Helsingin Piirin piirihallitusta johtaa vihamielinen, puolueessa vähemmistönä oleva klikki nimeltä Helsingin Kopla, joka hakee oppinsa Milton Friedmanilta ynnä muilta hurmaoikeitolaisilta teoreetikoilta. Monia varmastikin askarruttaa, mikä tuo vihattu ja legendaarinen Kopla sitten on.
Ensimmäisiä merkkejä Koplan olemassaolosta tapahtui Timo Soinin presidentinvaalikampanjan aikana, jolloin vaalitapahtumia sabotoitiin tiettyjen Helsingin Koplaan kuuluvien henklöiden taholta. Soinin vaalikiertuetta sabotoitiin, ja myös hänen tukijoukkojansa halveerattiin.
Vähitellen eduskutnavaalien lähestyessä Kopla oli jo alistanut Helsingin Perussuomalaisten hiljaisen enemmistön omien valtapyrkimyksiensä alle tarkoituksena nostaa joukko Rautasaappaita eduskuntaan, ja sen jälkeen suistaa Soini vallasta Oulun puoluekokouksessa ja asettaa Jukka Mattila puolueen johtoon. Eduskuntavaaleissa oli myös tarkoitus keskittää kaikki tuki Kärhämälle, ja saada tästä eduskuntaryhmään hangoitteleva oppositio, joka olisi aina heittänyt kapuloita rattaisiin vaatien "uudistuksia" ja räyhännyt Soinille ja ryhmän enemmistölle.
Mutta kun KPS perustettiin, ja valovoimainen Johanna Rossi nousi vastustamaan piirihallituksen diktatuuria, niin hätäisesti Kopla etsi omalle joukolleen naispuolisen vastineensa Johannalle: Marika Kärhämä-Zekki-Jyndin imemään ääniä Johanna Rossilta.
Helsingin Kopla peukaloi eduskuntavaalit Helsingin piirin osalta niin täydellisesti, että odotan puoluehallituksen tekevän jotain tuolle roskokoplalle, joka kaikenlisäksi ajoi vaalien jälkeen Johanna Rossin henkisesti alas.
Hävetkää, rautasaappaat!
Helsingin Koplan lyhyt historia.
12
921
Vastaukset
- wiinuri
kirjottaisi suoraan nimelläsi, vaikka eihän sinulla siihen munaa ole. Minkälaisen hameen haluat syksyksi?
- K.T.O
vittu soikoon saada panokumppanni ja uskoa, vittu soikoon, ettten ole mikään saatanan wiinuri! Mene sin vitun homonatsi siitä kurdibordelliin!
- Kyseinen ...
K.T.O näyttäisi omaavan vankan perversion PS puoluetta kohtaan.
- sentieteenkantitaatti
Koplan kärkinimelle Ari Kähärälle tuli vaaleissa surkea mahalasku.Seitsemän ääntä omalta suurelta alueeltaan (Kontula) ja Helsingin jumbosija äänimäärässä.
Taisi olla vaalipäällikkö Mattilalle melkoinen yllätys ja pettymys.
Nyt tämä Helsingin piirin entinen suuri toivo on keskittynyt Pohjois-Karjalan kuntien rajoja piirtelemään uuteen uskoon.
Ei ole helppoa kun tälläisten kähäröiden avulla pitäisi puolue kaapata ja saada Helsingissäkin jonkinlaista vaalitulosta.- saatana...
tuo höpötys jostain Koplasta. Se on wiinurin ja Rossin ja sekä Sormon keksimä termi jotta puolueessa voitaisiin tukahduttaa sisäinen asiallinen keskustelu. Minä ainakin pyrin pitämään huolen, ettei täällä esiinny yhtään Helsingin Kopla aiheista kirjoitusta, joka vieroittaa kannattajia maakunnissa.
- eli varmaan on
Kyseessä tosi omituinen! Tieto ja tunnetemus on kaksi eri asiaa, ja sen joko älyää tai sitten ei.
Kopla oli jo kauan enne Soinin pressavaali sekoilua.
Kukaan ei myöskään koplasta sabotoinut Soinin presavaali tilaisuuksia, koska niitä ei suoranaisesti ollut. Sama koskee "vaalikiertuetta".
Silkkaa sekopään juttua on KTO.n jutut, sillä jo pelkkä KPS.ää ja "valovoimaista":D Rossia koskeva osio on mielikuvituksellisen typerää. Rossi teki harakirin ihan itse noilla >pillun nuolenta< opetus kursseillaan, eli siitä on turha syyttää ketään muita, kuin levotonta savolaista luonnettaan. Henkisesti korkealla, Johanna Rossi ei koskaan ole ollutkaan.- K.T.O
märkä pillu kun minua kiusaat! Minulla on myyrä Helsingin piirihallituksisessa, ja olen saanut häneltä hyvää tietoa, että Kärhämä on matkustanut Irlantiin metsästämään Soinia luikerrerrakseen Soinin suosiioon, ja kaapatakaseen puolueen! Eikö todellakaan löydy sitä panomuijaa(vai kenties miestä), kun pitää minua painostaa!
- huomanneett...
miten palstaa sotkektaan rivoilla jutuilla? Taitaa olla wiinurin tai tuo K.T.O:n tekosia yrittää sotkea palsta totaalisesti. Mitäköhän tämä mahtaa tarkoittaa?
- K.T.O
huomanneett... kirjoitti:
miten palstaa sotkektaan rivoilla jutuilla? Taitaa olla wiinurin tai tuo K.T.O:n tekosia yrittää sotkea palsta totaalisesti. Mitäköhän tämä mahtaa tarkoittaa?
Tämä palsta on ja pysyy aitovennamolaisissa käsissä viimeiseens aakka! Kopla ei enää koskaan valtaa tätä! Kaadumme taistellen!
- oivoi.
Näyttää epäilyttävästi siltä, että kun Kopla on itse lopettanut häiriköinnit ja sopinut asiat puoluehallituksen kanssa, niin nyt erinäiset hajottajat haluavat tulla torpeedoimaan ja saada palstalla aikaan uuden nettiterrorin aallon, joka veisi pohjan asialliselta keskustelulta, ja kaventaisi puolueen potentiaalista kannatusta.
oivoi. kirjoitti:
Näyttää epäilyttävästi siltä, että kun Kopla on itse lopettanut häiriköinnit ja sopinut asiat puoluehallituksen kanssa, niin nyt erinäiset hajottajat haluavat tulla torpeedoimaan ja saada palstalla aikaan uuden nettiterrorin aallon, joka veisi pohjan asialliselta keskustelulta, ja kaventaisi puolueen potentiaalista kannatusta.
Tämäkin viestiketju, harvoin tällä palstalla on mitään asialista, Turkulainen persu teki tuolla alempana asialinen avaus.
- mutta jos
wonterghem kirjoitti:
Tämäkin viestiketju, harvoin tällä palstalla on mitään asialista, Turkulainen persu teki tuolla alempana asialinen avaus.
koplan rauhaa joku häiritsee, sieltä alkaa heti pervoilu- ja nimittely-provoja satamaan,
että saataisiin huomio pois itse aiheesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010330Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523525Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja523268- 642865
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2052230- 1162203
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252023Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671638Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221446Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121386