Mistä saatta juotavaa ja tupakkaa?

Kiinnostunuttyyppi

mistä saatte alaikäisenä? mä en meinaa oikein mistään saada.

43

7155

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!

      Sieltä saa lupalapun, jolla voi ostaa mistä vaan, tai lääkäriltä. Myös ulkomailta saa. Oletkos kokeillut valmistaa itse?

    • |burzum|

      Itse en ole viellä täyttänyt 18, mutta kyllä mulle myydään melkein joka mestassa (osasyynä voi olla moottoripyörätakki ja viellä tehokkaampi on pitää se takki auki ja pitää vaikka Venomin paitaa silleen näkyvillä). Alko on kyllä sellanen paikka josta ei alaikänen helposti osta (ilman väärennettyjä henkkareita). Muutaman kerran oon saanu ostettuu sieltäkin.

      Varmin paikka ostaa on yksityiset pikku kioskit, niiden kannattavuus on huono, joten raha kelpaa, eikä papereilla niin väliä.

      • näinnäin

        täysi-ikäiset kaverit hakee


    • <Random>

      Ostan itse, kuten olen jo ostanut viimeiset 2 vuotta. Nyt ikää löytyy 17v.

    • Sheeena

      mitäpäs jos hyvä lapsi odottais että ikää on tarpeeksi että voi mennä ostamaan itse (:
      muistathan että alaikäiselle päihteiden välittäminen on rikos ;)

      • |burzum|

        "muistathan että alaikäiselle päihteiden välittäminen on rikos ;)"

        Eihän se alaikäistä haittaa.


      • Sheeena
        |burzum| kirjoitti:

        "muistathan että alaikäiselle päihteiden välittäminen on rikos ;)"

        Eihän se alaikäistä haittaa.

        mutta ei kannata olla liian itsekäs, se koituu aina jossain vaiheessa omaksi kohtaloksi!


      • |burzum|
        Sheeena kirjoitti:

        mutta ei kannata olla liian itsekäs, se koituu aina jossain vaiheessa omaksi kohtaloksi!

        "mutta ei kannata olla liian itsekäs, se koituu aina jossain vaiheessa omaksi kohtaloksi!"

        Sana itsekäs ei taida sopia tähän yhteyteen. Mä en ainakaan keksi mitä itsekästä on pyytää aikuista ihmistä hakemaan tupakkaa tai alkoholia.


      • Sheeena
        |burzum| kirjoitti:

        "mutta ei kannata olla liian itsekäs, se koituu aina jossain vaiheessa omaksi kohtaloksi!"

        Sana itsekäs ei taida sopia tähän yhteyteen. Mä en ainakaan keksi mitä itsekästä on pyytää aikuista ihmistä hakemaan tupakkaa tai alkoholia.

        aikuisella ei ole oikeuksia ostaa ALAIKÄISELLE SIIS ALAIKÄISELLE alle 18 vuotiaalle päihteitä!


      • Sheeena
        |burzum| kirjoitti:

        "mutta ei kannata olla liian itsekäs, se koituu aina jossain vaiheessa omaksi kohtaloksi!"

        Sana itsekäs ei taida sopia tähän yhteyteen. Mä en ainakaan keksi mitä itsekästä on pyytää aikuista ihmistä hakemaan tupakkaa tai alkoholia.

        tupakkaa ei saa antaa tai myydä alle 18-vuotiaalle eikä polttaa yleisissä tiloissa. Alkoholia myydään vain alkoholin myyntiluvan saaneissa paikoissa, niiden välittäminen alle 18-vuotiaille on RIKOS.


      • on niin saa
        Sheeena kirjoitti:

        tupakkaa ei saa antaa tai myydä alle 18-vuotiaalle eikä polttaa yleisissä tiloissa. Alkoholia myydään vain alkoholin myyntiluvan saaneissa paikoissa, niiden välittäminen alle 18-vuotiaille on RIKOS.

        halussa pitää röökiä! Eli aivan sama et hakeeko sitä joku täysikänen!


      • Sheeena
        on niin saa kirjoitti:

        halussa pitää röökiä! Eli aivan sama et hakeeko sitä joku täysikänen!

        no jokainen tehkööt miten tykkää.. typerintä on se että täysi-ikäiset käyttää oikeuksiaan hyväksi. idiootteja kunnes toisin todistetaan!


      • |burzum|
        Sheeena kirjoitti:

        no jokainen tehkööt miten tykkää.. typerintä on se että täysi-ikäiset käyttää oikeuksiaan hyväksi. idiootteja kunnes toisin todistetaan!

        Hahaa nyt mulle valkeni tämä, kirjoitit toisella palstalla perjantai-iltojesi vietosta eli istut koneella ja syöt sipsejä (nolife). Tästä voi päätellä, että kukaan ei ole hakenut sinulle koskaan, joten olet kateellinen meille joilla on hakijat, ja parannat vitutustasi saarnaamalla meille! ;lmao


      • yksinäinen läski,
        Sheeena kirjoitti:

        no jokainen tehkööt miten tykkää.. typerintä on se että täysi-ikäiset käyttää oikeuksiaan hyväksi. idiootteja kunnes toisin todistetaan!

        joka mäkättää muille ku itellään on niin huono elämä! Tää on bailu palsta ja bailaamiseen kuuluu tavalla tai toisella alkoholi! Koita tajuta se! Mene muille palstoille hakemaan seuraa ku tää ei oo mikään mäkätys palsta! No otappa nyt se sipsukkapussi esille! :)


      • Jippijaijei!
        yksinäinen läski, kirjoitti:

        joka mäkättää muille ku itellään on niin huono elämä! Tää on bailu palsta ja bailaamiseen kuuluu tavalla tai toisella alkoholi! Koita tajuta se! Mene muille palstoille hakemaan seuraa ku tää ei oo mikään mäkätys palsta! No otappa nyt se sipsukkapussi esille! :)

        ... a punk rocker!


      • |burzum|
        |burzum| kirjoitti:

        Hahaa nyt mulle valkeni tämä, kirjoitit toisella palstalla perjantai-iltojesi vietosta eli istut koneella ja syöt sipsejä (nolife). Tästä voi päätellä, että kukaan ei ole hakenut sinulle koskaan, joten olet kateellinen meille joilla on hakijat, ja parannat vitutustasi saarnaamalla meille! ;lmao

        Vastalauseita ei ole tullut, joten vaikuttaa että osuin oikeaan.


      • Alkoholi vain kilpenä.
        yksinäinen läski, kirjoitti:

        joka mäkättää muille ku itellään on niin huono elämä! Tää on bailu palsta ja bailaamiseen kuuluu tavalla tai toisella alkoholi! Koita tajuta se! Mene muille palstoille hakemaan seuraa ku tää ei oo mikään mäkätys palsta! No otappa nyt se sipsukkapussi esille! :)

        NYT SE SELVISI!!!!! Te ette ole mitään, jos ette saa juoda. Tai ainakaan yhtään hauskoja ja olette ujoja ja alkoli toimii kilpenä.

        Kyl olisitte kusessa, jos ei ole juomia lähellä ja nolaatte itsenne pahemmin.

        Eipä naiset pidä loppujen lopuksi mistään sellaisesta miehestä


      • sheena sheenna
        Alkoholi vain kilpenä. kirjoitti:

        NYT SE SELVISI!!!!! Te ette ole mitään, jos ette saa juoda. Tai ainakaan yhtään hauskoja ja olette ujoja ja alkoli toimii kilpenä.

        Kyl olisitte kusessa, jos ei ole juomia lähellä ja nolaatte itsenne pahemmin.

        Eipä naiset pidä loppujen lopuksi mistään sellaisesta miehestä

        etkö ymmärrä puhetta? mee jo pois!


      • ONKO SELVÄ!!
        sheena sheenna kirjoitti:

        etkö ymmärrä puhetta? mee jo pois!

        EI KAIKKI VOI OLLA SAMAA MIELTÄ


      • että olet
        ONKO SELVÄ!! kirjoitti:

        EI KAIKKI VOI OLLA SAMAA MIELTÄ

        sheena! Nimimerkin vaihdos ei auta mitään! Täytyypä mun käy laittaa nimi tonne adressiin!


      • En on olle Sheena.
        että olet kirjoitti:

        sheena! Nimimerkin vaihdos ei auta mitään! Täytyypä mun käy laittaa nimi tonne adressiin!

        Huuuuuuuusaaaaaaaa


    • :@.

      sinuna odottaisin ihan siihen saakka kunnes kasvat isoksi ja saat ostaa juomasi ja tupakkasi itse. Varsinkaan jos ei lähipiiristä tahdo löytyä ketään kaveria tms jota voisi pyytää, niin ei kyllä paljosta jää paitsi, vaikka muutaman vuoden odottaisi.

    • kenties vai?

      Ite oon 16v poika ja mä saan viinaa ja tupakkaa mistä vaan! Kavereitten kautta, omilta 20v tutuilta, serkulta, isoveljeltä... Noita riittää! Kun on suhteita niin päihteitä saa mistä vaan! Saathan säkin jos meet pummimaan kaupan eteen puliukoilta! Ne ostaa aina! :)

      • Kiinnostunuttyyppi

        Täällä päin ei ole puliukkoja :(
        kaverit saa jostain mutta eine ikinä mulle jaksa hakee.


      • |burzum|
        Kiinnostunuttyyppi kirjoitti:

        Täällä päin ei ole puliukkoja :(
        kaverit saa jostain mutta eine ikinä mulle jaksa hakee.

        Jospa kysyisit kavereiltas mistä ostavat ja menisit itse ostamaan sieltä.


      • Kiinnostunuttyyppi
        |burzum| kirjoitti:

        Jospa kysyisit kavereiltas mistä ostavat ja menisit itse ostamaan sieltä.

        Niiden isoveljet hakee mutta ei ne muille hae. Tyhmää.


      • :///
        Kiinnostunuttyyppi kirjoitti:

        Niiden isoveljet hakee mutta ei ne muille hae. Tyhmää.

        Ite täytän 15 eikä yhes pikku ruppana kaupas myyty alkoholitonta siidua ees. Ja siman kanssa sama juttu.. perkele!! pikkukioskeist saa aika hyvin, lisäks koulun välitunneilla yhelle miehelle kaikki aina jonottaa, ku se hakee tupakkia.. :)


      • edessä!

        Sulla on tosi surkeat sukulaiset ja kaverit. Sääliksi käy. Geeneilleen ei mitään mahda!


      • |burzum|
        edessä! kirjoitti:

        Sulla on tosi surkeat sukulaiset ja kaverit. Sääliksi käy. Geeneilleen ei mitään mahda!

        Taas näitä kateellisia, jotka eivät itse saa ostettua tai hakian kautta, niin tulevat tänne parantamaan oloaan haukkumalla muita.


      • hahhahhaa
        |burzum| kirjoitti:

        Taas näitä kateellisia, jotka eivät itse saa ostettua tai hakian kautta, niin tulevat tänne parantamaan oloaan haukkumalla muita.

        Jotkut treenaavat, lepäävät tai kuluttavat noi aivovammasten massateinien känni-illat johonkin järkevämpään. Kyllä te sitten isona huomaatte... ;)


      • |burzum|
        hahhahhaa kirjoitti:

        Jotkut treenaavat, lepäävät tai kuluttavat noi aivovammasten massateinien känni-illat johonkin järkevämpään. Kyllä te sitten isona huomaatte... ;)

        :ASDAS: taisin osua arkaanpaikkaan!


      • kuin joku
        hahhahhaa kirjoitti:

        Jotkut treenaavat, lepäävät tai kuluttavat noi aivovammasten massateinien känni-illat johonkin järkevämpään. Kyllä te sitten isona huomaatte... ;)

        vähemmistö! Edelleen kateellisuus paistaa läpi! Kaikki joilla on hakijat nin ne juovat ainakin joskus! Täysin raittiita ovat vain tollset yksinäiset kateelliset paskat, joilla ei oo hakijoitakaan! Eli shut fuck up please!


      • Kuusipääää
        kuin joku kirjoitti:

        vähemmistö! Edelleen kateellisuus paistaa läpi! Kaikki joilla on hakijat nin ne juovat ainakin joskus! Täysin raittiita ovat vain tollset yksinäiset kateelliset paskat, joilla ei oo hakijoitakaan! Eli shut fuck up please!

        Eli et tod! Pysty olemaan oma itsesi.

        Ja minkäslaista kusipäätä sinä mahdat edustaa?


      • oma itteni?
        Kuusipääää kirjoitti:

        Eli et tod! Pysty olemaan oma itsesi.

        Ja minkäslaista kusipäätä sinä mahdat edustaa?

        Kännissä on vaan hauskempaa ja paremmat jutut!! Ja musta tuntuu, että sun seura ei kiinnosta ketään selvänä ku oot tollanen nipo! aaaaaaaaahhh... ihana olla massateini ja olla kuten muutkin!!


    • Black and White

      Samanlaisesti. Mutta jos isolla kaveri porukalla iso asshole, mutta muuten ei ole.

      Tuollaiset vituttaa eniten.

      • ton saman

        suomeksi? En tajunnu pointtias...


    • Hobbie??

      Joka viikonloppu kännäillä.

    • ???

      Samaa ihmettelen mä.. missä on hakijat?

    • Anonyymi

      Se on aika tainnut jo parantaa tämänkin asian!

    • Anonyymi

      Kauan, kauan sitten kun olin alaikäinen faija laittoi usein kioskille ostamaa vihreetä norttia. No problemo. Ei myöskään ollut problemo osta itselle pikku-bostoni näpistetyillä tai jätepaperinkeräys- tai pullonpalautusrahoilla.

    • Anonyymi

      Naapurin setä auttaa tyttöjä hädässä. Yhdessä saamme molemmat.

    • Anonyymi

      Kukkaa saa helpommin ja halvemmalla, kuin Tapio-viinaa Alkosta. Näin se elämä vain menee.

    • Anonyymi

      kaupasta mul on isin passi mukana ja sit se kassa täti antaa mulle alko holia ku pyydän siltä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe