kaverihan pelas vissiin aivan älyttömän hyvän pitsiturnauksen? voittiko 19-vuotias jopa pistepörssin?
JORI LEHTERÄ
3
545
Vastaukset
- kepu82
joo voitti se neljällä syötöllään ja vaikuttaa tosi juonikkaalta kaverilta...loppuottelussa piispanenkin näytti hienoa osaamista...täs vois olla hyvä ketju myös liiga.avaukseen lucenius-lehterä-enlund..hyvän turnauksen pojat pelas miehiä vastaa:)vaikka joukkue on nuorentunut niin nälkää on varmasti enemmän...ja ihan huippujunnuja meil on esim enlund,lucenius,lehterä,koistinen joten kyl leveyttäkin on ihan riittämiin ja kun vertaa muihin joukkueisiin niin ei meidän joukkue juurikaan muitten rinnalla kalpene:)
- ainakin yhden maalin
teki tyhjiin, niin kirjoittaa jatkoaika.com
- Anonyymi
ainakin yhden maalin kirjoitti:
teki tyhjiin, niin kirjoittaa jatkoaika.com
Jori on kova kundi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339