Mikä on suosikkibiisinne Maidenilta? Perustelut voi myös laittaa.
Itteni suosikkibiisi on (tällä hetkellä) Aces High, mutta myös uusimman levyn, A Matter Of Life And Deathin, Brighter Than A Thousand Suns kolahti ensimmäisellä kerralla kuunnellessa.
Mikä on suosikkibiisinne?
14
1526
Vastaukset
- ironimaideni
Ehkä toi Phantom Of The Opera kuitenkin on se paras. Paul laulo tosi hyvin, vaik Brucekin on tosi lahjakas.
- Steve4-ever
Ehkä toi Iron Maiden kuitenkin.
- metalunion
on paha mennä sanomaan, mutta pitkään yksi parasta ennen tsipale on ollut 2 minutes to midnight, joka kaiken sooloilun, kilkuttelun ja hidastelun jälkeen ajassa 4.04 irtautuu ruumiistaan hetken ajaksi.
Ehkä toi Maidenin eka sinkku Prowler, Di'Anno vetää sen hyvin, mielestäni Dickinson on kuiteskin paras solisti Iron Maidenin historiassa. Bayley oli ihan täys paska näihin kahteen verrattuna.
- Trooper on paras
(otsikko)
- Tikkisönni
Livenä fear of the dark..saa hattuhyllyn mummotkin kananlihalle!!!Levyltä aces high..koska
en ole nähnyt sitä livenä ja joudun tyytymään levyn kuunteluun...:)..sekä moni muukin kipale tietysti... - ironmaiden1111
.... Fear Of The Dark (live) ei olla ikinä niin täydeelistä biisiä tehty. Myös The Wicker Man ja Tailgunner ja The Prisoner kolahtavat loistavasti puhumattakaan klassikoista Aces High, The Evil That Men Do, The Number Of The Beast, The Trooper, Run To The Hills, Hallowed Be Thy Name (parhaat sanat),Iron Maiden,Can I Play With Madness ja listaa voisi jatkaa ainakin parin kilotavullisen verran. Maidenilla on kuitenkin 60 loistavaa biisiä niin paha niitä kaikkia luettelemaan, mutta Fear Of The Dark onniistä paras.
- Ancient Mariner
Kyllähän Maidenilla noita ässäbiisejä riittää, tässä ainakin muutama mitä tulee mieleen:
Prowler, Phantom of the Opera, Wrathchild, 22 Acacia Avenue, The Number of The Beast, Hallowed Be Thy Name, Where Eagles Dare, Die With Your Boots On, Still Life, Aces High, Rime of the Ancient Mariner, Sea of Madness, Stranger in A Strange Land, Infinite Dreams, The Evil That Men Do, Only The Good Die Young, Blood Brothers, Rainmaker, Brighter Than A Thousand Suns, The Reincarnation of Benjamin Breeg, For The Great Good...
Ykkönen on silti REVELATIONS. Aivan tajuton biisi, varsinkin livenä. - eddie88
kyllähän se hallowed be thy name voiton vie. varsinki livenä ku kuulee! vaikkakin maidenin levyt on hittibiisejä täynnä.
- sanomaan:>
vitsi, on kyl oikeesti vaikee kysymys. Iron maidenilla on liikaa mahtavia biisejä
- six six six
kyl on aces high,wasted years,no troopperi tietty ja hallowed be thy tai the name viime aikoina oon kunnellu kyl flight of the icarus se kin on iha hyvä
- jjjjjj
paha mennä sanomaan parasta kappaletta mut jos yksi pitää mainita niin caught somewhere in time on aika mainio
- the Cross
Yleisesti Hallowed by the Name, mutta kaikista eniten on kolahtanut Rock in Riolta 5.1:nä kuunneltuna Sign of the Cross, vaikkakin juuri siinä biisissä on levyllä hiukka häikkää takakajareissa. Mutta siis aivan mahtava meininki siellä Riossa tossa biisissä :)
- maiden fani
luettelen levy levyltä kovimmat biisit
IRON MAIDEN:prowler,phantom of the opera,runnig free
KILLERS:wrathchild
NUMBER OF THE BEAST:22 acacia avenue,the prisoner,nimikappale,run to the hills,hallowed be thy name
PIECE OF MIND:where eagles dare,revelations,flight of icarus.die with your boots on,the trooper
POWERSLAVE:aces high,2 minutes to midnight,flash the blade,the duellists,powerslave,rime of ancient mariner
SOMEWHERE IN TIME:caugh somewhere in time,wasted years,stranger in the strange land,heaven can wait,the loneliness of the long distance runner
7TH SON OF A 7TH SON:moonchild,infinite dreams,can I play with madness,the evil that men do,only the good die young
NO PRAYER FOR THE DYING:holy smoke.no prayer for the dying,bring your daughter...to the slaughter
FEAR OF THE DARK:be quick or be dead,from here to eternity,afraid to shoot strangers,fear is the key,chains of misery,the apparition,fear of the dark
THE X FACTOUR:-
VIRTUAL XI:the angel and the gambler
BRAVE NEW WORLD:nimikappale,the wicker man,ghost of the navigator
DANCE OF DEATH:nimikappale,rainmaker
NO MATTER OF LIFE AND DEATH:the reincarnation of benjamin breeg,lord of light
REVIPPÄ SIITÄ!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549