Ainoa ero näissä taitaa olla sisäteltassa. Onko sillä niin suurta käytännön merkitystä? Hintaeroa on melkoisesti, ulkoilukauppa.com:issa Tunnel II 169€ ja Alfa II 299€. Taidan päätyä tuohon halvempaan.
Halti XPD Tunnel 2 vai XPD Alfa 2?
3
2737
Vastaukset
- ainakin hyvä
Itselläni on xpd alfa 2 ollut käytössä n 3 vuotta ja en keksi mitään pahaa sanottavaa. Materiaalit on ollu hyviä ja monen kiinnityskohdan ansiosta teltta pysyy maassa kovallakin tuulella. Pysyy vaikka maata kallion päällä ei ole ollut paljoakaan. Naisimmeisenä olen joutunut hiukan kamppailemaan kaarien pystytyksessä (aluksi aina tuntuu, ettei telttakangas riitä millään) ja pitää myöntää, etten saisi ainakaan yksin telttaa pystyyn muutamassa minuutissa. Suuren plussan annan teltan heijastimille! Jos satut jostain löytämään niitä ensimmäisiä punaisia telttoja, niin sitä suosittelen enemmän kuin näitä nykyisiä vihreitä (maastoutuvat todella hyvin avoimellakin paikalla). Itse olisin halunnut ostaa sen punaisen mutta myöhästyin noin kuukaudella.
Tuosta toisesta minulla ei ole mitään kokemusta. Muistaakseni Retki-lehdessä oli telttavertailussa tuo teltta (lehden numeroa en muista, noin vuoden sisällä kuitenkin tullut) eikä muistaakseni saanut hääppösiä arvosteluja. Mutta etsi tuo lehti, älä luota minun muistiini =)- Erkka
Haluatko vaihtaa Alfa 2:sen punaiseen? :) Itse haluaisin nimeenomaan maastoutua monestakin syystä. Suomessa ei ehkä niin ole tarpeen, mutta esim. Espanjassa olis kiva olla piilossa, koska leiriytyminen on kiellettyä. infratuna(at)gmail.com
- Kokeiltu on viidesti
Tämä taitaa tulla myöhässä, mutta älä_helvetissä_osta Haltia. Vetoketjut, saumat eivätkä muoviosat kestä yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial81656Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1281653Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2511179Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.1991038- 128929
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2866- 10845
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48843Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29837