hoitoon pitäis mennä

mutta pelottaa

Hei,

minulla oli anoreksia, joka noin vuoden päästä kääntyi bediksi,..... väitän itsellen että pystyn parantumaan omin voimin mutta tiedän että se on mahdottomuus! mitä pitäisi tehdä? asun espoossa...en halua mennä omalle lääkärille koska en pidä hänestä: en pystyisi sanomaan mitään! onko kellään kokemuksia hoitoon menosta ja siitä miten se on onnistunut? jospa se rohkaisisi minuakin. en tiedä. luulen vain että näin ei voi jatkua... jo 4 vuotta mennyt hukkaan nuoruutta....
kiitos jos joku osaa auttaa!!

1

741

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shibi

Et voi olla auttamatta itseäsi vain koska et pidä lääkäristäsi. Vai onkohan se kenties tekosyy koska et uskalla? Koska sen jälkeenhän alkaisi prosessi, häiriöstäsi eroon pääseminen. Enkä koita mollaa sua, kunhan vaan mietin. Onhan munkin pitänyt hakea apua tässä jo jonkun aikaa..

Ymmärrän kyllä sut hyvin. Mulla on erittäin paha olo. Eilen ahmin taas koko päivän ja nyt ahdistaa niin paljon kaikessa tässä sekasorrossa.

Koita kysyä jos saisit vaihtaa terapeuttia? Ehkä se olisi hyvä asia uuteen vaiheeseen? Apua kyllä tarvitset. Munkin on pakko. Jätin terapiankäynnin 1½v sitten. Pakko taas jatkaa vaikka se joskus onkin puuduttavaa! Asun btw itsekin Espoossa :)

Anyway. Mulle annettiin pari ihan kiinnostavaa linkkiä tuolla bulimiapalstojen puolella viestissä "miksi". Käy tsiigaamassa ja kerro kuulumisia! Voimia..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      90
      2717
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      201
      1044
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      66
      907
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      855
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      61
      727
    6. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      55
      684
    7. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      18
      601
    8. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      51
      565
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      515
    10. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      54
      510
    Aihe