Eli tuollainen tuli hankittua. Nyt kun sillä jonkin verran olen ajanut, niin tuulen humina kypärässä on alkanut häiritä.
Minun pyörässäni on Kappan spoileripleksi, joka ei liene alkuperäinen. Kuvien perusteella alkuperäisessä ei olisi yläreuna samanlailla taivutettu - vai olenko väärässä?
Minulla on pituutta 170 senttiä ja säädöistä päätelleen edellinen omistaja on ollut aika lailla "karskimpi jätkä". Huminaton alue löytyy noin kymmenen senttiä toivomaani ylempää.
Eli kertokaapa veljet ja sisaret: minkälaisilla plekseillä olette saaneet huminat häipymään. Kypäräni on Schuberth, joten se itsessään on melko hiljainen...
GSX-F 750 pleksi
9
1327
Vastaukset
- parhaita,koska
ilmavirta osuu ylärintaan ja kypärä
on tasaisen virtauksen kohdalla.- vasta hankkinut
Pituudestani puuttuu varrestani kaksi senttiä - eli kaipa minä yritän nostaa takapuolikorkeutta sen parin sentin verran. Turvatyynyt tartten varmaan kun olen tällaista neuvolavaakaan sopivaa kokoluokkaa :-)
Nyt siis kohina kypärässä lakkaa kun pikkasen kurkotan, mutta ei sellasta ajoasentoa jaksa ehkä satoja kilometrejä... - pois viisi cm
vasta hankkinut kirjoitti:
Pituudestani puuttuu varrestani kaksi senttiä - eli kaipa minä yritän nostaa takapuolikorkeutta sen parin sentin verran. Turvatyynyt tartten varmaan kun olen tällaista neuvolavaakaan sopivaa kokoluokkaa :-)
Nyt siis kohina kypärässä lakkaa kun pikkasen kurkotan, mutta ei sellasta ajoasentoa jaksa ehkä satoja kilometrejä...Kuviosaha on hyvä työkalu.
Säilytä alkuperäinen muoto. Merkkaa maalarinteipillä.Lopuksi hio reuna ohuella
hiekkapaperilla. - vasta hankkinut
pois viisi cm kirjoitti:
Kuviosaha on hyvä työkalu.
Säilytä alkuperäinen muoto. Merkkaa maalarinteipillä.Lopuksi hio reuna ohuella
hiekkapaperilla.Edellisen pyöräni pleksiä leikkasin pariinkin otteeseen. Oli jo lähes täydellinen. Sitten päätin ottaa hieman vielä.... No saihan niitä uusia, hehe.
Tämä hankkimani originelli ei onneksi maksanut juuri mitään, joten sitä voisi vaikka leikatakin.
- Pertti...
Mulla on kaksi pleksiä, korkee pitkänmatkan pleksi, kallistuskulman säätö ei vaikuta mitään kypärämeluun mutta on ehdoton reissupleksi, ajo on kevyempää.
Sitten on matala pleksi kork.23cm on melko äänetön muttei anna niin hyvää suojaa kuin tuo iso, mutta välttelee.
Kaikken hiljaisin on ilman mitään pleksiä, hieno ajella mutta en lähde pitkälle matkalle ilman.
Niin, mulla on siis nakupyörä ja näitä pleksejä on helppo irrotella ja vaihdella fiilisten mukaan.- vasta hankkinut
Siinä pleksien kanssa pääsin jo sinuiksi. Mutta tässäpä kun on katteet niin siihen pitää sopeutua, jos siitä toki jotain iloakin on.
Tuossa jo löysinkin originellipleksin ja sitä aion kokeilla. Luulen että se siitä vielä iloksi muuttuu. Kaupungissa tuo korkeampi on kyllä ollut kiva ja, kuten sanoit, enempi suojaa antavampi. Kypärämelu vaan ei miellytä, ja sitä alkaa syntyä pikatienopeuksissa.
- 60778
Minun gsx750 f pyörässä on matala MRA pleksi ja tuulen humina ilman korvatulppia on aika kova. Olen 178 cm ja haluaisin kokeilla jotain jolla saisi melut pienemmäksi. Kypärä on shoei neotec. Asiallisia vastauksia odotellen
- Jutustelija1
Vakioplexi is da best, se on testattu ja sillä pyörä antaa sen mitä Biken testeissä on luvattu. Kun laittaa korotetun pleksin niin huiput laskevat ja laite saattaa muuttua jopa vaaralliseksi.
- Jutustelija1
Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/
Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:
http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html
http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172413
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694