nimittäin se että kun on veskari ja vielä kaksonen nousevana merkkinä... Noilla mies markkinoilla ainakin on tuntunut olevan vaikeaa, eikä sellaista pysyvää oikein tunnu löytyvän. Onko samanlaisia kuin minä? Kaikessa kilttiydessäni ja rehellisyydessäni oon niin todella hankala tyyppi....
Hullu yhdistelmä...
4
1847
Vastaukset
- nouseva kaksonen
olen myös minä, pitkiä suhteita ja lyhkäsiä suhteita takana, nyt ollut sinkkuna kohta vuoden eikä kyllä nappaa juuri ketään, en tiedä missä vika???
- nekro
minä tykkään rakastella ruumiiden kanssa. olen töissä hautaustoimistossa ja näen kuolleita päivittäin. jos pomo tietäisi mitä minä ruumiiden kanssa puuhaan saattaisi tulla äkkiä potkut.
- minä tässä
Jos vielä olet samoissa hommissa,niin lähde kiireesti pois ja lopeta moinen kauhistus.Jos edes kirjoittelet totta.En siis ihan äkkiä meinaa uskoa todeksi.Mutta ei ole ainakaan luvallista.Ilmoittaudu jonnekin asiantuntijan hoitoon.
- Kaverini..
... on myöskin Vesimies ja nouseva Kaksonen ja kyllä samaa vikaa tuntuu löytyvän. Ei tahdo sitä miestä tosiaan pysyä käsissä kuin leikkimielessä. ^^
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764