Armeija vai Koulu

peceee

Elikkäs ongelmani on seuraava: armeijaan pitäis mennä ens tammikuussa mutta pääsin ammattikorkeakouluun ja en osaa päättää että kävisinkö koulun ensin(n.3.5v) ja hakisin lykkäystä tuon ajan vaiko menisinkö armeijaan ensin. Miten päin tekisitte?

7

1442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kundi89

Jos olisin sä niin ottaisin tietenkin amk paikan vastaan ja oot koulun listoilla ja meet tammikuussa 6kk armeijaan ja alotat koulun sit ens vuoden syksyllä. Tollei kaikki tekee oliski noin helppoa :D Itse en todellakaan mee armeijaan vaan sivariin.

• ensin inttiin

hakemaan sitä luku motivaatiota.. Itte olen nyt amiksessa ja ikinä ei ole koulu napannut, niin pidän vuoden päästä lukuloman ja menen intistä hakee "lukumotivaatiota"... ehkä kuntokin kohoaisi nopeemmin...

• peceee

Mulla on kyllä lukumotivaatiota tälläkin hetkellä ja tuskin lukumotivaatio intissä ainakaan kasvaa... päinvastoin. Ja sitä paitsi ei kyllä jaksa innostaa toi armeijan touhu tällä hetkellä yhtään. ja intin alotus tammikuussa on tosi huono ajankohta jos ajattelee esim. koulun käyntiä menee tässä syksyssä puol vuotta hukkaan.

• vinkkisetä

Mene kouluun ja hanki armeijasta vapautus.

• peceee

Miten vapautuksen voi saada jos on täysin terve?

• vapautuksen hankkinut
        peceee kirjoitti:

Miten vapautuksen voi saada jos on täysin terve?

Vapautuksen saa nykyisin helposti. Näilläkin foorumeilla on paljon asiasta keskusteltu. Hankkiudut vain psykiatrin vastaanotolle ja valitat masennusta ja ahdistusta.

• adfigjarg

Minä meen syyslukukaudeksi AMKkiin ja sitte tammikuussa muutan itteni poissaolevaksi ja lähen armeijaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5516
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3731
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3293
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2575
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2162
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2087
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163