Seppo Hovi

onko?

Onko tää kyseinen tumpelo se sama mies jonka kanssa Päivi Paunu nuoruudessaan pyöri, liekö seurustellut?

10

1241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ääliö nuljaska

Ota lääkkeesi ja mene lukemaan niitä seiskalehtiäsi tarkemmin.

• itse!

Mitä ihmeellistä tuossa kysymyksessä oli?!? Jospa itse vetäisit ne naamaas mitkä aamulla unohtui ja menisit lainaamaan kirjastosta käytösaapisen.

• saahan
        itse! kirjoitti:

Mitä ihmeellistä tuossa kysymyksessä oli?!? Jospa itse vetäisit ne naamaas mitkä aamulla unohtui ja menisit lainaamaan kirjastosta käytösaapisen.

sitä kysyä.Mitä pahaa siinä on ,kyllä se oli sama Seppo Hovi , joka on nyt raitistunut ja paranuksen tehnyt niinkuin kaverinsakki. Jonka valitsi finlandia voitajaksi,kun on paranuksen tehneet yhdessä.

• ainolan piano
        saahan kirjoitti:

sitä kysyä.Mitä pahaa siinä on ,kyllä se oli sama Seppo Hovi , joka on nyt raitistunut ja paranuksen tehnyt niinkuin kaverinsakki. Jonka valitsi finlandia voitajaksi,kun on paranuksen tehneet yhdessä.

Tämä on raitis ja huippumuusikko.Ei mikään mölinäpelle,kuten 60% suomiiskelmän esittäjistä on.Raittius takaa elämisen laadun,josta juovat voivat vain uneksia.

• sitä
        ainolan piano kirjoitti:

Tämä on raitis ja huippumuusikko.Ei mikään mölinäpelle,kuten 60% suomiiskelmän esittäjistä on.Raittius takaa elämisen laadun,josta juovat voivat vain uneksia.

turhia. Entinen viinan lipittäjä on aina pahalla päällä, kun ei voi enään ottaa, siitä kärsii vain kaikki.Ei se huippumuusikkoa tee vaikka viinan ottamisen lopettaa.

• Ilkka Reino--
        sitä kirjoitti:

turhia. Entinen viinan lipittäjä on aina pahalla päällä, kun ei voi enään ottaa, siitä kärsii vain kaikki.Ei se huippumuusikkoa tee vaikka viinan ottamisen lopettaa.

Raittiit ovat muiden yläpuolella.Heillä aivotoiminta toimii.Juoppoja Suomesta musiikkipiireistä löytyy ja paljon.He ovat sairaita alkoholisteja.

• olappa
        Ilkka Reino-- kirjoitti:

Raittiit ovat muiden yläpuolella.Heillä aivotoiminta toimii.Juoppoja Suomesta musiikkipiireistä löytyy ja paljon.He ovat sairaita alkoholisteja.

nuo entiset päämihemmeki kovia poikia ottamaan viinaa,päänupit pelasi ja kansa oli tyytyväinen.Et turhaan höpäjät,ja kaiken lisäksi ei ne paranuksen tekijät ole sen kummempia muusikoita.Voihan sitä saivarrella,entisiä alkoholisteja ne on vaan,ja pelkäävät et aloittavat uudestaan.

• Paunun kanssa seukkasi

Seppo myös seurusteli 1969-1970 Katri Helenan kanssa. Hän oli vielä kova juomari vielä 70-luvun alussa ja oli Dannyn bändin urkurina. Hän muuten soitti 70-luvun alussa jollain Dannyn keikalla ns. pilipianoa sukuelimellään mistä on lähtenyt se legenda liikkeelle. Tuskin hän sitä kovin selvinpäin teki :) HOHO

• olis

tuota tienytkään. Miten tommoinen ihminen pääsee valitsemaan iskelmä finlandia voittajan,sehän on häpeällistä touhua,kun annetaan tollaisen valita voittaja.Vai oliko hän jonku tuttu kun pääsi valitsemaan voittajan,senhän tiesi että Eino Grön on Seppo Hovin hyvä kaveri,ja valitsee hänet voittajaksi.

• Nimetön
        olis kirjoitti:

tuota tienytkään. Miten tommoinen ihminen pääsee valitsemaan iskelmä finlandia voittajan,sehän on häpeällistä touhua,kun annetaan tollaisen valita voittaja.Vai oliko hän jonku tuttu kun pääsi valitsemaan voittajan,senhän tiesi että Eino Grön on Seppo Hovin hyvä kaveri,ja valitsee hänet voittajaksi.

Olla siis kiinnostuneita toisten tekemisistä.
        En viitsi toistaa tuota tekstiä, mikä lukee alempana "iskelmä finlandia" otsikon alla ja
        siellä otsikko"mitä se kenellekään kuuluu".
        Kai se on joillekkin nautinto toikin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      95
      1877
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1330
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe