Ari tavastialla

Arin fani

Vaikka Arilla onkin loistavan upea lauluääni, niin lavaesiintymisessä käytöstään voisi tarkistaa.Tavastian keikalla Ari joi vettä ja sen jälkeen purskutti suustaan veden edessä seisovan yleisön päälle.Kannattaisi miettiä, että jokainen hänen faneistaankaan ei välttämättä innostu, saadessaan päällensä idolinsa suunesteet.

48

2186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinun mennä

      tonne Arin palstalle antamaan sitä palautetta.

      • jonne voi

        kirjoittaa tuon kommentin? Tarkotit varmaan jotain sellasta minkä Arikin lukee?


      • olit keikalla
        jonne voi kirjoitti:

        kirjoittaa tuon kommentin? Tarkotit varmaan jotain sellasta minkä Arikin lukee?

        Otit varmaan ylös sen Ari Koivusen vittuilulinjan puh.nron? Pistä sinne tekstaria.


      • viesti vaikka
        jonne voi kirjoitti:

        kirjoittaa tuon kommentin? Tarkotit varmaan jotain sellasta minkä Arikin lukee?

        [email protected]. Arin sivuille www.arikoivunen.fi > menneet keikat> tavastia voi myös komentoida- mm Luca päivystää siellä.


      • kansankiihotus päälle vaan

        eikä mitään jarruja. Saatais kerran tännekin kunnon hevibändi, joka antais yleisönkin osallistua menoon. Kalustoo ei tarvii alkaa hajottamaan, mut kaikkee muuta mahdollista.


      • Luca-parkaa
        viesti vaikka kirjoitti:

        [email protected]. Arin sivuille www.arikoivunen.fi > menneet keikat> tavastia voi myös komentoida- mm Luca päivystää siellä.

        Kaikkeen sekin joutuu vastaamaan tämän höyrähtäneen yleisön takia.

        Eikö tosiaan ole tärkeämpiä keskustelunaiheita nyky-Suomessa musiikin saralla?


      • varmaan
        Luca-parkaa kirjoitti:

        Kaikkeen sekin joutuu vastaamaan tämän höyrähtäneen yleisön takia.

        Eikö tosiaan ole tärkeämpiä keskustelunaiheita nyky-Suomessa musiikin saralla?

        tärkeempääkin keskustelua. Mutkun joillekin ihmisille olikin aika yllätys, kun Ari ei olekkaan se "normi Idoli" Siitä on monelle löytynyt aikamoisia yllätyksiä. Kuten tuo vesi juttu, yleisön laulattaminen ja sun muut jutut.

        Helvetti kerrankin oikee voitti.


    • ei voi muuta

      sanoa kuin että kusi on noussut jo päähän asti. Vaatisin kyllä lipun hinnan takaisin jos solisti on noin halpamaisesti käyttäytynyt.

    • lienee ollut

      mun mielestä se oli sellainen "pyrskähdys" joka tulee kun on kiire ja naurattaa, nauratti koko juttu ,sain siitä osani minäkin, huolehdin vain ettei vaan meikit olis levinneet!! Se keikka oli järkyttävän mahtava, se oli jumalaista ,toivottavasti kuvat onnistuivat jankkasin kamerani melkein puhki ja huuto oli valtava, en osaa tohon sun siisteysjuttuusi mitään sanoa, mä kun en niin säikky ole noilla keikoilla. Oliko toi keikka sulle ensimmäisiä vai? Ei millään pahalla, siellä kun tapahtuu usein (muiden artistien keikoilla) kaikenlaista! Suoraan sinne Arin sivuille palautetta eikä tänne, kun täällä on ne pahimmat provoilijat jotka eivät ole niitä kaikista fiksuimpia eivätkä kilteimpiä, jos nyt sitten fani olet, niin kai käsität mitä ei pidä kirjoittaa!!??? Ihmettelen sua!

      • mieltä

        Tuskinpa ne siinä eturiveissä olevat ottaa tuota juttua itseensä. Heh, tyypithän itse asiassa oottaa kieli pitkällä, milloin lentää vesipullo yleisöön tai milloin Ari purskauttaa vettä suustansa. :D Voishan sen tosikkona tietenkin aatella olevan huonoa käytöstä, mutta mun mielestä siitä on muodostunu tollanen "perinne" Arin keikoilla ja fanit ei todellakaan pane pahakseen. Se on sellasta rokkenroll-asennetta. ;)


      • bändit heittelee
        mieltä kirjoitti:

        Tuskinpa ne siinä eturiveissä olevat ottaa tuota juttua itseensä. Heh, tyypithän itse asiassa oottaa kieli pitkällä, milloin lentää vesipullo yleisöön tai milloin Ari purskauttaa vettä suustansa. :D Voishan sen tosikkona tietenkin aatella olevan huonoa käytöstä, mutta mun mielestä siitä on muodostunu tollanen "perinne" Arin keikoilla ja fanit ei todellakaan pane pahakseen. Se on sellasta rokkenroll-asennetta. ;)

        lavalta. Yks bändi Englannissa roiskutti aina sianverta yleisöön. Siitä vois jo joku pultatakkin.


      • ..............
        bändit heittelee kirjoitti:

        lavalta. Yks bändi Englannissa roiskutti aina sianverta yleisöön. Siitä vois jo joku pultatakkin.

        Se on tosiaan pelkkää vettä, kukaan ei siihen kuole. Mäkin sain vähän vettä tukkaani ja paitaani eilen keikalla, ois saanu tulla enemmänki. :D Ja jos nyt joku saa kunnian saada vettä suoraan Arin suusta päälleensä, niin ei muuta kun vanupuikot esiin ja kloonaamaan Arin DNA. x)


      • kohtalokas tie

        Sain osani ko. pyrskäyksestä, tosin vain hieman. Minua homam etoi - varsinkin siksi, että se oli meielstäni iahn tahallista.

        En mene enää Arin keikoille.


      • täällä tosikkoja
        kohtalokas tie kirjoitti:

        Sain osani ko. pyrskäyksestä, tosin vain hieman. Minua homam etoi - varsinkin siksi, että se oli meielstäni iahn tahallista.

        En mene enää Arin keikoille.

        Pitäisi ohjeistaa ennen Arin keikkaa yleisöä: Tosikoilta ja nipottajilta pääsy kielletty!


      • mene
        kohtalokas tie kirjoitti:

        Sain osani ko. pyrskäyksestä, tosin vain hieman. Minua homam etoi - varsinkin siksi, että se oli meielstäni iahn tahallista.

        En mene enää Arin keikoille.

        Miksi tungit sitten lavan tuntumaan, jos et vettä kestä?


      • mennä kirkkokuoroa
        mene kirjoitti:

        Miksi tungit sitten lavan tuntumaan, jos et vettä kestä?

        fanittamaan. Siellä on säädyllinen ja tylsä meno.


      • ...
        kohtalokas tie kirjoitti:

        Sain osani ko. pyrskäyksestä, tosin vain hieman. Minua homam etoi - varsinkin siksi, että se oli meielstäni iahn tahallista.

        En mene enää Arin keikoille.

        ettei "kohtalokas tie" ole millään Arin keikalla ollut. Ne jotka siinä eturivissä seisovat tuskin pahastuvat vaikka vähän kastuisivatkin, ja jos hieman kauempana seisoo, niin ei kastu ollenkaan. Itse en eturiviin mene koska en välitä siitä paineesta, ja parin metrin päässä voi nauttia ihan rauhassa.

        Ari ei todellakaan ole ensimmäinen eikä viimein artisti joka yleisöä kastelee. Esim. Mötley Crüen basisti Nikki Sixx sylkee aina keikoilla vettä eturivissä olevien fanien päälle. Kesäkuussa Hartwall Areenalla Ozzy Osbourne heitti vettä porukan päälle suoraan sangosta. Eipä tainnut ketään sekään haitata.


      • päälle ja sekin vaan
        bändit heittelee kirjoitti:

        lavalta. Yks bändi Englannissa roiskutti aina sianverta yleisöön. Siitä vois jo joku pultatakkin.

        villitsi niitä entisestään. Tosin jengi oli ihan pihalla muutenkin. Vesi ny on keveetä hupia sellaseen verrattuna.


      • kuin hevarit koskaan
        päälle ja sekin vaan kirjoitti:

        villitsi niitä entisestään. Tosin jengi oli ihan pihalla muutenkin. Vesi ny on keveetä hupia sellaseen verrattuna.

        niillähän ei ollu mitään rajaa.


      • aatelkaas
        kohtalokas tie kirjoitti:

        Sain osani ko. pyrskäyksestä, tosin vain hieman. Minua homam etoi - varsinkin siksi, että se oli meielstäni iahn tahallista.

        En mene enää Arin keikoille.

        vetäny koko päivän kessua ja syöny välissä sipsejä ja roskaruokaa ja taas tuprutellu kessua ainakin puolen tunnin välein. Sitten se huuhtoo suunsa ja sylkee ne saastat yleisöön. Voihan vattu! Jos joku tuosta varsinkin kessun paskaamasta suusta tulevan veden myötä kicsinsä saa nii olkaa hyvät vaan, mä en ainakaan suostu noin ala-arvoisesta käytöksestä maksamaan senttiäkään.


      • säkään tiedät,
        aatelkaas kirjoitti:

        vetäny koko päivän kessua ja syöny välissä sipsejä ja roskaruokaa ja taas tuprutellu kessua ainakin puolen tunnin välein. Sitten se huuhtoo suunsa ja sylkee ne saastat yleisöön. Voihan vattu! Jos joku tuosta varsinkin kessun paskaamasta suusta tulevan veden myötä kicsinsä saa nii olkaa hyvät vaan, mä en ainakaan suostu noin ala-arvoisesta käytöksestä maksamaan senttiäkään.

        mitä se syö. Älä sitten mee keikalle, säästyy ne sun kallisarvoiset sentit, ja meidän muiden ei tarvi kärsiä sun tiukkapipoisuudesta.


      • kun luen lehtiä
        säkään tiedät, kirjoitti:

        mitä se syö. Älä sitten mee keikalle, säästyy ne sun kallisarvoiset sentit, ja meidän muiden ei tarvi kärsiä sun tiukkapipoisuudesta.

        niissä Ari kertoo elämäntavoistaan. Jos jollaan pipo kiristää niin sullahan se vasta puristaakin. En tajua tuota hyökkäävää asennetta minua kohtaan. Mitä pahaa mä sulle olen tehnyt!


      • on siis aina
        kun luen lehtiä kirjoitti:

        niissä Ari kertoo elämäntavoistaan. Jos jollaan pipo kiristää niin sullahan se vasta puristaakin. En tajua tuota hyökkäävää asennetta minua kohtaan. Mitä pahaa mä sulle olen tehnyt!

        oikeassa, ja kaikki tieto on satavarmasti Arilta peräisin. Muutenkin ihan sama, mitä se on jossain haastattelussa joskus ehkä sanonut syömisistään. Se ei periaatteessa kuulu sulle eikä mulle, etkä sä voi sen perusteella mennä sanomaan, että se aina ja ikuisesti tekis just niin joka ikinen päivä.

        Ja mitä muuta odotit ton "ystävällismielisen" juttus jälkeen? Että kaikki tulee sun kans hymistelemään, et joo just näin. Sunko kans ei sais olla eri mieltä?


      • millasen aasin
        on siis aina kirjoitti:

        oikeassa, ja kaikki tieto on satavarmasti Arilta peräisin. Muutenkin ihan sama, mitä se on jossain haastattelussa joskus ehkä sanonut syömisistään. Se ei periaatteessa kuulu sulle eikä mulle, etkä sä voi sen perusteella mennä sanomaan, että se aina ja ikuisesti tekis just niin joka ikinen päivä.

        Ja mitä muuta odotit ton "ystävällismielisen" juttus jälkeen? Että kaikki tulee sun kans hymistelemään, et joo just näin. Sunko kans ei sais olla eri mieltä?

        kanssa tässä "keskustelen"!

        piste.


      • on mullaki
        millasen aasin kirjoitti:

        kanssa tässä "keskustelen"!

        piste.

        melkonen apina keskustelukumppanina.

        Pilkku.


      • sinä..
        millasen aasin kirjoitti:

        kanssa tässä "keskustelen"!

        piste.

        kun keskustelet idiootin kanssa, varmistu ettei hän ole tekemässä samaa X'DDD


    • munaton kiekuja se on

      Ari on kuvottava pieni ipana. Munaton kiekuja mun mielestäni. Käytös kertoo kaiken.

      • Meno on kokoaika kovempi

        keikka keikalta ja kohta alkaa oleen kunnon meininki päällä. Keikalle mennään irrotteleen ja sitähän Koivunen antaa. Se on alkanu villitä porukkaa. Samaa linjaa vaan jatkossa. Ei sinne oopperakonserttiin mennä nyhräämään vaan hevittämään niin saatanasti.


    • muorikin

      tajuaa, että tällainen "porskuttelu" kuuluu kuvaan tällaisilla keikoilla. Onhan sitä tapahtunut muillakin Arin keikoilla eikä siitä oo nostettu suurta haloota ennenkään.

      Onko pakko tunkee liian lähelle huippuartistia, jos ei kestä tosi kovaa menoa.

      Mua ei ainakaan haittais, vaikka päälle satais tommosella keikalla, varsinkin kun on niin älyttömän kuumakin siellä.

      • I agree

        Se nimeomaan kuuluu asiaan. Se on osa tuota asennetta, show'ta ja koko härdelliä. Ja suurin osa faneista tietää sen. Keikoille nimenomaan mennään rentoutumaan ja hakemaan elämyksiä, siellä on ihan turha alkaa nipottaa. Siitähän saa kivan muiston, kun voi kehua, että Ari purskutti vettä mun päälle. :D Ja loppujen lopuksi, ei se vesi ole niin vakava asia, vaikka olisikin tehnyt jo kierroksen suussa. :D Jos niin paljon häritsee, niin peskää sitten paitanne ym. keikan jälkeen. :D Muutenkin on varmaan hiessä.


      • on jotain sellaista
        I agree kirjoitti:

        Se nimeomaan kuuluu asiaan. Se on osa tuota asennetta, show'ta ja koko härdelliä. Ja suurin osa faneista tietää sen. Keikoille nimenomaan mennään rentoutumaan ja hakemaan elämyksiä, siellä on ihan turha alkaa nipottaa. Siitähän saa kivan muiston, kun voi kehua, että Ari purskutti vettä mun päälle. :D Ja loppujen lopuksi, ei se vesi ole niin vakava asia, vaikka olisikin tehnyt jo kierroksen suussa. :D Jos niin paljon häritsee, niin peskää sitten paitanne ym. keikan jälkeen. :D Muutenkin on varmaan hiessä.

        mitä mä en ainakaan Arilta odottanut. Jos ja kun tää linja tulee tästä (tietystikin) vaan lisääntymään niin mun täytyy todeta että ei se Ari ollutkaan sitten mun idoli. Arista sai aivan eri kuvan silloin kun se TV;ssä vielä näytteli kunnon artistia. Ikävä tulee niitä aikoja ja surullista että se Ari on kadotettu. Minä en ainakaan mokomaa sikailua aio lähteä katsomaan mutta en ole myöskään kiinnostunut musiikista joka tuolla asenteella on rakennettu. Eli en osta Arin levyjäkään. Tää eka levykin oli pettymys! Arilla oli upea ääni ja imago Idolsin aikana.... mihin se mies katosi, joka oli silloin luxusta?


      • Kyynel.
        on jotain sellaista kirjoitti:

        mitä mä en ainakaan Arilta odottanut. Jos ja kun tää linja tulee tästä (tietystikin) vaan lisääntymään niin mun täytyy todeta että ei se Ari ollutkaan sitten mun idoli. Arista sai aivan eri kuvan silloin kun se TV;ssä vielä näytteli kunnon artistia. Ikävä tulee niitä aikoja ja surullista että se Ari on kadotettu. Minä en ainakaan mokomaa sikailua aio lähteä katsomaan mutta en ole myöskään kiinnostunut musiikista joka tuolla asenteella on rakennettu. Eli en osta Arin levyjäkään. Tää eka levykin oli pettymys! Arilla oli upea ääni ja imago Idolsin aikana.... mihin se mies katosi, joka oli silloin luxusta?

        Sä oot just tollanen, joka haikailee jonku Idolsin perään. Siks varmaan tykkäsitkin (?) Arista, ku se just voitti Idolsin. No sunlaises tulee tippuun kyydistä, kunhan uus kierros Idolsia alkaa, et tervemenoa vaan.

        Keikalla ei todellakaan tuu sellanen fiilis, että Ari jotenkin "sikailis". Se on kuule todella kiitollinen ja hämmentynytkin saamaastaan suosiosta keikoilla, ei se siellä esiinny niinku joku maailmanomistaja. Tuo vesihomma on ainoa, jossa on vähän kukkoilun makua, mutta mä luulen, että se on ihan tervetullutta, tuo sitä kauan kaivattua "heviuskottavuutta". Oikeesti, jos oisitte keikalla käyneet, tajuaisitte tänkin jutun. Ja jos se vesi nyt noin kauheesti pelottaa, niin älkää sitte hitossa menkö sinne eturiviin, kyllä sen kauempaakin näkee ja varsinkin kuulee.

        Ja eka levy on loistava, se ei turhaan keiku edelleen listaykkösenä. Biisit on entistä parempia livenä. Ja Arin ääni on ja pysyy upeimpana, mitä tässä maassa on kuultu. Tyyppi on jees ihan joka suhteessa, ärsyttää vaan tällaset kitisijät, jotka ei kestä sitä, että Ari ei oo tyypillinen hajuton, mauton ja väritön Idols-voittaja.


      • nyt jo
        on jotain sellaista kirjoitti:

        mitä mä en ainakaan Arilta odottanut. Jos ja kun tää linja tulee tästä (tietystikin) vaan lisääntymään niin mun täytyy todeta että ei se Ari ollutkaan sitten mun idoli. Arista sai aivan eri kuvan silloin kun se TV;ssä vielä näytteli kunnon artistia. Ikävä tulee niitä aikoja ja surullista että se Ari on kadotettu. Minä en ainakaan mokomaa sikailua aio lähteä katsomaan mutta en ole myöskään kiinnostunut musiikista joka tuolla asenteella on rakennettu. Eli en osta Arin levyjäkään. Tää eka levykin oli pettymys! Arilla oli upea ääni ja imago Idolsin aikana.... mihin se mies katosi, joka oli silloin luxusta?

        vihdoin tajuta Ari ei ole "normi idoli" Se laulaa heviä. Mitä Arin ääneen tulee niin se sen kuin paranee.

        Jos ei kelpaa. Niin ei tartte kelvata.

        Tota mä en ymmärrä "Tuolla asenteella rakennettu musiikki"


      • että Arin biisit
        Kyynel. kirjoitti:

        Sä oot just tollanen, joka haikailee jonku Idolsin perään. Siks varmaan tykkäsitkin (?) Arista, ku se just voitti Idolsin. No sunlaises tulee tippuun kyydistä, kunhan uus kierros Idolsia alkaa, et tervemenoa vaan.

        Keikalla ei todellakaan tuu sellanen fiilis, että Ari jotenkin "sikailis". Se on kuule todella kiitollinen ja hämmentynytkin saamaastaan suosiosta keikoilla, ei se siellä esiinny niinku joku maailmanomistaja. Tuo vesihomma on ainoa, jossa on vähän kukkoilun makua, mutta mä luulen, että se on ihan tervetullutta, tuo sitä kauan kaivattua "heviuskottavuutta". Oikeesti, jos oisitte keikalla käyneet, tajuaisitte tänkin jutun. Ja jos se vesi nyt noin kauheesti pelottaa, niin älkää sitte hitossa menkö sinne eturiviin, kyllä sen kauempaakin näkee ja varsinkin kuulee.

        Ja eka levy on loistava, se ei turhaan keiku edelleen listaykkösenä. Biisit on entistä parempia livenä. Ja Arin ääni on ja pysyy upeimpana, mitä tässä maassa on kuultu. Tyyppi on jees ihan joka suhteessa, ärsyttää vaan tällaset kitisijät, jotka ei kestä sitä, että Ari ei oo tyypillinen hajuton, mauton ja väritön Idols-voittaja.

        idolsissa ei olleet lumoavia? hah! Kaikkihan täällä ovat mourunneet niistä biiseistä. Minusta ne olivat kertakaikkisen hurmaavia mutta sitä Aria ei ole enää olemassa. Niinhän Ari itsekin on halunnut ja niin kai sinä moni muu. Minä kaipaan sitä Aria jonka opin silloin tuntemaan mutta se olikin valhetta.

        Veikkään että sä itse pidät Arista just sen vuoksi että se ON idols, sillä eihän siitä enää samassa hengessä voi puhua. Jos mua kiinnostaisi vain joku titteli-tyyppi niin Ari olisi ikuinen idolini, sinne kuuluisi myös silloin Hanna ja Ilkka. Vaan eipä kuulu. Mä en hae ketään kenellä on titteli tai ketä on "hevi-uskottava" siksi että osaa sylkeä ihmisten päälle. Mä haen uusia hienoja elämyksiä musiikista musiikin vuoksi. Ari on ollut pettymys, enkä roiku Arissa vain siksi että hän on "hajullinen makuinen ja värillinen", koita sinäkin nyt vain hyväksyä tämä.


      • tunnu mitään
        nyt jo kirjoitti:

        vihdoin tajuta Ari ei ole "normi idoli" Se laulaa heviä. Mitä Arin ääneen tulee niin se sen kuin paranee.

        Jos ei kelpaa. Niin ei tartte kelvata.

        Tota mä en ymmärrä "Tuolla asenteella rakennettu musiikki"

        muutakaan oikein ymmärtävän. Kannattaisi sen vuoksi pitää matalampaa profiilia.


      • jestas sentään
        että Arin biisit kirjoitti:

        idolsissa ei olleet lumoavia? hah! Kaikkihan täällä ovat mourunneet niistä biiseistä. Minusta ne olivat kertakaikkisen hurmaavia mutta sitä Aria ei ole enää olemassa. Niinhän Ari itsekin on halunnut ja niin kai sinä moni muu. Minä kaipaan sitä Aria jonka opin silloin tuntemaan mutta se olikin valhetta.

        Veikkään että sä itse pidät Arista just sen vuoksi että se ON idols, sillä eihän siitä enää samassa hengessä voi puhua. Jos mua kiinnostaisi vain joku titteli-tyyppi niin Ari olisi ikuinen idolini, sinne kuuluisi myös silloin Hanna ja Ilkka. Vaan eipä kuulu. Mä en hae ketään kenellä on titteli tai ketä on "hevi-uskottava" siksi että osaa sylkeä ihmisten päälle. Mä haen uusia hienoja elämyksiä musiikista musiikin vuoksi. Ari on ollut pettymys, enkä roiku Arissa vain siksi että hän on "hajullinen makuinen ja värillinen", koita sinäkin nyt vain hyväksyä tämä.

