Hei,
minulla oli anoreksia, joka noin vuoden päästä kääntyi bediksi,..... väitän itsellen että pystyn parantumaan omin voimin mutta tiedän että se on mahdottomuus! mitä pitäisi tehdä? asun espoossa...en halua mennä omalle lääkärille koska en pidä hänestä: en pystyisi sanomaan mitään! onko kellään kokemuksia hoitoon menosta ja siitä miten se on onnistunut? jospa se rohkaisisi minuakin. en tiedä. luulen vain että näin ei voi jatkua... jo 4 vuotta mennyt hukkaan nuoruutta....
kiitos jos joku osaa auttaa!!
hoitoon pitäis mennä
1
713
Vastaukset
- Shibi
Et voi olla auttamatta itseäsi vain koska et pidä lääkäristäsi. Vai onkohan se kenties tekosyy koska et uskalla? Koska sen jälkeenhän alkaisi prosessi, häiriöstäsi eroon pääseminen. Enkä koita mollaa sua, kunhan vaan mietin. Onhan munkin pitänyt hakea apua tässä jo jonkun aikaa..
Ymmärrän kyllä sut hyvin. Mulla on erittäin paha olo. Eilen ahmin taas koko päivän ja nyt ahdistaa niin paljon kaikessa tässä sekasorrossa.
Koita kysyä jos saisit vaihtaa terapeuttia? Ehkä se olisi hyvä asia uuteen vaiheeseen? Apua kyllä tarvitset. Munkin on pakko. Jätin terapiankäynnin 1½v sitten. Pakko taas jatkaa vaikka se joskus onkin puuduttavaa! Asun btw itsekin Espoossa :)
Anyway. Mulle annettiin pari ihan kiinnostavaa linkkiä tuolla bulimiapalstojen puolella viestissä "miksi". Käy tsiigaamassa ja kerro kuulumisia! Voimia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann5453686- 1712700
Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1862682Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k292177Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel481990Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä81902Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien421641Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1831573Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2171568- 141486