dildo vai klitoriskiihotin?

^lauraliini

niin, en tiedä kumman ostaisin.. kummasta pidätte enemmän? ostaisin varmaan joko pitkän jellydildon tai perhosen, jolla on kyllä myös 5 cm "penis".

7

5420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dildotypy

Ja käyttää yhtä aikaa.Dildon hankinnassa kannattaa huomioida koko, ettei osta liian suurta. jelly on hyvä vaihtoehto kun se antaa myöten kuumimmissa paikoissa. klitoriskiihottimessa on tärkeintä että vibra on riittävän kova. Kannattaa kokeilla sormeen siellä kaupassa. Itse tein aikanaan monta turhaa hankintaa mutta nyt on toimivat laitteet

• minäkin harhaostoja tehnyt

Mitkä sinulla toimivat? Ainakin perhonen oli minulle pettymys, samoin ns. helmisauva. Yksi hyvä minulla oli, mutta se särkyi, eikä se ollut edes varsinainen seksiväline, vaan muu hieromalaite. Kesti kuitenkin monta vuotta. Nyt en löydä uutta ihanaa "apuria".

• dildotypy
        minäkin harhaostoja tehnyt kirjoitti:

Mitkä sinulla toimivat? Ainakin perhonen oli minulle pettymys, samoin ns. helmisauva. Yksi hyvä minulla oli, mutta se särkyi, eikä se ollut edes varsinainen seksiväline, vaan muu hieromalaite. Kesti kuitenkin monta vuotta. Nyt en löydä uutta ihanaa "apuria".

Pääasia että tärisee. Jotkut pienet ovat voimakkaita ja jotkut taas liian lepsuja kuten se mainitsemasi. Myös kokovartalohierontaan tarkoitetut toimivat hyvin ja kun laittaa vielä dildon sisälle värisemään niin kandee sit olla äänieristetyssä tilassa...huutoo tulee.

• ripavittua

Ei muuta

• sexynaaras

molemmat. itselläni on kaalimato ja pieni delfiini, niistä tykkään. muutama muukin löytyy... perhosta en suosittele, se oli aika pettymys minullekin.

• delfiini

Tupladelfiini on aivan lyömätön vehje, kunhan sitä oppii käyttämään! Perhosesta ei valitettavasti ole kokemusta.

• SuspeNders

Suosittelen tosiaan hankkimaan kummatkin välineet. Minulla pieni "pupu" klitoriskiihotin ja silikonidildo. Joskus tarvitsee vain toisen, toisinaan molemmat eikä sekään riitä... Ainakin sinkkunaisen pelastukset nuo ovat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      65
      3502
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      28
      3011
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2376
    4. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      12
      1464
    5. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1452
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1346
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1098
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      932
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      822
    Aihe