Gallup: Mitä muuta musiikkia Juice-foorumilaiset kuuntelevat?

Afroditen_poika

Ajattelinpa heittää kehiin pienen gallupin. Eli: Mitä muita artisteja/bändejä Juice-foorumilaiset kuuntelevat?

Omalta kohdaltani ainakin seuraavat ovat kolahtaneet kovastikin:

* Pauli Hanhiniemen kaikki bändit
* Bruce Springsteen
* Leevi & The Leavings
* Freud, Marx, Engels & Jung
* Miljoonasade
* Dire Straits
* Bob Dylan

Listasta kolmen ensimmäisen tuotanto on tullut jokseenkin kokonaan tutuksi, ja muita tulee kuunneltua myös melko paljon.

Millaisia bändejä/artisteja te muut kuuntelette?

11

727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Don-Pate

      Sopiva lista sulla, Dylanin voisin vaihtaa Suurlähettiläisiin.
      Pääosin kotimaista, viimeisin CD hankintani on Verjnuarmu (mualiman aenut ja paras Sawolaene hevi pänti).

      Kuuntelen kaikenlaista hyvää musiikkia

      • Kylähullu (the last one)

        Juicen lisäksi pääosin Turo's Hevi Geetä ja Leevi and the Leavingsiä ja muita jota tulee silloin tällöin kuunneltua: Eppu Normaali, Popeda ja Freud Marx Engels & Jung.


    • Kvaakner

      Yllättävän samanlainen lista tulee täältäkin.

      - Hanhiniemen projektit
      - Heikki Salon projektit
      - Freukkarit
      - Eput
      - Leevi
      - John Fogerty

      Eli vois sanoa että arvostan hyviä suomenkielen taitajia.
      Mainitsit omassa listassasi Miljoonasateen. Ootko tutustunut Heikki Salon soololevyyn tai SaloRantalaan? Suosittelen!

      • Afroditen_poika

        "Ootko tutustunut Heikki Salon soololevyyn tai SaloRantalaan?"

        Enpä oo noihin vielä tutustunut, mutta täytyypä jossain vaiheessa tutustua! Salo on mun mielestä eräs parhaista elossa olevista sanoittajista.


    • juuso

      on number one Juicen ohella mut myös Tuomari Nurmio ja J Karjainen on jees..väheksymättä muitakaan

      • matkasoittaja*

        on tosiaankin yksi Suomen suurista biisinikkareista. Covereiden lisäksi upeita omia juttuja. Aivan ehdoton Juicen lisäksi.

        Muita kuunneltavia minulla esim:
        Popeda
        Froikkarit
        Eppu Normaali
        CCR
        Rolling Stones
        Kinks
        Beach Boys
        Led Zeppelin (ehdottomasti)
        Status Quo
        Beatles
        Elvis :)
        ..........

        Niitä on niin paljon, että ei varmasti tullu läheskään kaikkee nainittua. Olen lähes kaikkiruokainen musiikin suhteen. Joskus kolahtaa joku ihan yllättäen ja ilman varoitusta.

        Musiikki on hieno asia, eikä ennakkoluulot saisi olla esteenä minkään biisin tai bändin kuuntelulle.

        Muuten, Mä meen keskiviikkona Rollareiden konserttiin. Eka kerta mulle ja mieletön fiilis päällä jo nyt. :)


    • haetarirock

      klamydia
      popeda
      tuomari nurmio
      ismo alanko, etenkin hassisen kone
      pelle miljoona, varhainen tuotanto

      ulkomaisista
      ac/dc
      guns n roses
      clash

      missään nimessä ei: pauli hanhiniemeä, heikki saloa tai ilkka alankoa.

    • G'Kar

      Minun listani on jossain määrin erilainen, mutta joiltain kohdin jopa samanlainen:

      *vanha Rhythm'n'blues tyyliin Wynonie Harris, Ruth Brown, Professor Longair jne.
      *50-luvun rock, joka on todella tehty 50-luvulla
      *Beatles
      *Dr.Feelgood
      *Beach Boys

      70-luvun kotimainen:

      *Virtanen
      *Isokynä Lindholm (nimen omaan Isokynä, ei Dave, jos ymmärrätte, mitä tarkoitan)
      *Eppu Normaali
      *Mikko Alatalo
      *Hassisen kone
      *Kollaa Kestää, Ypö5, Proplems jne.
      *Sleepy Sleepers

      70-luvun jälkeen levyjä, joista olen todella pitänyt ovat tehneet oikeastaan vain Juice ja Freud, Narx Engels & Jung. Näiden lisäksi kuuntelen vielä jonkin verran klassisen musiikin suurten säveltäjien teoksia (Mozart, Bach, Sibelius)

    • Tauko II

      -Jimi Hendrix
      -Black Sabbath (Ozzyn laulama)
      -Ozzy Osbourne
      -Deep Purple (70-luku)
      -J. Karjalainen
      -Pate Mustajärvi
      -Kotiteollisuus

      Aika erinlaistahan toi on, kuin Juice tuotanto.
      Muutenkin aika hevi (vanha) painotteista.
      Sibelius kans uppoo.

    • ...

      jaakko teppo!!!
      kolmas nainen
      eput
      ccr
      rollarit
      peer gynt
      hassisen kone
      blondie

    • Jyri-C.Ukkonen

      Vastaan vähän myöhään kun ei niin kauheasti tule palstoilla pyörittyä. Juicen musiikkia olen kuitenkin viimeiset 28 vuotta äärimmäisen innoittuneena kuunnellut.

      Yhdessä Juicen kanssa korkeimmalle korokkeelle nousee Ismo Alanko. Kummankin koko tuotanto on yksinkertaisesti ylittämätöntä.

      Näiden Jumalien oikealla ja vasemmalla puolella istuvat lähimpinä:
      - Miljoonasade
      - Freud, Marx, Engels & Jung
      - Eppu Normaali
      - Kolmas Nainen
      - Sir Elwoodin hiljaiset värit
      - (laulukielipoikkeamana) Hanoi Rocks

      Uusin mielitiettyni on eestiläisbändi Terminaator! Koettakaapa saada kuunneltavaksenne vaikkapa balladit "Trammipeatuses" ja "Juulikuu lumi". Tai Siekkari-cover "Plekktrumm".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe