YLE TEEMA

Emil Zatopek

Tiistaina 31.7 alkaen klo 21.55 puolitoista
tuntia Hassisen konetta ja Siekkareita. Yle teemalta.

3

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dhfgh

Eipäs tule. Tulee Jethro Tullista dokkari. Katsos www.telkku.com

• soljuminate

Olipa hieno paketti Hassisen Konetta ja Siekkareita eilen Teemalla! Hellyttäviä kuvia Ismosta pienenä ja viisaita sanoja haastatteluissa.

Ja ne Siekkarit: olin mukana Moskovassa ja tuli mieleen tunnelmia lavan reunalta. Konsertin alussa yleisö otti musiikkia vastaan suht rauhallisesti, mutta villiintyi Siekkareitten menosta niin, että miliisit tulivat lavan eteen riviin pahempaa mellakkaa estämään, eivätkä olleet helläkätisiä. Naispuolinen ystäväni antoi jollekin miliisille kovasta töninästä takaisin ja siinä samassa hänet oli jo kuljetettu pois paikalta. Minä potkaisin yhtä tönijää nilkkaan ja nuori koppalakki halusi minutkin viedä, mutta pomonsa jostain syystä armahti ja sain jäädä katsomaan konsertin loppubiisit. Valojen sytyttäminen saliin oli lopulta tapa keskeyttää Siekkareitten kekkerit. Ystävä löytyi tulkin avulla miliisien huomasta.

• Tumpelo

Ehdin kattella vasta viime yönä nämä pätkät dvd:ltä ja olin aivan haltioissani!!! Toivottavasti löytyisi vielä lisää videonpätkiä Koneen ja Veljien keikoilta. Varsinkaan Koneesta ei liiemmälti löydy tallenteita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1431
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1287
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      134
      1028
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      887
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      836
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      807
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      764
    Aihe