        Pitäskös Arin kokoajan laulaa niitä samoja idols biisejä kokajan? Oli ne lumoavia ne biisit kyllä. Sitä en kiellä. Idols on ohi. Nyt pitää ruveta rakentamaan sitä omaa uraa omalla musiikilla.


      • osaa lukea?
        että Arin biisit kirjoitti:

        idolsissa ei olleet lumoavia? hah! Kaikkihan täällä ovat mourunneet niistä biiseistä. Minusta ne olivat kertakaikkisen hurmaavia mutta sitä Aria ei ole enää olemassa. Niinhän Ari itsekin on halunnut ja niin kai sinä moni muu. Minä kaipaan sitä Aria jonka opin silloin tuntemaan mutta se olikin valhetta.

        Veikkään että sä itse pidät Arista just sen vuoksi että se ON idols, sillä eihän siitä enää samassa hengessä voi puhua. Jos mua kiinnostaisi vain joku titteli-tyyppi niin Ari olisi ikuinen idolini, sinne kuuluisi myös silloin Hanna ja Ilkka. Vaan eipä kuulu. Mä en hae ketään kenellä on titteli tai ketä on "hevi-uskottava" siksi että osaa sylkeä ihmisten päälle. Mä haen uusia hienoja elämyksiä musiikista musiikin vuoksi. Ari on ollut pettymys, enkä roiku Arissa vain siksi että hän on "hajullinen makuinen ja värillinen", koita sinäkin nyt vain hyväksyä tämä.

        Olenko mä puhunut jotain Arin Idolsissa esittämistä biiseistä? En. Totta hitossa ne oli mahtavia vetoja, mutta ne on taakse jäänyttä elämää. Ei Ari oo mikään jukeboksi, joka laulaa käskystä Idols-biisejä menneisyydessä roikkuville kitisijöille. Ja oliko tämä edes tän ketjun pointti? Ei tainnu olla.

        No heh heh, joo mä tykkään Arista just siks ku se on Idols-voittaja, iiikkk!!!111 Jos sellasen käsityksen sait tosta mun tekstistä, niin tarkistapa sisälukutaitos. Kuule, en oo kertaakaan aikasemmin ostanu kenenkään Idols-tyypin levyä, enkä varsinkaan käyny niiden keikoilla. Ari on jotain ihan eri luokkaa, en mä ois jaksanu kuunnella sitä nyt kuukausitolkulla, ellei siinä itsessään olis sitä jotain. Tällä ei oo mitään tekemistä enää Idolsin kanssa. Ainoa asia, miten Idols enää liittyy tähän on se, että Ari tuli siitä kansan, myös mun, tietoisuuteen ja hyvä, että tuliki. Mutta mulle ei oo minkään valtakunnan merkitystä sillä, et Ari sattuu olemaan Idols-voittaja. Mulle se on Tähti, yks lahjakkaimpia tyyppejä, joita tästä maasta löytyy.

        Ja kuule, hyväksyn todellakin, että sä et "roiku" Arissa, niinhän mä sanoin, että sunlaises tippuu kelkasta enemmin tai myöhemmin. Mitä se mua liikuttaa. Sä et oo selkeesti käyny keikoilla, ja se on kyllä sun ihan ikioma häviös, mutta tee just niinku lystäät. Kyllä Arilla on jo niin paljo faneja, jotka osaa keksittyä olennaiseen, että tuskin sun perääs itketään. Ei sota yhtä miestä kaipaa.


      • että oot
        osaa lukea? kirjoitti:

        Olenko mä puhunut jotain Arin Idolsissa esittämistä biiseistä? En. Totta hitossa ne oli mahtavia vetoja, mutta ne on taakse jäänyttä elämää. Ei Ari oo mikään jukeboksi, joka laulaa käskystä Idols-biisejä menneisyydessä roikkuville kitisijöille. Ja oliko tämä edes tän ketjun pointti? Ei tainnu olla.

        No heh heh, joo mä tykkään Arista just siks ku se on Idols-voittaja, iiikkk!!!111 Jos sellasen käsityksen sait tosta mun tekstistä, niin tarkistapa sisälukutaitos. Kuule, en oo kertaakaan aikasemmin ostanu kenenkään Idols-tyypin levyä, enkä varsinkaan käyny niiden keikoilla. Ari on jotain ihan eri luokkaa, en mä ois jaksanu kuunnella sitä nyt kuukausitolkulla, ellei siinä itsessään olis sitä jotain. Tällä ei oo mitään tekemistä enää Idolsin kanssa. Ainoa asia, miten Idols enää liittyy tähän on se, että Ari tuli siitä kansan, myös mun, tietoisuuteen ja hyvä, että tuliki. Mutta mulle ei oo minkään valtakunnan merkitystä sillä, et Ari sattuu olemaan Idols-voittaja. Mulle se on Tähti, yks lahjakkaimpia tyyppejä, joita tästä maasta löytyy.

        Ja kuule, hyväksyn todellakin, että sä et "roiku" Arissa, niinhän mä sanoin, että sunlaises tippuu kelkasta enemmin tai myöhemmin. Mitä se mua liikuttaa. Sä et oo selkeesti käyny keikoilla, ja se on kyllä sun ihan ikioma häviös, mutta tee just niinku lystäät. Kyllä Arilla on jo niin paljo faneja, jotka osaa keksittyä olennaiseen, että tuskin sun perääs itketään. Ei sota yhtä miestä kaipaa.

        vastemielinen "ihminen"!


      • itse olet
        että oot kirjoitti:

        vastemielinen "ihminen"!

        varsin hurmaava! Ei sulla ainakaan oo mitään fiksua sanottavaa. Luuletko, että toi on jotenki näppäräkin "vitsi" toi ihminen-sanan laittaminen lainausmerkkeihin?

        Sulla taitaa juosta ajatukset jollain ihan eri tasolla kuin muilla ihmisillä, jos tuota mun jutusta jotain vastenmielistä löysit, mutta ihan miten vaan, siinäpä mätänet omaan pikkusieluisuutees. Mä en jaksa sun kanssa tapella, moro.


    • rupeeks

      Ari tekemään vähän pesäeroo tohon idols leimaan?Nää jutut vähän rupee haiskahtaa siltä. Idols tittelin perässä juoksijat rupeevat näköjään tippumaan.

      • olet idolstitteli

        jos tittelistillä ei ole mitään annettavaa niin niin minkä vuoksi siinä pitäisi roikkua kiinni. Kyllä juttu on niin että nää idolshuumassa mukaan tulleet jää roikkumaan tittelimieheen kiinni, oli siinä ainesta tai ei. Jos äijällä ei ole muuta tarjottavaa kuin roskaa roskakorissa niin minkään tittelin takia fanina ei kannata roikkua.

        Sanoppa yksikin hyvä syy, miksi fanittaisin paskaa, joka löytyi kerman alta?


      • viimestään

        syksyllä, kun uusi idolskausi alkaa.


    • acuL40

      Koivuset teki comebackin! Mahtava keikka eilen 24.2.2013 Tavastialla alkuperäisellä Ari Koivunen -bandin jäsenillä.

      • hmmmmmm

        Luca's big 40? no mitä esittivät?


    • pyhäisä

      minäpä epäilen.

      • acuL40

        Epäile rauhassa. Kyseessä oli yksityistilaisuus ;)


      • en usko
        acuL40 kirjoitti:

        Epäile rauhassa. Kyseessä oli yksityistilaisuus ;)

        varmaan koivuset tekee joskus comeback keikan jollain kokoonpanolla, mikä olisi monen salainen haave. enpä kuitenkaan usko, että kukaan muistaisi bookata kauan sitten kuopattua bändiä esiintymään Tavastian yksityistilaisuuteen.


    • jolölköl

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe