Elikkäs ongelmani on seuraava: armeijaan pitäis mennä ens tammikuussa mutta pääsin ammattikorkeakouluun ja en osaa päättää että kävisinkö koulun ensin(n.3.5v) ja hakisin lykkäystä tuon ajan vaiko menisinkö armeijaan ensin. Miten päin tekisitte?
Armeija vai Koulu
7
1442
Vastaukset
- kundi89
Jos olisin sä niin ottaisin tietenkin amk paikan vastaan ja oot koulun listoilla ja meet tammikuussa 6kk armeijaan ja alotat koulun sit ens vuoden syksyllä. Tollei kaikki tekee oliski noin helppoa :D Itse en todellakaan mee armeijaan vaan sivariin.
- ensin inttiin
hakemaan sitä luku motivaatiota.. Itte olen nyt amiksessa ja ikinä ei ole koulu napannut, niin pidän vuoden päästä lukuloman ja menen intistä hakee "lukumotivaatiota"... ehkä kuntokin kohoaisi nopeemmin...
- peceee
Mulla on kyllä lukumotivaatiota tälläkin hetkellä ja tuskin lukumotivaatio intissä ainakaan kasvaa... päinvastoin. Ja sitä paitsi ei kyllä jaksa innostaa toi armeijan touhu tällä hetkellä yhtään. ja intin alotus tammikuussa on tosi huono ajankohta jos ajattelee esim. koulun käyntiä menee tässä syksyssä puol vuotta hukkaan.
- vinkkisetä
Mene kouluun ja hanki armeijasta vapautus.
- peceee
Miten vapautuksen voi saada jos on täysin terve?
- vapautuksen hankkinut
peceee kirjoitti:
Miten vapautuksen voi saada jos on täysin terve?
Vapautuksen saa nykyisin helposti. Näilläkin foorumeilla on paljon asiasta keskusteltu. Hankkiudut vain psykiatrin vastaanotolle ja valitat masennusta ja ahdistusta.
- adfigjarg
Minä meen syyslukukaudeksi AMKkiin ja sitte tammikuussa muutan itteni poissaolevaksi ja lähen armeijaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315516- 363731
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833293- 112575
- 292162
- 122087
- 1631886
- 141378
- 1051362
- 1371164