Käytyäni metsässä, itikka puri minua oikean korvan yläpuolelle ja nyt puremasta kaksi sormean oikealla ja siitä alaspäin kolme sormea...On ilmestynyt pieni ja kova patti. (pureman kohdalla minulla on tietenkin jälki, mutta tämä kova patti joka on puremasta kolme sormea alaspäin on tullut pureman jälkeen! Olen vielä allerginen hyttysille)
Patti on kiinnittynyt korvaluuhun, eli on korvan takana. Ei ole kipeä ja iho sen päällä liikkuu myös...Nyt kuitenkin mietin, että liittyisiköhän se siihen, että imusolmuke olisi voinut turvota itikan puremasta? Onko imusolmukkeita edes korvaluussa?:DD
Niin, huomasin myös tänään toisen patin kaulan sivussa oikealla. Patti näyttää olevan täysin samassa kohtaa kuin tämä kova patti korvaluussa, mutta vain kaulassa. Mikäs ihme? Tämän kaulalla sijaitsevan patin huomasin hieroessani niskaani, kun käsi osui kaulalle ja tämän patin päälle. Patti tuntuu kipeältä lihakselta...Vain patin muodossa. Rasvapatti?
Toivottavasti joku vastaa, sen verran huolestunut olen. (Ikää 17v)
(Ps: Jos aiot sanoa "En halua pelotella", älä vastaa.:) Lääkäriin tietenkin menen jos patit kasvaa, mutta mietityttää eniten se, että olisiko mahdollista tämän itikan pureman aiheuttaneen nämä patit laajentamalla imusolmukkeet? (jos siis, korvaluussa edes sellainen on. Tiedän kaulassa niitä imusolmukkeita olevan.)
Kova patti korvaluussa
apua..!
2
471
Vastaukset
- turvonnut
todennäköisin syy. Tosin minäkään en ole varma voiko niitä olla korvassa.
- Flunssan aikana usein
Hei,
kuvasit hyvin korvan takana olevaa pattia. Kyse on ärsytysreaktiosta, mikä saattaa tulla esim. kun olet sairaana tai sairastumassa flunssaan tai kurkkukipuun jne. Patti häviää aikanaan kunhan ärsytys poistuu. Hox! Imusolmukkeita ei saa "turhaan" räplätä tai painella. Toki tunnustella saa, mutta ei lujaa. Patti häviää itsestään ja ilmaantuu taas joskus kun se on ärsyyntynyt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422126Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96942
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73889Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78839Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691