Constantin

tyrkyllä

Onko kokemuksia kyseisestä hotellista? Minkä maalaisia minkä ikäisiä turisteja onko rauhallisella paikalla entä disko melua, onko lähin ranta hyvä, miten tarkkaa omien juomien viennillä huoneeseen? Onko hyviä ruokapaikkoja lähellä.Kiitos etukäteen.

29

6802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoneeseen

      Itse hotellista en kommentoi mitään, koska en ole siinä asunut, vaikka olenkin rhodoksella käynyt noin kaksikymmentä kertaa. Mutta sellaista ei ole koskaan esille tullut missään hotellissa että juomien viemistä huoneeseen jotenkin kontrolloitaisiin, sehän edellyttäisi että kassit tutkittaisiin aina huoneeseen mentäessä.
      Kyllä niitä juomia on tullut huoneeseen kannettua joskus enemmän ja joskus vähemmän, ilman mitään ongelmia.

    • minkä

      nimessä on constantin, tai jokin sen monista versioista, ei voi olla kuin hyvää... constantin on laadun tae!

    • Dobermann

      Oltiin juuri viikko sitten Rodoksella kyseisessä hotellissa ja täytyy sanoa, että se oli odotuksiin nähden positiivinen yllätys.

      Kyseessähän on muistaakseni 2 tähden hotla.

      Hotellin sijainti on hyvä, noin 150 metriä lähimmälle rannalle. Sijainti aivan turistikeskustan kupeessa

      Paikkana kuitenkin rauhallinen, ei meluisia discoja tai ravintoloita lähistöllä

      Noutopöytäaamiainen kuuluu hintaan. Aamiaisvalikoima tyydyttävä

      Huoneissiin mahdollista saada lisämaksusta ilmastointi. Suosittelen ehdottomasti, 42 euroa / viikko

      Ystävällinen henkilökunta, ei rajoituksia omien juomien viemisestä huoneisiin, mutta hotellin altaalle niitä ei saa viedä

      Huonesiivous päivittäin

      Huoneissa telkkari ja jääkaappi

      Ja miinukset

      - Yksitoikkoinen aamiainen

      - Mitäänsanomattomat näkymät huoneesta, ellei kuudennessa kerroksessa

      - Hieman vaatimattoman oloiset huoneet

      Yleisesti voimme siis suositella Constantinia!

      • tyrkyllä

        Kiitos asiallisista tiedoista listalla on ehkä käydään katsastamassa.


      • Mumppari
        tyrkyllä kirjoitti:

        Kiitos asiallisista tiedoista listalla on ehkä käydään katsastamassa.

        Moi.

        Just eilen sieltä kotiuduin, toista kertaa olin constantinissa, ja kolmatta viikkoa. Paljon brittejä ja ruotsalaisia, myös norjasta, tanskasta ja saksasta. pääasiassa siis, jokunen italialainen ja venäläinenkin.
        Hotellin aula on uusittu ja nykynen on erittäin viihtyisä vanhaan verrattuna. Sama henkilökunta ollut pitkään töissä siellä, ja erittäin ystävällistä, myös suomen kielen taitosta henkilökuntaa löytyy (baaritiskin takaa;)
        nettiin pääsee, 50snt/4 min, 4e/64min.
        Siivoojat ja keittiöhenkilökunta ei puhu juurikaan englantia, mut siitä huolimatta ihan ykkösiä nekin:)
        Jos ei kaipaa luxusta, vaan vähempiki riittää ni voi ola et jäätte koukkuun;)


      • tyrkyllä
        Mumppari kirjoitti:

        Moi.

        Just eilen sieltä kotiuduin, toista kertaa olin constantinissa, ja kolmatta viikkoa. Paljon brittejä ja ruotsalaisia, myös norjasta, tanskasta ja saksasta. pääasiassa siis, jokunen italialainen ja venäläinenkin.
        Hotellin aula on uusittu ja nykynen on erittäin viihtyisä vanhaan verrattuna. Sama henkilökunta ollut pitkään töissä siellä, ja erittäin ystävällistä, myös suomen kielen taitosta henkilökuntaa löytyy (baaritiskin takaa;)
        nettiin pääsee, 50snt/4 min, 4e/64min.
        Siivoojat ja keittiöhenkilökunta ei puhu juurikaan englantia, mut siitä huolimatta ihan ykkösiä nekin:)
        Jos ei kaipaa luxusta, vaan vähempiki riittää ni voi ola et jäätte koukkuun;)

        viikon reissu varattu Constantikseen. H.360. per. henk.


      • Mumppari
        tyrkyllä kirjoitti:

        viikon reissu varattu Constantikseen. H.360. per. henk.

        Kerrohan respasedille heidiltä suomesta terveisiä;)


      • tyrkyllä
        Mumppari kirjoitti:

        Kerrohan respasedille heidiltä suomesta terveisiä;)

        muistaaks ne sut voiks kertoo tuntomerkkejäsi ook tumma vai vaalee onk silmälasit,entä"ikä"? Muistaks respa setien nimiä?


      • Mumppari
        tyrkyllä kirjoitti:

        muistaaks ne sut voiks kertoo tuntomerkkejäsi ook tumma vai vaalee onk silmälasit,entä"ikä"? Muistaks respa setien nimiä?

        Emmanuel muistaa kyllä, se on se, jolla ei oo silmälaseja, ei niit siel yleensä ookka ku kaks, tekee 24h vuoroja.
        mut tuntimerkkei: olin poikaystävän kans viikko sitte, ratsastan, mul on diabetes..
        voi jumpe et haluun takas sinne taas:)
        varasin just kirppispödän ja teen käsitöitä myyntiin yms. jotta saisin rahaa reissuun taasen. on se sen arvost et kannattaa köyhäillä.


      • tyrkyllä
        Mumppari kirjoitti:

        Emmanuel muistaa kyllä, se on se, jolla ei oo silmälaseja, ei niit siel yleensä ookka ku kaks, tekee 24h vuoroja.
        mut tuntimerkkei: olin poikaystävän kans viikko sitte, ratsastan, mul on diabetes..
        voi jumpe et haluun takas sinne taas:)
        varasin just kirppispödän ja teen käsitöitä myyntiin yms. jotta saisin rahaa reissuun taasen. on se sen arvost et kannattaa köyhäillä.

        Onko kokemuksia Ellin Boksista. onk eka paukku kalliimpi kuin toiset, millainen lähin ranta on? onk kalioinen vai hiekkainen entä lähin asiallinen Supermarket mihin suuntaan. kiitos etu käteen. lähtö 10pv:päästä!


      • rodotar
        tyrkyllä kirjoitti:

        Onko kokemuksia Ellin Boksista. onk eka paukku kalliimpi kuin toiset, millainen lähin ranta on? onk kalioinen vai hiekkainen entä lähin asiallinen Supermarket mihin suuntaan. kiitos etu käteen. lähtö 10pv:päästä!

        Ei ole Elli niinkuin ennen. Musiikki levyltä, henkilökunta töykeää, kaikki paukut kalliita ja kreikkalaisten tuttujen mukaan siellä ei käy porukkaakaan.
        Lähin ranta Constantinia on Ellin ranta, pikkukiveä ja keskustan kahdesta rannasta se parempi.
        Constantinia vastapäätä on pieni supermarket Lindos nimeltään, ihan kelvollinen. Keskustan ainoa tavaratalo on nimeltään Pappou ja sen löytää hotellista lähdettäessä: oikealle samaa katua jolla hotelli sijaitsee muutama sata metriä ja siellä se vasemmalle käännyttäessä on (en muista kadunnimeä)


      • tyrkyllä
        Mumppari kirjoitti:

        Emmanuel muistaa kyllä, se on se, jolla ei oo silmälaseja, ei niit siel yleensä ookka ku kaks, tekee 24h vuoroja.
        mut tuntimerkkei: olin poikaystävän kans viikko sitte, ratsastan, mul on diabetes..
        voi jumpe et haluun takas sinne taas:)
        varasin just kirppispödän ja teen käsitöitä myyntiin yms. jotta saisin rahaa reissuun taasen. on se sen arvost et kannattaa köyhäillä.

        yritän muistaa "terkut". Onk kellään tietoa tästä Aurinkomatkojen uudesta äkkilähtö hotlasta joka tuli äskettäin on aika halpa.


    • zatsiki

      Ollaan lähdössä porukalla viikolla 34. onko mahdollisesti muita lätijöitä lämmittelemään?

    • Fun Sun

      Ollaan lähdössä porukalla viikolla 34. onko mahdollisesti muita lätijöitä lämmittelemään?

    • "tyrkky"

      Positiiviset terveiset! Paikkaa voi suositella aivan hyvällä paikalla lyhyt matka rannalle ja keskustaan. Ystävällinen henkilökunta ei juurikaan mitään yö mölyä paitsi katuliikenne jos ovi on auki parvekkeelle kadun puolelle.Muutama hyvä ruokapaikka lähellä.("terkut meni") HD:ltä.lämmintä oli!!!

    • rodoksella

      Kävelin siitä hotellin ohi, niin kyllä kuului pitkälle kun suomalaiset olivat hotellin parvekkeella ympäripäissään. No onhan se toki hyvä pitää mainetta yllä.

      • sitten

        Oot varmaan ollut lomasi Suomi baarissa ympäri päissäsi etkä tiedä hotelleista mitään!Constanttinissa ei Mölytty..


      • Nimetön
        sitten kirjoitti:

        Oot varmaan ollut lomasi Suomi baarissa ympäri päissäsi etkä tiedä hotelleista mitään!Constanttinissa ei Mölytty..

        constantinissa tuohon aikaan? tai ylipäätään edes rodoksella? hyvin se melu kuului kadulle asti kun siitä ohi käveli.
        ..onneksi itse asuin toisessa hotellissa missä ei tarvinnut hävetä suomalaisia.

        ei siinä mitään, constantin on ihan hyvällä paikalla ja varmaan muuten hyvä hotelli. :-)


      • missä se hotelli on
        Nimetön kirjoitti:

        constantinissa tuohon aikaan? tai ylipäätään edes rodoksella? hyvin se melu kuului kadulle asti kun siitä ohi käveli.
        ..onneksi itse asuin toisessa hotellissa missä ei tarvinnut hävetä suomalaisia.

        ei siinä mitään, constantin on ihan hyvällä paikalla ja varmaan muuten hyvä hotelli. :-)

        Missäpäin Rodosta tällainen hotelli on ? Meinaan osaa varoa ja kiertää kaukaa.


      • on
        missä se hotelli on kirjoitti:

        Missäpäin Rodosta tällainen hotelli on ? Meinaan osaa varoa ja kiertää kaukaa.

        Ellin rannasta etelään parisataa metriä. Juuri kirjoittelen ko. hotellin parvekkeelta ja voin sanoa, että ei enää ikään tähän hotelliin. Oma ilonpito on pannassa täällä. Respan henkilökunta erittäin töykeää. Varsinkin se semiruotsalainen gigolo.

        Jos tänne vielä jaksaa tulla, niin seuraava hotelli voisi olla Mediterrania tai Cactus. Rodos ei sinänsä ole huono paikka, mutta tämä hotelli jätti lähtemättömän vaikutuksen, huonolla tavalla.


      • plussaa
        on kirjoitti:

        Ellin rannasta etelään parisataa metriä. Juuri kirjoittelen ko. hotellin parvekkeelta ja voin sanoa, että ei enää ikään tähän hotelliin. Oma ilonpito on pannassa täällä. Respan henkilökunta erittäin töykeää. Varsinkin se semiruotsalainen gigolo.

        Jos tänne vielä jaksaa tulla, niin seuraava hotelli voisi olla Mediterrania tai Cactus. Rodos ei sinänsä ole huono paikka, mutta tämä hotelli jätti lähtemättömän vaikutuksen, huonolla tavalla.

        Itse olin kesäkuun puolessa välissä Constantinissa ja pelkkiä hyviä muistoja sieltä jäi! Huoneet ok, ei mitään huippuja, mutta toimivia. Respasedät eivät todellakaan ainakaan meidän kohdallamme olleet ollenkaan töykeitä, vaan erittäin mukavia ja kysyivät aina miten menee ja päivän suunnitelmat jne! :) Good morning sunshine yms, ei ainakaan omaan korvaan töykeältä kuulostanut... :-D Oikein mukavia olivat (ja muistivat huoneen numeronkin ulkoa!), samoin kuin muu henkilökunta.


      • ja Cactus
        on kirjoitti:

        Ellin rannasta etelään parisataa metriä. Juuri kirjoittelen ko. hotellin parvekkeelta ja voin sanoa, että ei enää ikään tähän hotelliin. Oma ilonpito on pannassa täällä. Respan henkilökunta erittäin töykeää. Varsinkin se semiruotsalainen gigolo.

        Jos tänne vielä jaksaa tulla, niin seuraava hotelli voisi olla Mediterrania tai Cactus. Rodos ei sinänsä ole huono paikka, mutta tämä hotelli jätti lähtemättömän vaikutuksen, huonolla tavalla.

        Mediterrania-nimistä hotellia ei Rhodoksella olekaan. Taidat tarkoittaa hotellia nimeltä Mediterranean. Se on laatuluokan paikka. Olen asunut siinä kolmella reissulla.

        Cactus on sikäli huono, että aamiainen on aika rajallinen ja yksitoikkoinen. Tulipalo hotellin keskiosassa jättää käytävän päässä asuvalle kaksi tapaa kuolla:
        1. Hän tukehtuu savuun ja liekkeihin.
        2. Hän tekee itsemurhan hyppäämällä parvekkeeltaan.

        Minkäänlaisia paloportaita ei nimittäin ole.


    • Anita100

      Constantinista juuri kotiutuneena voin kertoa että minkäänlaista möykkää, huutelua parvekkeelta tai muuta häiriötä ei ollut yöaikaan... tokihan sitä päivällä ja illalla (klo 23 hiljaisuus) saapi jutella ja pitää hauskaa. Henkilökunta on ihan superia, ystävällistä ja avuliasta, aamiainen (ei kuulu suoraan matkan hintaan) on ollut ihan syötävää ja kukapa sitä kotonaankaan sellaista aamukattausta tekee :) Kaikinpuolin mukava, kolme kertaa olen ollut 3viikkoa per kerta ja viihdyin. Respan henk.kunta aivan upeita heppuja kuten yövahditkin. Baarissa ihana Nancy&kumppanit. Lindos marketin "pojat" vaimoineen ovat palvelualan ykkösluokkaa <3 Aina ilo heidät tavata. Viisitoista vuotta olen Rhodolla käynyt joka kesä.En ole pettynyt.Aina ikävä takaisin <3

      • Kesäloma-syyskuussa

        Hei,
        Olin viitisen vuotta sitten Constantinissa ja henkilökunnassa ei todellakaan ollut valittamista. Todella ystävällisiä. Saattaa tosin jotkut olla vaihtunut. Aamupala ei ollut kyllä silloin ollut kummoinen tällaiselle raavaalle miehelle... Sisältyikö siihen mitä tänä vuonna ? Mitä ilmastointi ja tallelokero maksoivat ? Olen juuri varaamassa syyskuulle matkaa ja hotellissa on vielä jonkin verran tilaa (melko täyteen varattu). Todennäköisesti otan huippusijannin takia ja muutenkaan ei edellinen kokemus ollut huono juuri henkilökunnan takia jne.

        Lindos market oli siinä heti vastapäätä ?

        Toivottavasti oli hyvä matka :) Kaksi viikkoa olisi tarkoitus olla.

        Jos jaksat vastailla olisin kiitollinen .


    • JuanJesus

      Itse en ole tuossa asunut mutta mies kaverinsa kanssa oli pari-kolme vuotta sitten ja oli sitä mieltä että aikamoinen läävä, epäsiisti, kulahtanut ja nuhjuinen.

    • vanhanaikainenon

      Aito retrohotelli sanan varsinaisessa merkityksessä. Mitään uudistuksia huoneissa ei ole tapahtunut. Taitaa huonekalut olla 70 luvulta. Kannattaa esim. istahtaa nojatuoliin sillä varauksella, että romahtaa alta. Ihmeen hyviä arvosanoja siitä kuitenkin kirjoitellaan, liekö hyvä sijainti syynä. Parvekkeita on uusittu kymmenisen vuotta sitten!!!!

      • tuuleeeeeeeee

        maksaako ilmastointi erikseen

        -olis mukava tietää


      • kokemuksestani

        Lisämaksusta, mutta ylimpiin kerroksiin jos pääsee ( toivomuksesta), niin tuulee sen verran kovasti ettei välttämättä tarvita..eikä kuulu melukaan niin paljoa.


      • ELOKUU-18

        onkohan Constantin hotellissa kattoterassia..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2886
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2248
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      23
      1787
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe