Tiistaina 31.7 alkaen klo 21.55 puolitoista
tuntia Hassisen konetta ja Siekkareita. Yle teemalta.
YLE TEEMA
3
439
Vastaukset
- dhfgh
Eipäs tule. Tulee Jethro Tullista dokkari. Katsos www.telkku.com
- soljuminate
Olipa hieno paketti Hassisen Konetta ja Siekkareita eilen Teemalla! Hellyttäviä kuvia Ismosta pienenä ja viisaita sanoja haastatteluissa.
Ja ne Siekkarit: olin mukana Moskovassa ja tuli mieleen tunnelmia lavan reunalta. Konsertin alussa yleisö otti musiikkia vastaan suht rauhallisesti, mutta villiintyi Siekkareitten menosta niin, että miliisit tulivat lavan eteen riviin pahempaa mellakkaa estämään, eivätkä olleet helläkätisiä. Naispuolinen ystäväni antoi jollekin miliisille kovasta töninästä takaisin ja siinä samassa hänet oli jo kuljetettu pois paikalta. Minä potkaisin yhtä tönijää nilkkaan ja nuori koppalakki halusi minutkin viedä, mutta pomonsa jostain syystä armahti ja sain jäädä katsomaan konsertin loppubiisit. Valojen sytyttäminen saliin oli lopulta tapa keskeyttää Siekkareitten kekkerit. Ystävä löytyi tulkin avulla miliisien huomasta.- Tumpelo
Ehdin kattella vasta viime yönä nämä pätkät dvd:ltä ja olin aivan haltioissani!!! Toivottavasti löytyisi vielä lisää videonpätkiä Koneen ja Veljien keikoilta. Varsinkaan Koneesta ei liiemmälti löydy tallenteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764