Vesimiehen sitoutuminen

puppua

Olen monesta paikasta lukenut että vesimies ei halua sitoutua... ei kyllä pidä paikkaansa. Minä jousimiesnaisena enemmän jarrutan vaikka oma veskarini onkin ihan täydellinen mies. Nyt kaveri haluaa muuttaa yhteen 4 kuukauden seurustelun jälkeen... olemme molemmat yli 40v, eronneita. Elämä on tämän miehen kanssa ollut ihanaa, koko kesän olemme kyllä asuneet yhdessä joko hänen tai minun kotona, olemme oppineet paljon toisistamme, osaamme jopa riidellä :D
Mutta itselläni nyt vaakakupeissa itsenäisyys ja tämä ihana ihmissuhde... täytynee kai luottaa vain vaistoihin ja muuttaa tuon täydellisen miehen kanssa yhteen kun sanoi jopa että hän on nyt löytänyt lopulta sen elämänsä naisen.

11

4023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mirppy

      haista paska

    • vesinainen

      että vesimiehesi ensi huuman päätyttyä kaipaa valtavasti omaa tilaa ja rauhaa. Kutta jos olet hänelle oikea, uskollisuus on taattu.

      • kalan

        Vesimiehet todellakin kaipaavat omaa tilaa ja rauhaa. Ja ovat sitoutumis kammoisia.. Yhteen muuttaminen ei vielä sano mitään.. koitappa saada sille sormus sormeen!!!!


      • veskareita
        kalan kirjoitti:

        Vesimiehet todellakin kaipaavat omaa tilaa ja rauhaa. Ja ovat sitoutumis kammoisia.. Yhteen muuttaminen ei vielä sano mitään.. koitappa saada sille sormus sormeen!!!!

        Vesimies ei sitoudu vuodeksi tai pariksi. Vesimies sitoutuu koko loppuelämäkseen ja vielä kymmeneksi tulevaksikin elämäkseen. Siksi se on vesimiehelle niin vaikeaa. Hän haluaa olla täysin varma. Hän ei sitoudu, jos hänellä on vähänkin epäilyksiä.


      • Vesinainen.

        Joo, TILAA ja RAUHAA, RAUHAA ja TILAA!!!


        JUURI NÄIN!!!!


      • Täti
        Vesinainen. kirjoitti:

        Joo, TILAA ja RAUHAA, RAUHAA ja TILAA!!!


        JUURI NÄIN!!!!

        Joo, olen seurustellut 8kk veskarimiehen kanssa (itse oinas). Hauskaa on joka saralla, jopa puhutaan keskenämme ja kaikesta! Mutta, eipä sitoudu, ei vaikka kuinka pyytäisi. On jopa sanonut, että haluaa olla vain taka-alalla, mutta aina ja iänkaikkisesti elämässäni, kun minä hankin "kunnon miehen" !! Samalla vaatii (ja vahtii!!) totaallista uskollisuutta, ei saa edes puhelimessa puhua ystävän kanssa ilman mustasukkaisuuskohtausta...

        Vaativa, vaikea, itsekeskeinen ja paskapää.
        Varmaa on ettei koskaan veskaria enää *haukottelee*


      • kemitar-38
        Täti kirjoitti:

        Joo, olen seurustellut 8kk veskarimiehen kanssa (itse oinas). Hauskaa on joka saralla, jopa puhutaan keskenämme ja kaikesta! Mutta, eipä sitoudu, ei vaikka kuinka pyytäisi. On jopa sanonut, että haluaa olla vain taka-alalla, mutta aina ja iänkaikkisesti elämässäni, kun minä hankin "kunnon miehen" !! Samalla vaatii (ja vahtii!!) totaallista uskollisuutta, ei saa edes puhelimessa puhua ystävän kanssa ilman mustasukkaisuuskohtausta...

        Vaativa, vaikea, itsekeskeinen ja paskapää.
        Varmaa on ettei koskaan veskaria enää *haukottelee*

        Tämä yhtälö tulee toimeen, mitä mainioimmin.
        olen ollut yhdessä 21, vuotta oinasmiehen kanssa.
        Meillä harvoin riidellään, mutta sitten, kun riidellään, niin riidelläänki kunnolla. Sanoilla, ei nyrkeillä. Ja sovinnonteko se on parasta. Halaamme ja suukottelemme. Aivan ihanaa yhteiseloa. Oinaasta on aina sanottu, että on itsepäinen, väärää tietoo.
        mun oinasmieheni antaa mulle periksi ja paljon.


      • kisu-37
        Täti kirjoitti:

        Joo, olen seurustellut 8kk veskarimiehen kanssa (itse oinas). Hauskaa on joka saralla, jopa puhutaan keskenämme ja kaikesta! Mutta, eipä sitoudu, ei vaikka kuinka pyytäisi. On jopa sanonut, että haluaa olla vain taka-alalla, mutta aina ja iänkaikkisesti elämässäni, kun minä hankin "kunnon miehen" !! Samalla vaatii (ja vahtii!!) totaallista uskollisuutta, ei saa edes puhelimessa puhua ystävän kanssa ilman mustasukkaisuuskohtausta...

        Vaativa, vaikea, itsekeskeinen ja paskapää.
        Varmaa on ettei koskaan veskaria enää *haukottelee*

        Ihan sama mikä se horoskooppimerkki on, tuollaisia ihmisiä on maailma pullollaan jokatapauksessa...


      • veskarinainen
        kemitar-38 kirjoitti:

        Tämä yhtälö tulee toimeen, mitä mainioimmin.
        olen ollut yhdessä 21, vuotta oinasmiehen kanssa.
        Meillä harvoin riidellään, mutta sitten, kun riidellään, niin riidelläänki kunnolla. Sanoilla, ei nyrkeillä. Ja sovinnonteko se on parasta. Halaamme ja suukottelemme. Aivan ihanaa yhteiseloa. Oinaasta on aina sanottu, että on itsepäinen, väärää tietoo.
        mun oinasmieheni antaa mulle periksi ja paljon.

        Olen samaa mieltä kemitari-38:n kanssa, että tämä yhtälö tulee toimeen!
        Itse olen vesimiesnainen ja oinasmies saa oloni tuntumaan rakastetuksi ja halutuksi, josta todellakin pidän:) Pieniä riitoja tulee silloin tällöin, mutta itse en osaa riidellä vielä oinaan kanssa. En ole näyttäny hänelle täydellisesti omaa luontoani. Hiljenen yleensä tai sulkeuden riidan aikaan, jolloin oinaan on hankala ymmärtää minua ja minun myös itseäni sillä en tiedä mitä sanoa. Hän toivoo että avautuisin paremmin ja kyselee kun huomaa että asiat eivät ole kunnossa. Silloin minusta tuntuu että haluan omaa rauhaa tai aikaa. Joskus jopa että stoppaan suhteen mutta kun ahdistus menee ohi illassa tai päivässä, olen taas hyvin rakastava ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Silloin kun vesimies haluaa aikaa, hän yleensä on välinpitämätön ja kylmän kaukainen. Hän myös osoittaa sen, koska ei osaa tätä kertoa. Silloin anna hänelle aikaa. Hän kyllä palaa luoksesi kun olet kärsivällinen ja huolehtiva.

        Itse en kiinnostunut oinasmiehestä aluksi paljoakaan, tuskin huomasin häntä. Mutta kun huomasin hänen värikkään persoonansa ja sosiaaliset taidot hän sai heti seksuaalisen puoleni syttymään. Jokin tässä oinaassa sytyttää seksuaalisesti. Rakkaus tulee sitten perässä..


    • Maylis

      kyllä veskari osaa ja pystyy sitoutumaan sekä fyysisesti että sielullisesti, kun kohtaavat oikean kumppanin, on kyseinen kumppani sitten mitä horoskoppimerkkiä tahansa. Karismaa ja sielukkuutta kumppanista täytyy löytyä monelta tasolta, sillä niitä ominaisuuksia veskari odottaa...ilman pääsyä toisen sisimpään ei ole mitään järkeä sitoutumisessa, kaikki on silloin vain pinnallista sanahelinää eikä sellaista kukaan jaksa kauaa katsella:)..Jouskarit ovat ihania, heidän kanssaan onnistuu syväluotaavat keskustelut aiheesta kuin aiheesta.

    • fgjfgjhk

      olen vesimies nainen ja olen kanssa lueskellut etten muka tykkäisi sitoutua... väärin, juuri sitä minä ainakin haluan. se että tahdon omaa tilaa ja vapautta, pitää toki totta, mutta ei se sitä tarkoita etten haluaisi pysyvää suhdetta ja toista lähelle. kunha molemmat tietää mitä tahtoo. jos toista rakastaa, ni kyllä sillon voi olla lähekkäin ilman tarvetta olla aina vapaana.
      luin myös jostain että koska vesimies tahtoo kokeilla asioita ja tahtoo olla vapaa, niin ei siksi ole niin pysyväistä / romanttista tyyppiä. itse olen mielestäni todella romanttinen... ja jos jonkun itselleni löytäisin, niin minulla ei olisi kiire minnekkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1214
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe