AC/DC -yhtyeen vuonna 1980 ilmestyneen Back in Black -albumin viime vuoden myynnillä pärjättäisiin hyvin uusien levyjen myyntilistoilla.
Back in Black -albumia myytiin viime vuonna Yhdysvalloissa 440 000 kappaletta ja tänäkin vuonna jo 156 000 kappaletta.
- Tämä määrä siis vain jenkeissä, mitähän luokkaa on maailmanlaajuinen myynti?
Toiseksi eniten kaupaksi on käynyt vuonna 1991 ilmestynyt Metallican yhtyeen nimeä kantava albumi, jota myytiin viime vuonna 275 000 kappaletta.
Vanhojen albumien myyntipiikkiä selittävät useat eri tekijät. Jos artisti julkaisee uuden pitkäsoiton, tällöin myös vanhojen albumien kauppa kiihtyy ainakin hetkellisesti.
- Näin kävi juuri Metallican kohdalla, toisin kuin AC/DC:n, jolta viimeisin studioalbumi ilmestyi v.2000!
AC/DC n:o 1, Metallica n:o 2!
rokki-kukko
2
597
Vastaukset
- ..lica
Ehkä back in blackiä ostetaan vahingossa koska siinäkin on musta kansi ;-)
- sdfsdf
Musta näemmä myy. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655430Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842747- 2742551
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191904Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2341606Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561211Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 901106
- 881105