http://gallery.kuukuna.net/gallery/Pakkelia
Tuossa ohjeet oikein kuvien kera. Helppoa, Hauskaa ja uudenveroista jälkeä kotikonstein.
Ps. Totta kait voit myös tuunata mitä hurjimmat spoilerit ja helmalevikkeet..
Tässä ohjeet
6
2289
Vastaukset
- rar
Ei voida soveltaa nykyautoihin missä kynnyskotelot ovat osa kantavaa rakennetta. En kyllä suosittelisi mihinkään autoon...
- Cyberflex
Voidaan jättää pois turhat työvaiheet kanaverkolla kun koteloihin ruuttaa eristevaahtoa joka samalla lujittaa mätää rakennetta.
Vaahdon kuivuttua veistellään liiat pois ja pakkelia pintaan.- maattori
uretaani ruostuttaa pellin vieläkin nopeammin,
voi olla 2-3 kk kun kaikki on mätää.
eikä muuten yhtään lujita.
tuo kuvan neuvokin oli aivan väärä,
tuolla tavalla korjaus on aivan kiellettyä.
JA katsastus 99% huomaa,
kun
tuonikäistä katsellaan, ei ole uusi muualtakaan joten kyllä kiinni jää.
Toiseksi, jos tuollaisen myy,
heikoilla on jos ostaja oikeuteen vetää,
varmaan häviää, jutun 100 %,
lisäksi maksaa tuomarin 2000 € kulut. - merkki-nimi
maattori kirjoitti:
uretaani ruostuttaa pellin vieläkin nopeammin,
voi olla 2-3 kk kun kaikki on mätää.
eikä muuten yhtään lujita.
tuo kuvan neuvokin oli aivan väärä,
tuolla tavalla korjaus on aivan kiellettyä.
JA katsastus 99% huomaa,
kun
tuonikäistä katsellaan, ei ole uusi muualtakaan joten kyllä kiinni jää.
Toiseksi, jos tuollaisen myy,
heikoilla on jos ostaja oikeuteen vetää,
varmaan häviää, jutun 100 %,
lisäksi maksaa tuomarin 2000 € kulut.sinä hullujas höpise.kuka vetää käräjille ja kenet.kahden yksityisen välinen kauppa on yleensä siinä kunnossa ja niillä ominaisuuksilla kun tuote sattuu olemaan.Pitää tutkia ensin tuote ja ostaa vasta sitten.
Onhan tuota uretaania uusien autojenkin koteloissa ja hyvin tuntuu olevan kunnossa asiat. - tussi
merkki-nimi kirjoitti:
sinä hullujas höpise.kuka vetää käräjille ja kenet.kahden yksityisen välinen kauppa on yleensä siinä kunnossa ja niillä ominaisuuksilla kun tuote sattuu olemaan.Pitää tutkia ensin tuote ja ostaa vasta sitten.
Onhan tuota uretaania uusien autojenkin koteloissa ja hyvin tuntuu olevan kunnossa asiat."kahden yksityisen välinen kauppa"
kahden yksityisen ja liikkeen välisessä kaupassa ei ole mitään muuta eroa,
kuin se,
kuluttaja-asiamies ja lautakunta ei anna päätöstä yksityisten kaupoista.
Oikeudessa juttu on täysin sama,
et paljoa tiedä, oikeudessa on yksityisistä kaupoista johtuvia juttuja enemmän kuin liikkeen ja yksityisen välisiä.
Asiat ovat paisuneet,
ompi jopa henkilöitä jotka ostaa autoja ja heti vaativat hyvitystä,
ammattilaisia alallaan.
- kun poojat
olivat kevyt markariini rasiassa osuuskaupan kylmiössä joo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2191332Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341019Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89950
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848