hoikilla naisilla on suuri emätin

asdf

Perin mielenkiintoinen huomio Linnaeukselta on se, että hänen mukaansa hoikilla suomalaisilla naisilla on suuri emätin. Mitä hoikempi nainen on, sitä suurempi hänen emättimensä on. Vastaavasti tukevilla naisilla on kapea ja pieni emätin. Seksuaalisessa mielessä miehen kannattaa siten suosi hiukan tukevampia kuin hoikkia naisia. Mikäli mies taas sattuu pitämään kiinteistä rinnoista, kannattaa hänen ilman muuta suunnata matkansa kohti pohjoista.

http://www.mtv3.fi/helmi/viikonvaihde/artikkeli.shtml/544933?viikonvaihde-viihdetta-kolumnit

uskokoon sitten ken tahtoo

19

5579

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nenäisillä

miehillä on suuri penis.

Mutta niin asiaan, eli olen todella hoikka nainen ja minulla on myös tiukka alapää.

Kävikö muuten mielessä, että entä jos nuorena nainen on vaikka hoikka, mutta vanhempana lihoaa sairaalloisen lihavaksi niin emättimen koko siis vaihtuu siinä samassa? Tai jos lihava laihduttaa..
      Järven käyttö sallittua!

• iso nenä

mutta 15cm penis eli ei päde.

• Paksut on lössöjä myös alha...

Onpas kerrassaan typerä ja erittäin epälooginen juttu. Lue OIKEAA tietoa asiasta. Hoikat naiset ovat yleensä huomattavasti tiukempia kuin paksut, johan se emätin leviää perän mukaan, ajattele nyt loogisesti. Enpä ole mitään hullunpaa kuullut! :D Joku paksu nainen kirjoittelee makkara huulessa saadakseen suosiota miehiltä. Tyhmät ja kokemattomat voivatkin mennä lankaan, joten yritys hyvä kymmenen.

Hoikat naiset jaksavat urheilla enemmän ja siis harjoittaa myös sisimpiä lihaksiaan. Kun ihmisessä on rasvaa ja keho leviää, myös emätin on väljempi (heikompi vastus). Silkkaa puhdasta fysiikka.

Eräs tuhti sukulaisnainen oli emättimestä niin löystä (hän oli synnyttämätön), että ensisynnytyksessä ei tuntenut edes supistuksia! Kokeneena kätilönä voin kertoa kaikille miehille, että mitä hoikempi synnyttäjä, sen enemmän on lähes poikkeuksetta tuskia. Tuskat johtuvat kireästä emeättimestä, joka joutuu koville synnytyksessä.

Paksuilla on yleensä huomattavasti helpompaa, koska paikat ovat väljemmät. Paksut ovat tosin yleensä sinänsnä ihannesynnyttäjiä, etteivät huuda niin paljon kuten hoikat ja pyörtyile kivusta kun on sitä väljyyttä! :D Minulla on kokemusta asiasta kymmenen vuoden ajalta, joten tiedän mistä puhun. Luottakaa ennemmin vuosia kätilöinä toiminmeisiin ihmisiin, kuin johonkin pilipalitutkimuksiin! :D

• Outoja höpötät

No etpä taida mikään kätilö olla, tai ainakaan et tiedä mitään
        ihmisen fysiologiasta.

Miksi pirussa pillu muka leviäisi lihoamisen myötä. Mietippä
        nyt uudestaan, että missä niitä rasvasoluja on ja mihin
        se ylipaino kerääntyy. Ei se nyt jumalauta sinne pilluun keräänny, tai pillua ympäröiviin lihaksiin tai sisäelimiin.
        Oma logiikkasi tässä tökkii ja pahasti tökkiikin.
        Perän leviäminen ei ole mitenkään yhteydessä pillun leviämiseen,
        luulisi sinunkin sen tajuavan.

Sitä paitsi: Vaikka nainen olisi lihava, hän voi silti harjoittaa
        alapään lihaksiaan. Urheilu taas ei suoraan kehitä alapään
        "niitä" lihaksia, joten ei voida olettaa, että paljon urheilevalla
        olisi automaattisesti paremmat alapään lihakset.
        Kyseisten lihasten harjoittamien ei myöskään vaadi suurta hapenottokykyä
        tms., joten urheilu tai urheilemattomuus ei sanottavasti vaikuta
        kykyyn harjoittaa niitä.

Kertoistko nyt vielä kerran, että mikä ihmeen vastus sillä
        hoikalla on kovempi kuin lihavalla niin, että pillu tiukkenee?

Olisiko vielä jotain typeriä väittämiä, jotka voisin tyrmätä?

• Morningsunlight

Olen suht isokokoinen nainen ja kahden lapsen äiti ja voin sanoa että mulla jopa repes väliliha molempien synnytyksissä eli ei tukaan väite paikkaansa pidä eli ei siis pidä yleistää. Vasta synnyttäneillä naisilla tosin on yleisesti hiukan väljempi mutta mitä pidempi synnytys väli lasten välillä sitä tiukempi emätin. Kokemusta siis löytyy kahden lapsen verran, eli se siitä.

• t. testailija

kaks tiukkapillusinta naista ollu ihan erilaisia rungoltaan, eli ei voi tietää. toinen oli tosi hoikka ja se toinen oli tosi treenattu hyvälihaksinen fysioterapeutti muija joka puristi pillulla niin ettei saanut sormeekaan miltee poies :o

• nyt sentään

Entä jos tukeva nainen laihduttaa? Löystyykö emätin?

• päläpälä

Tietenkin löystyy jos laihduttaa ja tiukkenee kun läskistyy. Näin miesten kannalta veemäinen paradoksi, kun toisaalta haluais hoikkaa kaunista naista niin on horo, ja läskit sitte ihania teinitiukkapilluja. Eukkoki raivona kun välillä KÄSKEN laihduttaa ja välillä syötän läskiksi! Vaihtelu virkistää, mukava esitellä välillä hoikkaa emäntää niille raukoille jotka ei tiedä totuutta ja välillä kiva pitää kotona piilossa läskiä, mutta tiukkaa oravapillua!

• tietää !!!!

possulla kuulemma pillu tiukkenee ko se lihoo...

• mies.

Kyllä se on omalla kohdalla ainakin ollut päinvastoin. Pienillä naisilla on ylivoimaisesti tiukempi pillu.
      Enää ei paljon huvita seksi tukevamman kanssa, ainakaan reilummin tukevan kun tietää että pesä on niin löysä ettei tunne paljon mitään.
      Keskipainoisilla naisilla on aikalailla tavallisen tuntuinen pillu, jos tätä voi käyttää vertailukohtana.
      Mut kyllä te tiedätte sit kun saatte oikein siroa naista.
      Mulla ylivoimaisesti tiukin koskaan ollut muija oli tosi siro, paino alle 50. Pesä oli niin tiukka ekalla kerralla ettei meinannu sisään sopia.

• ei ole kuin tiukkoja ja tos...

Nää on pieni kullisten miesten valistuksia nää väljähtäneet pimpsat

• gdfgfdgfg
        ei ole kuin tiukkoja ja tos... kirjoitti:

aika loogista pienillä naisilla pieni vittu isoilla iso vittu..ite on kihloissa pienin naisen kanssa jolla pieni vittu

• asdasdA
        gdfgfdgfg kirjoitti:

aika loogista pienillä naisilla pieni vittu isoilla iso vittu..ite on kihloissa pienin naisen kanssa jolla pieni vittu

Höhöh, jännää tuo miten yhden ihmisen pillun perusteella voi tuollaisen yleistyksen tehdä.

Voi teitä tyhmiä, ei se pillun tiukkuus/löysyys naisen koosta ole kiinni.

• Morningsunlight
        asdasdA kirjoitti:

Höhöh, jännää tuo miten yhden ihmisen pillun perusteella voi tuollaisen yleistyksen tehdä.

Voi teitä tyhmiä, ei se pillun tiukkuus/löysyys naisen koosta ole kiinni.

Mikä ratkaisee. Eli olen samaa mieltä tämän viimeisimmän viestin lähettäjän kanssa. Te kaikki jotka muuta väitätte, menkääpä ostamaan kirjakaupasta ihmisen anatomiaa käsittelevä kirja, sieltä löydätte kyllä vastauksen, ei todellakaan vaginan koko riipu ihmisen koosta.

• saanut siltä melkein
        gdfgfdgfg kirjoitti:

kerran !!!

• toisinpäin
        ei ole kuin tiukkoja ja tos... kirjoitti:

eli väljävehkeisten naisten juttuna ne pienikulliset miehet !!!

Ei koolla ole väliä: "kunhan SE on pitkä ja paksu!"

• ja äijähän

olikin kotoisin 1700 luvulta!!!

Voi siinä tietysti sen puolesta perää olla, että kun on tarpeeksi lihava, niin se rasva on sisäelimienkin ympärillä, joten läskiä siis varmaan on joka paikassa tukkeena.
      Kuka tykkää mistäkin.... Jos se naisen emätin on pääasia, niin ok.

• äijät

Eiköhän se koko ole anatomiasta ja lantionpohjalihasten kunnosta kiinni. Itse olen tukevahko kahden lapsen äiti, mutta tavara on tiukkaa koska olen pitänyt lantiopohjalihaksista huolta ja anatomia on ollut aina vähemmän väljä. On sitten naispuoleisia ystäviä joka junaan. Niitä, jotka ei synnytyksen jälkeen huolehdi lihaksistostaan ja valittavat löysyyttä ja niitä jotka huolehtii.

Älkää yleistäkö siis. Ihan yhtälailla kun miehen kalun kokoa ei näe nenästä eikä se leveydestä, niin naisten tiukkuutta ei kokeilematta voi tietää.

Miehen kalun koko on aika se ja sama kun on tiukahko ja pitänyt lihaskunnosta huolta. Paras on keskikokoinen, muuten tekee tiukkaa ; ).

• Anonyymi
        äijät kirjoitti:

Eiköhän se koko ole anatomiasta ja lantionpohjalihasten kunnosta kiinni. Itse olen tukevahko kahden lapsen äiti, mutta tavara on tiukkaa koska olen pitänyt lantiopohjalihaksista huolta ja anatomia on ollut aina vähemmän väljä. On sitten naispuoleisia ystäviä joka junaan. Niitä, jotka ei synnytyksen jälkeen huolehdi lihaksistostaan ja valittavat löysyyttä ja niitä jotka huolehtii.

Älkää yleistäkö siis. Ihan yhtälailla kun miehen kalun kokoa ei näe nenästä eikä se leveydestä, niin naisten tiukkuutta ei kokeilematta voi tietää.

Miehen kalun koko on aika se ja sama kun on tiukahko ja pitänyt lihaskunnosta huolta. Paras on keskikokoinen, muuten tekee tiukkaa ; ).

Elämässä on muutakin kun naiminen,sitten tiedätte kun on lapset tehty ja olette kahden vaimonne kanssa ja jostaas jöötte vaan panee sitä tiukkaa tyttöä niin voi voi,pelkillä panoilla ei pitkälle pötkitä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      206
      2439
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      41
      1607
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      138
      1251
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      287
      1043
    5. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      992
    6. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      303
      985
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      21
      941
    8. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      916
    9. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      19
      794
    10. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      773
    Aihe