...voi prkl!
        Uskomattomia kommentteja..ette voi olla tosissanne. Kaikki merkit ovat jos sikseen tulee...mutta varsinkin jousimiehet;=))

Itse olen jousimiesnainen ja ehdottomasti luotettava ja uskollinen! Pyrin aina olemaan rehti ja vaadin sitä myös lähimmiltäni, joten noup! en samaa mieltä ollenkaan... Itseäni on vetänyt nenästä vesimies ja oikein kunnolla! Oinas taas on varma ja luotettava, sanojensa mittainen ihminen!

• rapu

Jousimies-mies on ainakin epärehellinen, muuttaa ajatusmaailmaansa tilanteen mukaan. Ei uskollinen
        lupauksille, häneen ei voi luottaa. Kuvittelee itsestään liikoja ja voi olla tosi häikäilemätön. Rauhaton mautiskelija.

• flower

omasta henk.koht kokemuksista voin sanoa että vesimiehiin en voi luottaa.tunnen erittäin monta veskaria,jopa paras ystäväni oli vesimies.ystävyys kaatuikin juuri vesimiehen suuriin valheisiin.myös miehet epäluotettavia.tämä on siis oma näkemykseni,mutta tämä on kyllä enemmän tapauskohtaista.ovathan vesimiehet hauskoja ja muuten mukavia mutta aina pienellä varauksella.....=)

• Smile!

Mun yksi hyvä ystäväni on vesimies ja sille on usein kertonut juttuja ja ei se niitä oo eteenpäin kertonut.. luotamme molemmat toisiimme ja olemme molemmat luottamuksen arvoisia.mut tunnen myös yhden vesimiehen joka on aika petollinen.. olin tän jätkän kaa noin kuukauden ja sekin jo kaduttaa.. se jätkä oli tosi ilkee ja pieni petturi..:( mut jokainen ihminen on erillainen.. ei kaikki veskarit oo pettureita.

• Kauris

Kauris on häikäilemätön, lähes moraalittomuuteen saakka. Vaaka-mies saattaa olla flirttailevainen.

• veskarin

Kaikista merkeistä löytyy huonoja puolia:olen havainnut,että kauriit ovat pitkävihaisia( eli anteeksiantoa turha heiltä odottaa,vaikka 10 vuotta on kulunut) ja jousimiehet juoruilevia, härät eivät anna periksi ja kaksosilla monta luonnetta samassa tyypissä, leijonat taas haluavat olla kaiken keskipisteessä jne. listaa voisi jatkaa kyllä....mutta nämä ovat vain yksittäisiä havaintoja =)joista on tehty yleistyksiä. Voisihan ihmisestä etsiä hyviäkin puolia ja jotkut pitävät näitäkin piirteitä kilpailuvalttina nyky-yhteiskunnassa eli ota siitäkin sitten selvää...

• sarvipää

Kaksinaamaisimmat ja epäluotettavimmat merkit naisista on kaksoset ja kalat. Puukottavat aina selkään. Uskottomimmat miehistä kaksoset ja skorpioni.

• Kokenut

Oma mielipiteeni on, että vesimies on epäluotettavin. En tiedä voiko sitä niin yleistää, mutta muutamaan vesimiespetturiin olen joutunut törmäämään.
      Mutta ainahan vahingoista viisastuu.

• seurailija

luulenpa että miehistä vesimerkit ovat niitä onnettomimpia tunne-elämänsä kanssa vellaajia, ja saattavat siinä vellomisessa sitten sekoilla melkoisesti. Ilmamerkit (kaksonen mm. ja ennen kaikkea VAAKA) ovat toisaalta niin "tunteettomia" etteivät oikeesti edes tajua että ponkoilut tuottavat tuskaa toiselle..ovatko koskaan moista edes ajatelleet.
        Skorppionimiehen petturuudesta on kokemusta,häikäilemätön liero ja loppuviimeksi ajattelee vain ja ainoastaan itseään, taitaa rakkauskin näille olla vaan vallanhalua ja valloittamishalun purkamista, ei muuta.
        oinas on aika varma, se on niin rehellinen että varmasti ilmoittaa jos mielessä pyörii joku muu, ja se on reilua se!

• kuitenkin luotettava-vesimies
        seurailija kirjoitti:

luulenpa että miehistä vesimerkit ovat niitä onnettomimpia tunne-elämänsä kanssa vellaajia, ja saattavat siinä vellomisessa sitten sekoilla melkoisesti. Ilmamerkit (kaksonen mm. ja ennen kaikkea VAAKA) ovat toisaalta niin "tunteettomia" etteivät oikeesti edes tajua että ponkoilut tuottavat tuskaa toiselle..ovatko koskaan moista edes ajatelleet.
        Skorppionimiehen petturuudesta on kokemusta,häikäilemätön liero ja loppuviimeksi ajattelee vain ja ainoastaan itseään, taitaa rakkauskin näille olla vaan vallanhalua ja valloittamishalun purkamista, ei muuta.
        oinas on aika varma, se on niin rehellinen että varmasti ilmoittaa jos mielessä pyörii joku muu, ja se on reilua se!

Minun mielestäni epä luotettavimpia ovat j.miehet,leijinat ja skorppionit.Olen monta kertaa joutunut itkemään entisten kavereideni epäluotettavuuden vuoksi,jousimies ja leijona yhdessä ovat todella kieroja.Ja miehistä skorppioni,koska he eivät ymmärrä toisten tunteista mitään eivätkä välitä-toimivat hetken mieli johteesta...Toki kaikissa merkeissä on vikoja,mutta ed.viestien perusteella muutkin ovat samaa mieltä...

• Skorpioni (n)

Minulla on huonoja kokemuksia jousimies-miehestä.

• tyttönen

Vanha sanonta käy kaikkiin merkkeihin, että RUOHO ON AINA VIHREÄMPÄÄ TOISELLA PUOLEN AITAA. Kyllä se on niin että jokainen ihminen on oman onnensa seppä eikä siihen mitkään horoskooppimerkit vaikuta.

• angelique

leijona mies on epäluotettava, vallanhaluinen, eikä pysy omissa housuissaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      29
      5594
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4164
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3217
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2880
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      302
      1419
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1328
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1239
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1159
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      399
      1148
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      222
      1148
    Aihe