Eilen aivan yllättäen tuli hetki, jolloin tajusin pojan suutelevan minua.. Koska olen kokematon menin paniikkiin, koska tajusin ettei minulla ollut mitään aavistustakaan, että mitä tehdä!! JOten voisitteko antaa vinkkejä suuteluun??
Apuva
4
2295
Vastaukset
- vinkkiä
aloita työntämällä käsi sen toisen housuihin, suutelussa muista käyttää kieltä, työnnä kieli mahdollisuuden tullen toisen suuhun, niin paljon kuin ikinä saat.
- kokeilla noin
ei ole kohteliasta heti työntää kättä toisen housuihin. ja jos kielen työntää toisen suuhun niin pitkälle ku saa, niin se tuntuu todella iljettävältä.
suuteleminen menee sillain luonnostaa, sitä ei opi kuin suutelemalla.. ku yrittää olla vaan rento tilanteessa niin kyl se onnistuu.. - on ihan
kokeilla noin kirjoitti:
ei ole kohteliasta heti työntää kättä toisen housuihin. ja jos kielen työntää toisen suuhun niin pitkälle ku saa, niin se tuntuu todella iljettävältä.
suuteleminen menee sillain luonnostaa, sitä ei opi kuin suutelemalla.. ku yrittää olla vaan rento tilanteessa niin kyl se onnistuu..hyvä neuvo.. kyllä se siitä onnistuu rauhallisesti ja harjoittelemalla. Ja jos poika/mies on kokenut niin vielä parempi.
- kävi näin
on ihan kirjoitti:
hyvä neuvo.. kyllä se siitä onnistuu rauhallisesti ja harjoittelemalla. Ja jos poika/mies on kokenut niin vielä parempi.
että tyttö kertoi suoraan että en osaa suudella hänen haluamallaan tavalla. tokaisin siinä sitten että opeta ja niin päästiin yhteisymmärrykseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu614893Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183102- 1422685
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162228- 1241770
- 151623
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601441Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731387- 951287
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1031218