Riivattu Rapumies

viisas neito_

Olen tullut siihen tulokseen, että on mahdotonta ymmärtää Rapua. Ravut eivät tunnu itsekään tietävän mitä haluavat ja etsivät loukkauksia sieltä missä niitä ei todellakaan ole.
Minulla on Kuu Ravussa mutta sentään järki pelaa (olen Neitsyt). Olen ollut vuosia pohjattoman lääpälläni yhteen Rapuherraan, josta on mahdoton saada selvää. Ei puhu suoraan, käyttää kiertoteitä, valehtelee silmää räpäyttämättä.
Grrr...Kun pääsis lopullisesti eroon koko sällistä mut kun ei kun olen niin _pohjattoman_ ihastunut virheistään huolimatta.
On kehunut minua ja tuntuu todella tykkäävän minusta ja viihtyy seurassani mutta mitään "vakavampaa" ei halua. Miksi ei? Ravun jos kenen luulisi tietävän, ettei sopivia kumppaneita kasva joka puussa ja mielestäni tekisin tämän Ravun onnelliseksi ja tyytyväiseksi ja turvatuksi.

5

2171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sasulainen

      Kuulostaa tutulta nuo kokemukset kun on tekemisissä rapumiehen kanssa näin tunnetasolla. Itse seurustelen myös rapumiehen kanssa. ja on kyllä melkoista vuoristorataa.. Eli osaa näyttää tunteensa silloin kun rakastaa..mutta jo parin päivän päästä saattaa ryömiä pohjamudissa..ja pienoisessa itsesäälissä. Eli rapumies on kyllä herkkä ja tunteellinen,sen oon huomannu.
      Rapumies myös ottaa herkästi loukkauksena itseensä kohdistuvat arvostelut. Kannattaisi ehkä välttää suhdetta rapumieheen,jos ei halua vuoristoratasuhdetta, mutta itselleni on jo vahinko käynyt ja siitä ei kuitenkaan poiskaan halua lähteä:).

      • viisas neito_

        Itselle kelpaisi vallan hyvin vuoristoratasuhde, itsekin kun olen nimimerkistä huolimatta enemmän tunne-ihminen...nouseva skorpioni jne.
        Onnea sinulle, kun olet saanut Ravun pyydystettyä itsellesi! :)


    • rapumies + rapunainen

      Olen itte rapunainen, mut oon tosi kiltti ja rauhallinen. Seurustelen kans rapumiehen kaa. Vuoristorata -suhde alkaa tökkimään välillä, kun rapumiehen mieliala vaihtelee joka hetki. Oon kans rakastunut häneen ja niitä virheitä antaa anteeksi joka kertaa. En pystynyt vieläkään jättämään häntä, vaikka yritin jo vuosi sitten. Toisaalta hänen kanssa ei ole koskaan tylsä ;)
      Ihanaa, että saan edes joskus tuntea ittensä rakastetuksi ja silloin se on aivan upeeta!!!

      • papuk.

        Riivattuja tosiaan..Tutustunut tässä juuri rapumieheen ja kyllä voin sanoa että ei pää kestä :D Itte oon vaaka. Katteettomia lupauksia, toivon herättelyä ja taas lupauksia jotka ei pidä. Äkkiä jos eroon pääsis niin helpottais. Mutta kuitenkin kaikesta huolimatta kiehtoo ja sykähdyttää :/


      • ei lupauksia
        papuk. kirjoitti:

        Riivattuja tosiaan..Tutustunut tässä juuri rapumieheen ja kyllä voin sanoa että ei pää kestä :D Itte oon vaaka. Katteettomia lupauksia, toivon herättelyä ja taas lupauksia jotka ei pidä. Äkkiä jos eroon pääsis niin helpottais. Mutta kuitenkin kaikesta huolimatta kiehtoo ja sykähdyttää :/

        jos ei lupaukset pidä niin luulis että herätykellot sois jo?? En halua leimata kaikkia rapumiehiä mutta jos ei skulaa niin ei skulaa ja heivaa pihalle älä jää roikkuu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3115
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2341
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1710
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      921
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      856
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      764
    Aihe