Millainen onkaan nainen miehen mieleen. Ja mikä ei :) Katsotaan millaisia ajatuskia/mietteitä/kohtaloitakin ehkä, illaksi kertyy :))
Tässä se nyt tulee :)
60
3889
Vastaukset
- oikeasti kiinnostunut
ei ajatuksistani eikä muustakaan,en ymmärrä,en ollut edes pahemmannäköinen,mutta kun ei niin ei! Kukaan ei ole koskaan pyytänyt treffeille...tanssimaan...kahville,ei siis mitään. Kun olivat päissään,silloin olisin kyllä kelvannut>siihen! Joten täällä sitä nyt yksin vanhuutta ootellaan.
Olen varmaan tyhmä, mutta en ymmärrä oletko nainen vai mies. Ei millään pahalla, mutta voisitko täsmentää, niin että minäkin ymmärtäisin.
Mitähän vastaisi?
Sanotaan mieleinen kaikinpuolin, jonka kanssa ajatukset synkkaa, fiksu, kaunis, seksikäs, herttainen, luonnollinen, puolensa pitävä, terveellä tavalla ylpeä, arvonsa tunteva, siisti, sitkeä, hyvä ruuan laittaja, kuuntelija, säästäväinen, arvostaa miestään, kunnioittaa ja kannustaa.
Ei muuta tällä kertaa:))- Tammik
Mettäläinen kirjoitti:
Mitähän vastaisi?
Sanotaan mieleinen kaikinpuolin, jonka kanssa ajatukset synkkaa, fiksu, kaunis, seksikäs, herttainen, luonnollinen, puolensa pitävä, terveellä tavalla ylpeä, arvonsa tunteva, siisti, sitkeä, hyvä ruuan laittaja, kuuntelija, säästäväinen, arvostaa miestään, kunnioittaa ja kannustaa.
Ei muuta tällä kertaa:))Juuri tuo, että ajatukset synkkaa ja on mieleinen kumppani. Siinäpä ne :) Kaikki muu hyvä onkin sitten plussaa.
Tammik kirjoitti:
Juuri tuo, että ajatukset synkkaa ja on mieleinen kumppani. Siinäpä ne :) Kaikki muu hyvä onkin sitten plussaa.
Ai, minusta tuo lista oli jo aivan kohtuuton. hih hih
- Tammik
...äläpä jää yksinäsi vanhuutta odottelemaan. Kengät jalkaan ja menoksi. Hyväntuulinen olemus, siitä se lähtee. Mitenkäkö saat hyväntuulen? Kokemuksesta ehdottaisin, ulkoilma ja reipas tai kiireetön kävely omassa lähiympäristössä antaa kummasti mielenvirkeyttä ja sen myötä kaikkinainen vireys ja virkeys lisääntyy. Toisaalta, itelläni on helppoa tutustua eri ihmisiin ja alottaa jopa juttelut "säästä" esimerkiksi :))
- Tammik
miljoona kirjoitti:
Pikkusen tiivistää, niin siinä se on :))
miljoona kirjoitti:
Ei kuule tää oli pientä kuin piian pissi.
Puolet puuttui listastasta:))Mettäläinen kirjoitti:
Ei kuule tää oli pientä kuin piian pissi.
Puolet puuttui listastasta:))Voi voi. Ihan hikeä pukkaa. Minä kun olin ihan ajatellut, että mikähän piirre se olisikaan mistä mies tykkäisi, ja sitä alkaisi sitten kehittämään. Hih hih.
- sitroen.
kokemukset minulla, vaikka koiraspuolinen olenkin. Paitsi että päissäänkään en ole kiinnostanut ketään mihinkään.
- tammikuun likka
sitroen. kirjoitti:
kokemukset minulla, vaikka koiraspuolinen olenkin. Paitsi että päissäänkään en ole kiinnostanut ketään mihinkään.
Hyvin pessimistiseltä? Tosiasiassa saatat ollakin aivan mukava ihminen...*Tuo asenne, soo soo*
- Pirre*
Mettäläinen kirjoitti:
Mitähän vastaisi?
Ei muuta tällä kertaa:))Ei ihan vähä kummiskaan..:)
, mutta vastaanpa silti, kun on "tuttava" kysyjä..:)
Siis luulisin, että makuja on niin monia kuin on miehiäkin :)- Tammik
Jollakin lailla tuli mieleen, mitä "erityistä" miehet ajattelee naisesta tai kaipaa ja mikä on se mihin mies kiinnittää huomion :)
Tammik kirjoitti:
Jollakin lailla tuli mieleen, mitä "erityistä" miehet ajattelee naisesta tai kaipaa ja mikä on se mihin mies kiinnittää huomion :)
antaapa miesten avata sanainen arkkunsa ja ilmineerata salaisimmatkin toiveensa, - ja tietysti nimettöminähän ne..
:))- Tammik
Pirrejuupas kirjoitti:
antaapa miesten avata sanainen arkkunsa ja ilmineerata salaisimmatkin toiveensa, - ja tietysti nimettöminähän ne..
:))Nyt pitää jatkaa pyykin silitystä ja sitten lähteä "kylälle" :)
Tammik kirjoitti:
Nyt pitää jatkaa pyykin silitystä ja sitten lähteä "kylälle" :)
tänään loppupäivä autoilua, pittää haka asukkaita maalimalta pois muan iäristä asti, heips vain sitten :)
- Baile_Atha_Cliath
ja jätän ulkonäköseikat sikseen...:)
Eli minun mieleeni:
- Omana itsenään olo
- Älykkyys
- Huumorintaju
- Uteliaisuus kaikkiin asioihin
- Hyvän tunnelman luonti
- "pipo löysällä"
- Kaikenlaisen kulttuurin "havainnointi"
- Suurpiirteisyys- ??????????
havainnon miehistä,kun suvussa on yksi iloinen x-rouva niin hänen rakastajat ovat naimisissa laihojen huoliteltujen naisten kanssa,siis kuivan kälkkänöiden.mutta rakastajaksi kelpaa rehevä iloinen isotissinen nainen.
Miksi näin? - Baile_Atha_Cliath
?????????? kirjoitti:
havainnon miehistä,kun suvussa on yksi iloinen x-rouva niin hänen rakastajat ovat naimisissa laihojen huoliteltujen naisten kanssa,siis kuivan kälkkänöiden.mutta rakastajaksi kelpaa rehevä iloinen isotissinen nainen.
Miksi näin?kun ihmisiä ei tunne. Ainahan kahden tai useamman ihmisen välillä on jokin "suhde". Mikä missäkin suhteessa vetoaa ja millaiseksi suhteet muodostuvat riippuu niin monista asioista.
Ehkä tuossa esimerkissäsi "iloisuudesta" tai "isotissiyydestä" ja niiden kaipuusta, sekä vastavuoroisuudesta? :)) - ei sitten tarvi
?????????? kirjoitti:
Miksi näin?pintaa syvemmältä raapaista. Voi vaikka lippiksen tarranauhaa näin löysätä.
Kaikki muu varmaan joten kuten menisi, mutta sen älykkyyden kanssa on sitten vähän niin ja näin meikäläisellä. Eikä sitä älykkyyttäkään varmaan mistään enää pysty hankkimaan.
- celencelen
...kerrassaan hyviä ominaisuuksia, pus :))))
- tammikuun likka
Ensimmäinen, omana itsenään oleminen ja muut peräs, hmmm, mielenkiintonen :)
- Havanna
Mutta niinhän se on, että joku katsoo yltä ja toinen päältä ja joku yltäpäältä. Kannattaisiko miettiä, mitkä ovat ne omat kriteerit, siis miehen suhteen...Ja jos ihminen on aina oma itsensä, hän ennen pitkää tapaa ihmisen, jonka seurassa voi olla oma itsensä. Vaikuttaa simppeliltä, mutta ei välttämättä ole, monet vetävät roolia jolla ei ole kantavuutta...
- Angel of The Morning
Vastakohdathan täydentävät toisiaan :)
- Artturix
Ei sitä näkemättä eikä lähemmin kokematta tiedä.
Fyysinen puoli voi olla joltain osin rempallaan
ja jotain toista puolta voi olla yllinkyllin,
että ei sen puoleen voi ketään arvostella.
Psyykkinen puoli taas saisi olla tasasempaa
laatua ja pitäs pystyä johdonmukaiseen ajatteluun,
että sitä ymmärtäis suoraviivainen mieskin.
Näitä tuli mieleen äkkipäätä ajatellen, toivottavasti oli avuksi kysyjälle:)- tammikuun likka
Kyllä se niin on, näkemällä ja tuntemallahan sen tietää millaisesta pitää. Tietysti sitä ensalkuun on jonkinlaisia ajatuksia mitä nyt ainakin pitäs olla ja mitä ei ainakaan saa olla. Mukava vastaus :)
- Angel of The Morning
Voisin lisätä omana mielipiteenä tai väittää että:
- miehet haluavat naisen mistä voi olla vähän ylpeä.
- ne tykkää siitä jos nainenkin osaa tehdä vähän miesten hommia.
- turvallisuutta ne kaipaa naiselta ehdottomasti (pullantuoksu)- tammikuun likka
Turvallisuuden tunnetta ja luotettavuutta, nuo itsellekin tuli mieleen ominaisuuksina.
Taas minä vissiin olen ymmärtänyt ihan väärin.
Minä olen aina luullut toisinpäin, siis että miehet haluavat itse antaa sitä turvallisuutta omalle naiselleen.
No, mitäpä minä sitä silti muuttamaan, tällä väärällä käsityksellä aion nyt vaan kuitenkin jatkaa.- Angel of The Morning
miljoona kirjoitti:
Taas minä vissiin olen ymmärtänyt ihan väärin.
Minä olen aina luullut toisinpäin, siis että miehet haluavat itse antaa sitä turvallisuutta omalle naiselleen.
No, mitäpä minä sitä silti muuttamaan, tällä väärällä käsityksellä aion nyt vaan kuitenkin jatkaa.Tarkoitin sitä, että miehillä on (ainakin minun mielestä) samanlainen turvallisuudenkaipuu kuin naisillakin. Ainakin näin olen sen itse kokenut. Miehillä on varmaan halu pitää pesä pystyssä ja jos se uhkaa kaatua, niin tärkeintä on varmaan se naisen antama turva.
Ps. Ei tuosta saa mitään selvää, no jotain tuonnepäin. Angel of The Morning kirjoitti:
Tarkoitin sitä, että miehillä on (ainakin minun mielestä) samanlainen turvallisuudenkaipuu kuin naisillakin. Ainakin näin olen sen itse kokenut. Miehillä on varmaan halu pitää pesä pystyssä ja jos se uhkaa kaatua, niin tärkeintä on varmaan se naisen antama turva.
Ps. Ei tuosta saa mitään selvää, no jotain tuonnepäin.Kyllä varmasti molemmilla pitää olla tunne, että voi luottaa aina toisen apuun, ja siitä se sitten tulee se turvallisuuden tunne molemmille. Siis luottamus on molemminpuolista.
- jartsev
Naisellinen nainen, fiksu ja avoin, kiinnostunut juuri minusta. Sellainen aivan tavallinen kiva ihminen, ulkonäkö ei yksin merkitse kaikkea vaan kokonaisuus jossa kaikki vaikutta kaikkeen. Sellainen aina vetoaa mun miehisyyteen ja saa aivan "läkähtymään" ;)
- Akaton mies
No sellaanen ihan tavallinen likka. Sellaanen hyvä syrämeltään ja leikkimieltä pitääs olla, sellaanen nauravaanen tyttö. Sais komentaakki ja sen pitääs osata paistaa ja suolata kaloja. Ei se ulukoonen olemus oo niin tärkiää, ei trenkää olla mikään "kirkkokoria" ihan vaan ihimisen näköönen ihiminen, se piisaas hyvin. Mun on vain niin vaikiaa päästää ketään lähelleni, silloon ku vaimoo kuoli aattelin notta oon loppuelämäni yksin, ja yksin mä oon ollukki. On kuin jokin koura pitääs mua kiinni, sellaanen jota vastahan mun voimani ei riitä. Antaa olla mun osani on tällaanen. terv. seppä ja oma kultaanen Tiitu-kani pohojanmaalta.
- tammikuun likka
Akaton mies kirjoitti:
No sellaanen ihan tavallinen likka. Sellaanen hyvä syrämeltään ja leikkimieltä pitääs olla, sellaanen nauravaanen tyttö. Sais komentaakki ja sen pitääs osata paistaa ja suolata kaloja. Ei se ulukoonen olemus oo niin tärkiää, ei trenkää olla mikään "kirkkokoria" ihan vaan ihimisen näköönen ihiminen, se piisaas hyvin. Mun on vain niin vaikiaa päästää ketään lähelleni, silloon ku vaimoo kuoli aattelin notta oon loppuelämäni yksin, ja yksin mä oon ollukki. On kuin jokin koura pitääs mua kiinni, sellaanen jota vastahan mun voimani ei riitä. Antaa olla mun osani on tällaanen. terv. seppä ja oma kultaanen Tiitu-kani pohojanmaalta.
On Sinussa itsessäsi. Ei sitä vastaan tarvi taistella, eikä osasi ole se mikä nyt on. Täs iäs me ei olla enää nuoria, vaan monet elämään kuuluvat asiat pitävät meitä kiinni siinä paikassa jossa elämme. Mä olen ajatellut sitä samalla tavalla, siksi en enää "hae mitään" annan elämän kuljettaa :) Ja ottaa "kädestä kiinni". Oletkos koskaan ajatellut, että olisit ystävä jonkun kanssa, vaikka sieltä kotisi läheltä, miksei kauempaakin. Miksi pitäisi olla muuta? Ystävyys on monta kertaa paljon enemmän kun osaamme aavistaa. Katsos, huominen voi muuttaa kaiken :)
- Akaton mies
tammikuun likka kirjoitti:
On Sinussa itsessäsi. Ei sitä vastaan tarvi taistella, eikä osasi ole se mikä nyt on. Täs iäs me ei olla enää nuoria, vaan monet elämään kuuluvat asiat pitävät meitä kiinni siinä paikassa jossa elämme. Mä olen ajatellut sitä samalla tavalla, siksi en enää "hae mitään" annan elämän kuljettaa :) Ja ottaa "kädestä kiinni". Oletkos koskaan ajatellut, että olisit ystävä jonkun kanssa, vaikka sieltä kotisi läheltä, miksei kauempaakin. Miksi pitäisi olla muuta? Ystävyys on monta kertaa paljon enemmän kun osaamme aavistaa. Katsos, huominen voi muuttaa kaiken :)
Joo on se nuanki, minä vaan oon sellaanen ainaanen ajattelija ja sellaanen tuhannen pohtija ja keneen kerran "kiinnyn" oon sitten sen kaveri vaikka maalima kaatuus. Tiitu pikkuunen on ollu minulle hiviän hyvä terapeutti nämä pari vuotta, ajattele vaikka onkin vaan kani. Sellaanen kääpiöluppakorva "rääpäles" (tätä ei ny saa lukia Tiitun kuullen, eikä liioon näyttää sille)hih. Se on niin erilaasta ku erotahan, se tapahtuu omasta taharoosta. Kuolema on sellaanen vieras notta se ei tahtoja kysele. Minä oliisin halunnu elää vaimoni kans. Kyllä mulla silloon nuarena oli likka kavereeta, useitaki, ei Sirpa ollu ensimmäänen nainen mun elämäs. Vaimona ensimmäänen ja ainua, ainaki ny tähän mennees. Minulla oli niin hyvä ja kultaanen vaimo, kaikki mua karehti. Otettihin pois, oliisko se ny sitten ollu liikaa minulle jos oltaasiin saatu elää yhyrees, varmahan näin on tarkootettu ja näin pitää olla. Taas mä itken täällä, voi tätä elämää. Helevetti ku on taas takkuusta. Se pitääs olla notta jos kerran eletähän yhyrees ja tykätähän niin pääsiis pois molemmat ja yhtäaikaa. Tällaasta yksin elämistä, tämä oo palijon mistään kotoosin. Anna anteeksi Sinulle on heleppo purkaa syräntään, jos jaksat kuunnella. Kulukia yksin huoneesta toisehen teherä ja yrittää vain ittellensä. Kotia ku tuloo iltaasin tuolta pajaasta ei oo ketään kenelle mitään sanoos, pimiät klasiit vaan kattoo tylsinä pihamaalle ja elämä menöö siinä sivuus päivä kerrallansa ohitte. Sinulla on se tyttö siinä kaverina, voi Sua onnellista ja Sä oot hyvä äiti, paraas maharollinen. Kyllä tämä tästä taas menöö. terv seppä ja Tiitu pikkuunen täältä kotoa.
- t.l.
Akaton mies kirjoitti:
Joo on se nuanki, minä vaan oon sellaanen ainaanen ajattelija ja sellaanen tuhannen pohtija ja keneen kerran "kiinnyn" oon sitten sen kaveri vaikka maalima kaatuus. Tiitu pikkuunen on ollu minulle hiviän hyvä terapeutti nämä pari vuotta, ajattele vaikka onkin vaan kani. Sellaanen kääpiöluppakorva "rääpäles" (tätä ei ny saa lukia Tiitun kuullen, eikä liioon näyttää sille)hih. Se on niin erilaasta ku erotahan, se tapahtuu omasta taharoosta. Kuolema on sellaanen vieras notta se ei tahtoja kysele. Minä oliisin halunnu elää vaimoni kans. Kyllä mulla silloon nuarena oli likka kavereeta, useitaki, ei Sirpa ollu ensimmäänen nainen mun elämäs. Vaimona ensimmäänen ja ainua, ainaki ny tähän mennees. Minulla oli niin hyvä ja kultaanen vaimo, kaikki mua karehti. Otettihin pois, oliisko se ny sitten ollu liikaa minulle jos oltaasiin saatu elää yhyrees, varmahan näin on tarkootettu ja näin pitää olla. Taas mä itken täällä, voi tätä elämää. Helevetti ku on taas takkuusta. Se pitääs olla notta jos kerran eletähän yhyrees ja tykätähän niin pääsiis pois molemmat ja yhtäaikaa. Tällaasta yksin elämistä, tämä oo palijon mistään kotoosin. Anna anteeksi Sinulle on heleppo purkaa syräntään, jos jaksat kuunnella. Kulukia yksin huoneesta toisehen teherä ja yrittää vain ittellensä. Kotia ku tuloo iltaasin tuolta pajaasta ei oo ketään kenelle mitään sanoos, pimiät klasiit vaan kattoo tylsinä pihamaalle ja elämä menöö siinä sivuus päivä kerrallansa ohitte. Sinulla on se tyttö siinä kaverina, voi Sua onnellista ja Sä oot hyvä äiti, paraas maharollinen. Kyllä tämä tästä taas menöö. terv seppä ja Tiitu pikkuunen täältä kotoa.
On se niin. En mä ole ollenkaan itteeni tuntenut koskaan silleen yksinäiseksi. Väliin on liikaakin väkee, ihan väsyksiin asti. Ja muutakin touhua. Kirjoittanminen auttaa kummasti ja saat kirjoittaa tavallasi. Olen täs muutaman vuoden oppinut kuuntelemaan ja hyväksymään asiota. Erilaisia ja samanlaisia erilasuutenaan.
Yhen kysymyksen kysyn. Kun ollaan näin niinku "sukulaisiakin". :)) Kysyn, kirjoitanko tai saanko kirjoittaa?? Ehkä ymmärsit? - Kissatiikeri.
t.l. kirjoitti:
On se niin. En mä ole ollenkaan itteeni tuntenut koskaan silleen yksinäiseksi. Väliin on liikaakin väkee, ihan väsyksiin asti. Ja muutakin touhua. Kirjoittanminen auttaa kummasti ja saat kirjoittaa tavallasi. Olen täs muutaman vuoden oppinut kuuntelemaan ja hyväksymään asiota. Erilaisia ja samanlaisia erilasuutenaan.
Yhen kysymyksen kysyn. Kun ollaan näin niinku "sukulaisiakin". :)) Kysyn, kirjoitanko tai saanko kirjoittaa?? Ehkä ymmärsit?jos olisit hän eli ajattelet; nain sut fifty. Kirjoita! To be or not To be? Miau
- t.l.
Kissatiikeri. kirjoitti:
jos olisit hän eli ajattelet; nain sut fifty. Kirjoita! To be or not To be? Miau
Minä taas olen ajatellut etten enää nai ketään :) Katsos, yksi avioliitto on ollut ja se riittää. Ei se, että kirjoittaa, tarkoita muuta. Jos tai kun haluaa muuta se on aivan eri asia :)
- kissatiikeri
t.l. kirjoitti:
Minä taas olen ajatellut etten enää nai ketään :) Katsos, yksi avioliitto on ollut ja se riittää. Ei se, että kirjoittaa, tarkoita muuta. Jos tai kun haluaa muuta se on aivan eri asia :)
olipahan vain määrittelyä, jonka sisällöstä en ole päässyt selville, kun se on tullut vastaan. Nain kun sattuu saksaksi olemaan kuultuna "ei". Ihan helpottava ajatus sinänsä. Kiva olisi kuitenkin vaihtaa ajatuksia. Ihan kaikilla tasoilla. Oppia ikä kaikki ;))
Kirjoita, niin näkee onko kohde oikea vai ei. Osoitteen tiedät. Voihan se mennä harhaankin, mutta sokea kana löytää jyvän. - Kissatiikerinkin
kissatiikeri kirjoitti:
olipahan vain määrittelyä, jonka sisällöstä en ole päässyt selville, kun se on tullut vastaan. Nain kun sattuu saksaksi olemaan kuultuna "ei". Ihan helpottava ajatus sinänsä. Kiva olisi kuitenkin vaihtaa ajatuksia. Ihan kaikilla tasoilla. Oppia ikä kaikki ;))
Kirjoita, niin näkee onko kohde oikea vai ei. Osoitteen tiedät. Voihan se mennä harhaankin, mutta sokea kana löytää jyvän.joskus itsenäistyä itseksensä, tiedä vaikka kehkeytyisi aikuiseksi hurtaksi p:.
- t.l.
Kissatiikerinkin kirjoitti:
joskus itsenäistyä itseksensä, tiedä vaikka kehkeytyisi aikuiseksi hurtaksi p:.
Niimpä, tiedä mikä ajo-tai hirvikoira hurtta vielä kehkeytyykään :)) ittestäkin. *ilkikurinen*
- Kissatiikeri
t.l. kirjoitti:
Niimpä, tiedä mikä ajo-tai hirvikoira hurtta vielä kehkeytyykään :)) ittestäkin. *ilkikurinen*
Rottweilerin kuva se täällä silmissä killui ;)
..... jään odottelemaan .... pian... jookosta joo??? - tammikuun likka
Kissatiikeri kirjoitti:
Rottweilerin kuva se täällä silmissä killui ;)
..... jään odottelemaan .... pian... jookosta joo???Rotveileri, (kirjotettiinkos se noin), se on salakavala ja puree. Emmää ny kai sellanen halua olla. Ehkä pikemminkin berhandilainen :)))
- tammikuun likka
Sitä ulkoista olemusta, kuitenkin se kokonaisuus on se mikä loppuviimeksi ratkaisee ja niin se on. Sellaisen tavallisen 'tytön tai pojan', sen unelman :)
- Puidenhalaaja
Akaton mies kirjoitti:
Täällä on paljon meitä eronneita naisia, joille sinä Akaton edustat jotain sellaista josta olemme aina unelmoineet mutta jota emme ole koskaan saaneet: elämää suurempaa rakkautta ja ikuista uskollisuutta. Olemme ehkä hetken kuvitelleet sellaisen löytäneemme mutta kaikki on ollut harhaa vain. Kukapa meistä ei olisi halunnut elää hyvässä, uskollisessa parisuhteessa pitkän elämän ja hoivata yhdessä lapsenlapsiaan.
Valtaosalle miehistä ei oikein riitä mikään eikä ainakaan yksi kerrallaan. Pettymysten myötä on mennyt usko koko miessukupuoleen. Ja sitten areenalle astuu mies, joka on uskollinen vaimolleen vielä kuoleman jälkeenkin, josta löytyy huumorin pilkettä silmästä mutta joka uskaltaa kertoa myös syvimmistä tunteistaan. Ei tuo toissapäiväinen exkursio Akattoman luo tyhjästä syntynyt, enemmän tai vähemmän tosissaan olevia akkoja olisi hyvinkin bussilastillinen ollut lähdössä.
Olet saanut avioliitossasi niin paljon rakkautta että siitä riittää loppuiäksi. Olet saanut lottovoiton ja harvoin kukaan saa sitä kahta kertaa. Ehkä voisit vielä saada vaikka viisi oikein jos lottoaisit mutta ehkä se ei tuntuisi miltään.
Ehkä meidän juttumme voivat ahdistaa sinua, luoda paineita. Mutta eikö tunnu kuitenkin mukavalta olla unelmien poikamies? Toivottavasti olet meidän ilonamme jatkossakin;) - tammikuun likka
Puidenhalaaja kirjoitti:
Täällä on paljon meitä eronneita naisia, joille sinä Akaton edustat jotain sellaista josta olemme aina unelmoineet mutta jota emme ole koskaan saaneet: elämää suurempaa rakkautta ja ikuista uskollisuutta. Olemme ehkä hetken kuvitelleet sellaisen löytäneemme mutta kaikki on ollut harhaa vain. Kukapa meistä ei olisi halunnut elää hyvässä, uskollisessa parisuhteessa pitkän elämän ja hoivata yhdessä lapsenlapsiaan.
Valtaosalle miehistä ei oikein riitä mikään eikä ainakaan yksi kerrallaan. Pettymysten myötä on mennyt usko koko miessukupuoleen. Ja sitten areenalle astuu mies, joka on uskollinen vaimolleen vielä kuoleman jälkeenkin, josta löytyy huumorin pilkettä silmästä mutta joka uskaltaa kertoa myös syvimmistä tunteistaan. Ei tuo toissapäiväinen exkursio Akattoman luo tyhjästä syntynyt, enemmän tai vähemmän tosissaan olevia akkoja olisi hyvinkin bussilastillinen ollut lähdössä.
Olet saanut avioliitossasi niin paljon rakkautta että siitä riittää loppuiäksi. Olet saanut lottovoiton ja harvoin kukaan saa sitä kahta kertaa. Ehkä voisit vielä saada vaikka viisi oikein jos lottoaisit mutta ehkä se ei tuntuisi miltään.
Ehkä meidän juttumme voivat ahdistaa sinua, luoda paineita. Mutta eikö tunnu kuitenkin mukavalta olla unelmien poikamies? Toivottavasti olet meidän ilonamme jatkossakin;)Aivan samalla tavalla voisin itsekin kirjoittaa. Unelmien mies tai unelmien nainen. Tottahan se niin on, että lohtua ja valoa saa myös näistä kirjoituksista. Virtuaalia tai ei, kuitenkin sanojen takana on aina ihminen.
- Akaton mies
Puidenhalaaja kirjoitti:
Ehkä meidän juttumme voivat ahdistaa sinua, luoda paineita. Mutta eikö tunnu kuitenkin mukavalta olla unelmien poikamies? Toivottavasti olet meidän ilonamme jatkossakin;)Meillä ihimisillä, maanlapsilla pitää olla unelmia. Silloon ku oltihin nuoria niitä ny oli vaikka säkiillä kantaa. Osa niistä toteutu, palijon jäi vain haaveiksi. Likoolla nua haavehet elämästä oli varmahan sellaasia ruusunpunaasia päiväunia naimisihin menoosta perheestä ja lapsista. No jokaasella jotaan kumminki.
Itte kasvoon sellaasien hyvien tähtien alla. Koulu ku loppu minulla oli heti työpaikka ja työtä oli enee ku ennätti ja jaksoo teherä. Kahareksantoista olin ku sain ajokortin, "vanhan Kassun" kans aloottelin kuorma-autoo hommia. Ajettihin kuitupuuta sen ensimmääsen syksyn ja talaven. Sitten kykenin jo yksinki ajamahan. Armeija aikaki oli siinä väliis ja kohta sen jäläkihin mä tapasiin tulevan vaimoni. Syksyllä -73 meirät vihittihin kumpaanenki ensimmääsehen ja ainuahan avioliittohon, ny ainakin toistaaseksi voi näin sanoa. Ensimmääset melekehen kymmenen vuotta oltihin kaksistansa, meillä meni tua tenavaan teko niin heikkohon notta ei saatu ku yks poika aikaaseksi,hih. Ja senkin kylään likaat on jo aikaa vienehet minulta,hih, no hyvä ku kelepas. Ne vuoreet kulu siinä ku varkahin, poika kasvoo uloos lasten vaateistansa ja elämä oli mallillansa. Kumpaanenki tehtihin työtä ja pärijättihin ihan sillälaalla mukavasti. Keväällä -97 vaimoo alako sanomahan notta kun hänellä tuo ylävatta oireeloo jatkuvasti. Sitä tutkittihin ja mitään ei syytä löyretty. Välihin oli jo paree ja aatteli notta soon jotaan sellaasta työperäästä stressiä ja sillä oireeloo. Sitten tuli syksy ja ne kivut siellä ylämahaas paheni niin että mikään ruoka ei tahtonu pysyä sisällä. Sai lähettehen keskus-sairaalahan ja siellä selevis notta haimasyöpä ja etääspesäkkehiä jo jokapaikaas, ei mitään tehtävis. Se oli lokakuun 10. päivä ku saatihin tietää, kahareksankuukautta päivällensä sitä sitten kesti. 10. kesäkuuta -98 vaimo sai laskia matkasauvansa ja ne tuskat helepotti, hänen maallinen matkansa oli päättynyt, niin ja meirän yhteenen taival liioon. Siitä alakain mä oon sitten ollu yksin, tai onhan täs ny hyvänen aika Tiitu pikkuunen kaverina, ku meinas unohtua kaikista rakkahin.
Miksei sitä ny oliis jonkunlaasen naisen löytänykki tähän kaveriksi, varmahan soon saamattomuutta,hih, ollu enee. Välihin tympääsöö tämä yksin olo, sitten taas kirkastuu ja näin kesän aikahan oo aika pitkä touhua aina niin monenmoosta notta ei meinaa tunnit vuorokaurees piisata. Liikun palijon ja sitten te kaikki rakkahat, tänne palstoolle on kivaa kirijootella kuulumisia ja ollahan justihin kaikki niinkuun yhtä suurta perhettä. Ittelleni on kovasti tärkeitä nämä ihimis kontaktit täs palsta kirijootteluus. Kirijootellahan vaan jatkooski, ketään ei jätetä. terv. seppä ja pieni kultaanen Tiitu-kani kotoa pohojanmaalta. - Puidenhalaaja
Akaton mies kirjoitti:
Meillä ihimisillä, maanlapsilla pitää olla unelmia. Silloon ku oltihin nuoria niitä ny oli vaikka säkiillä kantaa. Osa niistä toteutu, palijon jäi vain haaveiksi. Likoolla nua haavehet elämästä oli varmahan sellaasia ruusunpunaasia päiväunia naimisihin menoosta perheestä ja lapsista. No jokaasella jotaan kumminki.
Itte kasvoon sellaasien hyvien tähtien alla. Koulu ku loppu minulla oli heti työpaikka ja työtä oli enee ku ennätti ja jaksoo teherä. Kahareksantoista olin ku sain ajokortin, "vanhan Kassun" kans aloottelin kuorma-autoo hommia. Ajettihin kuitupuuta sen ensimmääsen syksyn ja talaven. Sitten kykenin jo yksinki ajamahan. Armeija aikaki oli siinä väliis ja kohta sen jäläkihin mä tapasiin tulevan vaimoni. Syksyllä -73 meirät vihittihin kumpaanenki ensimmääsehen ja ainuahan avioliittohon, ny ainakin toistaaseksi voi näin sanoa. Ensimmääset melekehen kymmenen vuotta oltihin kaksistansa, meillä meni tua tenavaan teko niin heikkohon notta ei saatu ku yks poika aikaaseksi,hih. Ja senkin kylään likaat on jo aikaa vienehet minulta,hih, no hyvä ku kelepas. Ne vuoreet kulu siinä ku varkahin, poika kasvoo uloos lasten vaateistansa ja elämä oli mallillansa. Kumpaanenki tehtihin työtä ja pärijättihin ihan sillälaalla mukavasti. Keväällä -97 vaimoo alako sanomahan notta kun hänellä tuo ylävatta oireeloo jatkuvasti. Sitä tutkittihin ja mitään ei syytä löyretty. Välihin oli jo paree ja aatteli notta soon jotaan sellaasta työperäästä stressiä ja sillä oireeloo. Sitten tuli syksy ja ne kivut siellä ylämahaas paheni niin että mikään ruoka ei tahtonu pysyä sisällä. Sai lähettehen keskus-sairaalahan ja siellä selevis notta haimasyöpä ja etääspesäkkehiä jo jokapaikaas, ei mitään tehtävis. Se oli lokakuun 10. päivä ku saatihin tietää, kahareksankuukautta päivällensä sitä sitten kesti. 10. kesäkuuta -98 vaimo sai laskia matkasauvansa ja ne tuskat helepotti, hänen maallinen matkansa oli päättynyt, niin ja meirän yhteenen taival liioon. Siitä alakain mä oon sitten ollu yksin, tai onhan täs ny hyvänen aika Tiitu pikkuunen kaverina, ku meinas unohtua kaikista rakkahin.
Miksei sitä ny oliis jonkunlaasen naisen löytänykki tähän kaveriksi, varmahan soon saamattomuutta,hih, ollu enee. Välihin tympääsöö tämä yksin olo, sitten taas kirkastuu ja näin kesän aikahan oo aika pitkä touhua aina niin monenmoosta notta ei meinaa tunnit vuorokaurees piisata. Liikun palijon ja sitten te kaikki rakkahat, tänne palstoolle on kivaa kirijootella kuulumisia ja ollahan justihin kaikki niinkuun yhtä suurta perhettä. Ittelleni on kovasti tärkeitä nämä ihimis kontaktit täs palsta kirijootteluus. Kirijootellahan vaan jatkooski, ketään ei jätetä. terv. seppä ja pieni kultaanen Tiitu-kani kotoa pohojanmaalta....on sitä suurempi, mitä arvokkaammasta joutuu luopumaan. Ei tuollaisesta kokemuksesta toivu helposti eikä nopeasti. Varmaankin teet sitä surutyötä edelleen. Hiljalleen se tuska hellittää. Mutta ei tietysti unohdu koskaan.
Yksinelämisessä on puolensa, hyvät ja huonot. Eipä sitä vängällä tarvitse kaveria ottaa jos ei siltä tunnu. Toista se on noilla nuorilla, joilla on perhe perustamatta. Mutta kun on se elämänvaihe plakkarissa, niin voi elää niinkuin itsestä hyvältä tuntuu. Mukavaa pyhäpäivää vaan sinne kukkakiven äärelle sinulle ja Tiitu-terapeutille:D - *****
Akaton mies kirjoitti:
katsopa tätä.
http://treffit.suomi24.fi/textSearch.do?alias=Hildurvonhopsis&submit=Hae&method=textSearch&search=alias
Siinä on sinulle se oikea.
- jos löytyisi
ajatteleva, kulttuurista ja yhteiskunnasta kiinnostunut nainen jolla olisi lisäksi joku omakohtainen tontin ja katujen ulkopuoliseen luontoon liittyvä harrastus, ei eläisi keskellä tupakansavua eikä tarvitsisi alkoholia niin voisin kuvitella että yksinelollekin olisi vakavasti otettava vaihtoehto. Mutta eppäilen, ja vahvasti...
- e.ve
Älä eppäile!
On naisia, joilla on muitakin harrastuksia kuin
elää tupakansavun keskellä eikä tarvii alkoa.
Kaikki naiset ajattelevat, kulttuurista ja yhteiskunnasta kiinnostuneita on paljon, samoin luontoon liittyviä harrastuksia.
Silmät auki! - tammikuun likka
Tottahan tällaisia naisia on, siinä saattaa olla vain pulmana se, että elämää eletään niin kaukana toisistaan ja paikan vaihto on melko mahdotonta.
- tammikuun likka
Alottajana kiitän kiinnostuksesta ja vastauksista miesten "ihannenaisesta". Eipä tullut "satuolentoja" toiveeksi. Nojaa, yksi taisi olla; pystypeppu...Toki niin saa ollakin, unelmissa. Tietysti toivon, että jokainen aikanaan löytäisi, jos nyt ei ole, toiveitten mukaisen kumppanin ja jos ei nyt ihan kaikinpuolin ole toiveitten mukainen niin ainakin siihen suuntaan :)
Loma on nyt sitten lopussa ja muutama sukkapari kudottuna ja kaikenlaista muutakin itselle mukavaa on tullut tehtyä valmiiksi. Niin se elämä korjaa tätä paritonta elämää ajallaan.
Hyvää lomaa vielä niille joilla on ja oikein ihania kesäpäiviä kaikille :)
Lopuksi Hermann Hessen kirjoittamin sanoin "Mieltymyksillämme on aina hämmästyttävä taipumus naamioitua maailmankatsomuksiksi". - mies_vm56
suomalainen rehellinen, uskollinen, tunteellinen nainen. Pitää läheisyydestä, ottaa vastaan hellyydenosoitukset ja osaa antaa niitä.
Osaa arvostaa myös kumppaninsa mielipiteitä vaikka ne eroaisivat omista, osaa tehdä kompromisseja eikä ole itse aina oikeassa.
Arvostaa luontoa ja sen eläimiä ja toimii niin, että vielä lapsen...lapsetkin saisivat nauttia puhtaasta luonnosta.
Haluaa viettää loppuelämänsä saman kumppanin kanssa ja ymmärtää, että suhdetta pitää myös hoitaa, jotta se olisi mahdollista.
Osaa nauttia myös seksistä pelkäämättä kertoa miehelle mitä tämä voisi tehdä paremmin. Hyväksyy myös sen, että kun se aikanaan vähenee/loppuu niin se ei merkitse suhteen kuolemista.
Osaa pukeutua muuhunkin kuin tuulipukuun mutta ei ylikorostetun tyylikkäästi. Hyväksyy, että ihminen vanhenee eikä yritä sitä keinotekoisesti peitellä.
Ja ennen kaikkea, osaa rakastaa ja ymmärtää, että
rakkaus ei ole vain tunne, jonka päätyttyä se kuolee, että rakkaus on paljon enemmän, se on tekoja, toisesta välittämistä ja toisen kunnioittamista, vastuuta ja sitoutumista, koko elämän jakamista toisen kanssa kuitenkaan toista kokonaan kahlehtimatta.
Mutta, ihannenaista (eikä -miestä) ei ole oikeasti olemassa. Siksi ei pidä luovuttaa ensimmäisen vastoinkäymisen jälkeen. Kun on kerran jonkun valinnut, täytyy tässä olla jotain hyvääkin. Vaihtamalla joku asia paranee mutta toinen huononee. Pitää yrittää kannustaa sitä kerran valittua niissä paremmissa puolissa niin ehkä ne huonommat puolet pääsevät vähemmän esiin.- Puidenhalaaja
että olet miehistä parhaita. Se, millainen on miehen ihannenainen, kertoo ennenkaikkea miehestä itsestään. Ei ollut mikään mahdoton vaatimuslista, kyllä tuosta suomalainen nainen selviää. Jos miehellä on samat tavoitteet. Ihanaa, että tuollaisia miehiä on:D
- Angel of The Morning
Voisiko nainen enää parempaa miestä löytää.
- tammikuun likka
Jos kuitenkin satut vielä kurkkaamaan *mahdoton ajatus* olet tuonut lämmöllä esille millaisen toivot oman naisesi olevan. Hyviä päiviä elämäsi taipaleelle vaimosi kanssa.
- huhtikuun tyttö
Jaa-a.Miehenmieleinen nainen? Kuinka paljon ulkonäkö vaikuttaa? Luulenpa,että useimmille miehille tiukka peppu ja pitkät hiukset,kaunis ulkonäkö ja hurmaava nuoruus olisi toivottavaa.. Kuinka siinä vanha pallero,lapsiasynnyttänyt lapsensa maailmallelaittanut,elämäänähnyt nainen voisi kilpailla? No,ei tarvitsekaan,koska elämä on kaunista ilman casanovaakin..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2502239- 1921684
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä471329Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501035- 41836
- 14820
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31790Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23768Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25766Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647