nimeksi liskolle

liskoliini

Nii eli mitä nimii sopis hyvin jollekki liskolle. Mieluiten jotain nelikirjaimisii ja vähän niiku joku esim. Xena. Kaikki tietty käy

41

11301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jone

      VENKU!!!!!!!!

    • lisko

      pojalle hyvä nimi ois vaikka Milo ja tytölle....Lilo :)

      • Minä

        Tytölle: Salsa
        Pojalle: Luna (suomeksi kuu)
        aika erikoisia mutta henkilökohtasesti pidän noista nimistä...


    • hymy

      tytölle: suikki :))
      pojalle: samu

    • liskoleidi

      tyttö: Susa
      poika: Sulo

      :))

    • takku

      poika: Vili
      Tyttö: Kamu

    • JuhiS

      eli siis nää ois hyvii!

      Poika: Jalmari
      Tyttö: Elina

      vähä meitsi osaa! XD

    • karhitaski

      no niin...

      tytölle: Didi, Nina
      Pojalle: Kassu,Topi

      Jospa kelpais.. =D

      • SkInKkI

        Tytölle:Hippu
        Pojalle:Bubble


    • Mauzi

      Kaikkein mukavinta on itse keksiä nimi, mutta tässäpä olisi pari ehdotusta:
      tyttö: Dana,Safir,Venla,Cherry,Daisy,April.
      poika: Nemo,Dragon,Nero.

      • Kalsari-pukari

        Ittelle on tulos lisko ja mietin samaa asiaa;)

        Tyttö: Esmeralda, Adalmiina
        Poika: Edvard, Aadolf

        Ei nelikirjaimisii, mut eimpäs nyt keksi. Noita itse ainakin harkitsen.


      • guu
        Kalsari-pukari kirjoitti:

        Ittelle on tulos lisko ja mietin samaa asiaa;)

        Tyttö: Esmeralda, Adalmiina
        Poika: Edvard, Aadolf

        Ei nelikirjaimisii, mut eimpäs nyt keksi. Noita itse ainakin harkitsen.

        Tytöt: Hippu,Sasi, Lori, Kira,
        Pojat: Turo, Vili, Poju, Masa, Bruno, Waka,


      • Vilmalisko

        Tytölle: Masha ja pojalle Wren.
        En tiiä tykkääks muut mut mulle noi nimet on ihan kivat!


      • Anonyymi
        guu kirjoitti:

        Tytöt: Hippu,Sasi, Lori, Kira,
        Pojat: Turo, Vili, Poju, Masa, Bruno, Waka,

        Tyttö: Lisko
        Poika: Zeta,zizzu.


    • liskot<3

      asia on sitten niin että ostin tossa liskon ja naaras se on (leopardi gecko) nyt nimeä miettisin joten mikä ois hyvä :D

    • Eemaili

      Naaraalle antaisin nimeksi: Lucy, Laina , Demi , Myy , Pessi...
      Urokselle : Dumle , Tupla , Mars , Kongo...

      • Anonyymi

        pari suklaata pojille :)


    • Leopardi gecko

      ostin tos vähän aikaa sit leopardi geckon poikasen eikä tiietä onks se tyttö vai poika,oisko kellään jotain kivoja nimiehdotuksia?

    • Leopardi gecko

      ostin tos vähän aikaa sit leopardi geckon poikasen eikä tiietä onks se tyttö vai poika,oisko joitain kivoja nimi ehdotuksia jotka sopis tytölle että pojalle?(:

    • liskot

      mul on leopardigekon poikanen saatii just selville et se on tyttö ja en oo viel keksiny hyvää nimee oon miettiny sille ehkäpä lunaa tai lolaa mut oisko kellää jotai nimii?

      • Anonyymi

        Jos se on tyttö, käyttäisin ehkä Nepal, ja se on myös poika nimi


    • Liskot:3

      sain toissapäivänä tietää et mun lisko on poika.. ja luulin 2 kuukautta et se on tyttö.. sillon kun luulin et se on tyttö sen nimi oli lilo mut mikäs ois hyvä pojalle... ?:)

      • Vilmapaka

        Pojalle sopis esim:Mico, Mica.


    • eläinrakashullu

      mulle saattaa tulla tyttö lisko ja sille ois kyl aika sopiva nimi lilo

    • inka2006

      dina

    • Empsuu

      Dina Diamon Safir Lime Okar Frida Senyfer

    • 654754788

      Mutha, Fuka

    • Artsa123

      Ehdotan pojalle leo. Ja tytölle lucy

    • 728211

      Itelle tulossa huomenna leopardigekko naaras ja aattelin sille antaa nimeks Pepsi

    • Anonyymi

      miam
      Hänk
      Gesper
      Jacare
      Āmera
      Aamer
      Koena
      Caima
      Magar
      agoo
      bomabee
      gasi
      tuson-kyne
      saman
      katariina
      herra rock
      Siinä pari nimeä

    • Anonyymi

      Aika outo nimi mutta : Dracomir

    • Anonyymi

      Tyttö: Tara
      Poika: Kami

    • Anonyymi

      fifi

    • Anonyymi

      Tytölle tai pojalle: leontin tai leoskin

    • Anonyymi

      Luna, Dana, Darra, Koi, Suza, Alex ja juuri se Xena

    • Anonyymi

      MÄ TIEDÄN!! Mulla on siis 2 leogekkoa, joiden nimet ovat Nepal ja Reine

    • Anonyymi

      Liekki

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe