Naiseni "huutaa" orkussa!!

Hemmo

Asumme kerrostalossa tyttöystäväni kanssa. Seksielämä on tosi hyvää, ja molemmat nauttivat siitä tosi paljon. Hyvää seksiä!
Minua vaan häiritsee yksi juttu!
Naiseni saa joskus, ja aika usenkin niin kovia orkkuja, että hän huutaa aivan älyttömän kovaa jopa 15-20s.
Ei kuulemma voi sille mitään, tulee vaan!
Naapurit varmaan luulevat, että lyön häntä...
Mitä teen asialle?

12

6467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seksitohtori

      Lopeta nainti.

    • Olli

      Me aloitetaan jo seitsemältä joten saadaan loppuun ennen kymmentä. Silloin voi pitää radion tai telkun auki niin kovalla, ettei äänet juuri kuulu. Mun tyttöystäväni uikuttaa kuuluvasti melkein koko aktin ajan, saattaa jopa huutaa "apua, apua", joten arvaat, ettei uskalla yöllä naida. Toki alakerran naapuri kuulee radiosta huolimatta, kun se aamulla iskee silmää hississä oikein kivan illan jälkeen.

      • Make

        Tunge sukka suuhun ja vedä teippiä päälle


    • Orkuton

      Olkaa tyytyväisiä kun teillä naiset ylipäänsä SAAVAT orkkuja.
      Näin kun ei ole läheskään kaikilla.

    • No Problemo

      kiedo sen suun ympäri vaikka kaulaliina tai joku muu kankaan pala..saa ainakin purra sitä..ehkä orkun tuottama mielihyväkin menee sen mukana..tai paina tyynyllä sen aikaa kun muijas mekkaloi..mut elä kuitenkaan paina tyynyy liian kauaa ettei henki lähe..

    • Biu

      Ensin on kauhea surku, kun naiselle eí pysty antamaan orgasmia. Sitten, kun on nainen, joka pystyy saamaan orgasmin, hävetään sitä, kun hän ilmaisee sen!!! Tästäkin syystä varmasti johtuu joidenkin naisten kykenemättömyys saada orgasmia, kun pelätään sen ilmaisemista ja te vielä ruokitte tätä pelkoa hävetessänne, kun nainen huutaa nautinnosta.

      Itse en pysty huutoa estämään, kun saan orgasmin. Niin se vaan on. Varmaan katkeis verisuoni päästä, jos yrittäisin olla hiljaa orgasmin ajan! Sitä paitsi, kun joskus vuokrakämpässäni rakastellessamme yritän hiukan hillitä huutoa, ettei yläkerran mummo järkyty, se vaikuttaa ainakin mun orgasmiin. Orgasmi jää vähän kuin "vaiheeseen". Miehenikin heti huomaa, kun en anna tulla täysillä ja sanoo vaan, että älä niitä muita ajttele vaan nauti! Hänestä on mahtavaa, kun hän pystyy antamaan mulle sellaisia orgasmeja, että kaikki estoni ovat poissa!

      Sitä paitsi kyllä sen nyt erottaa, huudatko sä voihkien orgasmia vai kuolemanpelossa apua...

      Antakaa siis naistenne nauttia, kun kerran pystyvät saamaan orgasmin, mikä ei ole läheskään joka naiselle itsestäänselvyys... Sitä paitsi sen huudon voisi "suomentaa" vaikkapa, että "Ai että sä oot jumalainen mies, sä teet mulle niin tajuttoman hyvää ja veit mut just taivaisiin!"...

      • Mika

        Puhut vähän mutta asiaa, tai jotain =)

        Mielestäni on paras kun naisesta tosiaankin huomaa sen että on tehnyt kerrankin jotain oikein ja kunnolla ;)

        En menis ikinä sanomaan naiselleni että olisi hiljempaa, jos se huutaisi oikein kunnolla h-hetkellä, pitäähän sitä asumisen ääniä kuulua!!!
        Ja onpahan naapurilla sen jälkeen taas hyvä syy vähän metelöidäkki.

        Ei muuta ku naista "huudattamaan" ja naapureille hymyilemään!!! =)


      • O:sta luopunut

        Itse ainakin naisena voin sanoa, että orgasmini ovat niin järisyttäviä etten VOI olla huutamatta.
        Ja senpä takia en uskallakaan saada orgasmeja mieheni kanssa, koska häpeän mitä hän ja naapurit siitä meinaisivat..:(
        Veikkaanpa että aika monella naisella orkuttomuus johtuu juurikin tästä kontrollin menetyksen pelosta.


      • mika
        O:sta luopunut kirjoitti:

        Itse ainakin naisena voin sanoa, että orgasmini ovat niin järisyttäviä etten VOI olla huutamatta.
        Ja senpä takia en uskallakaan saada orgasmeja mieheni kanssa, koska häpeän mitä hän ja naapurit siitä meinaisivat..:(
        Veikkaanpa että aika monella naisella orkuttomuus johtuu juurikin tästä kontrollin menetyksen pelosta.

        Mietiskelin tässä että missä on kaikki ihanat naiset jotka tosiaankin näyttää kun heistä tuntuu hyvälle???

        Sellaisen kun saisin niin kyllä olisi ihanaa, se on mukavaa kun nainen menettää kontrollin, silloin se vasta alkaa....


      • Biu
        O:sta luopunut kirjoitti:

        Itse ainakin naisena voin sanoa, että orgasmini ovat niin järisyttäviä etten VOI olla huutamatta.
        Ja senpä takia en uskallakaan saada orgasmeja mieheni kanssa, koska häpeän mitä hän ja naapurit siitä meinaisivat..:(
        Veikkaanpa että aika monella naisella orkuttomuus johtuu juurikin tästä kontrollin menetyksen pelosta.

        Älä hyvä ihminen luovu isosta O:sta tällaisen asian takia, varsinkin, kun tiedät pystyväsi sellaisen saamaan!! Itselleni taas ei ole koskaan tullut mieleenikään luopua omasta nautinnostani mieheni tai varsinkaan naapureiden takia!!! (Paitsi sitä yläkerran mummoo lukuunottamatta joskus, ks. viesti yllä...) Sen verran itsekäs annan itselleni luvan kyllä olla! Ja kun se on 110% varmaa, että mies saa joka tapauksessa, niin ei naisen tarvitse senkään takia himmailla, etteikö mies ehtisi mukaan!

        Ja enpä usko, että miehesi siitä kauhistuu... Miten hän on tähän asti reagoinut? Sanotko vain saaneesi orgasmin ja molemmat tyydytte siihen? Kokeilepa kerran antaa tulla oikein kunnolla ja katso sitten miehesi reaktio! Kyllä varmasti on hyvillään, kun huomaa, että HÄN todellakin on saanut sut nauttimaan estoitta! Mä ainakin erittäin mielelläni annan mieheni tuntea, miten hyvää hän osaa mulle tehdä, ja hän on enemmän kuin kiitollinen siitä...

        Voivoivoi... Nyt kipin kapin nauttimaan ja lopetetaan se häpeily!!!


    • Anonyymi

      Saa huutaa ja huudankin. Onneksi asunomakotitalossa, jossa naapurit ei kuule ääniä.

      • Anonyymi

        Pöperö maijan löpinöitä


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 166
      4616
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      118
      4207
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2770
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1615
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe