Nii eli mitä nimii sopis hyvin jollekki liskolle. Mieluiten jotain nelikirjaimisii ja vähän niiku joku esim. Xena. Kaikki tietty käy
nimeksi liskolle
41
11301
Vastaukset
- Jone
VENKU!!!!!!!!
- lisko
pojalle hyvä nimi ois vaikka Milo ja tytölle....Lilo :)
- Minä
Tytölle: Salsa
Pojalle: Luna (suomeksi kuu)
aika erikoisia mutta henkilökohtasesti pidän noista nimistä...
- hymy
tytölle: suikki :))
pojalle: samu - liskoleidi
tyttö: Susa
poika: Sulo
:)) - takku
poika: Vili
Tyttö: Kamu - JuhiS
eli siis nää ois hyvii!
Poika: Jalmari
Tyttö: Elina
vähä meitsi osaa! XD - karhitaski
no niin...
tytölle: Didi, Nina
Pojalle: Kassu,Topi
Jospa kelpais.. =D- SkInKkI
Tytölle:Hippu
Pojalle:Bubble
- Mauzi
Kaikkein mukavinta on itse keksiä nimi, mutta tässäpä olisi pari ehdotusta:
tyttö: Dana,Safir,Venla,Cherry,Daisy,April.
poika: Nemo,Dragon,Nero.- Kalsari-pukari
Ittelle on tulos lisko ja mietin samaa asiaa;)
Tyttö: Esmeralda, Adalmiina
Poika: Edvard, Aadolf
Ei nelikirjaimisii, mut eimpäs nyt keksi. Noita itse ainakin harkitsen. - guu
Kalsari-pukari kirjoitti:
Ittelle on tulos lisko ja mietin samaa asiaa;)
Tyttö: Esmeralda, Adalmiina
Poika: Edvard, Aadolf
Ei nelikirjaimisii, mut eimpäs nyt keksi. Noita itse ainakin harkitsen.Tytöt: Hippu,Sasi, Lori, Kira,
Pojat: Turo, Vili, Poju, Masa, Bruno, Waka, - Vilmalisko
Tytölle: Masha ja pojalle Wren.
En tiiä tykkääks muut mut mulle noi nimet on ihan kivat! - Anonyymi
guu kirjoitti:
Tytöt: Hippu,Sasi, Lori, Kira,
Pojat: Turo, Vili, Poju, Masa, Bruno, Waka,Tyttö: Lisko
Poika: Zeta,zizzu.
- liskot<3
asia on sitten niin että ostin tossa liskon ja naaras se on (leopardi gecko) nyt nimeä miettisin joten mikä ois hyvä :D
- Eemaili
Naaraalle antaisin nimeksi: Lucy, Laina , Demi , Myy , Pessi...
Urokselle : Dumle , Tupla , Mars , Kongo...- Anonyymi
pari suklaata pojille :)
- Leopardi gecko
ostin tos vähän aikaa sit leopardi geckon poikasen eikä tiietä onks se tyttö vai poika,oisko kellään jotain kivoja nimiehdotuksia?
- Leopardi gecko
ostin tos vähän aikaa sit leopardi geckon poikasen eikä tiietä onks se tyttö vai poika,oisko joitain kivoja nimi ehdotuksia jotka sopis tytölle että pojalle?(:
- liskot
mul on leopardigekon poikanen saatii just selville et se on tyttö ja en oo viel keksiny hyvää nimee oon miettiny sille ehkäpä lunaa tai lolaa mut oisko kellää jotai nimii?
- Anonyymi
Jos se on tyttö, käyttäisin ehkä Nepal, ja se on myös poika nimi
- Liskot:3
sain toissapäivänä tietää et mun lisko on poika.. ja luulin 2 kuukautta et se on tyttö.. sillon kun luulin et se on tyttö sen nimi oli lilo mut mikäs ois hyvä pojalle... ?:)
- Vilmapaka
Pojalle sopis esim:Mico, Mica.
- eläinrakashullu
mulle saattaa tulla tyttö lisko ja sille ois kyl aika sopiva nimi lilo
- inka2006
dina
- Empsuu
Dina Diamon Safir Lime Okar Frida Senyfer
- 654754788
Mutha, Fuka
- Artsa123
Ehdotan pojalle leo. Ja tytölle lucy
- 728211
Itelle tulossa huomenna leopardigekko naaras ja aattelin sille antaa nimeks Pepsi
- Anonyymi
miam
Hänk
Gesper
Jacare
Āmera
Aamer
Koena
Caima
Magar
agoo
bomabee
gasi
tuson-kyne
saman
katariina
herra rock
Siinä pari nimeä - Anonyymi
Aika outo nimi mutta : Dracomir
- Anonyymi
Tyttö: Tara
Poika: Kami - Anonyymi
fifi
- Anonyymi
Tytölle tai pojalle: leontin tai leoskin
- Anonyymi
Luna, Dana, Darra, Koi, Suza, Alex ja juuri se Xena
- Anonyymi
MÄ TIEDÄN!! Mulla on siis 2 leogekkoa, joiden nimet ovat Nepal ja Reine
- Anonyymi
Liekki
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540