Pääseekö Suomesta laivalla Riikaan?

varsinainen matkaaja

Ruotsista ainakin Tallink tekee laivamatkoja Riikaan, mutta Suomesta en ole löytänyt? FJa muistaakseni joskus Siljalla pääsi Riikaan?

Vihaan lentämistä, mutta ei huvita istua tuntitolkulla bussissakaan Tallinnasta Riikaan.

8

7023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • varsinainen matkaaja

        olen juuri tuolla Operalla käynyt Pietarissa, eikä siitä ole kuin reilut pari vuotta. Juuri vastaavanlainen reissu Riikaan kiinnostaisi. Bilettäminen ei varsinaisesti ole minun juttuni.


    • Riikasta

      sinne vaan bilettämmää.....

    • jussipussi

      enää mennä matkustajalaivoja...pari kertaa tuli Oopperalla käytyä...paljon mukavampi reissu kuin Tallinnan matkat.

    • varsinainen matkaaja

      eli jospa sitten matkustaisin ensin Tallinnaan laivalla ja sieltä toisella laivalla Riikaan?

      • punkki77

        opera ei enää kulje

        jos et halua lentää niin ainoa tapa on esim. eurolines pikavuorolla tallinnasta


      • Saarenmaan eteläkärjestä Möntun satamasta Liepajaan Latvian länsirannikolle. En löydä nyt yhteystietoja enkä ole itse matkustanut, joten muistan niin huonosti. Matka kestää useita tunteja eikä ollut kovin kallis. Mukava vaihtoehto myös.


      • bussilla Saarenmaalle Kures...
        annakatri kirjoitti:

        Saarenmaan eteläkärjestä Möntun satamasta Liepajaan Latvian länsirannikolle. En löydä nyt yhteystietoja enkä ole itse matkustanut, joten muistan niin huonosti. Matka kestää useita tunteja eikä ollut kovin kallis. Mukava vaihtoehto myös.

        Saarenmaalta SAAREMAA-Ventspils
        http://www.turismiweb.ee/fi/company/SAAREMAA-Ventspils/6715/
        http://www.slkferries.ee/index.php?keel=2&PHPSESSID=181f010dfb6b7162202c81b50c466e7f
        Bussilla Ventspils-Riga http://www.tourism.ventspils.lv/english/transports.htm


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe